Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Kas mõni TDM-lane Tallinna lähistel 900-sega ka ringi vurab, kellel eelnevalt 850- ne olnud ? Kui sõidad 900-sega ja pole eelnevalt 850-st olnud anna ikka märku endast.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Tere.
850 ei ole omand ,aga Keila-Maardu liinil, liigun 900ga alati kui ilm lubab.
Parimate soovidega Ints
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Tere,
ega kellegil vanale TDM-ile sobivat bensiinipumpa (nn. vaakumpumpa) pakkuda pole?
Täpsemalt oleks vaja ainult seda läbipaistvat plastikust membraani.
Väidetavalt sobivad hädapärast ka teiste Yamahade (näiteks R1) vaakumpumbad ja igasugu elektrilised tsiklite madalsurve pumbad, mis ujukikambri täitumisel ennast välja lülitada mõistavad.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Minu pikale veninud TDMi mootoriremont sai just tagasilöögi - ühes hülsis on pragu sees . Ega kellelgi TDMi mootorit varuosadeks ei vedele? Oleks vaja silindri plokki siis, standarmõõdus.
Oskab keegi suunata, kust uut hülssi otsida? Yamu keskusest saan alles homme küsida.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Niisiis, Yamu keskusest uut hülssi ei saa. Ei müüda eraldi.
Kas kellelgi on mõtteid, kas nt keegi saab hakkama uue hülsi valmistamise ja vahetamiseda Eesti vabariigis? Või on mõttekam jebaist otsida originaalmõõdus silindriblokk ja seda kasutada?
-
- Postitusi: 492
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Kardetavasti on lihtsam (mis ei ole alati odavam ) uus silinder leida. Hetkel on isegi üks selline müügis.
L
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
4TX-i spidioka tross pani lusika nurka. Äkki kellelgi on vedelema jäänud ja tahab raha vastu vahetada.
Ketikomplekti oleks ka vaja. Mitte et ma ise seda ebayst otsida ei oskaks, aga ehk on keegi hiljuti mõne hea pakkumise leidnud.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Jäi motonetist silma sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] nr.13-6346.Kas kellelgi on kogemusi kas sellist kannataks 99 a TDM külge aretada.
Ja ei tea mis välimusega need Polisport käsisuojat on kahjuks ei ole kuvasit juurde pandud. Ise alles teist aastat ratta seljas ja tunne on et tahaks veits asisemat väljalaskehäält ja käed ka külmetasid siin aprilli lõpus sõites.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6748
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Härg kirjutas:4TX-i spidioka tross pani lusika nurka. Äkki kellelgi on vedelema jäänud ja tahab raha vastu vahetada.
Ketikomplekti oleks ka vaja. Mitte et ma ise seda ebayst otsida ei oskaks, aga ehk on keegi hiljuti mõne hea pakkumise leidnud.
See on küllaltki universaalne spidoka tross: Yamu dt 125, V-Max, KTM lc4 jne jne
edu
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Härg kirjutas:4TX-i spidioka tross pani lusika nurka. Äkki kellelgi on vedelema jäänud ja tahab raha vastu vahetada.
Ketikomplekti oleks ka vaja. Mitte et ma ise seda ebayst otsida ei oskaks, aga ehk on keegi hiljuti mõne hea pakkumise leidnud.
Spido trossi sain 3VD le motohoovist 170 raha, ma ei tea kas seal üldse vahet on selle veidi uuemaga!
Ei ole ise küll ebayst vaadanud aga streetmotos on ketijooksul head hinnad!
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Külmetamise vastu aitab, "elektriline kätesoendus rutskadele" .Isegi tunnen sellest vahest puudust .
Mis motonetist on jutt ?
pets140 kirjutas:Jäi motonetist silma sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] nr.13-6346.Kas kellelgi on kogemusi kas sellist kannataks 99 a TDM külge aretada.
