XS400, ei saa madala otsa segu paika
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
XS400, ei saa madala otsa segu paika
Sai ostetud uued karburaatorid, kuna vanadel olid membraanid puruks ja tühikäigu süsteemis mingi sodi ees, mida ei õnnestunud kuidagi kätte saada.
Nüüd on häda selline, et kui kohalt startida, siis kui natuke järsemini gaasi keerata(mitte palju), siis mootor podiseb, mõtleb ja siis lõpuks tuleb ka jõud.
Mootorile(2A2) on tehtud kap.remont, kompressioon on ok, klapid õigesti reguleeritud, süüde täpselt paigas. Karburaatorid on sünkis.
Õhufiltrid on uued, http://www.wemoto.com/bikes/Yamaha/XS_4 ... ir_Filter/ lahtised, ilma plastik ümbristeta.
Summutid on natuke vabamalt hingavad kui originaalid.
Karburaatorite kummi ühendused on uued ja ei lekki.
Karburaatorid on Mikuni BS34(peaaegu uued, 1 hooaeg töödanud), küll uuema mootori(12E) omad, kuid ehituselt samasugused.
Membraanid on ilusad, siibrid liiguvad ilusti, ujukitasemed on paigas, ujuki nõelad peavad ilusti, karburaatorid on seest ilusti puhtad.
Gaasisiibri nõelad on mittereguleeritavad, kuid täpselt sama kujuga ja samal kõrgusel nagu originaal karburaatorite omad.
Tühikäigu düüsid on sama mõõtu. (42.5)
Tühikäigu õhu düüsid on originaal karburaatoritest võetud(150), uutel olid 180.
Peadüüsid on originaal karburaatorite omad(125), uutel olid miskipärast 125,115
Küünlad olid peale pikemat sõitu: vasak - tahmane, parem- isolaator heledam, ümbert tahmane. See oli siis kui peadüüsid olid 135, mis olid kirjas service manualis. Uute peadüüsidega(125) pole pikemat sõitu teinud, kuid madalas otsas ei olnud mingit muutust.
Colortune küünlaga vaatasin kaa:
parem silinder - tühikäigu segu kruvi saab ilusti keerata nii, et leek muutuks kollaseks ja siis tagasi keerata, et oleks sinine. Kõrgematel pööretel on leek sinine.
vasak silinder - tühikäigu segu kruvi on jube tundlik, natuke üle poole pöörde lahti ja juba on leek kollane, kuidagi hästi vaikselt keerates sai ka selle siniseks, aga kui veel natuke kinni keerata, siis ei sütti üldse.(jube piiri peal ja natuke ebastabiilne) Kõrgematel pööretel on leek sinine.
Kui tühikäigult natuke gaasi keerata, siis lööb korraks leegi kollaseks ja siis läheb siniseks, vasakul silindril on rohkem kollast.
Karburaatori korpuse kanaleid on piisavalt läbi puhutud ja peene traadiga torgitud, õhk käib läbi ilusti, aga mitte mingit muutust ei halvemaks/paremaks
Kevadel kui ratas sai esimest korda peale pikemat seismist käivitatud, siis alguses oli see häda korraks kadunud, kuid peale esimest sõitu oli jälle tagasi.
Rohkem ei oska tolle asjaga midagi peale hakata.
Kas kellelgi on mõnda head ideed, mida seal veel muuta/vahetada, et asja ilusti tööle saaks?
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Mõtted:
- surved mõlemas silindris võrdsed?
- süütehetk õige (regulaator korras)?
- ega õhufiltri fliisile pole mõnd tänapäevast kleepivat õhufiltriõli lastud?
- kuidas mõjutab podisemist tooreklapi pealetõmbamine? Podin tähendab üldiselt rikast segu, aevastamine lahjat segu.
- kas siibrid istuvad otse? Mälu järgi BS seeria karpadel hoiab siibrit membraan mitte tihvt.
Argo
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Minu mõte liigub esialgu lihtsamas suunas:
Kas karpa lõõri läbimõõt on sama mis originaalil? Kui ei ole, siis muutuvad ka kõikide düüside vajalikud mõõdud ja originaalide omi pole mõtet sobitada. Jutum ise aga viitab sellele, et kohalt minnes on segu nii rikas, et mootor ei jaksa seda ära põletada kuna õhu osakaal liiga väike. Sellest ka ühe siindri must küünal. Mina ei hakkaks enne üldse millegi muuga katsetama kui on veendutud karpade sobivuses (võrdlus originaalidega).
