K: kes süngiks karpad

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
AutomatiC
Postitusi: 26
Liitunud: 02 Sept 2009, 21:54
Tsikkel: GSXR

K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

Tere, otsin siis kedagi, kes rakvere ümbrusest oleks nõus karpad ära sünkorniseerima, varstat pole mõtet soovitada, kuna seal asjaga hakkama ei saadud.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 222 korda

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Mis mõttes ei saadud :?:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Aruste
Postitusi: 46
Liitunud: 09 Okt 2007, 09:47
Tsikkel: Intruder;kawasaki.Buell xb12s
Asukoht: Sonda-Rockvere-Tln

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Aruste »

Seal vahetatakse krosika kodaraid ka 2 kuud kord kõik kodarad olemas siis lähed teine kord järgi siis vennad ütlevad ups keegi müüs 10 kodarat kogemata kappist ära!!

Kasutaja avatar

waino
Postitusi: 58
Liitunud: 03 Apr 2008, 15:35

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas waino »

Siin mõni mees on koduste vahenditega ise teinud. Tanel Varstast on paljudel Rocvere ratastel karpasid parandanud, keegi ei kurda!?

PiltR6, R1, DR650

Teema algataja
AutomatiC
Postitusi: 26
Liitunud: 02 Sept 2009, 21:54
Tsikkel: GSXR

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

franz125 kirjutas:

Mis mõttes ei saadud :?:

Kuna masinat ei saadud nii tööle et oleks sünkima saanud hakata, vahetati küünlad ära ja mõõdeti surved ära, ning küsiti selle eest päris kopsakat summat ja öeldi, et siklil ketimärgid paigast ära ja et masin pole kunagi ilusti töödanud. Tegelt on märgid paigas, ning oli 2-l karpal düüsid nii umbes, et suruõhuga esimesel korral ära ei puhastanud, pidi traadiga läbi torkima.

Kasutaja avatar

Lemmy
Postitusi: 44
Liitunud: 23 Mai 2010, 02:12
Tsikkel: ZX600-D3 (ZZR600)
Asukoht: Tln -> Mustamäe
Kontakt:

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Lemmy »

Esimese süngi võid silma järgi teha. Võtad õhupuhastid ja kola eest ära, nii, et gaasiklapid oleks näha ning siis kuvid neil kinnises asendis (tühikäik) pilud ühekõrguseks. Võimalik, et lehtkaliibrit kasutades saab täpsema tulemuse. Mootor sel ajal ei tööta loomulikult ja pärast käima pannes peaks olema kuulda, et tuksub ühtlasemalt.
Täpsema tulemuse jaoks abiks omale sünkimise abivahend ehitada.
Jõudu tööle!

Pilt
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Piipz »

See ei ole tegelikult päris nii lihtne, et keerad siibrid paika ja siis ongi süngis. Võibolla ainult tuttuuel mootoril.
Kui näiteks on klapid natuke paigast ära, siis tuleb need siibrid ikkagi pigem paigast ära keerata, seda ikkagi siis sünkimise seadeldisega. Pärast klapiregulli jälle uuesti. See kaliibrimeetod võiks olla vajalik, kui lappad ise mingeid karpasid kokku ja siis enne sünkimist teed mingi algseadistuse, millest vaikselt edasi minema hakata.

Kasutaja avatar

Lemmy
Postitusi: 44
Liitunud: 23 Mai 2010, 02:12
Tsikkel: ZX600-D3 (ZZR600)
Asukoht: Tln -> Mustamäe
Kontakt:

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Lemmy »

Ega ma oma jutus ei väitnudki, et silma järgi paika saab, vaid et, kui muidu päris mööda on, siis niipalju peaks paremaks minema, et mootor töötaks.

