algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas mella »

paagisisene filtervõrk umbes või karpas koll. Ka võib küünal lollitada.
Karpade tuulutustorud vaata ka üle.

Kasutaja avatar

Kalvar
Postitusi: 26
Liitunud: 18 Dets 2008, 14:53
Tsikkel: KTM 525 SX, GasGas 450 FSE

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Kalvar »

mul oli eelmine aasta kevadel Paikuse endurol sama teema, mistõttu olin teisel päeval keset rada sunnitud katkestama. Sümptomid olid samad (väljasuremine, tühikäik jamas ka), arvasin ka et vahetan küünla või kontrollin lõdvikuid: tegin nii teisel hommikul aga ei aidanud. Rajal kütusevoolikut näppides avastasin et volt sees kurat, esialgu hakkas tööle aga seda modides ja lõigates lõhkusin vooliku sootuks :evil: . Niiet alusta vast jah paagist nagu Mella ütles ja sealt allapoole.

Kasutaja avatar

Teema algataja
reinuvader
Postitusi: 296
Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
Asukoht: valgamaa
Tänatud: 27 korda

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas reinuvader »

Tänud mehed vastamast!
No lood järgmised,et paak on puhas,ka karpas pole nagu miskit anomaalset...küünal,vot see on küll vana.Aga kas mingi voolu kala ei või olla?


andrusl
Postitusi: 292
Liitunud: 03 Sept 2006, 21:25
Tänatud: 1 kord

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas andrusl »

Kas külma mootoriga töötab ilusti?
Kunagi oli teema süütemähistega,mis selle aastaarvu Kawa ja Suzu rattaid kimbutasid.
Külma mootoriga töötas ok,kui soojaks läks,suretas mootori välja.
Kui sul võimalust on,siis proovi vasaku küljekaane all olev süütemähis proovimiseks ära vahetada.

Kasutaja avatar

Teema algataja
reinuvader
Postitusi: 296
Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
Asukoht: valgamaa
Tänatud: 27 korda

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas reinuvader »

Tere jälle!Jätkan oma vana muret.Sai mindud suure lootusega,et "SÕITA" trenni ja asi lõppes äärmiselt ruttu e max 30m ja pilli mootor jäi lõplikult vait ja käima enam ei läinudki.Vaatasime-uurisime ja selgus,et sädet netu...sai laenatud uus küünal...ikka ei miskit.Ja suuremad spetsid rajal arvasid,et 2-asja,kas süüte pool või tsikli aju?Nüüd ,rahadega on täpselt nagu on ja nii igaks-juhuks pole ju mõtet kahte asja muretseda...seega küsin,et "kas kellelgi kuni kesk-eesti raadiuses poleks panna kõrvale nn doonor pilli,et korraks tõsta asjad ümber ja veenduda?Paneks tsikli kärru ja tuleks ise kohale.Jutt käib siis Kawasaki 250cm3/4T(2004) või Suzuki 250cm3/4T (2004)...pidid olema identsed pillid?
Minu kontakt:5169076 või reinjyris@hot.ee

Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas virkostein »

veendu enne et juhtmed oleksid korras

Eat your veggies, little people
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas mella »

reinuvader kirjutas:

süüte pool või tsikli aju

Süüte pool või süütepool?

Ma pakun veel võimalust, et generaatori poolel võib ka viga olla.


Maida

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Maida »

Paagi all vasakul raamil on juhtmete ühenduspistik, kui mälu ei peta, siis vist halli värvi, millesse ühendatud vist 6 juhet. Nende ühenduskohad kipuvad aja jooksul nii niiskuse kui ka vibratsiooni tõttu purunema-vahel saab kontakti, vahel mitte. Testriga saab mõlemalt poolt pistikut ära mõõta, mõnikord võib juhe puruneda ka musta rüü alt suvalisest kohast. Süütemängu mähise poldid võivad kaane küljest lahti olla, mähis läheb vastu magneetot ja jokk. Enne kui juhtmeühendused pole kontrollitud, puudub mõtet süüte detaile proovima hakata.

