K: kes süngiks karpad

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

ibra
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Juun 2010, 21:52
Tänanud: 1 kord

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas ibra »

madjs kirjutas:

Noh kui sõna sõnalt, siis mõõtmise ajal oleks vajalik ka gaasi põhjas hoida, saab täpsema tulemuse.Diislel mootoriga pole oluline, aga vaevalt Eestis selliseid motikaid eriti liigub.:bsmile:

Tere. Ütleks ka sõna sekka selle kompressiooni mõõtmise kohapealt.Pole seal vaja mingit gaasi põhjas hoida.Lihtsalt kõik küünlad maha ja mõõtmine käib külma mootoriga ning erinevus ei tohi olla üle ühe atm.


Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Tavaliselt mõõdetakse kui mootor ei käi ühtlaselt jne. Aga kui põhjus ongi süngis ja siis mõõta
surveid rutskat keeramatta on tulemus ebatäpne. :?:

Päikest.

Kasutaja avatar

ibra
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Juun 2010, 21:52
Tänanud: 1 kord

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas ibra »

Surve mõõtmisel silindris pole eriti tähtis selle näidu täpsus vaid et need näidud oleksid kõigis silindrites võimalikult ligilähedased.Rutska ei puutu asjasse ja sünkroonsus surveid ei mõjuta.


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

ibra kirjutas:

Surve mõõtmisel silindris pole eriti tähtis selle näidu täpsus vaid et need näidud oleksid kõigis silindrites võimalikult ligilähedased.Rutska ei puutu asjasse ja sünkroonsus surveid ei mõjuta.

Loodan, et tead millest räägid, sest ära pane pahaks, kuid kahjuks see nii ei ole. Selles, et saada optimaalset ülevaadet mootorist pead sa mõõtma sooja mootoriga, avatud siibritega. Kui mõõtmisi tehakse suletud siibritega siis saadakse näidud mis on mõjutataud siibrite enda asenditest ehk sünkroniseerimise tasemest. Kui ei usu siis keera nimelt siibrid (lõõrid)erinevatesse asenditesse ja saadki silindrites suured erinevused, selleks, et seda vältida peabki olema avatud lõõrid. OK, ega ma ei hakka detailidese laskuma, eks igal ühel vaba valik teha nii kuidas ise heaks soovib. Kuid kui keegi ahab minu sõnadele ka kinnitust siis tsiteerin Suzu DL1000 hoolduse ja remondi raamatut:

  • have the engine warmed up by idling before testing
  • keep the throttle grip in full-open position

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas grahv »

ibra kirjutas:

Rutska ei puutu asjasse ja sünkroonsus surveid ei mõjuta.

:D Hehh, sulle võiks siis vabalt korras mootori pähe müüa vana suitseva miljoni sõitnud disla, mis "londita" ja tõmbamata käima ei lähe?

Sa tead poolt tõde - näidud peavad tõesti olema võimalikult võrdsed, AGA nad peavad olema ka teatud näidust paremad. Ka ilma rõngasteta mootoril võivad näidud võrdsed olla kuid käima ikka ei saa sest kompressioon praktiliselt puudub. Ja õigeid näite ei saa muidu kui sisselaskes ei takistata õhu vaba liikumist - pole ju midagi kokku pressida kui kolvi poolt summutisse lükatu asemele midagi juurde ei tule. Iseasi kui tootja ongi ette näinud mõõtmise mingil teisel meetodil, aga siis on ka nõutud tulemused vastavad.

G

Kasutaja avatar

ibra
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Juun 2010, 21:52
Tänanud: 1 kord

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas ibra »

Oled sa mõneriistapuu ostmisel silindri surveid mõõtnud et sa nii tark oled? Seda et kompressioon peab teatud näidu välja andma teab iga poisike.Aga see täpsuse jutt on jama .Ka tehaset tulevatel mootoritel pole kompressioon täpselt sama on ikka teatud kõikumine ja see ei oma tähtsust.Silindrite rõhu erinevus 1at. on päris suur lubatud kõikumine ,mis on kirjanduses lubatud aga tegelikus elus olenevalt mootorist võib see olla suurem ja mitte midagi ei juhtu.Võid oma tsiklil mõõta avatud siibriga ja suletud siibriga kompressiooni ja ma olen kindel et sa saad sama tulemuse.Üks asi on raamatust näpuga järge ajada ja targutada aga praktikas on asi tegelikult midagi muud.Mina räägin oma praktikast,sina räägid seda ,mida sa oled pähe tuupinud.Kõike head.


