motobox rxv550
Moderaator: Moded
motobox rxv550
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=713649
Oskab keegi midagi asjalikku kosta? Olen täheldanud, et antud ratas on juba pikemat aega müügis. Sellise hinna ja kaubandusliku välimusega rattal peaks piisavalt minekut olema, või ei?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: motobox rxv550
mine motoboxi ja küsi sealt ausalt
kui sa pole enne RXV550-ga sõitnud, eriti ilma piirajateta, siis vaata ette
hind on sellel tõesti hea. kui ma praegu hakkaks kergemat endurot ostma, siis ma ei kahtleks hetkegi
kui masinal kõik on korras, siis miks mitte, anna tuld!
Re: motobox rxv550
oskab keegi öelda kuidas on see aprilia võrreldav näiteks KTM endurodega (525 exc, 625. 640)? 40k eest saaks mingi 2002-2004 aasta ktm-i ,et kumb oleks mõtekam valik? Mis on kummagi head ja vead?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: motobox rxv550
ei ole võrreldav. see pisike v2 mootor on ikka täiesti erinev, võrreldes teiste tootjate ühepütastega.
KTM Endurosid ei saa ka tegelt omavahel ühte patta panna, 525 ei ole sama, mis 625 või 640, kuigi numbrid oleks nagu väiksemad. Hooldusvälbad ja kaalud jms on ikka erinevad. 525 sellest nimekirjast võiks ainukesena 550 vastu astuda.
Aprilia 550 ja KTM 525 lähevad kirja pigem ikka nagu kergendurod, kui ainult võimsusevahe võrreldav, siis 550 on tunduvalt teravam pill, kuid kas ta vastupidavuselt või mugavuselt ka parem on, siin jääb küsimus õhku rippuma.
Igatahes, vaadates uute hindu, see motoboxi oma on, ma ropendan veits, sitaks hea hinnaga, kui ma oleks uut endurokat ostmas, siis see oleks juba minu oma, mingit küsimust siin pole. Korra olen sellisega proovisõitu teinud ja ikka täitsa multifilm on see ratas
Re: motobox rxv550
Selge on ka see, et Aprilia hooldus on tunduvalt kallim sõltuvalt kahest silindrist ja kaheksast klapist jne.
Re: motobox rxv550
Võibolla on viga minus, aga mulle tundub see aprilia pisut õrnakene. Kardan et kuskil mülkas ja vees võib hätta jääda, just selle pritsungi ja kickstarteri puudumise pärast.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: motobox rxv550
sellepärast ma ei muretseks. mida see kickstarter sulle ikka annab, kui sa näiteks vett õhuvõtust sisse tõmbasid
pigem muretsen ma sellepärast, et mis rattaga sa siiani sõitnud oled. Üldiselt ma olen vait, kui keegi algaja tahab näiteks hayabusat esimeks rattaks osta, sest ajudega algaja saab ükskõik millega hakkama, kui ta rahulikult sõidab. Aga...
....seda ratast ma kohe kindlasti esimeseks rattaks ei soovita. Mootoril on nii palju väänet, et gaas käib koguaeg on-off asendis ja väiksem vääratus tõstab peaaegu suva käiguga esiratast üles, see on nii terav loom, et vajab ikkagi kogemust.
Pigem mingi Yamaha WR25/450F stiilis pill oleks sobilik. Või siis tõesti KTM 625/640
Kuid teema oli siiski, et kas see ratas seal on oma hinda väärt. Jah, on.
Edit: Mul ajas juhtme kokku vahepealne kommentaar, teema algatajal paistab siiski midagi kergendurolikku istme all olevat? (husqvarna)
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: motobox rxv550
FleXer kirjutas:Selge on ka see, et Aprilia hooldus on tunduvalt kallim sõltuvalt kahest silindrist ja kaheksast klapist jne.
Samas väidetakse Aprilia hooldusvälp 2x pikem olevat, kui ühepütastel, sealjuures ka 2x pikem kolvivahetusvälp. Elu ei ole alati must-valge. Algatuseks tasub kindlasti järgi uurida, et mis maksab Aprilia kolb (kolvid) ja mis maksab KTMi kolb ning kui tihti neid ikkagi vahetada vaja on. Ja siis näiteks tasub kokku lugeda 200 sõidutunni hooldus-ja muud kulud ühel ja teisel tsiklil. Kui selline võrdlus koostatud, saab alles hõiskama hakata, et oi kui kallis või odav seda või teist tsiklit pidada on.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Re: motobox rxv550
See ratas sobib ainult supermotoks või äärmisel juhul karjääri pehme liiva sisse. Metsas pole sellega midagi teha. Esimese kivi otsas lõhud karteri, külili kukkudes on radikad sodid. Ehitus on väga "lahtine". Mine vaata ise sellise pilguga!
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: motobox rxv550
gaas kirjutas:See ratas sobib ainult supermotoks või äärmisel juhul karjääri pehme liiva sisse. Metsas pole sellega midagi teha. Esimese kivi otsas lõhud karteri, külili kukkudes on radikad sodid. Ehitus on väga "lahtine". Mine vaata ise sellise pilguga!
Isegi Männikul, pehme liiva sees kukkudes on sellel radikast jagu saadud aga eks saab ju ka radika kaitsmed ja karterikaitsmed installida. Aga muidu päris käreda minekuga asi
Re: motobox rxv550
Tere, Sooviks natuke kogemustega inimestelt infot, lisaks sellele, mida tootjad kirjutavad. Kumba masinat eelistada.
Valikus on järgmised masinad:
*APRILIA RXV550 -07
*GAS GAS FSE450 -08
Tänan
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.