Hälvik- Mootorratturid
Moderaator: Moded
Re: Hälvik- Mootorratturid
Elamualal on kehtestatud liiklusmüra piirtasemeks elamu teepoolsel küljel päevasel ajal 65 dB ja öisel ajal 60 dB ning segaaladel vastavalt 70 dB ning 60 dB.
Täpset seaduse punkti ei viitsi otsida.[/quote]
Natukene eksisid ja ma ütlesin, et ma olen ainult natukene urgitseja!!! Mitte, et see midagi tähendaks aga tõlgendan seadust enda kasuks!
Müra normtasemete kehtestamisel lähtutakse:
1) päevasest (7.00–23.00) ja öisest (23.00–7.00) ajavahemikust;
2) müraallikast: auto-, raudtee- ja lennuliiklus, veesõidukite liiklus, tööstus-, teenindus- ja kaubandusettevõtted, spordiväljakud ja meelelahutuspaigad, ehitustööd, elamute ja üldkasutusega hoonete tehnoseadmed, naabrite müra (olmemüra);
Hoonestatud või hoonestamata alad jaotatakse üldplaneeringu alusel:
I kategooria looduslikud puhkealad ja rahvuspargid, puhke- ja tervishoiuasutuste puhkealad;
II kategooria laste- ja õppeasutused, tervishoiu- ja hoolekandeasutused, elamualad, puhkealad ja pargid linnades ning asulates;
III kategooria segaala (elamud ja ühiskasutusega hooned, kaubandus-, teenindus- ja tootmisettevõtted);
IV kategooria tööstusala.
(5) Taotlustaseme arvsuurus olemasolevatel aladel:
1) Liiklusmüra ekvivalenttase LpA,eq,T, dB
Kood: Vali kõik
päeval öösel
I kategooria 55 45
II kategooria 60 50
III kategooria 60 50
IV kategooria 70 60
§ 6. Liiklusmüra normtasemed elamutes ja ühiskasutusega hoonetes
(1) Liiklusest (auto-, raudtee- ja lennuliiklus, veesõidukite liiklus) põhjustatud müra normtasemed elamute ja ühiskasutusega hoonete vaikust nõudvates ruumides on toodud tabelis 1. Müra piirtasemed on esitatud A-korrigeeritud ekvivalentsete või maksimaalsete helirõhutasemetena LpA,eq,T ja LpA,max, sulgudes on esitatud helirõhu taotlustasemed. Müra spektri ligikaudseks hindamiseks võib vajadusel kasutada C-korrigeeritud helirõhutasemeid või täpsemaid hinnangumeetodeid, nt mõõtmisi 1/3 või 1/1 oktaavribades. <<< NÄITA KUS ON KIRJAS MIDAGI MOOTORRATTAST?
Hoone ja ruum
Müra normtasemed
- Elamu
LpA,eq,T (dB)
1.1 Eluruumides päeval 40 (35)
1.2 Magamisruumides öösel 30
Määruses on juttu autoliiklusest ja teistest liikidest ning teistest õigusaktidest ei tule välja, mida tähendab mõiste autoliiklus siis tõlgendaks seda nii- mis on auto seea on see nii. Kuigi määrusest on tsiklimehed jäänud kuidagi välja siis loodame, et kaherattaliste juhid on "normaalsed"
Parem mõiste oleks olnud "sõiduk"
Re: Hälvik- Mootorratturid
sepp kirjutas:zaize kirjutas:Ja sina muidugi arvad et ma suvi otsa kannatasin ja nüüd enne peatset hooaja lõppu võtsin vaevaks sõna võtta.
Selles probleem oligi, et ei suutnud seda numbrit kuidagi fikseerida ka vahetult tee ääres seistes.![]()
Tänu juhusele sattusin lihtsalt autoga ristmikul korraks ta taha.Sinu viimase kirjutatud rea kohta ei oskagi midagi kosta - kas lihtsalt provotseerid v oledki kolksuga.
ju olen kolksuga sest tsiklihääled vapsee ei häiri,mida rohkem - seda parem.