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Siinkohal ei viitsi eriti enam midagi tõestama hakata, igaüks nopib varasemast tekstist tarkuseterad välja ning oskab edaspidi mõõta õigest, kas siis tehase inseneride soovitust järgides või siis kodukootud asjaarmastajate näpunäiteid arvestades. Õnneks elame VABAL maal.
Kui arvad, et olen vitriini tagant (mõõteriista) kiibitseja siis :wack: . PÜHIME koos (w)


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Ärge seda ibrat tähele pange, ta on just äsja kolinud maasturifoorumist (kus paistab ka silma oma üleoleva mölaga) siia ja arvab, et on tsiklimaailmas ulmetark. Järjekordne a'la p*** või midagi sellist. Tartus vist jälle lahtiste uste päevad mingis asutuses :mrgreen: .

Aga teemasse ka: kas antud tsiklil, millel karpade sünkimise probleem, on äkki midagi sarnast, nagu on Yamu YICS? Ehk siis vaakumid karburaatoritel omavahel ühendatud, ühtlustamaks tühikäiku?


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas piloot »

ibra kirjutas:

Tere. Ütleks ka sõna sekka selle kompressiooni mõõtmise kohapealt.Pole seal vaja mingit gaasi põhjas hoida.Lihtsalt kõik küünlad maha ja mõõtmine käib külma mootoriga.

aina paremaks läheb aga pole vist mõtet vaielda, huvitav mis pärl järgmiseks tuleb...

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

ibra
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Juun 2010, 21:52
Tänanud: 1 kord

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas ibra »

Need, kes kõige rohkem sõimavad teisi, on ise suurimad rullnokad ja saamatuimad sõitjad...


zx12r

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas zx12r »

ibra kirjutas:

Need, kes kõige rohkem sõimavad teisi, on ise suurimad rullnokad ja saamatuimad sõitjad...

Ehk seletad lahti, mida sellega mõtled? Kas ühesõnaga need, kes rullnokkasid ja saamatuid sõitjaid taunivad/sõimavad (nagu näiteks korrakaitsjad või tavalised rahuliku sõiduviisiga sõitjad, kes roolis olles omaette juhipingil olles sajatusi saadavad nende suunal kes üle topeltjoone möödasõitu teevad jne) on tegelikult ise rullnokad? Kus su mõistuseraas ometi on?


kont
Postitusi: 28
Liitunud: 22 Apr 2007, 19:25
Tsikkel: Must Bläku
Asukoht: Rakvere

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas kont »

Noo nii järgmine pärl
Kompresiooni mõõtmisel ei ole vahet kas karpa siibrid on avatud või kergelt suletud (tühikäigu asend)
lihtsalt avatud asendis tuleb natuke vähem starterit anda,et kolb suudab oma töörõhu saavutada
mida rõngad suudavad silindris hoida. Külma ja sooja mootoriga saad erinevad rõhud . Sooja mootoriga
peaks saama natuke parema tulemuse :D

kunagi K-750, gsx600f nüüd cbr1100xx
Pilt
Kasutaja avatar

ibra
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Juun 2010, 21:52
Tänanud: 1 kord

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas ibra »

fh kirjutas:
ibra kirjutas:

Need, kes kõige rohkem sõimavad teisi, on ise suurimad rullnokad ja saamatuimad sõitjad...

Ehk seletad lahti, mida sellega mõtled? Kas ühesõnaga need, kes rullnokkasid ja saamatuid sõitjaid taunivad/sõimavad (nagu näiteks korrakaitsjad või tavalised rahuliku sõiduviisiga sõitjad, kes roolis olles omaette juhipingil olles sajatusi saadavad nende suunal kes üle topeltjoone möödasõitu teevad jne) on tegelikult ise rullnokad? Kus su mõistuseraas ometi on?

See on kasutaja davidsoniharald joonealune lause ,kelle postitus on küllaltki mõtlemapanev.

