Käiguvahetus eebel.


Teema algataja
dawg313

Re: Käiguvahetus eebel.

Lugemata postitus Postitas dawg313 »

Loff kirjutas:
dawg313 kirjutas:

No kui vahetamine ja pingutamine ei aita siis kõige lihtsam variant on keevitusega paar punkti peale panna. Ma ei tea küll milline sul mootori kaan on aga üld juhul on see võlli ava all, seega kannatab sinna sälk sisse lõigata et kaane maha võtmiseks pole vaja hooba ära võtta. Vähemalt sellist lähenemist olen ma näinud korra. Küll oli aga probleem siis kui ma pidin sellel masinal mootori pooleks võtma, sest keegi tark kes keevitas oli sinna vist terve elektroodi otsa lasknud.

Selle vastu aitab relakas, lihvid keevise maha.

Õige, aga minu olukorras oli asi sedasi et võlli ots ja hoob polnud tasapinnas st., et oli keevitatud nagu auku täis vms. Aitas igatahes sälgu sisse lõikamine ning see järel meisliga tagumine.
Teema algatajale veel nii palju hoova materjali tasuks ka silmas pidada sest iga üks ikka kodus vist alumiiniumi ei keevita. Samuti tekkis veel selline idee et lase trelliga risti auk läbi ehk siis näiteks ülevalt alla ja läbi hoova ja võlli ning siis mingi väiksem kruvi/polt ette. natuke parem variant kui keevitamine ning lihtsam ka hiljem ära võtta, mõlema variandi puhul ikkagi miinus see, et nagu ma aru saan on sul hoob otse võlli otsas(?) ja hilisem hoova reguleerimise võimalus suht jama. Minu garaazis seisval TZR-il oli veel vahe hoob (teada olevalt on baigilistel jalatoed tagapool kui mootor) mida saab regullida seega tollel polnud see probleemiks et keevitatud oli.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”