![]()
aga hälvikuks ma kyll ei tembeldekas kedagi sellep,et mõnele ei meeldi ratta hääl või mõne auto hakkab karjuma.
Sul on elus ikka head juhused.. proovi homme bingot ka,ehk jälle tuleb juhus appi... ära unusta võidu puhul sooja soovituse eest mulle % anda
Kui sul IGA tööpäev niiviisi akna alt läbi lennatakse, siis see teeb lihtsalt lõpuks tigedaks.
Hälvikuks ei ole ma VEEL kedagi nimetanud.
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Kameeleon kirjutas:Sepp krt. jäta mu noor sugulane rahule....
esiteks kõigil pole raha et teadküllmillise summa eest teadküllkuhu penthouse appartament osta![]()
teiseks see ratas liigub põhjagaasiga nagu ratastraktor ju.
kolmandaks on mul täna sünnipäev ja ma tean ühte meest kellele pole see veel meelde tulnud
krt ja ma arvasin ,et sinusuguse rikkuri sugulased elavad kõik monacos ja kakumäel.
põhjagaasiga traktor.hmm... Marko siis sõidab läbi kalamaja tööle?
õnneks helistasin ennem kui märkasin Sinu posti.
Ja siin ka .. Palju Õnne ja Traktoreid Sinu akna alla
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
- Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
- Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik- Mootorratturid
Tere.
Lepime nüüd nii kokku et mina mölisen ja ajan siin foorumis teisi närvi.
Ja näiteks kõrvatropid(punnid) kuidas keegi nimetab aitavad eduliselt.
www.facebook.com/realbikerid
Re: Hälvik- Mootorratturid
mootorratas käibki mõiste "liiklus" alla. Ei pea ju kõiki liiklusvahendeid üles loetlema.
Re: Hälvik- Mootorratturid
pahadeplaneet kirjutas:Tere.
Lepime nüüd nii kokku et mina mölisen ja ajan siin foorumis teisi närvi.
Kui keegi veel seda vaimukaks peab siis andke andeks aga see on juba pullikaka. Kui siin veel mõni asjalik mode on säilinud siis ehk oleks aeg see kasutajanimi oma postidega siit likvideerida!
Re: Hälvik- Mootorratturid
rolex kirjutas:pahadeplaneet kirjutas:Tere.
Lepime nüüd nii kokku et mina mölisen ja ajan siin foorumis teisi närvi.Kui keegi veel seda vaimukaks peab siis andke andeks aga see on juba pullikaka. Kui siin veel mõni asjalik mode on säilinud siis ehk oleks aeg see kasutajanimi oma postidega siit likvideerida!
+1,täitsa poolt, ammu igasugused piirid ületanud see haibimine bikeri foorumis.
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
-
- Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Hälvik- Mootorratturid
+1,
ei tahaks tõesti, et see foorum rolleriklubi.net-i sarnaseks läbustamiseks muutub.
olge vait või käituge normaalselt
aga puudutades seda mürataseme seadust peab tegelikult olema ju mingisugune piir, ka mootorratastel.
ja see on eriti imelik, et seaduses seda kirjas ei ole.

-
- Postitusi: 362
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Mul tsiklil klepski peal palju dB on ja mis pööretel... Kusjuures ülevaatusel isegi uuriti seda...
-
- Postitusi: 65
- Liitunud: 01 Aug 2008, 22:42
- Tsikkel: Zephyr 1100
- Asukoht: Vääna-Jõesuu, Jokela
Re: Hälvik- Mootorratturid
Üks küsimus aga vaevab mind juba pikemat aega: kas neil sõelavabade sumpsidega pläristajatel endal ei hakka närvide ja kuulmise peale see pidev lärm?[/quote]
Üks päev võtsin sõelad valja ja sõitsin ringi, endale närvide peale küll ei käinud aga hakkas kuulmise peale käima see pidev lärm, pärast panin sõelad tagasi
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Hälvik- Mootorratturid
Ennetamaks pahatahtlikke laimajaid pean ütlema, et eile sõitsin ma peaaegu kogu aeg ilusti liikluseeskirjade järgi ja kõik, mis juhtus, juhtus kogemata. Minimaalsed detsibellid olid koguaeg tagatud, möödasõite tegin piisavalt lähedalt ja esimest rehvi peaaegu ei kulutanudki.
