Erinevate ilmadega erinev sõiduvarustus (suvel plätud jne)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: Erinevate ilmadega erinev sõiduvarustus (suvel plätud jne)

Lugemata postitus Postitas Piipz »

alati on võimalik ka autoga sõita. ei pea ju nii tsiklimees olema, et sõidan kasvõi ilma varustuseta, kuid pean saama sõita (togi) .
see muidugi ei kehti nende kohta, kellel pole autot.
samas, ise räägin natuke endale vastu - pärast sellist pikka talve, nagu meil oli, ega naljalt küll ei anna "sõitmist käest ära" 8)

üks huvitav küsimus veel, seda siin enne natuke ka arutatud aga miks rollumehed vähem varustust kasutavad (minu silmis vist üldse ei kasuta) kui tsiklimehed.
Kas sellepärast, et rollu ostuhind on nii väike, et ei raatsi enam riiete peale raha panna, või lihtsalt pole seda raha?
Kas sellepäarst, et tsikkel läheb ametlikult ikkagi 100 välja ja roller 45-50? Siinkohal tooks väikse näite - kui ma sõidan mootorrattaga 100km/h ja panen pauh mingile autole tagant sisse, siis kui palju oleks mul kaitsmetest abi, kui ma vastu seda autot kleepuksin? Palju rohkem tööd oleks tegelikult surnukuurionudele... Seega, kuna roller ei lähe 100 välja, siis pole võimalik surma saada? Aga mis juhtub, kui ma panen nüüd motikaga matsu 50km/h ja samamoodi mignile autole tagant sisse? Idee järgi saan ka siis surma, kui ma just üle auto ei lenda. Jällegi - mis kasu mul nendest kaitsmetest oli?

Aga tuleme nüüd tagasi selle asja juurde, milleks meil TEGELIKULT kaitsmeid vaja on - justnimelt need väikesed kukkumised ja avariid väikestel kiirustel 1kmh-20km/h. Rollerid lähevad ju ka 20km/h välja. Kas siis tõesti on nii, et rolleriga on 20km/h sõites vähem valus kukkuda, kui tsikliga, või milles nagu küsimus on? Isegi jalgrattaga mäest alla sõites ja 50km/h sisse saades saan ma kukkudes tõenäoliselt sama palju haiget, kui seda motikaga. Erandiks muidugi see, kui sa motika/rolleri alla jääd või sellega vastu pead saad (tervitaks siinkohal oma naabripoissi).

See oli lihtsalt väike koputus rollumeestele südamele. Roller ei ole kukkumise mõistes ohutum. Täpipealt sama ohtlik nagu ka mootorratas, seda siis kaitsmete aspektist vaadatuna.

Seega saan isegi aru nendest, kes maanteel 150 200 -ga lasevad ringi, t-särk seljas. Kui nad kuskile pihta saavad, siis tõesti pole enam vahet, mis neil seljas oli. Pärast juppe kokku puzzletades saab aru, et ahah, varustus oli puudu :roll:

Pikk jutt on alati s**t jutt ja keegi ei viitsi kunagi neid läbi lugeda. Minu seisukoht on, nagu ennegi, et kui tahad - siis sõida kasvõi palja tilliga - kuid ära käi sellega teiste ees kiitlemas - see on su oma nahk mida sa hoidma pead :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”