Kasutaja avatar

AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

Kas netist või kuskilt on saada mingit seletust kuidas tear off kilesi peale õigesti panna? Koguaeg sõitnud rip'n'roll süsteemiga ja nüüd kui kiled kätte sattusid..vaatan prille..vaatan kilesi ja mõtlen kuidas ma need peale panen nii,et need ma kõiki kilesi korraga ära ei tõmba, või et ma neid pikki nagasi silmeette ei topiks või midaiganes.. :wack:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8434
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 432 korda
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

AbStra1t kirjutas:

Kas netist või kuskilt on saada mingit seletust kuidas tear off kilesi peale õigesti panna? Koguaeg sõitnud rip'n'roll süsteemiga ja nüüd kui kiled kätte sattusid..vaatan prille..vaatan kilesi ja mõtlen kuidas ma need peale panen nii,et need ma kõiki kilesi korraga ära ei tõmba või,et ma neid pikki nagasi silmeette ei topiks või midaiganes.. :wack:

oleneb mitme postiga prillid sul on.
tavaline on kaks posti prilliklaasil. ette paned tavalisi kilesid ca 3 tk. paned alumise kile postide otsa, keerad selle pika saba tagasi, nii et see saba otsas olev suur auk läheb vasaku posti otsa tagasi. NB! ÄRA VOLDI. siis paned paika järgmise kile nii et selle esimese kile tagasikeeratud sabaots jääb kile alla keerad jälle saba tagasi ja paned viimase kile. igakord kui kile ära tõmbad hüppab järgmise kile sabaots välja. segane sai, ehk saad aru. osadel prillidel on rihma küljes veel kolmas post ka, siis on põhimõte sama, ainult kilel kasutatakse teisi auke.


keeway.

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas keeway. »

Kui masinal külmalt sõites hakkab sidur libisema, siis hakkab sidurikorv õhtale minema ? masinaks ktm sx125

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas mella »

keeway. kirjutas:

Kui masinal külmalt sõites hakkab sidur libisema, siis hakkab sidurikorv õhtale minema ? masinaks ktm sx125

Ma sellisel puhul esimese asjana kahtlustaks siduri friktsioonkettaid ja teisena vale õli.

Kasutaja avatar

hotshot
Postitusi: 115
Liitunud: 16 Jaan 2008, 15:23
Tsikkel: crf 450r, Varadero
Asukoht: Talinn/Euroopa

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas hotshot »

Tere!

Kas lömmi kukutud sumpapütti on võimalik kuidagi uuesti sirgeks ajada? Päris lapik ei ole, kui otsast sisse vaadata, siis on näha, et sisemine toru on ainult veidikene kõver aga korpusel on ikka korralik mõlk sees! Sry kui väga loll küsimus on aga sumps on ainult nädal vana ja ära visata oleks kahju. Tänud!

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas kaval »

hotshot kirjutas:

Tere!

Kas lömmi kukutud sumpapütti on võimalik kuidagi uuesti sirgeks ajada? Päris lapik ei ole, kui otsast sisse vaadata, siis on näha, et sisemine toru on ainult veidikene kõver aga korpusel on ikka korralik mõlk sees! Sry kui väga loll küsimus on aga sumps on ainult nädal vana ja ära visata oleks kahju. Tänud!

punnid otstesse,kompressor taha ja keevitusega kuuma,tulevad välja lups ja lups.kasutatud meetod,töötab !

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Kasutaja avatar

hotshot
Postitusi: 115
Liitunud: 16 Jaan 2008, 15:23
Tsikkel: crf 450r, Varadero
Asukoht: Talinn/Euroopa

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas hotshot »

Ee...ok, aga kuidas see keevitusega kuuma andmine välimusele mõjub? Mitte et välimus nüüd just eriti oluline oleks, tegemist siiski krossikaga, aga siiski...


andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas andrias »

hotshot kirjutas:

Ee...ok, aga kuidas see keevitusega kuuma andmine välimusele mõjub? Mitte et välimus nüüd just eriti oluline oleks, tegemist siiski krossikaga, aga siiski...

silmas peeti ilmselt gaaskeevitust

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Ehk ajab ka tavaline propaanipõleti asja ära.

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas bitter »

Lugesin Tanel Leoki teemast seda artiklit
http://www.ruudulipp.ee/tanel-leok-teen ... -koha.html
Tsiteerin: "Laupäeval sadanud vihm oli pühapäevaks järgi jäänud ja rajal oli sees üks põhisoon."

Kas see tähendab, et kõik on püüdnud sõita samas soones? Sel juhul peaks see soon ju päris ruttu nii sügavaks saama, et jalarauad jäävad kinni või kuidas?