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
- surved mõlemas silindris võrdsed?
Parem silinder: 160 psi, vasak silinder 155 psi töösooja mootori korral. See et 1-l vähem on võib ka sellest olla, et aku ei olnud piisavalt täis ja paremat silindrit testisin esimesena. Manual lubab kuni 15 psi erinevust silindrite vahel. manual-i järgi normaalne kompressioon peaks 145 psi olema, kompressiooni vahemik võib olla 140...170 psi.
- süütehetk õige (regulaator korras)?
Tegemist kontaktivaba süütega: TCI reguleerib täpselt nii nagu peab, tühikäigul on säde õige generaatori märgi juures ja pöörete suurenemisel liigub ilusti esimese varasema märgi peale. Kontrollitud stroboskoobiga ja mõlemal silindril.
- ega õhufiltri fliisile pole mõnd tänapäevast kleepivat õhufiltriõli lastud?
Ei ole üldse mingit õli sinna pandud, uued puhtad filtrid on ja ilma nende plastik ümbristeta, mis seal originaalis ümber käivad.
- kuidas mõjutab podisemist tooreklapi pealetõmbamine? Podin tähendab üldiselt rikast segu, aevastamine lahjat segu.
sõidu ajal ei ole proovinud, kuid kui tühikäigul sooja mootoriga toores peale tõmmata, jääb seisma, natuke kõrgematel pööretel, pöörded langevad.
- kas siibrid istuvad otse? Mälu järgi BS seeria karpadel hoiab siibrit membraan mitte tihvt.
BS34-l on pöördklapid ja membraani küljes olevad ümmargused siibrid, mida avatakse vaakumiga, tifti pole, membraanil on 1 asend, kuidas ta sinna paika istub. Siis siibrid on õigesti paigas, vaakumi auk on otse eespool.
Kas karpa lõõri läbimõõt on sama mis originaalil?
Täpselt sama. Karburaatorite kehad on täpselt samasugused, kõik kanalid on samasugused VA ujukiruumist tühikäigu düüsini, originaalil saab tühikäigu düüs kütuse läbi peadüüsi, uutel otse, muud erinevused on ainult vahetatavates osades: düüsid,nõelad. Düüsid vahetasin ka originaal karburaatorite omade vastu välja VA tühikäigu düüsid, mis olid sama mõõtu.
siibri sees olevad vaakumi augud on sama läbimõõduga. siibri nõela koonused on samasugused kui nõelad kõrvuti panna, nõela kõrgused on samasugused.
Täpset infot pole mul nõela pesade ja nõela pesade juurde tulevatesse õhukanalisse pressitud düüside kohta. Manual näitab, et kõigil VA XS360 on need 45. 12E manualis ei ole mingit infot.
Erinevused uute/originaal karburaatorite vahel:
1) Peadüüsid: originaal: 125 mõlemad, uued: 125/115. praegu on sees 125. SOCH manual annab sõltuvalt mudelist: mõlemad düüsid: 132.5/135/137.5/142,5. DOHC manual (12E), mille omad uued karburaatorid olema peaksid, annab et saksa versioonil on vasak 132.5/parem 130, teistel on vasak 127.5/parem 117.5.
2) siibri nõelad: originaal: 5 astet rguleeritav, uued: mitte reguleeritav, kuid on samal kõrgusel nagu originaal karburaatorite nõelad.
3) tühikäigu õhu düüsid: originaal 150, uued: 180, praegu on sees 150. Mõlemas manualis info puudub.
4) originaalil on tühikäigu düüside ees kummi punnid ja bensiin pääseb tühikäigu düüsi juurde läbi peadüüsi, uutel tuleb otse ujuki kambrist. Düüsid ise samad 42.5. Huvitav mida selline asi muudab?
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Segusiiber ise liigub hästi, aga kas lisaks membraanidele on seal mingi põhimõtteline võimalus vaakumi lekkeks? Kontrolli üle kasvõi sünkroniseerimise niplid, kas need on korralikult suletud.
Kui probleem tekkis uue karpa pealepanekul, puuriks mina selle aparaadi hinge veelgi sisse. Täpset veaotsimise kohta ei oska pakkuda, variandid on näiteks mingi imeline pisike sõelfilter bensu sissevoolamise koha juures (leitud ühelt teiselt Yamult), siis erinevate kummirõngastihendite kvaliteet (nähtud, kuidas bensu käes on osad rõngad üles sulanud, nii et vaid tume jutt markeerib kunagist rõngast).