Pilt

janis1985
Postitusi: 98
Liitunud: 11 Veebr 2010, 18:51
Tsikkel: kawasaki zx6r
Asukoht: Võru

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas janis1985 »

Kusjuures ise panin ka algselt silma järgi siibrid paika ja kui süngi masinaga üle vaatasin,siis vajas ainult natuke korrigeerimist.Nii et silmaga saab ikka suht täpselt :D


Teema algataja
AutomatiC
Postitusi: 26
Liitunud: 02 Sept 2009, 21:54
Tsikkel: GSXR

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

Ta ei töödanud mitte selle pärast, et nii paigast ära oleks olnud, vaid sellepärast, et käis 2 silindriga, kuna 2 karpat olid totaalselt umbes, nüüd käib ta enam vähem juba, aga teravamaks oleks vaja saada ja tühikäik jääb ka vahest 3000, kuigi trossist on täitsa maha keeratud.


leints1
Postitusi: 8
Liitunud: 02 Juul 2009, 22:42
Tsikkel: Kawasaki zx9r
Asukoht: Purtse/Tallinn

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas leints1 »

Mina soovitaks tsikkel tallinna transportida. Selline mees nagu Piipz teeb sul selle korda. Foorumist saad kontakdid.aga seniks nael kummi :bsmile:


Teema algataja
AutomatiC
Postitusi: 26
Liitunud: 02 Sept 2009, 21:54
Tsikkel: GSXR

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

Ega kui kuskilt lähemalt ei saa, siis ei jää muud üle

Kasutaja avatar

motie
Postitusi: 127
Liitunud: 16 Sept 2004, 18:47
Tsikkel: R6 00.a
Asukoht: Tartu:::
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas motie »

Tartus võin mina sulle selle asja ära teha...


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

janis1985 kirjutas:

Kusjuures ise panin ka algselt silma järgi siibrid paika ja kui süngi masinaga üle vaatasin,siis vajas ainult natuke korrigeerimist.Nii et silmaga saab ikka suht täpselt :D

Silmaga saab ainult paari asja mõõta. Karpad ei saagi siibri osalt nii paigast ära olla, et mootor käima ei läheks. Ühe kahe silindriga käivituvad ikka, ainult, et käimine ie ole ühtlane ning teravust ei ole, kuna kõik silkud ei toeta madalal pöördel teineteist. Kõrgemal pöördel seda nii suuresti ei tunnet, sest kui rada ei sõida igapäevaselt siis muuks otstarbeks on masinal jaksu küll ning tuulevihin hajutab ebakorrapärase töö hääle.

Kasutaja avatar

Prii
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2005, 16:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 7 korda

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Prii »

AutomatiC kirjutas:

tühikäik jääb ka vahest 3000, kuigi trossist on täitsa maha keeratud.

Selline sümptom võib täiesti vabalt esineda, kui nukkvõllid on paigast ära. Teine võimalus on, et segu jääb lahjaks kas siis lisaõhu või ebapiisava küttetaseme pärast.

Braap..


Teema algataja
AutomatiC
Postitusi: 26
Liitunud: 02 Sept 2009, 21:54
Tsikkel: GSXR

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

Märgid on kontrollitud ja on paigas, lisaõhku ka nagu ei tohiks saada, vähemalt pole märgand sellist kohta kus võik saada, pöörded saab alla nii, et käik sees lased sidurit lahti, samal ajal pidurit peal hoides, ja siis jääb 1000 peale kuskil, niikaua kui gaasi annad jälle.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 222 korda

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kontrolli kõiki õhuavasi mis on seotud vaakummembraanidega.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Lemmy
Postitusi: 44
Liitunud: 23 Mai 2010, 02:12
Tsikkel: ZX600-D3 (ZZR600)
Asukoht: Tln -> Mustamäe
Kontakt:

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Lemmy »

Lisaks siia juurde siiski ka võimaluse, et kui kasvõi üks siiber on teistest tuntavalt rohkem lahti, siis rebib ka tuurid üles.

Pilt

Teema algataja
AutomatiC
Postitusi: 26
Liitunud: 02 Sept 2009, 21:54
Tsikkel: GSXR

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

kui õhufiltrit peal ei ole, siis on näha ka kui gaasi annad, siis siibrid tõusevad järjest, mitte korraga ja langevad siis ka järjest.

