Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
Re: Õnnetused mootorratastega
Foori keelava punase tulega Tulika tänavalt Sõpruse puiestee kolmandasse sõiduritta parempööret sooritanud mootorratas Kawazaki, mida juhtis 29-aastane Aleksei, sõitis otsa foori rohelise tulega sõiduteed ületanud 21-aastasele Riinule.
Allikas:Eesti Päevaleht
Re: Õnnetused mootorratastega
Asja ju alles uuritakse, aga kõik juba räägivad, et sõitis punase tulega, asjaosaline ise väidab, et ristmikule sõites põles tal veel roheline ja kui see ta seljataga punaseks läks oli ta ju oma manöövrit sooritamas. Muidugi ei õigusta ma teda, ikkagi inimene sai raskelt viga.....
Re: Õnnetused mootorratastega
Kindlasti ei istu mitte keegi hommikul masina selga eesmärgiga mõni jalakäija ülekõigurajal vigaseks sõita. Paraku on igal õnnetusel on süüdiolev osapool, mis ei eelda automaatselt tahtlikust. Sellistesse olukordadesse võib meist sattuda absoluutselt igaüks ja selleks ei ole üldse palju vaja. piisab kasvõi sellest , et päike murdosasekundist vale nurga all silma paistaks ja reageerida ongi liiga hilja. Kahju jalakäijast ja samamoodi ka sellest õnnetust , kes lenksus oli.
Re: Õnnetused mootorratastega
Täna, kella 18 paiku juhtus Pärnus Rääma tänaval Niidupargi juures ajutise bussi ümbersõidu koha juures päris raske õnnetus. Rattaks oli kas mingi chopper või cruiser ja see oli nii kägaras, et täpselt aru ei saanud. Igatahes keeras buss ennast seal ringi ja olles juba tagumise otsaga vastasuunas, sõitis rattur bussi tagarattasse. Ratturit ennast vist seal enam polnud (õnneks haigla seal samas nurga taga). Tundub, nagu oleks sõiduautost möödasõitu üritanud, kuid ei arvestanud, et buss ei saa nii kiiresti eest ära... Oskab keegi ehk midagi täpsemalt öelda?
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine

HYOSUNG GT650Ri
Re: Õnnetused mootorratastega
Mul oli eelmisel suvel sarnane juhus- mis arvate, mida teeb minu ees tasakesi sõitev ja siis paremasse teeserva seisma jääv punase transiti juht? Ei ta ei näinud mind peeglist ja ei tahtnud mind mööda lasta vaid ta otsustas just siis, kui olin ta kõrvale jõudmas, vasakult ümberpööramist teha (keeras bussi risti teele). Õnneks oli tee kõrval kartulipõld ja sain sealt lisa võtta.
Minu igapäevasele marsruudile jääb koht, kus paar aastat tagasi sõitis tsikkel sisse maanteel tagasipööret teinud autole.
Isiklikult meest ei tundnud, aga R.I.P. .... Eelmisel suvel analoogne pauk hea tuttavaga. Õnneks ainult mahakandmisele läinud ratas ja kuujagu põdemist. Peale seda suhtun ise suure "respectiga" suvalistes kohtades teeääres seisvatesse autodesse ...
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
jansu24 kirjutas:Täna, kella 18 paiku juhtus Pärnus Rääma tänaval Niidupargi juures ajutise bussi ümbersõidu koha juures päris raske õnnetus. Rattaks oli kas mingi chopper või cruiser ja see oli nii kägaras, et täpselt aru ei saanud. Igatahes keeras buss ennast seal ringi ja olles juba tagumise otsaga vastasuunas, sõitis rattur bussi tagarattasse. Ratturit ennast vist seal enam polnud (õnneks haigla seal samas nurga taga). Tundub, nagu oleks sõiduautost möödasõitu üritanud, kuid ei arvestanud, et buss ei saa nii kiiresti eest ära... Oskab keegi ehk midagi täpsemalt öelda?
Kolleeg sattus mõni hetk peale õnnestust sündmuskohta. Mootorrattur jõudnud end enne kokkupõrget külili visata ning pääses kriimustustega. Bussijuht olla selgitanud, et päike paistis silma mistõttu ei näinud ta mootorratast tulemas.