Kas sumpsit paukumist kah kostab? Või on märgata mingeid muid anomaaliaid mootori töös?
Kas õhufiltri korpus on originaalne?
Kas bensiini teel olevad kõik filtrid on puhtad?
Kas bensuvoolik on uus ja korralik?
Kas oled ise vahele pannud mingeid bensufiltreid?
-
Teema algataja - Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Sünkroniseerimise otsad on mul keermestatud ja sinna on ette keeratud silikoniga tihendatud kruvid-sealt ei tule midagi läbi. Karburaatori-silindri kummi muhvid on uued. Väljastpoolt karburaatorit lisa õhku ei saa.
Ainuke koht on tooreklapi vahelt võib natuke imeda lisaõhku, aga see on karburaatori ehituse probleem. Tooreklapp on seal selline ümmargune junn, mille otsas on kummitihend ja nõel, vedru surub peale kah. Siis klapi ühe külje peal on ava silindri poole ja vastas poolel ava õhufiltri poole. Siis kui sealt filtri poolsest avast nüüd suruõhku puhuda ja klapp on seal ees, siis teiselpool on näpuga tunda, et natuke tuleb läbi
Seda asja kuidagi tihedamaks ka ei saa, kuna osad on uued ja pole kulunud. Kuid kõik see peaks segu lahjaks tegema, aga minu arust on segu liiga rikas.
Colortune näitas ka et kui gaasi keerata, siis korraks läheb leek kollaseks, vaskul rohkem, just seal madalamal pool.
See karburaator on jälle selline tobeda ehitusega isend kus ei saa toda tühikäigu segu normaalselt reguleerida: seal on siis tühikäigu düüs, tühikäigu õhu düüs, nende kanalid saavad kokku ja läheb kanal edasi pöördsiibri serva juurde, kus on 3 auku lähestikku(kui siiber on suletud, siis 1 on ühelpool, teine teiselpool ja 3-s otse serva all) , kust segu silindri poole pääseb. Ja läheb kanal veel edasi silindri poole, kus siis on veel 1 auk kust segu silindri poole pääseb ja seal on see reguleerimise kruvi. Seda siibri juures olevatest avadest tulevat segu saab reguleerida ainult düüside vahetamisega
Mul on 1 kuri mõte need tühikäigu õhu düüsid üldse eemaldada, õhukanali pöörde kohast see vask kuul välja kookida ja sinna koonilise otsaga kruvi koos vedruga paigaldada, et saaks toda segu koostist normaalselt reguleerida. Õnneks seal on kruvi jaoks ruumi. Väikse Pitbike samasuguse ehitusega karburaatoril tegin nii ja päris hea sai.
Huvitav kas sellest oleks abi?
Originaal karburaatoriga pole mina seda mootorit töötamas näinud, need olid täiesti surnud, membraanid puruks ja tühikäigu kanalisse mingi sodi ette kuivanud, mida ma kuidagi kätte ei saanud, siis saigi uued ostetud. Kõik kummirõngad on olemas, ujuki nõelad peavad.
Kas sumpsit paukumist kah kostab? Või on märgata mingeid muid anomaaliaid mootori töös?
Kui colortunega vaatasin, siis vasakult poolt kostusid vaiksed korrapärase sagedusega potsud summutist vist. Mootor ise on natuke uimane, kiirematel käikudel rohkem. Möödasõitu maantee kiirusel on suht kehva teha. Ühegi teise isendiga pole võrrelda kah, kuidas olema peaks. Hetkel on see 20kW nukkvõll(1U4)(saksa versioon) sees, varsti saan uue(1M0), mis peaks mootori võimsust tõstma 29kW peale.
Kas õhufiltri korpus on originaalne?
filtri elemendid on originaal, kuid neid plastik korpuseid ei ole üldse.
Kas bensiini teel olevad kõik filtrid on puhtad?
Kas bensuvoolik on uus ja korralik?
Kas oled ise vahele pannud mingeid bensufiltreid?
Filtrid on puhtad. Läbipaistev uus ja korralik voolik on, lisa filtreid ei ole pandud. Filtrid on vask sõel paagis ja karburaatorites ujukinõela pesade küljes. Veel kraan on tavaline ilma igasuguse vaakum klapita ja laseb korralikult bensiini läbi.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
ints0000 kirjutas:4) originaalil on tühikäigu düüside ees kummi punnid
Heh, ma juba pidingi küsima, kas on punnidega või mitte... Kui sa ütled, et karpade kehad muidu on täpselt samad, siis ongi ehk kala peidus seal... On tõesti osadel BS-del need kummipunnid sinna ette nähtud, ja kui need eemaldada, siis imebki tühikäigul ja madalatel pööretel liiga palju. Pane uutele punnid ette ja tee siis proovi...