Ja ei tea mis välimusega need Polisport käsisuojat on kahjuks ei ole kuvasit juurde pandud. Ise alles teist aastat ratta seljas ja tunne on et tahaks veits asisemat väljalaskehäält ja käed ka külmetasid siin aprilli lõpus sõites.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
VWman kirjutas:Mis motonetist on jutt ?
äkki see: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
VWman kirjutas:Külmetamise vastu aitab, "elektriline kätesoendus rutskadele" .Isegi tunnen sellest vahest puudust .
pets140 kirjutas:Jäi motonetist silma sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] nr.13-6346.Kas kellelgi on kogemusi kas sellist kannataks 99 a TDM külge aretada.
Ja ei tea mis välimusega need Polisport käsisuojat on kahjuks ei ole kuvasit juurde pandud. Ise alles teist aastat ratta seljas ja tunne on et tahaks veits asisemat väljalaskehäält ja käed ka külmetasid siin aprilli lõpus sõites.
Omast kogemusest ütleks, et toimivad käte tuulekaitsed on olulisemad kui soojendusega pidemed. Kahjuks pole toimivaid tuulekaitseid eriti saada, ei ole siiani aru saanud milleks neid saadaolevaid tegelikult kasutada kõlbaks. No mõned on sellised tugevamad metallraamiga mis ka lihtsalt käekaitsena toimivad, aga tuult ei pea krossigi eest. Ühed sellised on praegu küljes ja plaanin need üsna pea ümber teha. Vanal 850'l kompunnisin ise, 16mm alu-plast torust, juppideks lõigatud 5l aknapesu kanistrist ja mõnest tõmbeneedist. Veidra välimusega kui küljelt või lähedalt vaadata, aga tuule eest kaitsesid.
--
Vallo
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Küsimus: ega kellegil ei juhtu olema raha eest ära anda 96a TDM-i seda "jullat" kuhu spidoka tross esi ratta juurde sisse läheb (ehk siis korpus koos teo ja muuga pluss ratta laagri juures olevat kahe hambaga seibi mis seda ringi ajab). Vahest oleks hea vaadata mis see kiiruse seier näitab
Vastuseks aku maha kiskujatele: vähemalt 96a TDM-il käib aku eemaldamine max 10 minutiga ... sadul maha, + ja - juhe sadula alt lahti, piduri pedaalilt silindrisse minev hoob lahti splindist, silinder ise ka lahti (2 polti), porilaua peal olev metallraam (vahelt läheb läbi pidurivoolik) lahti (2 polti), aku karp lahti (2 polti) ja akukarp koos aku ja juhtmetega tuleb sealt nibin-nabin vahelt läbi kui lahtikeeratud asjad eest ära sättida. Väga lihtne, ei mingeid rattaid- paake- jalaraudu ja amorte pole vaja kiskuda Ah jahh, tagasi läheb vastupidises järjekorras
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Tere.
Olen nii foorumis, kui tsiklimaailmas uus tegelane. B-kati load juba u 10 aastat käes ja tihedas kasutuses, aga A-katt sai nüüd mai lõpus tänu autokoolile Odium,
Arkile ja mulle endale ka:) ära tehtud.
Ratas on olemas juba mai algusest ja selleks on TDM850, kollane, sündinud 1999a. Läbisõiduks näitab odomeeter 28000, ja tehnilist seisukorda arvestades ilmselt nii ka on.
Seega igatpidi peaaegu korras. Kuigi rehvid on korralikud, saavad ilmselt lähiajal alla natuke suurema mustriga isendid, samuti, on kusagilt mootori alumisest osast õli lekkinud ja see tahab tegemist.
Ka läheb lähiajal vahetusse kett ja hammakad. Õli, küünlad ja aku on juba vahetatud.
Sõiduomadused ja mootori töö on esinduslikud, ainsa miinusena tooks välja ka siin foorumis varasemalt palju räägitud tuuleprobleemi. Sõidunaudingut ei piira, aga äkki saaks veel paremini.