Re: Õnnetused mootorratastega
kolekoer kirjutas:Mul oli eelmisel suvel sarnane juhus- mis arvate, mida teeb minu ees tasakesi sõitev ja siis paremasse teeserva seisma jääv punase transiti juht? Ei ta ei näinud mind peeglist ja ei tahtnud mind mööda lasta vaid ta otsustas just siis, kui olin ta kõrvale jõudmas, vasakult ümberpööramist teha (keeras bussi risti teele). Õnneks oli tee kõrval kartulipõld ja sain sealt lisa võtta.
Minu igapäevasele marsruudile jääb koht, kus paar aastat tagasi sõitis tsikkel sisse maanteel tagasipööret teinud autole.
Isiklikult meest ei tundnud, aga R.I.P. .... Eelmisel suvel analoogne pauk hea tuttavaga. Õnneks ainult mahakandmisele läinud ratas ja kuujagu põdemist. Peale seda suhtun ise suure "respectiga" suvalistes kohtades teeääres seisvatesse autodesse ...
Need juhtumid tuletavad meelde, et taolistest kummalistest seisjatest on põhjust mööduda täistuledega.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
kolekoer kirjutas:Minu igapäevasele marsruudile jääb koht, kus paar aastat tagasi sõitis tsikkel sisse maanteel tagasipööret teinud autole...
Minu iganädalasele marsruudile jääb koht, kus mootorratas keeras teepervelt tagasipööret tehes küljepealt sisse mulle, kes ma autoga, pere peal, rahulikus tempos kulgesin. Tsikkel oli pealtnäha bike, aga kärbeskaalus - jäi püsti. Autol uks ja tiib kraabitud. Kõvasti vedas tegelasel Minul mitte niiväga...
Kuna mina esmalt auto külge jooksin vaatama, tõmbas tüüp jehhat . Pidin teda 10 km taga ajama, enne, kui kätte sain. Ajas tagasi, et tema ei tea midagi, pole kellelegi ette keeranud ja must värv minu autol ja kriimud tsikli plastil on puhas kokkusattumus. Selline suhtumine ajas närvi suht mustaks, ähvardasin füüsilise noomitusega, võtsin süütevõtme hoiule ja helistasin politseisse. Tüüp simuleeris samal ajal oma vanaemale või advokaadile helistamist, tegelikult passis hetke, mil ma seljaga olin ja tõmbas jälle uttu
. Nägin küll, et näppis juhtmeid aga olin heausklik, lollil ei maksa kirikusse minna
. Seekord tal õnnestus nägemisulatusest kaduda sest mul oli vaja pere peale pakkida ja auto ringi keerata. Saabus politsei, võttis intervjuu, pildistasid auto külge jne. Jätsid oma numbri ja lubasid pisut oodata juhtumi registreerimisega. Et äkki leiame tegelase üles ja saavutame kokkuleppe. Lähedalt leidsin ühe igavleva Falcki ekipaaži, jätsin ratta ja tegelase tundemärgid ja hakkasime kodu poole liikuma. Siis tuli kõne politseist, et Falcki vennad on tüübi üles leidnud
. Sõitsime kohale. Peategelane ei julgenud näole anda aga tema pereliikmetega saime siiski jutud räägitud.
Re: Õnnetused mootorratastega
Bitter kuule, see teema siin on õnnetused mootorratastega, mitte "õnnestumised mootorratastega"
Jagus sul ikka viitsimist, pere kaasas, niimoodi jantida. Aga loodetavasti viis su sihikindlus lisaks otseste kahjude korvamisele ka selleni, et too noor inimene alati kaks korda seljataha vaatab, enne kui manöövrit alustab ning jääb lõpuks ellu ning toob meile maksutulu kuni pensionile jäämiseni. Tänud sulle
See on muidu hämmastav, kui palju võib kahe silma vahele jääda, kui ainult üks kord mingis suunas vaadata. Ikka kaks korda. Ja pole vahet, oled sa autoga või tsikliga.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
Üks meeldetuletus veel, mis aitab pääseda vähemasti sinisest tagumendist ja kriibitud rattast.
Suvi on käes ja õige mitmed ristmikud on muutunud õliseks. Õliseks sedavõrd, et isegi veomasina taga pööret sooritades võib esiratas alt minna. Avalikus liikluses olen elus 2 korda käbla pannud, Jawaga. Üks kord oli jää ja liiga suur kiirus - seal polnud midagi teha.