Teine asi - (vaatasin videot ka...) küsin nende "mütside" kohta, mis mx sõitjatele pähe antakse? Selge, et sponsoreid vaja reklaamida aga miks mütsid nii suured on? F1 pilootidel on normaalsed "rullnokamütsid" :) nagu need aastaid on olnud, MotoGP-s vist ka (?). Aga MX-s on mütsid miskipärast kõvasti suuremad. MiIllest see tuleb või kust need "suurema venna" mütsid pärit on? Kas mx-sõitjad on kuidagi edevamad kui teiste auto-moto alade inimesed või paistab päike eredamalt...


Brabus
Postitusi: 364
Liitunud: 18 Aug 2006, 16:03

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Brabus »

krossis lihtsalt on moes nö "capid" mitte nö rullnoksi nokakad :D

Kasutaja avatar

hotshot
Postitusi: 115
Liitunud: 16 Jaan 2008, 15:23
Tsikkel: crf 450r, Varadero
Asukoht: Talinn/Euroopa

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas hotshot »

Eriti jubedad asjad minuarust! Ma loodan, et mina kunagi nii krossimeheks ei saa, et sellise pähe panen! :oops:


kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

bitter kirjutas:

Kas see tähendab, et kõik on püüdnud sõita samas soones? Sel juhul peaks see soon ju päris ruttu nii sügavaks saama, et jalarauad jäävad kinni või kuidas?

Sehhimaa rada on selline kõvemat sorti.


jaanus
Postitusi: 58
Liitunud: 08 Nov 2006, 20:06
Tsikkel: zx10r, kx450f
Asukoht: valga/helsinki

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas jaanus »

Küsimus krossinaela koht. Kes/kui kaua saab sõita krossinaelaga ja mis tootja oma, ennem kui rehvi prügikasti peab viskama. Endal dunlopil kruvikrossinael sees ja peale 7h sõitu on mingi 6-7kärna küljest rebitud ja mingi 4tk on kohekohe minemas. Kas oleks mõtekam osta ca 250euri eest TRELLEBORG T-454 naast(343naela) või osta 50 euri eest rehve ja kruve järjest edasi tõsta, kuna kruvid on juba olemas?
Huvitab just see kas liimnael püsib paremini sees, ega see kruvimine ka just kõige lõbusam ei ole

Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas HRQ »

Iga põhi ei sobi naastutamiseks. Kas ei hoia naastu sees, paindub läbi, läheb katki jne. Kindlapelae minek on osta korralik Kingsi sisse liimitud krossi naastrehv. Võidad hinnas ja kvaliteedis! See, kui kaua sõita saab, on väga erinev. Esiotsamehed panevad iga võistlus uue tagumise, hobimehed lasevad mitu aastat. Kõik oleneb, kui kõvasti peale keerad, palju sõidad ja mis pidamist tahad. Isiklikult seda kruviteemat ei poolda. Raiskad raha, kruvid mingi poolkõva asja kokku ja lõpuks ikka pole päris hea. Kruvitavad naastud juba ise maksavad ning oma töö ja vaev ... Kui raha pole uut osta, siis saab ka kasutatuid mõistliku hinna eest. Liimitud naastule vastast ei ole! Kui huvi on, võta minuga ühendust. Teen ise liimitud naastudega rehve.

jaanus kirjutas:

Küsimus krossinaela koht. Kes/kui kaua saab sõita krossinaelaga ja mis tootja oma, ennem kui rehvi prügikasti peab viskama. Endal dunlopil kruvikrossinael sees ja peale 7h sõitu on mingi 6-7kärna küljest rebitud ja mingi 4tk on kohekohe minemas. Kas oleks mõtekam osta ca 250euri eest TRELLEBORG T-454 naast(343naela) või osta 50 euri eest rehve ja kruve järjest edasi tõsta, kuna kruvid on juba olemas?
Huvitab just see kas liimnael püsib paremini sees, ega see kruvimine ka just kõige lõbusam ei ole

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas mella »

Tal polnud ju probleem selles, et nael sees ei püsi, vaid selles, et kasutab mingit suvalist põhja. Kui naelad on olemas, loomulikult ostku õige Kingsi põhi või äärmisel juhul õige Mitas.
Sa aga hakkad oma liimimisteenust kohe sokutama ;) (einoh ma saan aru, et äri on äri ja raha ei haise)

Mul lendab originaalne naelaga dunlop samamoodi tükkide kaupa minema.