Tormaksin kohe MRA vario-touring klaasi ostma, aga lisaks kiidulauludele jäi kusagilt postitusest silma, et tegu on mõtetu raharaiskamisega ja
mingit erilist muutust uue klaasiga ei kaasne.
Seega, kas mõne TDM-lase ja mainitud klaasi omanikuga oleks võimalik kokku leppida enne poodi minekut klaasi proovimise asjus? Niisama raha maha visata ei tahaks.
Tänud.
Skriim
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
skriim kirjutas:Ka läheb lähiajal vahetusse kett ja hammakad.
Tormaksin kohe MRA vario-touring klaasi ostma, aga lisaks kiidulauludele jäi kusagilt postitusest silma, et tegu on mõtetu raharaiskamisega ja
mingit erilist muutust uue klaasiga ei kaasne.
Mis firma kett ja hammakad külge lähevad, kui saladus pole?
Klaasi vahetus igasuguste muude klaaside vastu, ei anna eriti mingit tulemust. Tulemuse saab, siis kui klaas eemaldada, või lükata rämeda nurga alal "püsti" .
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Jõudu !
Kas keegi 850 TDM-l (4TX) esiamortide õlivahetuse välba kohta teab midagi ? Eile kiiruga vaatasin owners manualis on nagu kirjas ainult: "check for leakage" iga 10 000 km tagant ja kõik. Kas ei olegi vaja ennem õli vahetada, kui lööb amorditoru õliseks ja hakkavad lekkima ? Esiots tundub kuidagi vastikult raputavat meie "remonditud" Tallinna teedel, mõtlesin et äkki peaks esiosas õli ära vahetama, tea kas muudab ka midagi ja kas on mõtet ? Esimest amorti saab kruttida ka, on seda keegi näppinud ja kas sellest midagi kasu ka on ? Võibolla kujutan lihtsalt ette ja TDM-i esiots ongi selline "perutav"
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Reguleerimisest on ikka kasu. Peaasi, et õigesti reguleerid. Kui ise ei mõista, vii parem spetsialisti kätte. Õige amortide seadistus on ju paras raketiteadus. Kui amortides õli enam eriti õli ei meenuta, on ka õlivahetusest väga palju kasu. Kahjuks konkreetset vahetusvälpa ei oska öelda, aga kui oled kindel, et see jääb väga kaugete aegade taha, lase parem ära teha (ei ole väga kallis töö).
Endal tegin talvel simmerite ja õli vahetuse. Hoopis teine ratas nüüd.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
VWman kirjutas:skriim kirjutas:Ka läheb lähiajal vahetusse kett ja hammakad.
Tormaksin kohe MRA vario-touring klaasi ostma, aga lisaks kiidulauludele jäi kusagilt postitusest silma, et tegu on mõtetu raharaiskamisega ja
mingit erilist muutust uue klaasiga ei kaasne.Mis firma kett ja hammakad külge lähevad, kui saladus pole?
Klaasi vahetus igasuguste muude klaaside vastu, ei anna eriti mingit tulemust. Tulemuse saab, siis kui klaas eemaldada, või lükata rämeda nurga alal "püsti" .
kett on d.i.d oma hammakaid ei mäleta peast, streetmotost ostsin.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Jonc kirjutas:Reguleerimisest on ikka kasu. Peaasi, et õigesti reguleerid. Kui ise ei mõista, vii parem spetsialisti kätte. Õige amortide seadistus on ju paras raketiteadus. Kui amortides õli enam eriti õli ei meenuta, on ka õlivahetusest väga palju kasu. Kahjuks konkreetset vahetusvälpa ei oska öelda, aga kui oled kindel, et see jääb väga kaugete aegade taha, lase parem ära teha (ei ole väga kallis töö).
Endal tegin talvel simmerite ja õli vahetuse. Hoopis teine ratas nüüd.
