düno stendi rullid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
düno stendi rullid
huvitaks siis kuidas reguleeritakse düno stendi rullikute takistust ?? et oleks ikka nagu reaalselt maanteelt tulev takistus
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: düno stendi rullid
Arvutist paned pidurit %. Dünostendi operaator peab ise välja mõtlema kui palju % antakse pidurit. % sõltub tsikli eesmärgist ning võimsusest.
Veldi Dünostendis operaator jagab väga hästi matsu palju % peab andma
matcho kirjutas:huvitaks siis kuidas reguleeritakse düno stendi rullikute takistust ?? et oleks ikka nagu reaalselt maanteelt tulev takistus
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: düno stendi rullid
küsimus nats valesti vist .... kuidas või millega ta pidurdab ... mingi klotsidega pidur ju läheks põlema ..... kuidagi magnetiga lahendatud asi ?
liigub üks väike mõte peas
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: düno stendi rullid
Klotsidega pidurdab minu teada . Vbl eksin.
Olen oma hayabusaga piduri põlema lasknud dünostendis (Lätis). Kui sai pea tund aega kärutada täis võimsusega.
Kui sul on mõtte ,et teha enda dünostend siis võid kohe selle peast välja visata. Asi ei ole nii lihtne midagi !
matcho kirjutas:küsimus nats valesti vist .... kuidas või millega ta pidurdab ... mingi klotsidega pidur ju läheks põlema ..... kuidagi magnetiga lahendatud asi ?
liigub üks väike mõte peas
Edit:
Dünostendi mõtte ei ole ainult tekkitada vastu surve aga vaid näidata võimsuse ja väände graafikut ,et võtta välja võimalikud võnked võimsuses. Seega sul on siis vaja hunnik andureid millega mõõta kõiki näitajaid ning tarkvara. Kui valesti annad pidurit/vastu survet siis tuleb vale seadistus. Enam jaolt eksitakse sellega ,et antakse liiga vähe vastu survet mis jälle tähendab seda ,et rajal on tsikkel jooksmas liiga lahja seguga (põleb mootor maha). Pidur peab olema prograsiivne !Kiirendamise ja võimsuse kasvu juures peab kasvama pidurdus jõud. Seega igasugune mõtte sellest ,et teha oma dünopink on mõttetu. Lihtsam maksa seda VÄIKEST raha ning seadista tsiklit õiges kohas.
Kui isegi õnnestub oma dünostend teha siis kust kohast sa võttad need tsiklid millega sa hakkad katsetama oma dünopinki ?!
Mina kindlasti ei oleks üks nendest kes julgeks oma tsiklit testimisele anda sest kui peaks näiteks pidur järgi andma ning mootor saab järsu pöörde kasvu lendab ta laiali ning kui ei lenda siis lihtsalt saab korralikult kannatada.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: düno stendi rullid
kohe kindlalt ei ole plaanis stendi ehitama hakata ...
pigem pidurdus süsteemi põhimõtet kasutada ...
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Re: düno stendi rullid
Korke, enamus dünodel ei ole üldse pidureid vaja. Odavatel ei pruugigi neid olla, ega peagi(kuigi üldiselt siiski on). Järsu pöörete kasvu pärast on suhteliselt keeruline kujutada mootorit laiali lendamas. Enamus dünod on inerts dünod ja peaks ka kõik eesti tsikli dünod olema. Seal aetakse suure kaaluga rulli ringi ja vastavalt sellele kui kiiresti kiirendatakse rulli arvutatakse ka võimsus.
Pidureid saab kasutada inerts dünol, et hoida pidevat koormust mõnda aega, aga selleks on siiski paremad nö. hüdraulilised dünod(ma ei teagi kuidas nende õige eestikeelne nimetus on.). Selliseid meil tsiklitele eestis pole, vaid autodele on üks kostiveres.
Hüdro dünodel saab hoida pidevat koormust koormust taga suhteliselt pikalt ja võimsust väga täpselt seejuures mõõta, kuna nad töötavadki takistuse põhimõttega.