Re: Hälvik- Mootorratturid
-PitBull- kirjutas:pahadeplaneet kirjutas:http://www.krimi.ee/?fbc&id=2281
invaliidid
reimps kirjutas:Olen üpris-üpris kindel, et vastav pilt, aga valestiparkiva kroomiga oleks tal ehk postitamata jäänud. Ma muidugi olen eelarvamuste kütkes kah kogu aeg
http://www.krimi.ee/?fbc&id=3091
http://www.krimi.ee/?fbc&id=2507p**s* pasaplaneet oled ikka ehtne näide värdjast. Need pildid olid enne bike pilti, aga no sinusuguse invaliidi puhul pole midagi imestada, et sa neid siia üles ei pannud.
Lugesin paar viimast lehte läbi ja kaldun toetama Pahadeplaneeti. Ma isegi mitte ei proovi süveneda, et kes mis rattaga sõidab. Kõik kes pargivad invakohale, selleks luba mitte omamata on debiilikud. Vahet pole kas bike, kroom, lexus või maastur.
PitBull, sinule küll aga hoiatus sellise keelekasutuse eest.
§55. Liikumispuudega juhi ja liikumispuudega või pimedat inimest teenindava sõiduki juhi eriõigused
(1) Liikumispuudega juht ja liikumispuudega või pimedat inimest teenindava sõiduki juht võib panna oma sõiduki esi- või tagaklaasile käesoleva seaduse lisa 2 kohase parkimiskaardi.
(2) Liikumispuudega juht, kelle sõidukil on käesoleva seaduse lisa 2 kohane parkimiskaart, võib:
1) asulas peatuda ja parkida peatumist või parkimist keelavate liiklusmärkide mõjupiirkonnas tingimusel, et seisev sõiduk asub täielikult kõnniteel, jättes jalakäijale seal vabaks vähemalt 1,5 meetri laiuse käiguriba. Kirjeldatud luba ei kehti teelõigul, mis on tähistatud peatumise keelujoonega;
2) parkida parkimist keelavate liiklusmärkide mõjupiirkonnas, piiratud parkimisajaga parklas ettenähtust kauem ja õueala teel väljaspool parklat kohas, kus see ei takista jalakäijaid ega muuda võimatuks teiste sõidukite liiklust.
(3) Liikumispuudega või pimedat inimest teenindava sõiduki juht, kelle sõidukil on käesoleva seaduse lisa 2 kohane parkimiskaart, võib asulas peatuda peatumist keelavate liiklusmärkide mõjupiirkonnas liikumispuudega või pimeda inimese sõidukisse pealevõtmiseks või sõidukist väljalaskmiseks.
(4) Liikumispuudega või pimedat inimest teenindava sõiduki juht, kelle sõidukil on käesoleva seaduse lisa 2 kohane parkimiskaart ja kes talutab liikumispuudega või pimedat inimest soovitud kohta ja tagasi, võib asulas peatuda käesoleva paragrahvi lõike 2 punktis 1 nimetatud tingimustel.
Ehk siis kui juht ongi puudega ja tahab kasutada invaparklat, siis peab ta omama vastavat luba. Kui juht on puudega aga luba ei ole sõidukil (kuna ta ehk häbeneb või see ei "sobi" sõidukile), siis käitugu vastavalt ja parkigu mujale.
http://www.harteron.ee
Re: Hälvik- Mootorratturid
linnas on ka kiirusepiirang 50kmh... kas paned käe sydamele ja ytled,et oled nii viiemees,et ei ole seda kunagi yletanud? Ja kui oled kunagi rikkunud seadust ja ületanud kiirust,siis pole Sul küll mingit mõtet võtta sõna mingis normi teemas.
