Esimese ratta jaoks abi?
Moderaator: Moded
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Tere, kas oleks äkki Jõgeva kandi mehi, kes tuleks appi ratast vaatama?
-
Teema algataja
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Tsikkelröövel kirjutas:Põhimõtteliselt ei jaga seisukohta, et alla 1000 kuba pole ratas.
+10000000000000000
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Maxml kirjutas:Ercki kirjutas:Kõik 900 Hornetid on sissepritsega ....
Kas 2003 aastas 600 Hornet on pritsungiga või ilma
?
900 hornetid, mida hakati 2001 tootma ja kõigil pritse, 600 tehti juba 98a ja siis veel 16tolli esirehv. 600 läks pritsele 2004 vist kui ei eksi, siis kui see facelift tehti
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Vaatasin, et minu küsimus sobib teemaga ja küsisks siis, et millist ratast soovitate mehele, kes on 2m pikk ja 100kg raske. Proovis minu 2006.a 600cc Yamaha Fazerit ning oli rahul ja kiitis sõiduasendit (poolpüstine - bike` ja enduro vahepealne), seega ratast kaenlaaluste tuulutamiseks (chopper) ei vaja. Samas minu ratas oli ikka piisavalt madal tema jaoks, mis tähendab, et otsiks ilmselt kõrgema raamiga ratast. Peaks arvestama ka võimaliku seljakoti variandiga, mis eeldaks vist 1000cc isendit arvestades kombineeritud kaalu. Ratas nii linna kui maantee ja trippide jaoks. Ise pakuks võibolla Suzuki SV 1000? Ootaks teie arvamusi...
Ferrum
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Ferrum kirjutas:millist ratast soovitate mehele, kes on 2m pikk ja 100kg raske
Suzuki DL1000 V-strom. Või Honda Varadero. Viimasel küll hind üsna soolane aga mootorit ja käiguosa kiidavad.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8860
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Esimese ratta jaoks abi?
ta võib proovida ka mu XT-ga sõita, kui huvi on. pole kõige mammutim mammut, pole ka kergenduro. on selline lahe universaalne junn.
ja ei ole midagi ta nii jõuetu, kui arvata võiks .
Ma ei näe mingit põhjust, miks ta ei peaks sellega sõita saama või et miks see peaks talle väike olema. Äkki meeldib?
mina olen 190 ja 115 muidu
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Ferrum kirjutas:Ise pakuks võibolla Suzuki SV 1000? Ootaks teie arvamusi...
Ferrum
Endal pikkust 183, kaal 83 ja valisin SV1000S i oma esimeseks rattaks. Kasutades sinu sõnu, siis tõesti ta on mõnus poolpüstine bike' ja enduro vahepealne isend, küll aga Fazerist vähe rohkem paagi peal elamise tüüpi. Mina ütlen enda eluka kohta maantee ja linnasõidu bike, sest et tegu ei ole ikkagi Harju keskmine rinka rattaga. Isteasend mõnus poolpüstine ja samas rattal on kõik see olemas, mida ühelt bike'lt oodatakse. V2 häälest ma parem ei hakka pikalt jahumagi - kombineeritult Yoshimura sportpüttadega on tegu lihtsalt parima muusikaga enda ja ka kõigi ümbritsevate kõrvadele.
-
- Postitusi: 368
- Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
- Asukoht: Laulasmaa/Tallinn
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Tere,
kui siin juba suuruse peale jutt läks, siis äkki oskab keegi alljärgnevatest isenditest paar kogukamat välja tuua:
Hornet 900;
Honda VTR 1000;
Suzuki TL 1000;
Suzuki SV 1000;
Kawa. Z 1000;
Yamu Fazer 1000;
Yamu TDM 850 (see vist suurem?).
Hakkan uut ratast soetama ja vaatan just sarnaste pillide seast... mulle meeldib, kui on suur!
Eelnimetatute osas teretulnud ka muud asjakohased kommentarid.
-
- Postitusi: 47
- Liitunud: 31 Juul 2008, 08:41
- Tsikkel: Suzuki TL1000S-R
- Asukoht: Tartu
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Endale isiklikult meeldib SV1000 ja TL1000, istumisasend suhteliselt hea, käed ei väsi ära ning väga hea minek+V2 sound, puhas sõidumõnu!!!
Kui otsustad TL-i kasuks siis tule vaata ka minu oma üle
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=2adc
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
frefighter kirjutas:Tere,
kui siin juba suuruse peale jutt läks, siis äkki oskab keegi alljärgnevatest isenditest paar kogukamat välja tuua:
Hornet 900;
Honda VTR 1000;
Suzuki TL 1000;
Suzuki SV 1000;
Kawa. Z 1000;
Yamu Fazer 1000;
Yamu TDM 850 (see vist suurem?).Hakkan uut ratast soetama ja vaatan just sarnaste pillide seast... mulle meeldib, kui on suur!
![]()
Eelnimetatute osas teretulnud ka muud asjakohased kommentarid.
No miks Sa oma tagumikuga ei taha järgi proovida?