G
-
Teema algataja - Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Pane uutele punnid ette ja tee siis proovi
OK, õhtupoole proovin kui jahedamaks läheb See eeldab muidugi augu puurimist Nõela pesasse peadüüsi taha ja vist ka korpusesse endasse. Originaali pealt saan vaadata kus auk täpselt olema peab.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
ints0000 kirjutas:See eeldab muidugi augu puurimist
??? Missasja, tee pilt kõrvuti uue ja vana ujukiruumist. enne kui puurima hakkad.
-
Teema algataja - Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Originaalid, millel on kummipunnid tühikäigu düüside ees: sellel on auk peadüüsi tagant tühikäigu düüsi ette. Tühikäigu düüsi jõuab kütus läbi peadüüsi.
Uued, millel pole kummipunne, ei ole seda auku ja tühikäigu düüs saab oma kütuse otse ujukiruumist. (kui see auk oleks ja punni pole, siis poleks ju peadüüsist mingit kasu, kõik läheks mööda)
Ujukiruumi pildilt to asi ei paista välja.
Ehk oleks mõistlik suuremad tühikäigusegu õhu düüsid panna? Hetkel on sees originaal karburaatorite omad(150), kuid mul on ka olemas uute omad(180), või tuleks ikka reguleeritav kruvi paigaldada?
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Kui sul suuremad düüsid on olemas, siis vast ikka lihtsam enne nendega proovida, kui hakata reguleerkruvi aretama.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
ints0000 kirjutas:Hetkel on sees originaal karburaatorite omad(150), kuid mul on ka olemas uute omad(180)
Kui see 12e tähistab samuti XS400 mootorit (st sama silindrimahuga masinat), siis peaks ikka õigetest düüsidest alustama. Kuna sul siiski on erineva ehitusega karpad, siis vast ei saa neid juppe omavahel niisama ringi tõsta. Ega puurida...
-
Teema algataja - Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
12E on uuem DOHC 2 nukaga mootor, kubatuur sama, surveaste vist suurem, kW rohkem. Minu oma on 2A2 SOHC 1 nukkvõlliga isend.
Võimalik, et karburaatori kehas on vajalik auk olemas, kuid vahetatav nõela pesa, kuhu külge peadüüs keeratakse on ilma auguta.
Proovin kõigepealt, mis juhtub kui suuremad õhudüüsid panna.
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Kas ma sain õigesti aru, et õhufiltri korpust (airboxi) erinevalt originaalist enam ei ole?
Kui see on nii, siis on sul segu ülemääraselt lahja ning pead muutma nõela pikkust ja peadüüsi läbimõõtu.
Tuletan meelde, et segukruvi kaudu regullid sa ainult tühikäiku ja natuke sellest ülesse, suurem osa mootori tööst on sõltuv nõela ja peadüüsi läbilaskevõimest.
-
Teema algataja - Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Õhufilter ise on ikka originaal(2tk), eespool on sellele link ka, miline ta on. Lihtsalt neid plastik karpe, mis seal filtrite ümber käima peaks ei ole (ei ole sellepärast, et mul ei ole neid).
Kui vasak küünal on täiesti must, parema isolaator on heledam, kuid metall osa on kõik must, siis minu arust on segu ikka liiga rikas, ühel silindril rohkem. Läbi Colortune küünla näen ma kollast leeki seal madalas otsas kui gaasi keerata, muidu on sinine. Vasaku silindri tühikäigu kruvi on jube tundlik, kui üle poole pöörde on lahti keeratud, siis tühikäigul on leek juba kollane ja mootori pöörded langevad.
Lahja segu korral peaksid küünlad valged olema.
Kahjuks pole veel tühikäigu õhudüüse vahetada jõudnud.
-
- Postitusi: 158
- Liitunud: 25 Nov 2003, 16:14
- Tsikkel: Victory
- Asukoht: Tallinn/Läänemaa
- Kontakt:
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Kuula nüüd Sanga ja ära vaidle.
1.kui sul pole õhufiltri korpust,siis kindlasti lase neile korralikult aerosool svammfiltri õli peale.
2.keera tühikäigu kruvid(idle mixture screw) 3 pööret välja.
3.jätka õhu piiramist / tühikäigu segu rikastamistt ja vastupidi kuni soovitud tulemuseni.