Teise raksu sain lõõtsbussi taga parempööret sooritades, kui bussi alt õliloik nähtavale ilmus. Nu ja täna oleks äärepealt samasuguse soorituse teinud, kui Tartus Leivakombinaadi ristis veoauto järel pööret sooritades ootamatult esiratas alt läks olematul kiirusel. Õnneks oli kiirus nii väike (mingi 20 vast), et haardumise taastumine mind lendu ei saatnud, jäin püsti.... ja esimene asi mis meelde tuli, oli, et mul olid täna saabaste asemel sandaalid.... kahe niivõrd lolli asja pärast end vigaseks kukkuda oleks ikka küll plass. Seega siis paluks tähelepanu - ettevaatusega saab sedasorti rumalaid käbaraid vältida, sest erinevalt ringrajast, linnatänav ei kannata enamasti kurvis põlve maha panna. Ja homme panen jälle saapad jalga.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
Ja homme panen jälle saapad jalga.
Tubli, tegid õige järelduse.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
See eile õhtune Pärnu õnnetus siis. http://www.parnupostimees.ee/?id=278359
Aga avaldage nüüd arvamust, kas selles situatsioonis oli külili viskamine kõige õigem lahendus. Ma olen lugenud, et tuleb proovida ikka kuni kokkupõrkeni mootorratta seljas püsida ja pidurdada, sest kummi hõõrdejõud ja seetõttu ka pidurdusomadused on paremad kui nahal/tekstiilil/vms. Samas kui ta poleks end külili keeranud, oleks ta tõenäoliselt ikkagi bussiga kokku põrganud ja siis juba üle lenksu vastu bussi külge lennanud.... Eee...kuidas siis õige oleks?
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Nozzu kirjutas:See eile õhtune Pärnu õnnetus siis. http://www.parnupostimees.ee/?id=278359
Aga avaldage nüüd arvamust, kas selles situatsioonis oli külili viskamine kõige õigem lahendus. Ma olen lugenud, et tuleb proovida ikka kuni kokkupõrkeni mootorratta seljas püsida ja pidurdada, sest kummi hõõrdejõud ja seetõttu ka pidurdusomadused on paremad kui nahal/tekstiilil/vms. Samas kui ta poleks end külili keeranud, oleks ta tõenäoliselt ikkagi bussiga kokku põrganud ja siis juba üle lenksu vastu bussi külge lennanud.... Eee...kuidas siis õige oleks?
Esimene mõte pidavat õige olema ja ju sellel mehel oli esimene mõte end külili visata.Häää,et nii läks!
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 23 Mai 2010, 02:12
- Tsikkel: ZX600-D3 (ZZR600)
- Asukoht: Tln -> Mustamäe
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Pildilt paistab ju, et pauk käis vastassuuna reas. Selle järgi arvestades oleks ratta selga jäämine ning otse edasi sõitmine vältinud igasuguse õnnetuse, sest pärisuuna rida bussist vaba.
Re: Õnnetused mootorratastega
http://www.tartupostimees.ee/?id=278892
Jõhvi Tartu-Valga maanteel Tõravere bussipeatuse juures põrkasid pühapäeva õhtul kokku mootorratas Kawasaki ja sõiduauto Honda Accord. Mootorratast juhtis 1988. aastal sündinud Pille-Riin, sõiduauto roolis oli 1990. aastal sündinud Tanel. Õnnetus juhtus, kui mootorratturid asusid mööduma autodekolonnist. Pealtnägijate kinnitusel tegi üks mootorrattur pärast kokkupõrget autoga hirmutava õhulennu.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
pezz kirjutas:http://www.tartupostimees.ee/?id=278892
Jõhvi Tartu-Valga maanteel Tõravere bussipeatuse juures põrkasid pühapäeva õhtul kokku mootorratas Kawasaki ja sõiduauto Honda Accord. Mootorratast juhtis 1988. aastal sündinud Pille-Riin, sõiduauto roolis oli 1990. aastal sündinud Tanel. Õnnetus juhtus, kui mootorratturid asusid mööduma autodekolonnist. Pealtnägijate kinnitusel tegi üks mootorrattur pärast kokkupõrget autoga hirmutava õhulennu.
Oskab keegi täpsemal asjast rääkida nagu ta oli?
Igaljuhul edu paranemisel...
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Re: Õnnetused mootorratastega
Copy - Paste kommentaariumist.
L.R.
