XS400, ei saa madala otsa segu paika

Kasutaja avatar

Teema algataja
ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Re: XS400, ei saa madala otsa segu paika

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

- surved mõlemas silindris võrdsed?

Parem silinder: 160 psi, vasak silinder 155 psi töösooja mootori korral. See et 1-l vähem on võib ka sellest olla, et aku ei olnud piisavalt täis ja paremat silindrit testisin esimesena. Manual lubab kuni 15 psi erinevust silindrite vahel. manual-i järgi normaalne kompressioon peaks 145 psi olema, kompressiooni vahemik võib olla 140...170 psi.

- süütehetk õige (regulaator korras)?

Tegemist kontaktivaba süütega: TCI reguleerib täpselt nii nagu peab, tühikäigul on säde õige generaatori märgi juures ja pöörete suurenemisel liigub ilusti esimese varasema märgi peale. Kontrollitud stroboskoobiga ja mõlemal silindril.

- ega õhufiltri fliisile pole mõnd tänapäevast kleepivat õhufiltriõli lastud?

Ei ole üldse mingit õli sinna pandud, uued puhtad filtrid on ja ilma nende plastik ümbristeta, mis seal originaalis ümber käivad.

- kuidas mõjutab podisemist tooreklapi pealetõmbamine? Podin tähendab üldiselt rikast segu, aevastamine lahjat segu.

sõidu ajal ei ole proovinud, kuid kui tühikäigul sooja mootoriga toores peale tõmmata, jääb seisma, natuke kõrgematel pööretel, pöörded langevad.

- kas siibrid istuvad otse? Mälu järgi BS seeria karpadel hoiab siibrit membraan mitte tihvt.

BS34-l on pöördklapid ja membraani küljes olevad ümmargused siibrid, mida avatakse vaakumiga, tifti pole, membraanil on 1 asend, kuidas ta sinna paika istub. Siis siibrid on õigesti paigas, vaakumi auk on otse eespool.

Kas karpa lõõri läbimõõt on sama mis originaalil?

Täpselt sama. Karburaatorite kehad on täpselt samasugused, kõik kanalid on samasugused VA ujukiruumist tühikäigu düüsini, originaalil saab tühikäigu düüs kütuse läbi peadüüsi, uutel otse, muud erinevused on ainult vahetatavates osades: düüsid,nõelad. Düüsid vahetasin ka originaal karburaatorite omade vastu välja VA tühikäigu düüsid, mis olid sama mõõtu.
siibri sees olevad vaakumi augud on sama läbimõõduga. siibri nõela koonused on samasugused kui nõelad kõrvuti panna, nõela kõrgused on samasugused.
Täpset infot pole mul nõela pesade ja nõela pesade juurde tulevatesse õhukanalisse pressitud düüside kohta. Manual näitab, et kõigil VA XS360 on need 45. 12E manualis ei ole mingit infot.
Erinevused uute/originaal karburaatorite vahel:
1) Peadüüsid: originaal: 125 mõlemad, uued: 125/115. praegu on sees 125. SOCH manual annab sõltuvalt mudelist: mõlemad düüsid: 132.5/135/137.5/142,5. DOHC manual (12E), mille omad uued karburaatorid olema peaksid, annab et saksa versioonil on vasak 132.5/parem 130, teistel on vasak 127.5/parem 117.5.
2) siibri nõelad: originaal: 5 astet rguleeritav, uued: mitte reguleeritav, kuid on samal kõrgusel nagu originaal karburaatorite nõelad.
3) tühikäigu õhu düüsid: originaal 150, uued: 180, praegu on sees 150. Mõlemas manualis info puudub.
4) originaalil on tühikäigu düüside ees kummi punnid ja bensiin pääseb tühikäigu düüsi juurde läbi peadüüsi, uutel tuleb otse ujuki kambrist. Düüsid ise samad 42.5. Huvitav mida selline asi muudab?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”