4.küünlad saad õiget värvi alles sõites ja segu doseernõela asendit ja peadüüsi valides.
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
-
Teema algataja - Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Unustasin ennem öelda, et küünlad olid sellised peale pikemat sõitu.
Filtrid ei ole ainult svamm: seal on 2 kihti, pealmine on mingi karvane asi ja alumine on svamm. Võimalik, et peale õlitamist tuleb uued filtrid osta(saksa XS400 foorumist lugesin, et keegi oli asja niivisi tuksi keeranud). Tolmu vastu on mul sinna filtritest kaugemale kummist kaitsekatted pandud, need ei takista õhu juurdepääsu filtritele.
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Põhiprobleem on sul selles, et su tsiklil ei ole enam õhufiltrite kopsikut, korpust, airboxi (kutsu seda, kuidas tahad). Selle eemaldamine teeb õhuvoolu kläbi filtri oluliselt vabamaks. Näiteks tegin ma oma 350cc enuurokal 5x5cm augu airboxi, millega kaasnes peadüüsi pluss segunõela vahetus. Mis siis veel rääkida sellest, kui sa kogu karbi minema viskad. Õhku tuleb oluliselt rohkem peale, kui tootja on ette näinud. Sa pead muutma Main Jeti oluliselt jämedamaks ja muutma nõela või nõela asendit. Tühikäigukruvi asend ja tühikäigudüüside seisund ei ole isegi nii primaarsed probleemid antud juhtumil (kuigi ka neid tuleb modida).
Ära võta küünalde värvust või colortune'i koode lõpliku tõe allikana. Kõik sõltub asjaoludest ja need on vaid kaudsed viitavad märgid, mis VÕIB viga olla, mitte ei ütle, mis ON valesti.
-
Teema algataja - Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Karburaatorid jälle maas ja täiesti algosadeks. Võrdlesin asju originaal karbussi omadega:
1) Nõelapesa: mõlemal sama läbimõõduga ava, küljepeal on mõlemal avad, et kasutada koos nende kummi punnidega tühikäigu düüside ees. Uuel on küljepeal rohkem auke kust pääseb sinna õhk läbi peaõhudüüsi.
2) Nõelad: kujult ja läbimõõdult samasugused, uue kõrgust ei saa reguleerida, kuid see on samal kõrgusel nagu vana.
3) Peaõhudüüs mõlemal sama avaga.
4) Korpused: uuel puudub ava peadüüsi tagant tühikäigu düüsi juurde. Muud kanalid on samasugused. Kõik kummirõngad ja tihendid on korras.
Õhufiltri juures määrab ikka element selle õhukoguse, mis karburaatorisse jõuab. Nendel plastikümbristel on siseneva õhu ava sama suur kui väljuva õhu ava.
Kui mingi koonusfilter sinna panna siis on tõesti palju rohkem õhku.
Tühikäigu õhudüüsid võtsin üldse ära ja paigaldasin kruvid, mille abil saab toda segu-õhu koostist normaalselt reguleerida. Reguleerimise vahemik on siis 0...2mm. Eks varsti paistab kas nüüd saab paika või mitte.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Naise shadowl sai ka filtrikopsikusse tehtud 2x3 cm auk ja ratas ei käinud enam peast ega peest. Sai väljalõigatud tükk tagasi liimitud ja asi käib nagu mees.
Sõbra kawasaki ATV ei ole võimeline absoluutselt pöördesse minema kui õhufiltri kaant peal ei ole.
Min ul nõiteks läks oma ratta käimine täiesti hulluks peale Hi-FLo õhufiltri paigaldust. Paberelement ja puha.
Originaalis on aga mingi krdi kookoskiuvillasesokisegu filter mis on olemuselt hoopis umbne. Originaaliga käib nagu peab.
Seega on õhufiltri osakaal karburaatormootori juures ülitähtis asi.
-
Teema algataja - Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Asi sai nüüd ikka palju parem Nüüd saab normaalselt kohalt liikuma, enam ei podise ja läheb kohe. Võibolla saab asja veel paremaks, kuid hetkel ei torgi rohkem. Kui jahedamaks läheb, lähen teen mingi sõidu ka, et uurida kas väiksemate(125) peadüüsidega ikka küünlad lähevad tahmaseks või mitte, loodetavasti liiga lahja segu ei saanud.
Siis kui hästi heledaks läheb, siis on igaljuhul segu lahja.
Mis värvi 4T mootori küünlad olema peavad? kas ka pruunikad või mõnda teist värvi?
Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika
Ikka kohvipruun.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.