Kasutaja avatar

Prii
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2005, 16:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 7 korda

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Prii »

AutomatiC kirjutas:

kui õhufiltrit peal ei ole, siis on näha ka kui gaasi annad, siis siibrid tõusevad järjest, mitte korraga ja langevad siis ka järjest.

Tõsta seisva mootori korral kõik siibrid käsitsi üles ja lase korraga lahti. Kui liiguvad ühtlaselt, siis on järelikult sünk nii paigast ära, kui gaasi andes siibrid ei tõuse ega lange koos. Kui aga ei liigu ühtlaselt, siis pead üle vaatama, miks nad ei lange korraga. Kas siis ei ole membraanid korralikult paigas vms.

Braap..


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ehhee, ega seal pole ju teemaks pelgalt karpade probleemid. Õigemini - karpade seaded lähevad paigast ikka väga aeglaselt, põhjuseks kulumine vmt. See ei ole sel juhul teps mitte ühe hooaja lugu.
Aga mingi lisaõhk või paigast ära membraan ei ole üldse sünkroniseerimise teema. See on hoopis remondi või puhastamise teema.

Küll on aga sünkroniseerimise peamine teema SILINDRITE erinev kulumine. Mootor on lõppude lõpuks see, mis tekitab hõrenduse, mis paneb omakorda liikuma siibrid. Ja kui see hõrendus ei ole enam kõigis silindrites ühesugune, olemegi vastamisi sünkroniseerimise vajadusega. Vähemalt nii saan mina selle asja mehhaanikast aru.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Teema algataja
AutomatiC
Postitusi: 26
Liitunud: 02 Sept 2009, 21:54
Tsikkel: GSXR

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas AutomatiC »

tsikliga käidi külili ja peale seda seisis ta 2-3aastat lihtsalt, surved mõõdeti varstas ära olid 8.5; 9; 8.5; 9;


onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Kus kohas Tallinnas surveid mõõta saab?

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Kindlasti on veel kohti aga Skymotot võib külastada survete mõõtmiseks näiteks. www.skymoto.ee

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Lemmy
Postitusi: 44
Liitunud: 23 Mai 2010, 02:12
Tsikkel: ZX600-D3 (ZZR600)
Asukoht: Tln -> Mustamäe
Kontakt:

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Lemmy »

onusnooker kirjutas:

Kus kohas Tallinnas surveid mõõta saab?

Muretsed omale riistapuu ja saad mõõta seal, kus iganes parajasti tuju tuleb. :wink:

Pilt

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas madjs »

Lemmy kirjutas:
onusnooker kirjutas:

Kus kohas Tallinnas surveid mõõta saab?

Muretsed omale riistapuu ja saad mõõta seal, kus iganes parajasti tuju tuleb. :wink:

Antud isendiga jääb küll surve paljudel asjadel mõõtmata, kuna otsik liiga lühike.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/

hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

... ja mittelukustuvaga on suhteliselt ebameeldiv üksinda toimetada.

Kasutaja avatar

Lemmy
Postitusi: 44
Liitunud: 23 Mai 2010, 02:12
Tsikkel: ZX600-D3 (ZZR600)
Asukoht: Tln -> Mustamäe
Kontakt:

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Lemmy »

No kui siin kõike nii sõna-sõnalt võetakse, siis palun: pikema nokaga mõõtja.
Mis ratast hotsepp silmas peab, millel inimese käte siruulatus ei kata vahet mootorist starterinupuni? Auto puhul oleks mõistetav, aga mitte ületamatu.

Pilt

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas madjs »

Noh kui sõna sõnalt, siis mõõtmise ajal oleks vajalik ka gaasi põhjas hoida, saab täpsema tulemuse.Diislel mootoriga pole oluline, aga vaevalt Eestis selliseid motikaid eriti liigub.:bsmile:

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: K: kes süngiks karpad

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Ning need kummilutid pole ka väga kvaliteetsed, kipuvad pragunema, ei püsi hästi pesas jne.
Mõningatel ratastel on kõri väga kitsas, ei saa kummilutti sinna sisse.
Ise soovitan ka kasutada pigem küünlaadapteriga varianti.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”