21.06.2010 00:37
Teelõigul, kus õnnetus juhtus oli TOPELT PIDEVJOON.Mõlemad avariisse sattunud-nii mootorrattur,kui ka Honda Accordi juhtinu, üritasid teha möödasõitu autokolonnist, mis Elvas toimunud laulupeolt Tartu poole liikus.Enne Pille-Riinu olid juba mõned tsiklimehed sama soorituse teinud.Tegu eeldatavalt ühe sõpruskonnaga.Kuna motikameeste kambavaim tõmbas ka tütarlast tõenäoliselt "mitte kehvem olemise teele" siis ka tema proovis samamoodi autokolonnist mööduda.Toonitan, et tegu oli selles suunas ühe sõidureaga ja vastassuunda eraldas TOPELT PIDEVJOON.Hetk enne õnnetust, olin avarii põhjustanud Hondast 2 autot tagapool, jõudsin mõelda, et jumala pärast ärgu ükski autojuht omakorda tihedast ja pikast kolonnist üritagu hakata sellises situatsioonis ette ruttama.Kahjuks täpselt just nii juhtuski.Tumeroheline Honda Accord keeras vahetult enne Pille-Riinu möödasõiduüritust reast välja, et siis kolonnis "positsiooni parandada".Kas tahavaatepeeglisse ei vaadanudki või arvas, et juba mitu mootorratast on möödunud ja "vast rohkem ei tule" või lihtsalt ei märganud mootorratturit ei oska kommenteerida.Loomulikult ei suutnud mootorrattur enam sellises olukorras ohutut manöövrit sooritada ja sõitis ettekeeranud Hondale vastu tagaotsa.Edaspidine oli vägagi šokeeriv ja jätan üksikasjad täpsemalt kirjeldamata.Ootasin samuti kiirabi saabumise ära (Pakun, et 10-15 min. läks aega).Kui vaja, siis kirjeldan kõike ka politseile.
Lõpetuseks tahan öelda, et ükskõik, kes eksis liikluseeskirjade osas- jätkem küünilised ja pahatahtlikud kommentaarid endile.Loodan, et keelegiga nendest küünikutest või nende lähedastest kunagi midagi sellist ei juhtu ja soovin tütarlapsele kiiret paranemist.
Kambajõmmidele motikatel- moraalne vastutus on ka teil toimunu suhtes.Eriti juhtoinal!
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 22 Mai 2005, 14:03
- Tsikkel: Jawa Style
Re: Õnnetused mootorratastega
Täna poole seitsme paiku ülemiste ristil oli keegi mootorrattur(mees) ühe punase väiksema auto paremat tagumist nurka müksanud. Sõitsin rattaga mööda ja niipalju kui fooritaga kõõritada andis siis pilt oli järgmine:
Ratas külili, loik all, autol suur mõlk. Rattur õnneks omal jalal ja tundus, et vaidlesid autojuhiga(naine) õnnetuse süüdlase üle.
Veidi hiljem kuulsin Sikupilli eest sireene ja hiljem nägin, et keegi kollase vestiga platsis, vist politsei.
Re: Õnnetused mootorratastega
Lugu oli järgmine - preilna punase raketiga liikus Järvevanalt Peterburi maanteele ja arvas, et jõuab veel (teadupärast on sellel ristmikul kolm lubavat foorituld: roheline, kollane ja 10 esimest sekundit punast). Ei jõudnud.
Mina oma riisiraketiga arvasin, et jõuan Tartusse hiljemalt üheksaks. Ka ei jõudnud.
Luud kondid tunduvad terved olema, aga ratast ilmselt taastada ei ole mõtet. Kannatada said ka uhkus, kiiver ja jaanipäeva plaanid (kurat kui ilus ilm täna on). Kiirabi kohale ilmumine oli üllatuslik, kuna sandarmitele sai selgelt ka öeldud, et kõik on terved. Pritsumehed tulid kütuse- ja õlijääke kokku korjama.
Ohutut kulgemist
Re: Õnnetused mootorratastega
Kummal siis punane oli? Temal?
Re: Õnnetused mootorratastega
Mhhh kirjutas:Kummal siis punane oli? Temal?
jutu pöhjal ikka preilil punasel raketil
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
spit kirjutas:Lugu oli järgmine - preilna punase raketiga liikus Järvevanalt Peterburi maanteele ja arvas, et jõuab veel (teadupärast on sellel ristmikul kolm lubavat foorituld: roheline, kollane ja 10 esimest sekundit punast). Ei jõudnud.
Mina oma riisiraketiga arvasin, et jõuan Tartusse hiljemalt üheksaks. Ka ei jõudnud.
Luud kondid tunduvad terved olema, aga ratast ilmselt taastada ei ole mõtet. Kannatada said ka uhkus, kiiver ja jaanipäeva plaanid (kurat kui ilus ilm täna on). Kiirabi kohale ilmumine oli üllatuslik, kuna sandarmitele sai selgelt ka öeldud, et kõik on terved. Pritsumehed tulid kütuse- ja õlijääke kokku korjama.Ohutut kulgemist
Ega see uuem Toyota Yaris ei olnud?
