K: kes süngiks karpad


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

ibra kirjutas:

Surve mõõtmisel silindris pole eriti tähtis selle näidu täpsus vaid et need näidud oleksid kõigis silindrites võimalikult ligilähedased.Rutska ei puutu asjasse ja sünkroonsus surveid ei mõjuta.

Loodan, et tead millest räägid, sest ära pane pahaks, kuid kahjuks see nii ei ole. Selles, et saada optimaalset ülevaadet mootorist pead sa mõõtma sooja mootoriga, avatud siibritega. Kui mõõtmisi tehakse suletud siibritega siis saadakse näidud mis on mõjutataud siibrite enda asenditest ehk sünkroniseerimise tasemest. Kui ei usu siis keera nimelt siibrid (lõõrid)erinevatesse asenditesse ja saadki silindrites suured erinevused, selleks, et seda vältida peabki olema avatud lõõrid. OK, ega ma ei hakka detailidese laskuma, eks igal ühel vaba valik teha nii kuidas ise heaks soovib. Kuid kui keegi ahab minu sõnadele ka kinnitust siis tsiteerin Suzu DL1000 hoolduse ja remondi raamatut:

  • have the engine warmed up by idling before testing
  • keep the throttle grip in full-open position

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”