Ära demagoogitse, me räägime mürast, mitte kiirusepiirangust. Ja tõesti võin kätt südamele pannes kinnitada, et ei ole kunagi asustatud alal sõitnud tsikliga, mille müra ei vasta kehtestatud normidele. Ning minu jätkuvat mõistmatust, et mitte öelda põlgust pälvivad need, kes selliste tsiklitega sõidavad.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Mis puutub invaliide, siis arvan, et jätame nad rahule. Õigusnormi tähelepanelikult lugedes märkate, et invaliidil puudub kohustus. Selgelt on kirjas - võib. Seega omal äranägemisel. Ja kuidas näiteks tabureti külge invamärk riputada? Kleepekas? Aga kui invaliid kasutab sõbra taburetti? Rendi taburetti? Sõnaga, ei ole võimalik meil ette arvata kõiki võimalusi ja lõpetuseks, inimesed, mis see sinu-minu-meie asi on, kus ja kuidas invaliid oma sõiduki peatab-pargib? Kas kellegil meist on selle tõttu elukvaliteet oluliselt muutunud? Jah, kui sõiduk ei ole märgiga tähistatud, tekib küsimus selle sõiduki õigustatud peatumises-parkimises just selles kohas. Ja jällegi - kas see on minu-sinu-meie asi, kui ivaliid selle märgi unustas välja riputada? Muutus meie elus selle pärast midagi? Kodaniku kohustus pöörata tähelepanu rikkumisele? Absoluutselt õige! Tähelepanu pööramine on aga selline asi, et siin ei tohiks mitte kellegi õiguseid riivata. Kui tähelepanu pööratakse kõnega politsei numbril, on see vägagi õigustatud tähelepanu pööramine. Kui tähelepanu aga pööratakse selliselt, et sõidukist foto tehakse ja kirjega "liiklushuligaan" avalikusele üles riputatakse, siis minu isiklik seisukoht on see, et siin on tähelepanu asemel saadud hakkama õigusriivega. Ei saa kedagi süüdlaseks (loe: liiklushuligaaniks) tembeldada enne tema süü tõendamist.
Kogu eelneva jutuga ma loomulikult ei õigusta mitteinvaliidi sõiduki peatamist-parkimist vales kohas. Aga veelkord, tehes foto ja see liiklushuligaani nimega üles riputades, eelnevalt kontrollimata, kas tegemist on invaliidiga või mitte, on juurteni mäda tegevus. Ja seeläbi on sellised fotoisehakanudõigusemõistjad ära teeninud minu täieliku põlguse.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Kas seda invamärgi kohustust mitte ära ei lõpetatud? Et sul peab luba olemas olema, kuid sa ei pea märki välja panema.
Võin ka eksida.
Re: Hälvik- Mootorratturid
Tarts kirjutas:Mis puutub invaliide, siis arvan, et jätame nad rahule. Õigusnormi tähelepanelikult lugedes märkate, et invaliidil puudub kohustus. Selgelt on kirjas - võib. Seega omal äranägemisel. Ja kuidas näiteks tabureti külge invamärk riputada? Kleepekas? Aga kui invaliid kasutab sõbra taburetti? Rendi taburetti? Sõnaga, ei ole võimalik meil ette arvata kõiki võimalusi ja lõpetuseks, inimesed, mis see sinu-minu-meie asi on, kus ja kuidas invaliid oma sõiduki peatab-pargib? Kas kellegil meist on selle tõttu elukvaliteet oluliselt muutunud? Jah, kui sõiduk ei ole märgiga tähistatud, tekib küsimus selle sõiduki õigustatud peatumises-parkimises just selles kohas. Ja jällegi - kas see on minu-sinu-meie asi, kui ivaliid selle märgi unustas välja riputada? Muutus meie elus selle pärast midagi? Kodaniku kohustus pöörata tähelepanu rikkumisele? Absoluutselt õige! Tähelepanu pööramine on aga selline asi, et siin ei tohiks mitte kellegi õiguseid riivata. Kui tähelepanu pööratakse kõnega politsei numbril, on see vägagi õigustatud tähelepanu pööramine. Kui tähelepanu aga pööratakse selliselt, et sõidukist foto tehakse ja kirjega "liiklushuligaan" avalikusele üles riputatakse, siis minu isiklik seisukoht on see, et siin on tähelepanu asemel saadud hakkama õigusriivega. Ei saa kedagi süüdlaseks (loe: liiklushuligaaniks) tembeldada enne tema süü tõendamist.