Kasutaja avatar

ibra
Postitusi: 89
Liitunud: 21 Juun 2010, 21:52
Tänanud: 1 kord

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas ibra »

kont kirjutas:

Noo nii järgmine pärl
Kompresiooni mõõtmisel ei ole vahet kas karpa siibrid on avatud või kergelt suletud (tühikäigu asend)
lihtsalt avatud asendis tuleb natuke vähem starterit anda,et kolb suudab oma töörõhu saavutada
mida rõngad suudavad silindris hoida. Külma ja sooja mootoriga saad erinevad rõhud . Sooja mootoriga
peaks saama natuke parema tulemuse :D

Ma olen sinu väitega täiesti nõus.


Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Vale vastus, kui ei tea võiks vähemalt eelnevalt uurida.
Need asjad ei käi kuulduste tasandil. :wink:

Päikest


Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Ercki »

Ütlen üht, rulli peab ikka natuke peale keerama, muidu ei taha see seier tõusta eriti, järgi proovitud asi, ja kuskil service manualis räägiti sama juttu. :bsmile:


Teema algataja
AutomatiC
Postitusi: 26
Liitunud: 02 Sept 2009, 21:54
Tsikkel: GSXR

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

teema suht vaidlemiseks läind, äkki keegi saab siis laenata sümboolse tasu eest sünkimis aparaati?

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Piipz »

ma välja ei laena, kuid võid siin ise teha... tõmban tumesinist L&M suitsu (vihje) (togi)

Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

Kui juba sünkimise aparaadi ehitamiseks läheb, siis küsiks kust saab tolle jaoks rõhuregulaatoreid? Mul on "fixus"-st ostetud manomeetrid, aga nende osutid värisevad jubedalt tühikäigul :( Viimati sain asja ilusti näitama, kui voolikud kahekorra vajutasin, nii et natuke ikka läbi ka lasi. Kahjuks mingi 0,7mm düüs ei sobi, manomeetritel on juba sellised sees. Õigetel osutiga sünkimise asjadel on sellised kruviga regulaatorid küljes, aga ma ei oska eraldi selliseid kuskilt otsida, mida saaks vooliku vahele panna. Hädapärast saaks ise ka midagi tehtud, aga lihtsam oleks valmis tükk osta.

Komperssiooni mõõtmisel pole siin veel mainitud, et aku peaks ikka ilusti täis laetud olema, muidu võib viimasena mõõdetud silindri(te) näit väiksem olla, kuna starter ei jõua enam mootorit sammal kiirusel ringi vedada!
Tavaliselt on kõik vajalik mõõtmiseks ratta remondimanualis kirjas. Ei ole nii, et max erinevus = konstant 1 at jms :D

Kasutaja avatar

Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

Võib olla kuuluks rumalate küsimuste teemasse, aga läheb selle teemaga rohkem kokku.
Kus ma saan aru, et oleks vaja karpas sünkida ? Või on see selline regulaarne tegevus, nagu hooldus ? :D
Minu ratta tunnused:

  • 1.käiguga jääb veidi toppama, poob kinni korraks madalatel pööretel ja siis järsku karjatab ja kaabib minema
  • linna kiirustel 2, 3 käiguga hakkab vahel jõnksutama. Mingi selline 4000 - 6000 pöörde vahel
Kasutaja avatar

Hanno
Postitusi: 222
Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Hanno »

ints0000 kirjutas:

Kui juba sünkimise aparaadi ehitamiseks läheb, siis küsiks kust saab tolle jaoks rõhuregulaatoreid? Mul on "fixus"-st ostetud manomeetrid, aga nende osutid värisevad jubedalt tühikäigul :( Viimati sain asja ilusti näitama, kui voolikud kahekorra vajutasin, nii et natuke ikka läbi ka lasi. Kahjuks mingi 0,7mm düüs ei sobi, manomeetritel on juba sellised sees. Õigetel osutiga sünkimise asjadel on sellised kruviga regulaatorid küljes, aga ma ei oska eraldi selliseid kuskilt otsida, mida saaks vooliku vahele panna. Hädapärast saaks ise ka midagi tehtud, aga lihtsam oleks valmis tükk osta.

need asjad, mida sul on vaja, on näiteks kahesuunalised drosselid, mida kasutatakse pneumaatikas. Selliseid tooteid müüvad Bosch-Rexroth, Festo ja SMC, ning ainsana minuteada ka sularaha eest letist (Tallinnas) Caritec. Asub Tallinnas, Keemia tänaval. Kindlasti pead täpsustama, et kahesuunalist, sest reeglina pneumorakendustes kasutatakse ühesuunalisi.