Aga iseenesest...
...Vapsik in keskmise suurusega, mõnus nii suurematele kui vähemsuurematele sõitjatele.
VTR, TL ja SV on täpselt ühte auku pillid, pigem suured sellised, käituvad ka suht sarnaselt. Honda on vast veidi sujuvama olemisega, Suzu piredam.
Kawa Z tundub optiliselt väike, mahutab aga väga mugavalt pikema kodaniku enda selga, põlved kenasti paaki and everything.
TDM on suhteliselt kõrge istmega, foori all mugavalt jalatallad maha panna saavad vast isendid alates eluspikkusest 185 cm.
PS! Kui on plaan kulgeda rohkem koos kaaslasega saba peal, siis ei soovitaks (eriti pikemateks trippideks) poolgondliga poolbaigilisi (VTR, TL, SV), väsitab ära. Kui aga sellisel on kõrge lenks peal, siis on väga bro.
Edu!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 368
- Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
- Asukoht: Laulasmaa/Tallinn
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Ikka proovin oma persega ka asja ära - lihtsalt tõmbaks selle ringi enne vähe kitsamaks... kiired ajad, pole aega igalpool istumas käia
Aga sõiduasend on mulle oluline küll, peale paari aasta tagust tsikli laksu mul parem küünarvars täielikult ei sirutu ja seetõttu jäävad sprtbiked minujaoks ukse taha. Samas chopperi meest minust veel ei saa.
Hetkel TL selline rahakotisõbralikumas haardes... samas on paar asja, mis mul selle tsikli juures ilgelt häirib (esigondli raam ntx).
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
No TL-i ja SV-ga oled samamoodi käte peal nagu puhtaverelise bikega. Z-il on korralik lenks (mitte clip-on) ja istumisasend püstisem ning ei kurna sul kätt ära.
-
- Postitusi: 368
- Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
- Asukoht: Laulasmaa/Tallinn
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Nii selle asjaga vist on, jah... meenus, et olen kunagi sõbra SV-ga sõitnud ja asend oli ikka suht sportlik.
Siis sõelal ikka Hornet, Z ja TDM (viimane küll natuke teist masti pill).
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
frefighter kirjutas:Nii selle asjaga vist on, jah... meenus, et olen kunagi sõbra SV-ga sõitnud ja asend oli ikka suht sportlik.
Siis sõelal ikka Hornet, Z ja TDM (viimane küll natuke teist masti pill).
No mis sellise SV sõiduasendil viga on?
http://image.sportrider.com/f/8857864/1 ... gauges.jpg

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Esimese ratta jaoks abi?
frefighter kirjutas:Tere,
kui siin juba suuruse peale jutt läks, siis äkki oskab keegi alljärgnevatest isenditest paar kogukamat välja tuua:
Hornet 900;
Honda VTR 1000;
Suzuki TL 1000;
Suzuki SV 1000;
Kawa. Z 1000;
Yamu Fazer 1000;
Yamu TDM 850 (see vist suurem?).Hakkan uut ratast soetama ja vaatan just sarnaste pillide seast... mulle meeldib, kui on suur!
![]()
Eelnimetatute osas teretulnud ka muud asjakohased kommentarid.
Suht erinevad asjad ju, mille hulgast valida. VTR, TL on rohkem sinna sportbike poole kalduvad - täisgondlis ja ka sõiduasendilt. Tundub, et ka SV sellise rohkem küürus asendiga. Kui aga sõiduasend on määrav ja Suzuki sümpatiseerib siis soovitaks vaadata hoopis 1200-se Banditi suunas, mida sul nimekirjas üles loetud pole.
Hornet, Z1000 ja Fazer 1000 on rohkem touring bike tüüpi, Horneti kohta ei tea aga Z1000 on vist saada ainult naked versiooni, Fazerit on nii naked, kui ka poolgondlis, viimasega sõitsin vähe üle kahe hooaja ja veits üle 30000 km ja kui tuleb veel tahtmine midagi seda tüüpi ratta järele siis võtaks silmagi pilgutamata jällegi kilose Fazeri.
Tdm on minu arust selline ne rõba, ne mjaso aga sellel on ka suht palju kasutajaid ja fänne. Mu meelest seisab TDM täpselt selle koha peal, kus võiks vaadata, kas ühele poole(touring bike) või teisele poole(miski matkaenduro) aga see on minu arvamus sest pole sellel isegi seljas istunud ega meetritki sõitnud.
-
- Postitusi: 368
- Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
- Asukoht: Laulasmaa/Tallinn
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Tänud, kes nõuga abiks olid ja kogemusi jagasid.
Tõingi üleeile 1000-se fazeri ära ja siiani käin ringi püsiva debiilse irvega
Väga rahul ostuga - täpselt seda ma vajasingi.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Õnne! Hea valik

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Tore, et õige valiku tegid...