Re: Õnnetused mootorratastega
Ei, näitsikud Kohtla-Järvelt kulgesid VW Golf 4'ga
Re: Õnnetused mootorratastega
ReneRaja kirjutas:Copy - Paste kommentaariumist.
L.R.
21.06.2010 00:37
Teelõigul, kus õnnetus juhtus oli TOPELT PIDEVJOON.Mõlemad avariisse sattunud-nii mootorrattur,kui ka Honda Accordi juhtinu, üritasid teha möödasõitu autokolonnist, mis Elvas toimunud laulupeolt Tartu poole liikus.Enne Pille-Riinu olid juba mõned tsiklimehed sama soorituse teinud.Tegu eeldatavalt ühe sõpruskonnaga.Kuna motikameeste kambavaim tõmbas ka tütarlast tõenäoliselt "mitte kehvem olemise teele" siis ka tema proovis samamoodi autokolonnist mööduda.Toonitan, et tegu oli selles suunas ühe sõidureaga ja vastassuunda eraldas TOPELT PIDEVJOON.Hetk enne õnnetust, olin avarii põhjustanud Hondast 2 autot tagapool, jõudsin mõelda, et jumala pärast ärgu ükski autojuht omakorda tihedast ja pikast kolonnist üritagu hakata sellises situatsioonis ette ruttama.Kahjuks täpselt just nii juhtuski.Tumeroheline Honda Accord keeras vahetult enne Pille-Riinu möödasõiduüritust reast välja, et siis kolonnis "positsiooni parandada".Kas tahavaatepeeglisse ei vaadanudki või arvas, et juba mitu mootorratast on möödunud ja "vast rohkem ei tule" või lihtsalt ei märganud mootorratturit ei oska kommenteerida.Loomulikult ei suutnud mootorrattur enam sellises olukorras ohutut manöövrit sooritada ja sõitis ettekeeranud Hondale vastu tagaotsa.Edaspidine oli vägagi šokeeriv ja jätan üksikasjad täpsemalt kirjeldamata.Ootasin samuti kiirabi saabumise ära (Pakun, et 10-15 min. läks aega).Kui vaja, siis kirjeldan kõike ka politseile.
Lõpetuseks tahan öelda, et ükskõik, kes eksis liikluseeskirjade osas- jätkem küünilised ja pahatahtlikud kommentaarid endile.Loodan, et keelegiga nendest küünikutest või nende lähedastest kunagi midagi sellist ei juhtu ja soovin tütarlapsele kiiret paranemist.
Kambajõmmidele motikatel- moraalne vastutus on ka teil toimunu suhtes.Eriti juhtoinal!
Mina siis see "juht oinas" ja õnnetuses sai viga minu õde. Õnnetus tõesti juhtus topelt pideva joone alas, aga seadus ütleb, et kui ühes sõidu suunas on piisavalt ruumi, võib tekidada juurde sõidu radasid. Enamus autosid laid meid kenasti mööda ja ei tulnud oma sõidu suunast lahkuda. Sama tegi ka Honda juht. Minu lasi mööda, aga Pille-Riini ja ülejäänud kaaslasi millegi pärast ei märganud. Õnnetusi ikka juhub ja kes sõidab sellel juhtubki.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: 26 Nov 2005, 16:01
- Tsikkel: Suzuki DL 1000 XT V-Strom
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
yllar kirjutas:ReneRaja kirjutas:Copy - Paste kommentaariumist.
L.R.