muide, kui peaks huvitama, siis mul vedelevad kasutult- kaks suurt Festo vaakumimanomeetrit

lisaks veel, et sellisel seadmel, kus on kellad drosselitega stabiliseeritud, on üpris keeruline saada mõemad kanalid identseks. Ma tükk aega jändasin, aga ikka ei saanud päris ideaalseks nii, et kui vahetad otsad ära silindrite peal, siis oleks näit täpselt sama mis teistpidi. (pean küll tunnistama, et ei viitsinud poest tuua kahesuunalisi, vaid kasutasin olemasolevaid ühesuunalisi, lihtsalt kaks tükki kummalegi kanalile, aga sellevõrra ka suurem veatõenäosus). See õliga/vedelikuga versioon on ilmselt parem. Ise otsustasin paaripäevase pusimise järel, et ostan parem Twinmax'i. Sellega on küll paraku sama lugu, et kui otsad ümber tõstad, siis on pisut jälle näit nihkes, aga see ninhe on vähemalt konstant ja sellega saab arvestada. Mugavam igatahes toimetada, kui nende isetehtud asjadega.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Thesaarlane kirjutas:

Võib olla kuuluks rumalate küsimuste teemasse, aga läheb selle teemaga rohkem kokku.
Kus ma saan aru, et oleks vaja karpas sünkida ? Või on see selline regulaarne tegevus, nagu hooldus ? :D
Minu ratta tunnused:

  • 1.käiguga jääb veidi toppama, poob kinni korraks madalatel pööretel ja siis järsku karjatab ja kaabib minema
  • linna kiirustel 2, 3 käiguga hakkab vahel jõnksutama. Mingi selline 4000 - 6000 pöörde vahel

Kõlab natuke lahja moodi olevt :wink:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

Minu "voolik kahekorra pesupulga variant" :D õnnestus küll piisavalt täpseks saada, et voolikute ringi tõstmisel samamoodi näitaksid, sättimist oli küll palju. Proovisin toda U kujulise vooliku ja õliga kah, esialgne katsetus ei olnud hea, enne manomeetritega sünkimist tõmbas 1 silinder õli kohe ära ja midagi ei tulnud välja, pärast manomeetritega sünkimist tulid õli sisse mullid ja õli tõmmati võrdselt mõlema silindri poole... Voolik oli mul selle U alt otsast kitsamaks tehtud, aga sinna oleks ka samu regulaatoreid vaja vist mootori poolsetesse otsadesse.


grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas grahv »

Hanno kirjutas:

on üpris keeruline saada mõemad kanalid identseks. Ma tükk aega jändasin

Milles küsimus - pane kõigepealt need 2 kella korraga ühe ja sama, ning soovitavalt pideva mitte pulseeriva, vaakumi külge kolmikuga... Siis näed seadmete erinevuse ära ja saad edaspidi arvestada. Või reguleerid ühel skaala ümber.

Seieri pendeldamise vähendamine on vaid vaatamis/võrdlemismugavuse huvides - (kui just täiesti kinni ei poo on) hõrendus vooliku otstes ikka võrdne olenemata kas vahel on näiteks 0.5 või 1 mm drossel... küsimus on vaid ajas kui kiiresti nad võrdsustuvad.

ints0000 kirjutas:

Minu "voolik kahekorra pesupulga variant" :D õnnestus küll piisavalt täpseks saada

Ühendatud süsteem voolikuga ja eraldi kelladega süsteem on erinevad asjad ka :)

G

Kasutaja avatar

Hanno
Postitusi: 222
Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Hanno »

grahv kirjutas:
Hanno kirjutas:

on üpris keeruline saada mõemad kanalid identseks. Ma tükk aega jändasin

Milles küsimus - pane kõigepealt need 2 kella korraga ühe ja sama, ning soovitavalt pideva mitte pulseeriva, vaakumi külge kolmikuga... Siis näed seadmete erinevuse ära ja saad edaspidi arvestada. Või reguleerid ühel skaala ümber.

Seieri pendeldamise vähendamine on vaid vaatamis/võrdlemismugavuse huvides - (kui just täiesti kinni ei poo on) hõrendus vooliku otstes ikka võrdne olenemata kas vahel on näiteks 0.5 või 1 mm drossel... küsimus on vaid ajas kui kiiresti nad võrdsustuvad.