Ja see, et lahja segu dünos võib tulla ei tule mitte "vastu survest" vaid ikka sellest, et dünos pole näiteks võimalik simuleerida ram airi väga lihtsalt ja mõnes dünos läheb ka temperatuur ruumis liiga suureks liiga kergelt. Segu mõõdab ikka lairiba lambda üldiselt ja seda enamasti küllaltki edukalt. Enamasti jäetakse dünos segu pisut rikkamaks kui oleks maksimaalvõimsus et kompenseerida ram airi.
Re: düno stendi rullid
matcho kirjutas:kohe kindlalt ei ole plaanis stendi ehitama hakata ...
pigem pidurdus süsteemi põhimõtet kasutada ...
Üritad sellist asja teha?
http://thenewcaferacersociety.blogspot. ... chine.html
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Re: düno stendi rullid
Karupoeg puhh kirjutas:Pidureid saab kasutada inerts dünol, et hoida pidevat koormust mõnda aega, aga selleks on siiski paremad nö. hüdraulilised dünod (ma ei teagi kuidas nende õige eestikeelne nimetus on.). Selliseid meil tsiklitele eestis pole, vaid autodele on üks kostiveres.
Kui esiratta fiksaatorit kasutada, siis pole ju vahet, mis pingiga tegu. Fiksaator stendi külge kinni, esiratas fiksaatorisse, ratas koormarihmadega kinni ja minekut.
Iseasi, kas pingi omanik viitsib kaherattalisi peale lasta.
Fiksaatorid:
Kolmas rida, vasakult neljas pilt: http://www.tsumm.edicypages.com/
http://dragbike.ee/pood/?p=1&id=36&item=1046
Streetmotos samuti olemas.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Re: düno stendi rullid
]
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Re: düno stendi rullid
harimal kirjutas:Karupoeg puhh kirjutas:Pidureid saab kasutada inerts dünol, et hoida pidevat koormust mõnda aega, aga selleks on siiski paremad nö. hüdraulilised dünod (ma ei teagi kuidas nende õige eestikeelne nimetus on.). Selliseid meil tsiklitele eestis pole, vaid autodele on üks kostiveres.
Kui esiratta fiksaatorit kasutada, siis pole ju vahet, mis pingiga tegu. Fiksaator stendi külge kinni, esiratas fiksaatorisse, ratas koormarihmadega kinni ja minekut.
Iseasi, kas pingi omanik viitsib kaherattalisi peale lasta.Fiksaatorid:
Kolmas rida, vasakult neljas pilt: http://www.tsumm.edicypages.com/
http://dragbike.ee/pood/?p=1&id=36&item=1046
Streetmotos samuti olemas.
Hüdru pingis ei anta jõudu üle ratta kaudu, vaid rummu. Autodel keeratakse rattad alt ära ja kinnitatakse spetsiaalse vaheflantsiga ratta rummu kaudu masina külge. Tsiklil oleks siis selle jaoks spetsiaalset rummu vaja koos võlli süsteemiga.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: düno stendi rullid
Karupoeg puhh kirjutas:harimal kirjutas:Karupoeg puhh kirjutas:Pidureid saab kasutada inerts dünol, et hoida pidevat koormust mõnda aega, aga selleks on siiski paremad nö. hüdraulilised dünod (ma ei teagi kuidas nende õige eestikeelne nimetus on.). Selliseid meil tsiklitele eestis pole, vaid autodele on üks kostiveres.
Kui esiratta fiksaatorit kasutada, siis pole ju vahet, mis pingiga tegu. Fiksaator stendi külge kinni, esiratas fiksaatorisse, ratas koormarihmadega kinni ja minekut.
Iseasi, kas pingi omanik viitsib kaherattalisi peale lasta.Fiksaatorid:
Kolmas rida, vasakult neljas pilt: http://www.tsumm.edicypages.com/
http://dragbike.ee/pood/?p=1&id=36&item=1046
Streetmotos samuti olemas.Hüdru pingis ei anta jõudu üle ratta kaudu, vaid rummu. Autodel keeratakse rattad alt ära ja kinnitatakse spetsiaalse vaheflantsiga ratta rummu kaudu masina külge. Tsiklil oleks siis selle jaoks spetsiaalset rummu vaja koos võlli süsteemiga.
Olen kuskil näinud et tsiklil käib otse veohammaka otsa se jurbel.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.