Siis peaks ära vahetama õli ja simmerid. 2006 sai ratas ostetud ja ei tea kas on üldse kunagi keegi vahetanud, ilmselt mitte kuna ratas oli sõitnud ostu hetkeks 6200 km kui keegi pole käppinud esiamorte, siis on 8 aastat vana õli seal sees . Kui sul läks paremaks siis peab mul ka minema, seda reguleerimise asja uurin kindlasti kuna enduro tüüpi ratta kohta võiks ta vähem perutada küll.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Kas muidu tagaamordis ka õli vahetatakse ?
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Kui sul õli nii vana, siis kindlasti vaheta ära. Kui simmer ei leki, siis mis sa tast torgid
Vanal TDM-l(3VD)tagaamort ametlikult juppideks ei käi ja õli ei vahetata (Siku oskuseid ja tegusid ei kommenteeri ) Mäletamist mööda sama lugu ka uuemate TDM-dega.
-
- Postitusi: 492
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
- Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Kas keegi osakab kommenteerida sellise kärnrehvi kasutamisvõimalust või mõttekust TDM-il esirattal?
Ega ta kruusal-asfaldil vist kõige parem ei ole, aga lihtsalt on üks selline soodsa hinnaga saadaval...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6748
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
lermo kirjutas:Kas keegi osakab kommenteerida sellise kärnrehvi kasutamisvõimalust või mõttekust TDM-il esirattal?
Ega ta kruusal-asfaldil vist kõige parem ei ole, aga lihtsalt on üks selline soodsa hinnaga saadaval...
Kui ekstreemsustesse igapäevaselt ei lasku siis pole tõesti erilist mõtet.
Nendest rehvidest on selles teemas pikalt juttu olnud- valida ikka seda, milleks ja kuidas ratast kasutad.
Esiamordi õlist ja simmeeritest: enda vanal masinal hakkas lambist kuumal suvepäeval leemendama, ei mingit hoiatust! Vahetus on iizi töö, uus õli läks ATF.
Reguleeri või mitte, karmil maastikul oli ikkagi s**t ja liiga väikse käiguga
edu
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
lermo kirjutas:Kas keegi osakab kommenteerida sellise kärnrehvi kasutamisvõimalust või mõttekust TDM-il esirattal?
Ega ta kruusal-asfaldil vist kõige parem ei ole, aga lihtsalt on üks selline soodsa hinnaga saadaval...
Ega TDM-il midagi sellega tõesti teha ei ole - ka maastikul mitte, kuna tegemist on esiteks tagarehviga, teiseks muster parajalt pika sammuga labidas ja esirattal nii piki- kui ka külgpidamine nullilähedane. Nagu kirjas on, sobib ainult liiva ja mudasse. Pealeselle, et maanteel iseenda ja teised ohtu sead, väsitad käed ära ja politseiga kokkusaamisel saad tõenäoliselt ka korraliku trahvikviitungi, kuna maanteelegaalne see rehv kindlasti ei ole. Unusta kähku ära.

-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Hei
Kui juba jutt rehvidele läks soovitage tagumist, mis kruusal ka peaks. Eelmisel hooajal oli 850 all K60, see pidas kruusal päris kenasti ning kuiva ilmaga käisid asfaldil rauad ka maas. Märjal euro-asfaldil oli paraku üsna libe. Praegu 150/70-17 K60 ei leidnud ning panin alla Michelin Anakee2, mida kahjuks ei saa kruusal K60 võrrelda. Kas peale Conti TKC on veel midagi? Kusjuures TKC tundub juba veidi liiast, Anakee samas on teistpidi liiast..
--
Vallo
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
91-96a TDM omanikud! Pöördun teie poole.