21.06.2010 00:37
Teelõigul, kus õnnetus juhtus oli TOPELT PIDEVJOON.Mõlemad avariisse sattunud-nii mootorrattur,kui ka Honda Accordi juhtinu, üritasid teha möödasõitu autokolonnist, mis Elvas toimunud laulupeolt Tartu poole liikus.Enne Pille-Riinu olid juba mõned tsiklimehed sama soorituse teinud.Tegu eeldatavalt ühe sõpruskonnaga.Kuna motikameeste kambavaim tõmbas ka tütarlast tõenäoliselt "mitte kehvem olemise teele" siis ka tema proovis samamoodi autokolonnist mööduda.Toonitan, et tegu oli selles suunas ühe sõidureaga ja vastassuunda eraldas TOPELT PIDEVJOON.Hetk enne õnnetust, olin avarii põhjustanud Hondast 2 autot tagapool, jõudsin mõelda, et jumala pärast ärgu ükski autojuht omakorda tihedast ja pikast kolonnist üritagu hakata sellises situatsioonis ette ruttama.Kahjuks täpselt just nii juhtuski.Tumeroheline Honda Accord keeras vahetult enne Pille-Riinu möödasõiduüritust reast välja, et siis kolonnis "positsiooni parandada".Kas tahavaatepeeglisse ei vaadanudki või arvas, et juba mitu mootorratast on möödunud ja "vast rohkem ei tule" või lihtsalt ei märganud mootorratturit ei oska kommenteerida.Loomulikult ei suutnud mootorrattur enam sellises olukorras ohutut manöövrit sooritada ja sõitis ettekeeranud Hondale vastu tagaotsa.Edaspidine oli vägagi šokeeriv ja jätan üksikasjad täpsemalt kirjeldamata.Ootasin samuti kiirabi saabumise ära (Pakun, et 10-15 min. läks aega).Kui vaja, siis kirjeldan kõike ka politseile.
Lõpetuseks tahan öelda, et ükskõik, kes eksis liikluseeskirjade osas- jätkem küünilised ja pahatahtlikud kommentaarid endile.Loodan, et keelegiga nendest küünikutest või nende lähedastest kunagi midagi sellist ei juhtu ja soovin tütarlapsele kiiret paranemist.
Kambajõmmidele motikatel- moraalne vastutus on ka teil toimunu suhtes.Eriti juhtoinal!Mina siis see "juht oinas" ja õnnetuses sai viga minu õde. Õnnetus tõesti juhtus topelt pideva joone alas, aga seadus ütleb, et kui ühes sõidu suunas on piisavalt ruumi, võib tekidada juurde sõidu radasid. Enamus autosid laid meid kenasti mööda ja ei tulnud oma sõidu suunast lahkuda. Sama tegi ka Honda juht. Minu lasi mööda, aga Pille-Riini ja ülejäänud kaaslasi millegi pärast ei märganud. Õnnetusi ikka juhub ja kes sõidab sellel juhtubki.
Mind huvitab selline asi,et kuidas politseiga asi sai lahendatud ja mida kindlustus sellest arvab?
Ära sõida kiiremini kui sinu kaitseingel suudab lennata
CZ,Kawasaki ZX400,Honda CBR900RR,Honda X11,Suzuki DL650,BMW R1200GS,Triumph Tiger 800XC,Suzuki DL 1000 XT V-Strom
Re: Õnnetused mootorratastega
yllar kirjutas:Õnnetus tõesti juhtus topelt pideva joone alas, aga seadus ütleb, et kui ühes sõidu suunas on piisavalt ruumi, võib tekidada juurde sõidu radasid.
Ehk viitad sellisele seadusele.
LE-st
§ 107. Teekattemärgistega sõiduradadeks jaotatud sõiduteel tuleb sõita raja piirides.
- Kahekordne pidevjoon. Eraldab suunavööndeid kolme (joonis
ja enama sõidurajaga teel (joonised 5 ja 9). Märgist ületada ei tohi.
Re: Õnnetused mootorratastega
Aga mida siis see § 107 ütleb? St eelnevalt küll võibolla väljenduti valesti ja peetigi silmas möödumist viisil, et oma rajast ei väljuta...
Re: Õnnetused mootorratastega
http://www.ohtuleht.ee/index.aspx?id=384455 . Illustreeriv pilt on muidugi klass omaette.
56915288 Tiit.
Re: Õnnetused mootorratastega
yllar kirjutas: Õnnetus tõesti juhtus topelt pideva joone alas, aga seadus ütleb, et kui ühes sõidu suunas on piisavalt ruumi, võib tekidada juurde sõidu radasid.
Ehk viitad sellisele seadusele.
LE-st
§ 107. Teekattemärgistega sõiduradadeks jaotatud sõiduteel tuleb sõita raja piirides.
- Kahekordne pidevjoon. Eraldab suunavööndeid kolme (joonis
ja enama sõidurajaga teel (joonised 5 ja 9). Märgist ületada ei tohi.
Kolme ja enam sõiturajaga ... selge Kui maanteel on kaks laia sõidurada ja nende vahel kaks pidevat joont, siis see kolmas sõidurada ongi nende kahe joone vahel, kes mahub sinna, see las sõidab! Aga kas rajale saab vaid seal, kus need kaks joont algavad?