Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Küünlad hooaja alguses vahetatud ja välja keerates on elektroodi valge osa nagu uus ikka valge. Kuigi peaks olema kohvipruun.
Olen otsinud õhu lekkeid kuid ei ole leidnud, karpade membraanid ka terved. Kuigi võib mainida veel ka seda, et minek on kuidagi ka lahjemaks jäänud. Mootor lärmab kuid edasi ei liigu nii nagu varem.

Kas on keegi konkreetselt selliste karpadega kokku puutunud, kas annab segu kuidagi rikkamaks keerata?

MIKUNI BS36SS
MIKUNI BDS36SS

Suzuki VX800


Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Praegu tegin ühe huvitava katse, kuna eetrit ei olnud kasutasin piduripuhastusspreyd.

Mootor tööle tooreklapiga, pöörded ca.3000 lasin seda piduripuhastust kordamööda karpadele peale ja ühele karpale lastes hakkas pöördeid laskmise ajal nagu alla tõmbama, kui lõpetasin sprey laskmise siis tõstis pöörded 3000 juurde tagasi. Karpad millegi pärast välimuselt ei paista ka kuivad. Kaetud kerge nn. piltlikult niiske tolmuga.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8871
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

idee järgi peaks selle karpa, mis õhku sisse tõmbab, taga asuval silindri külge kruvitud küünal ka teist värvi olema?


Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Vaatasin küünlad uuesti üle, lisaõhku saava püti küünal on tõesti tsipa valgem kuid mitte märgatavalt aga siiski. Samas teisel küünlal oli õrnalt näha ka pruuni tooni, kuid väga vähe, osaliselt.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8871
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

kõik karpad ühtemoodi lahja seguga :?
äkki ei saa kütet peale piisavalt? migni bensufilter kuskil äkki umbes, kui on üldse selline asi paigaldatud?

Ning ühel karpal siis ilmselt "kummik" läbi või mõni vaakumvoolik.

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas VWman »

Filtri puudumisel, kui paak on seest roosets, "natuke rohkem kui vaja " siis see kipub väga oluliselt häirima karpade tööd.

Piipz kirjutas:

kõik karpad ühtemoodi lahja seguga :?
äkki ei saa kütet peale piisavalt? migni bensufilter kuskil äkki umbes, kui on üldse selline asi paigaldatud?

Ning ühel karpal siis ilmselt "kummik" läbi või mõni vaakumvoolik.

KÄIN JALA JA JOON VETT

Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Bensiinipump peaks tollel olema, paak ei ole seest roostes, eelmine aasta sai puhastatud kogu sõeladevärk mis paagis. Muid filtreid ei tea olema ega ole ka näha kui sõel bensiinipaagis. Bensukraan ON asendis võtab ülevalt sõelast ja RES asendis alumisest, mõlemi asendiga liigub ühtemoodi nigelalt.

kes asjale kaasa teavad mõelda siis siin kütuse süsteemi manual.
http://www.vx800.net/man_eng/06_Fuel%20 ... system.pdf

Praegu võtan seda karpat maha ja tundus nii et kui keemiat lasin karpa küljepeal olevale stopperseibile mis seestpoolt on pöördsiibri võll siis äkki selle tihend ongi läbi.LK 6-4 joonisel NR3 võll ja sealt on näha et teiseltpoolt karpat fikseeritakse see võll stopperrõngaga. Enne stopprit seisb ja siis paistab olevat ümmargune 0-rõngas.


Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Karpa siis maha võetud ja vähe ka lahti, tsipa p**ka oli sees see puhtaks pestud kuid lekke kohta kahjuks ei leia.... eks panen kokku tagasi vaatan mis teeb.

Ei tea nüüd kas eetriga lekke otsimine on hea idee?

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

pane suuremad düüsid, ma panin banditi mootorile koonused ja tekkis sama jama, siis vahetasin peadüüsi 124 pealt 145ks ja asi korras, küttekulu pole märgatavalt muutunud.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Täna küll teise karpani ei jõudnud, kuid kui tabelist düüside kohta andmeid vaadata siis ongi momendil kõige väiksem düüs, ometi tabeli järgi peaks võibolla olema suurem. MAIN JET: 120 kuid millist selle asemele panna? Mõlemal karpal tähis: 45C60

Ega jah, küsimused lähevad selliseks, et siin vähe inimesi kes vastata oskavad... eks üks loll oskab ikka rohkem küsida kui targad vastata :wack:

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

proovi 137 näiteks, kubatuuri on sul piisavalt, hiljem lahjemaks segu teha on lihtsam.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8871
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

igaks juhuks tsekka veel seda tabelit ka, enne kui düüside kallale lähed:
http://www.jba.bc.ca/JBCycle/Resources/jet-chart.jpg
st. mis vahemikku võiks mingi düüsi/nõela vahetamine mõjutada.


Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

To: Piipz, sellest tabelist ei saa kahjuks midagi aru :cry:

Kuid täna siis teist karpat kontrollides-puhastades ning kui kokku hakkasin panema murdus düüs keermest pooleks... krt küll. Ilmselt oli see düüs juba enne murdunud, sest lahti tuli väga kergelt. Loodetavalt on Ramos selliseid asju ka kohapeal või oskab keegi soovitada kuhu Tallinnas veel võiks düüside asjus vaadata?

Pilt

Kui karpa 45C60 numbri järgi vaadata siis sealt selgub, et MAIN JET peaks olema: No.1 karpal 135 kuid on 132,5 ja No.2 karpal 122,5 kuid on 120 kas keegi oskab asja lahti seletada kas on momendil väikesmad kui tegelikult peaks olema??


Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Ehh, homme lähen vaatan mis Ramos räägivad ning tellin tabeli järgi mõlemad düüsid...


grahv
Postitusi: 1187
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas grahv »

Standardis on 2 erinevat düüside komplekti, sõltuvalt millise riigi turu jaoks ratas on tehtud. Sinu oma on lahjemas seades. Tõmba siit vx800 lehelt omale Fuel and Lubrication System (1.63Mb) manual ning vaata lehekülgi 6-6 ja 6-7. Piirkonna koodide nt E-01 jne tähendused leiad General Infost, enda ratta koodi leiad tehase vin-koodi plaadi pealt.

ps. Karpad on mul lahti käinud küll kunagi, aga tõesti ei mäleta mis materjalist ujukid olid :)

G


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Ma ei tea kuidas selle Mikuni BDS36 kuid Mikuni BDST38 oli väga tähtis kütuse tase ujuki kambris! 2mm taset mõjutab oluliselt kütuse segu ja seda siis vahemikus 2000-5000 RPM'i

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Ramost saan siiski sama mõõtu düüsi tellida mis juba sees... ja mis eile pooleks läks, seega tellisin tolle ära ning kui moto koos eks siis paistab kuidas see käitub.


Tim0
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Mai 2009, 23:18
Tsikkel: Suzuki sv 650

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas Tim0 »

mina sain oma tüüsid siit, küll teiesele rattale aga usun et saad mis vaja.
Mailile vastati väga kiiresti ja sama kiiresti pandi posti ka.
http://www.motocarb.co.uk/

Kasutaja avatar

motokoll
Postitusi: 158
Liitunud: 25 Nov 2003, 16:14
Tsikkel: Victory
Asukoht: Tallinn/Läänemaa
Kontakt:

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas motokoll »

Oleksid võinud minu käest ka küsida...

Happiness is: Finding you have another gear left
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas markku »

Tere!
Kas selline asi võib olla et bikele on pandud virago bensupump ja see jääb kuidagi lahjaks?

Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas ducatist »

Mul on bensupumba kogemus olemas.Aga väljendus see max poweri puudulikuses-lõppkiirust ei saanud kätte,40kmh jäi puudu.Ja hoolduses(soomes) avastati et pumba efektiivsus on 10x langenud võrreldes manuali andmetega.Nii et(karpadega masinal) mingist kiirusest hakkas ujukite tase langema.Kui nüüd meenutada,siis ostmise hetkest kuni hoolduseni hoidsin paagi täis või üle poole-ju bensiin pressis oma nivooga piisavalt peale-käivitamisel muresid ei tekkinud. Edu!
PS Tegu oli hõrenduse pealt töötava pumbaga.

Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas markku »

ducatist kirjutas:

Mul on bensupumba kogemus olemas.Aga väljendus see max poweri puudulikuses-lõppkiirust ei saanud kätte,40kmh jäi puudu.Ja hoolduses(soomes) avastati et pumba efektiivsus on 10x langenud võrreldes manuali andmetega.Nii et(karpadega masinal) mingist kiirusest hakkas ujukite tase langema.Kui nüüd meenutada,siis ostmise hetkest kuni hoolduseni hoidsin paagi täis või üle poole-ju bensiin pressis oma nivooga piisavalt peale-käivitamisel muresid ei tekkinud. Edu!
PS Tegu oli hõrenduse pealt töötava pumbaga.

Krt minu rattal hakkab kuskil 90km/h nagu pupertama nagu ei taha korralikult töötada, rattaks vfr ja virago bensiinipump!


Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Kuna Ramost sai tellida ainult originaal düüsi (132.5) siis endiselt käivad ka teiste suuremate(135 ja 122,5) düüside otsingud.

Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas ducatist »


Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Esialgu proovin sealt tellida vaja leida ainult kellel PAYPAL, et kauba ja saatmise eest maksta....

http://www.motocarb.co.uk/


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Ma nagu ei mõista mis sorkida seda mis oli tehasest välja häälestatud?!
Suurendad ühte düüsi tuleb mingi kamm järgmisega jne. Ja uutel düüsidel välja häälestamine saab korralikult teha vaid Dünos, kõik muu on oletuslik.
No ei näe kohe mingit vajadust midagi vahetada kui pole modifitseeritud sisse ja väljalaset. tock seades rattal peavad ka stock düüsid olema!
Põhilised asjad mis tehase seaded paigast viib on. siibrinõela ja ja selle düüsi kulumine kus nõel liigub, mustus, ujukikambri tase, ja lõpuks siis juba segu kvaliteedi kruvi.
Segu kruvi mõjub 2K RPM'ile
1,5-2K on ujuki kambri tase. (konjunktsioonis siibrinõela asetusega)
2-4K on siibrinõela asetus (sügavam või väljapool)
5k ja üles alles juba peadüüs (main jet)
Piipzu diagrammist on näha umbes mis vahemikus mis mõjub...