Kogu eelneva jutuga ma loomulikult ei õigusta mitteinvaliidi sõiduki peatamist-parkimist vales kohas. Aga veelkord, tehes foto ja see liiklushuligaani nimega üles riputades, eelnevalt kontrollimata, kas tegemist on invaliidiga või mitte, on juurteni mäda tegevus. Ja seeläbi on sellised fotoisehakanudõigusemõistjad ära teeninud minu täieliku põlguse.
Tegelikult on asi ikka palju lihtsam ja suhteliselt mustvalge. Kui seda seadust lugeda mis riputasin eelmisele lehele, siis seal on öeldud jah, et invaliid VÕIB selle parkimiskaardi oma sõidukile panna. Kuid kui nüüd edasi lugeda, siis selleks et kasutada invaliidile ette nähtud hüvesi liikluses, siis selle peab sõidukil märk olema. Ehk invaliid valib kas ta liikleb ja pargib nagu tavakodanik või paneb parkimiskaardi ja kasutab invaparklat. Kui mina unustan parkimiskella või kaardi, siis politsei või Ühisteenuste silmis olen kohe süüdi ja saan trahvi. Sama kehtib ka invaparkimiskohal. Kui selleks pole Kaarti, siis saad trahvi. Kohapeal ju keegi arstliku läbivaatust ei tee.
Seadus kehtib täielikult ja see on ARK kodulehelt.
Olhu nende piltidega jah nagu on, sest hithilugu on need tehtud korteri aknast ja vaid sõiduki üks pool näha. parkimiskaart võib olla aga teisel pool. Kui aga ma ise näen, et sõidukil pole parkimiskaarti, siis paraku on minu jaoks selge, et tegu on ajuinvaliidiga.
http://www.harteron.ee
Re: Hälvik- Mootorratturid
Suzumenist jätkuvalt veel ja veel kõneleda soovivad bikerdelfilaste jaoks on uus koht http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 90&start=0
Edu ja jaksu klahvide pressimisel.
Re: Hälvik- Mootorratturid
scryth kirjutas:Kas seda invamärgi kohustust mitte ära ei lõpetatud? Et sul peab luba olemas olema, kuid sa ei pea märki välja panema.
Võin ka eksida.
Seda võib kõrvutada tasulises parkimisalas elavate elanike parkimiskaartidega. Varemalt oli vaja kaart asetada nähtavale kohale ja niipea kui kasvõi selle alumise ääre serv klaasi juures liiga nähtamatult jäi, tehti trahvi. Nüüd ei pea kaarti olema, kõik käib elektrooniliselt, st kontrolörid saavad info nüüd samade kanalite kaudu, mille pealt M-parkimist kontrollivad. Ehk on ka invakaartide osas sama meetodit rakendama asutud.
Benelli TNT 1130
Re: Hälvik- Mootorratturid
keegi debiil sõitis täna oma sinise yamu krossikaga sütiste metsas ja kelgumäel inimeste ja laste vahelt täiega läbi.. mingi DC kleepsudega tsikkel oli.
igatahes kui sa peaksid seda lugema, siis tea, et sul ei ole seal üleval kõik korras.
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
GKK kirjutas:keegi debiil sõitis täna oma sinise yamu krossikaga sütiste metsas ja kelgumäel inimeste ja laste vahelt täiega läbi.. mingi DC kleepsudega tsikkel oli.
igatahes kui sa peaksid seda lugema, siis tea, et sul ei ole seal üleval kõik korras.
kui täiega?
6 käik piirajas?