Mul on selline mure, et tellisin UK-st endale tsikli (täpsemalt TDM850 94a), kuigi Eestis arvele võtmisel kontrollitakse esituled. Nagu teame UK-s on vasakpoolne liiklus ning esitulede valguskiire nurk on vastupidine meie omast. Palve seisneks järgmises, kas oleks keegi nõus mulle laenutama oma esitulede klaasi üheks päevaks, et ARKis saaks tsikli ära registreerida? Loomulikult ei jää ma ka võlgu.
Asjaga ei ole kiire, kuigi 25.-30. juuni kuupäevades tahaks selle asjaga ühele poole saada. Minu kontaktiks 55536068 ja/või PS.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
nord kirjutas:91-96a TDM omanikud! Pöördun teie poole.
Mul on selline mure, et tellisin UK-st endale tsikli (täpsemalt TDM850 94a), kuigi Eestis arvele võtmisel kontrollitakse esituled. Nagu teame UK-s on vasakpoolne liiklus ning esitulede valguskiire nurk on vastupidine meie omast. Palve seisneks järgmises, kas oleks keegi nõus mulle laenutama oma esitulede klaasi üheks päevaks, et ARKis saaks tsikli ära registreerida? Loomulikult ei jää ma ka võlgu.
Asjaga ei ole kiire, kuigi 25.-30. juuni kuupäevades tahaks selle asjaga ühele poole saada. Minu kontaktiks 55536068 ja/või PS.
Ja mis edasi saab?
Käid ARKis ära ja siis on edasi nagu savi,et pärast liikluses võib vastutulijaid pimestada.
Otsi parem kohe õige tuli ja kruvi ette.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
andrusl kirjutas:nord kirjutas:91-96a TDM omanikud! Pöördun teie poole.
Mul on selline mure, et tellisin UK-st endale tsikli (täpsemalt TDM850 94a), kuigi Eestis arvele võtmisel kontrollitakse esituled. Nagu teame UK-s on vasakpoolne liiklus ning esitulede valguskiire nurk on vastupidine meie omast. Palve seisneks järgmises, kas oleks keegi nõus mulle laenutama oma esitulede klaasi üheks päevaks, et ARKis saaks tsikli ära registreerida? Loomulikult ei jää ma ka võlgu.
Asjaga ei ole kiire, kuigi 25.-30. juuni kuupäevades tahaks selle asjaga ühele poole saada. Minu kontaktiks 55536068 ja/või PS.
Ja mis edasi saab?
Käid ARKis ära ja siis on edasi nagu savi,et pärast liikluses võib vastutulijaid pimestada.
Otsi parem kohe õige tuli ja kruvi ette.
Kes ütles, et on savi? Loomulikult otsin interneti poodidest õige tuli ka omale, aga selle tellimise ja kohaletoimetamisega läheb aega.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
nord kirjutas:andrusl kirjutas:nord kirjutas:91-96a TDM omanikud! Pöördun teie poole.
Mul on selline mure, et tellisin UK-st endale tsikli (täpsemalt TDM850 94a), kuigi Eestis arvele võtmisel kontrollitakse esituled. Nagu teame UK-s on vasakpoolne liiklus ning esitulede valguskiire nurk on vastupidine meie omast. Palve seisneks järgmises, kas oleks keegi nõus mulle laenutama oma esitulede klaasi üheks päevaks, et ARKis saaks tsikli ära registreerida? Loomulikult ei jää ma ka võlgu.
Asjaga ei ole kiire, kuigi 25.-30. juuni kuupäevades tahaks selle asjaga ühele poole saada. Minu kontaktiks 55536068 ja/või PS.
Ja mis edasi saab?
Käid ARKis ära ja siis on edasi nagu savi,et pärast liikluses võib vastutulijaid pimestada.
Otsi parem kohe õige tuli ja kruvi ette.Kes ütles, et on savi? Loomulikult otsin interneti poodidest õige tuli ka omale, aga selle tellimise ja kohaletoimetamisega läheb aega.
Siis ole nii kena ja oota oma õige tuli ära,et ei tekiks kiusatust vale poole tulega sõitma minna
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.