Mina alustaks ennem karpa ujuki taseme kontrollist ja püüaksin tõsta siibrinõela.
Segu kvaliteedi häälestaksin nii välja et kõigepealt soojal rattal tõstad pöörded pööret tõstmise kruviga sinna 1500 kanti ja hakkad seda segunõela lahti keerama vaikselt kuni tajud pöörete muutuse, jätad asendi meelde... hakkad teiselepoole kinni kruvima kuni kuuled jälle pöörete muutust, arvutad välja mitu pööret kruvi tegi ja keerad ta keskmisesse asendisse. Ütleme kruvi tegi 2 täisringi pöörete muutumiste vahel siis ma keeran täpselt ühe pöörde välja sellest kruvi alumisest asendist kus hakkas pöörete muutus toimuma.

Torgite seda peadüüsi ja nüüd arvate et üld segu läheb nüüd rikkaks, ei ole nii.
Hea selgitav jutt karpa häälestamisest:
http://www.factorypro.com/tech_tuning_p ... gines.html
Häälestamise järjekord seal selgelt lahti seletatud

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Praegu asi ongi niikaugel, et ootan uut tellitud õiges mõõdus düüsi mis oli ilmselt katki ning proovin uuesti peale karpade puhastust kuidas ratas sõidab, veel ei ole plaanis uusi suurimaid düüse tellida ning väiksematega asendada. Eks lähitulevikus selgub mis saab, samas ei ole rahakulu nii suur, et jätta proovimata kuidas suuremad düüsid mootoris käituvad.

Nii jubinad käes ja ratas kokku pandud, läheb proovisõiduks.

Sai siis paigaldatud uus düüs(õiges mõõdus) ja vahetatud siibrivõlli tihend(mille peale spreyd lasin) ja kuna selgus et siibri nõela saab liigutada(5-astet) siis sai ka seda ühe astme võrra tõstetud. Esialgu muud veel ei tea kui mootor peale kõike tehtut igaljuhul käima läks :shock:

Sai siis proovisõit tehtud, midagi paremaks ei läinud, pigem hullemaks.
Nüüdseks bensupaak maas ning paigaldasin tolle nõela oma kohale tagasi kus ta oli... homme ratas kokku ja jälle sõidule.

Sai ka maha võetud küünlad, see küünal mis enne täitsa valge oli läks pisikese sõiduga ilmselt selliseks pruuniks kui olema peab.
Rattal tõmmet ei olnud, uimane ja oleks nagu plärisenud rohkem kui sõitnud :D
Samas üks membraaniga kolb oli rohkelt bensiinine, ja selle püti küünal ei olnud ka nii pruun kui teine.(need olid siis eelmise hooaja küünlad)

Nüüdseks uued küünlad tagasi peal ja homme siis jälle päev...


Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Mõistus otsas, ikka küünlad valged.
Sai ka käivitusabi-eeterit lastud karpade peale, midagi ei muutunud, järelikult lisaõhku ei tohiks saada.

Mitte mingeid segukruvisi pole seal ka leida nagu mopeedil et oleks mida kruttida 8)

Küünal: teise püti oma samasugune.
http://www.upload.ee/image/765244/DPR8EA-9_002.JPG

Sõites kiirusega ca.100km/h ja kiremine ratas nagu ujuks, kohati jätab lausa vahele(ilmselt üks silindritest). Huvitav kas mingist puhastuskeemiast mis bensiinile lisatakse oleks abi?

Viimati muutis onusnooker, 24 Aug 2010, 23:54, muudetud 3 korda kokku.

Tim0
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Mai 2009, 23:18
Tsikkel: Suzuki sv 650

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas Tim0 »

tüüside vahetamine mõjutab segu ajal kui gaas on rohkem kui 3/4 peale keeratud. Kas gaas põhjas käib ilusti?
Üldiselt soovitatakse sellest alustada.
Tee kindlaks palju sul sajaga sõites gaasi peal on. Siis saab viga edasi otsida.
Segu kruvid on tal vast olemas ikka aga need on tehases plommitud et tavakasutaja oma targa/lolli peaga sealt midagi keerama ei hakkaks.
Samas olen ka kuulnud et tänapäevase bensiini ja küünaldega ei peagi küünlad väga pruuniks minema, selle väite õigsusese eest ma vastutada ei julge.


Tim0
Postitusi: 39
Liitunud: 24 Mai 2009, 23:18
Tsikkel: Suzuki sv 650

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas Tim0 »

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”