ktm lc4 620 37kw või kawasaki kx 250 2t
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
ktm lc4 620 37kw või kawasaki kx 250 2t
Plaanis siis soetada endale uus masin ning ei suuda otsustada kas ktm lc4 620 37kw või kawasaki kx 250 2t. Tahaks teada millise masina hooldus on kuus odavam ja mitu EEK-i see umbes tuleks, sest ei ole ju mõtet osta kui ei jõua korraliku hooldust teha. Ette tänades.
Re: Emb kumb?
Nii erinevad rattad ju, üks mõeldud metsa-, kruusa-, ja maanteele, teine ainult krossirajale.
Re: Emb kumb?
Parandage mind vanad krossiässad aga minu loogika ütleb, et krossika ülalpidamine tänu tema mootori ja muude osade pidevale hooldusele teatud sõidutundide järel on rohkem raha nõudev kui enduuroka omamine. Ehk siis KTM on odavam ülal pidada kui Kawa. Aga nagu eelmine postitaja juba ütles, siis kummat ratast sul ikkagi vaja on - ainult krossirada või ka igal pool mujal?
Re: Emb kumb?
Kõigepealt annaks üle tänase päeva auhinna teema nimetusele.
Aga muidu ei tasu väga muretseda, kõikide rataste üleval pidamine on kallis ja raha on niikuinii alati puudu.
Hooldamisele läheb raha võrdselt sellega, kui palju sõidad.
#609
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Emb kumb?
fotek kirjutas:Kõigepealt annaks üle tänase päeva auhinna teema nimetusele.
Aga muidu ei tasu väga muretseda, kõikide rataste üleval pidamine on kallis ja raha on niikuinii alati puudu.
Hooldamisele läheb raha võrdselt sellega, kui palju sõidad.
+1
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja
Re: Emb kumb?
fotek kirjutas:Kõigepealt annaks üle tänase päeva auhinna teema nimetusele.
Aga muidu ei tasu väga muretseda, kõikide rataste üleval pidamine on kallis ja raha on niikuinii alati puudu.
Hooldamisele läheb raha võrdselt sellega, kui palju sõidad.
Sa eksid, kõikide rataste ülal pidamine ei ole kallis. Oma esimesele rattale kallasin paaki bensiini, vahetasin korra aastas õli ja sõitsin.
Mõni mees peab aga peale ratta ostmist asuma vahetama erinevaid kuluosi, mootoridetaile, laagreid, tihendeid jne - see on kallis üleval pidada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.