Julgen väita, et see irve ei kao veel niipea
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Küsisin juba enne siin teemas selle kohta, et kui inimene on 2m ja 100kg, siis millist ratast vaadata. Nüüd on sõelale jäänud kolm ratast (ei ole eelistusjärjekorras):
1 Honda Varadero 1000cc, 69kw
2 Suzuki V-Strom 1000cc, 72kw
3 Yammaha TDM 850cc, 59kw
Küsiks seda, et kui suur on reaalselt 1000 ja 850 mootori vahe ja millal see vahe tunda annab, kui reisijate kogumass on 170kg + 3 kohvriga pagas. Kas 850 jääb väheks võrreldes 1000 ja kas ning kui suur on 1000 eelis? Rataste valikust võib järeldada seda, et kiirendamiseks ratast ei osta, seega foori alt esimesena ära saamine ei ole prioriteet.
Ferrum
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
TDM`i omanik nüüdseks kolmas hooaeg ja veidi võiks kommenteerida:
Ratas on suht kõrge ja kitsas. Sellest järelduvalt on hea manööverdusvõime, kuskilt vahelt, ümber, ringi ukerdada. Ka autode vahel on mugav pugeda ja parkimine sujub ka hästi tänu heale lenksu nurgale. Linnas päris ok riist ühesõnaga. Sama ka maanteel ja kiirtee kiirused pole samuti ebamugavad tänu heale isteasendile. 300....400km järjest sõita on tühiasi. Mootor veab hästi juba alates 2500rpm ja jõudu piisab. Kruusatee sõltub rehvist. Minul all asfaldirehvid ja lahtine kruus pole just kõige mugavam. Samas, kinnitallatud kruusatee on väga mõnus sõita.
Ise kaalun 90kg ja seljakott 60kg, ei ole küll põhjust kurta, et jõudu vähe oleks......
Minuarust oluline pisiasi on ka väga head esituled. Pimedas sõit on OK.
Varadero ja V-stromi kogemus puudub, ei oska võrrelda. Peal olen istunud ja Honda tundub veidi suurem ,kohmakam aga see puht subjektiivne arvamus.

Re: Esimese ratta jaoks abi?
Kas Varaderode ja V-Strom`ide kohta polegi siis ühtegi head argumenti?
Ferrum
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8860
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Varadero ja Vström on V2 mootoriga, TDM rida2.
Võimsuse vahe on tegelikult neil marginaalne, varadero ja vström võibolla tõesti foori all korraks tõmbavad eest ära, kuid lõppkokkuvõttes veavad nad kõik 3 sul need asjad ära, mis sul vaja on.
Võrdluseks minu 35kw Yamaha, mis veab mind (111kg) koos mu kolaga, mida on palju ning mõnikord ka tagaistuja. Seega mingeid kaaluprobleeme ei tule sul ühegi rattaga nendest kolmest
Madonel sama ratas, kunagi sõitsime kuskile, siis tema oli koos tagaistujaga ja mina olin üksi.
Ta arvas, et mul on üksi kergem sõita (kütusekulud ja juhitavus jms), kuid tuli välja, et ma kaalun rohkem, kui nemad kaks kokku
Aga pikkuse koha pealt, kui vaadata, siis varadero ja vstrom on mõlemad üsnagi suured, ehk siis pikale inimesele ehk törtsu mugavamad, kui TDM.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Ferrum kirjutas:Kas Varaderode ja V-Strom`ide kohta polegi siis ühtegi head argumenti?
Ferrum
mmmmmm
Mul paps sõidab 1000 dl ringi.
Sai 4 aastat tagasi ramost uuest peast ostetud ja nüüd 34000 ees,tundub ikka täitsa uuena .
Väga pika ülekandega,eestis võiks isegi natuke aeglasemaks teha ülekannet,enne 110 pole nagu 6 käigul mõtet,kuid see selleks.
Väga mugav pill,500 km päevas pole probleemi,väga hea isteasend.Pole ise eriline matkavend kuid midagi halba ei oska küll tsikli kohta öelda.
TDM ei saa eriti võrrelda,võimsuse vahe on väga suur ja dl 1000 ka tunduvalt sujuvam.Ainuke viga ongi v-stromil see et võib madalal tuuril kergelt tagasi lüüa ja potsuda aga see on power commanderiga lahendatav probleem.Õli vahetanud iga 5000 km tagant,sees täissünt silkolene ja ei võta tilkagi.
-
Teema algataja
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Ferrum kirjutas:Kas Varaderode ja V-Strom`ide kohta polegi siis ühtegi head argumenti?
Ferrum
Tuian juba viiendat aastat V-Strom 1000-ga ringi. Lisaks on olnud teisi ja võimsamaid pille, kuid olen nad kõik maha müünud. V-Strom on kõige parem olnud, kõlbab igal pool sõita, nii üksi, kaksi ja kottidega. Rohkem ei viitsi kiita. Strome on Eestis suht vähe, seepärast ei olegi meeletut kiidulaulu. Sul peavad olema pikad jalad, muidu ei suuda sa seda püsti hoida. Aga ei juhtu ka midagi, kui külje maha paned- katki ei lähe midagi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.