Re: Hälvik- Mootorratturid
sepp kirjutas:kui täiega?
6 käik piirajas?
täiegatäiega.. said targemaks?
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 10:05
- Tsikkel: Bmw K 1200 RS ,Bmw F 800 S
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 53 korda
Re: Hälvik- Mootorratturid
Kuue käiguline krossikas ?
We are motorcyclist, masters of measured risk.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 77
- Liitunud: 28 Juul 2008, 17:09
- Tsikkel: k5 1kg.
- Asukoht: Tallinn-kabli
Re: Hälvik- Mootorratturid
sepp kirjutas:GKK kirjutas:keegi debiil sõitis täna oma sinise yamu krossikaga sütiste metsas ja kelgumäel inimeste ja laste vahelt täiega läbi.. mingi DC kleepsudega tsikkel oli.
igatahes kui sa peaksid seda lugema, siis tea, et sul ei ole seal üleval kõik korras.kui täiega?
6 käik piirajas?
Sepp sa kohitsesid oma masinat talveks või
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Hälvik- Mootorratturid
Tere lugupeetud Gospel Riders liikmed, kui teist keegi seda foorumit juhuslikult sattub lugema.
Saage aru, et kui teie jumal ei luba teil 100kmh alas maanteel kiiremini kui 75-80km sõita, siis palun ärge tehke seda malelauana oma grupiga kogu sõidusuunda umbes nelja täishaagisega rekka jagu hõivates vaid hoidke ilusti tee parempoolsesse äärde.
Tänan!
Re: Hälvik- Mootorratturid
oldmoped kirjutas:Tere lugupeetud Gospel Riders liikmed, kui teist keegi seda foorumit juhuslikult sattub lugema.
Saage aru, et kui teie jumal ei luba teil 100kmh alas maanteel kiiremini kui 75-80km sõita, siis palun ärge tehke seda malelauana oma grupiga kogu sõidusuunda umbes nelja täishaagisega rekka jagu hõivates vaid hoidke ilusti tee parempoolsesse äärde.
Tänan!
Jah, eks see teepeenra ääres sõitmine on ka omaette ohtlik tegevus, kus siis tekiks tihti 3 rida ja surutakse sind üldse võssa.. Suuremas kolonnis sõit 100 km/h ei ole ka lihtne. Siis tekib nn. lõõtsaefekt, kus esimene mees sõidab 100km/h ja tagumine 150 km/h..
Re: Hälvik- Mootorratturid
oldmoped kirjutas:... vaid hoidke ilusti tee parempoolsesse äärde.
See on loll soovitus. Ohutu on sõita keset rida üksteise taga ühe kaupa hanereas (nii nagu ülejäänud sõidukid sõidavad) sellise pikivahega, et vajadusel möödasõitja sinna vahele mahuks. Ülejäänud formatsioonid ja positsioonid on ohtlikud, PUNKT.
Re: Hälvik- Mootorratturid
sverchik kirjutas:oldmoped kirjutas:... vaid hoidke ilusti tee parempoolsesse äärde.
See on loll soovitus. Ohutu on sõita keset rida üksteise taga ühe kaupa hanereas (nii nagu ülejäänud sõidukid sõidavad) sellise pikivahega, et vajadusel möödasõitja sinna vahele mahuks. Ülejäänud formatsioonid ja positsioonid on ohtlikud, PUNKT.
Kui 100km alas 80ga tiksuda, oleks ikkagi viisakas hoida paremale äärde, et möödasõitja elu kergemaks teha. Malelauana ja aeglaselt sõita on kah üks suur sigadus, mööda sõita on pea võimatu.
-
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Hälvik- Mootorratturid
sverchik kirjutas:See on loll soovitus. Ohutu on sõita keset rida üksteise taga ühe kaupa hanereas (nii nagu ülejäänud sõidukid sõidavad) sellise pikivahega, et vajadusel möödasõitja sinna vahele mahuks. Ülejäänud formatsioonid ja positsioonid on ohtlikud, PUNKT.
See on veel lollim soovitus...
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.