Jah, justnimelt selles ongi küsimus.
See tähendab sisuliselt, et rõhk teises voolikujupis, peale drosselit, ei jõua alaneda eriti enne, kui uus hõrenduse n.ö. pulss tuleb. Teistpidi avaldub see ka selles, et hõrendus ei jõua tõusta samaväärseks kui eespool drosselit. Lisaks on veel manomeetri osutitel, nagu mulle tundus, erinev liikumise/tagastumise kiirus. (sest kui üks drossel kellaga välja timmida ja siis kell teise vastu vahetada, on pulsseeriva vaakumiga erinevus olemas. samas ühtlase hõrendusega on identsed). Lisaks tundus, et see viga pole proportsionaalne, vaid madalatel pööretel ühes suunas, kiiretel teises. Sellele mõtlesin ka põhjenduse välja, aga hetkel ei suuda/viitsi enam meenutada. Nii et kokkuvõttes tundus mulle, et mind rahuldavaid võrreldavaid näite selle meetodiga ei saa. Proovisin ka ühte komplektselt ostetud sellist seadet, selle hindasin veel ebausaldusväärsemaks.


Erci
Postitusi: 755
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Erci »

Tere

Keegi mulle Tartu kandis tasu eest karpade sünkimiseks kellasid laenab? Põhimõtteliselt võiksin voolikujupi ja õliga ka hakkama saada, aga mul pole neid stutse, mis keeratakse sisselaskelõõri ja kuhu vaakumi jaoks vooliku saab otsa panna.

___________________________
Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 526
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

karpade süngi apparaat

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

Kes laenaks apparaati karpade sünkimiseks? Tallinnas.
Vaja CX-il karpad sünki ajada peale lammutamist ja puhastamist..
aga sellel see toiming käib kahe sellise ava kaudu nagu all pildil, seega vaja ka mingit adapteri taolist asja sinna sisse keerata..
Pilt

Vahet pole kas on isetehtud või ostetud apparaat, kui otsikud olemas saan mõlemaga hakkama :D
Ise kahjuks kusagile kohale tulla ei saa kuna cafe pole veel täitsa valmis..

_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com

merikurat
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Sept 2008, 20:52
Tänatud: 7 korda

Re: karpade süngi apparaat

Lugemata postitus Postitas merikurat »

Bad Boy X kirjutas:

Kes laenaks apparaati karpade sünkimiseks? Tallinnas.
Vaja CX-il karpad sünki ajada peale lammutamist ja puhastamist..
aga sellel see toiming käib kahe sellise ava kaudu nagu all pildil, seega vaja ka mingit adapteri taolist asja sinna sisse keerata..

Vahet pole kas on isetehtud või ostetud apparaat, kui otsikud olemas saan mõlemaga hakkama :D
Ise kahjuks kusagile kohale tulla ei saa kuna cafe pole veel täitsa valmis..

Mis keermega auk on? Kui M5, siis aitan ära teha. Asud ikka Tallinnas jah?

Jaak

"The secret to creativity is knowing how to hide your sources." – Albert Einstein

Päevavaras
Postitusi: 14
Liitunud: 15 Mai 2012, 11:59
Tsikkel: 98' R1

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Päevavaras »

grahv
Ühendatud süsteem voolikuga ja eraldi kelladega süsteem on erinevad asjad ka :)

G

Mismõttes erinevad asjad, eesmärk neil yhine ju või eksin?
Nv mässasin vooliku ja saebensiiniga(sinist parem läbipaistvas voolikus eristada). Algul oli asi keeruline aga vooliku otstesse 0,4mm dyysid tehes sai täitsa hästi toimuvat jälgida ja tulemusega jäin ka rahule, enam algusest ei puterdanud. Kas selline teguviis ei vii siis hea tulemuseni, et kelladega vigur on täpsem?

Kasutaja avatar

metsamüdistaja
Postitusi: 31
Liitunud: 18 Jaan 2011, 20:43
Tsikkel: Kle500-Tdm850-Gsx600f-Gsr600

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas metsamüdistaja »

Mul sai mootor vahetatud,aga karpa vana oma ja oleks ka vaja sünkroonida/regullida.Kas Tallinna kandis oleks keegi tegija kes viitsiks tegeleda sellise tegusa tegemisega? sümboolse tasu eest muidugi.

Loud pipes save lives!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”