HRQ kirjutas:

Isiklikult seda kruviteemat ei poolda. Raiskad raha, kruvid mingi poolkõva asja kokku ja lõpuks ikka pole päris hea. Kruvitavad naastud juba ise maksavad ning oma töö ja vaev ... Kui raha pole uut osta, siis saab ka kasutatuid mõistliku hinna eest. Liimitud naastule vastast ei ole! Kui huvi on, võta minuga ühendust. Teen ise liimitud naastudega rehve.

Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

jaanus kirjutas:

Küsimus krossinaela koht. Kes/kui kaua saab sõita krossinaelaga ja mis tootja oma, ennem kui rehvi prügikasti peab viskama. Endal dunlopil kruvikrossinael sees ja peale 7h sõitu on mingi 6-7kärna küljest rebitud ja mingi 4tk on kohekohe minemas. Kas oleks mõtekam osta ca 250euri eest TRELLEBORG T-454 naast(343naela) või osta 50 euri eest rehve ja kruve järjest edasi tõsta, kuna kruvid on juba olemas?
Huvitab just see kas liimnael püsib paremini sees, ega see kruvimine ka just kõige lõbusam ei ole

Üsna hea tutvustav jutt naelte/piikide teemal on ajakirja Motokross jaanuari numbris. Uuri värki!

Keretööd
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

See õige jutt ,et liimitud naelale vastast ei leidu. Trellekas on muidugi suht tipp kaup aga hind ka karm,samas nagu HRQ kirjutab siis isegi on sõidetud enamus ajast nende liimitud Kingsidega ja väga head.Ka hind ei tapa.Kui ostad sama arvu kruvinaelu ja dunlopi kummi siis läeb kallimaks kui liimitud Kings.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

Jyrka

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas Jyrka »

Kruvide keeramine mõtetu. Osta siis pigem korra pruugitud rehv.Põlgaste krossil kysitu ühe tüki eest 30 euri ja 2 tükki korraga 50 euri.Saad terve talve kärutada.


krissu606
Postitusi: 155
Liitunud: 03 Juul 2008, 14:21
Tsikkel: Kawasaki kx 450 f
Asukoht: Pärnumaa,Tori

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas krissu606 »

Tere,küsimus,et kas Honda crf250 r krossikale sobib motorexi sinine jahutusvedelik.Kirjas on,et mootorratastele mõeldud ja et ei sisalda fosfaate,nitraate jms.(silkaadi kohta polnud muidu midagi märgitud,kui see ka oluline on)
Olen kuulnud,et punane vedelik oleks alumiinium plokiga mootorile parem,aga see peaks ka vast sobima ikka? :)
Ja mis vahet on küünlatel märgistustega:CR8EH-9 ja CR9EH-9? :oops:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8434
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 432 korda
Kontakt:

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

krissu606 kirjutas:

Tere,küsimus,et kas Honda crf250 r krossikale sobib motorexi sinine jahutusvedelik.Kirjas on,et mootorratastele mõeldud ja et ei sisalda fosfaate,nitraate jms.(silkaadi kohta polnud muidu midagi märgitud,kui see ka oluline on)
Olen kuulnud,et punane vedelik oleks alumiinium plokiga mootorile parem,aga see peaks ka vast sobima ikka? :)
Ja mis vahet on küünlatel märgistustega:CR8EH-9 ja CR9EH-9? :oops:

Sobib.
Soojusnumber.


jaanus
Postitusi: 58
Liitunud: 08 Nov 2006, 20:06
Tsikkel: zx10r, kx450f
Asukoht: valga/helsinki

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas jaanus »

jaanus kirjutas:

Küsimus krossinaela koht. Kes/kui kaua saab sõita krossinaelaga ja mis tootja oma, ennem kui rehvi prügikasti peab viskama. Endal dunlopil kruvikrossinael sees ja peale 7h sõitu on mingi 6-7kärna küljest rebitud ja mingi 4tk on kohekohe minemas. Kas oleks mõtekam osta ca 250euri eest TRELLEBORG T-454 naast(343naela) või osta 50 euri eest rehve ja kruve järjest edasi tõsta, kuna kruvid on juba olemas?
Huvitab just see kas liimnael püsib paremini sees, ega see kruvimine ka just kõige lõbusam ei ole

Nagu alati siis oma vigadest õpitakse. Kruvi on lõppkokkuvõttes saast, mis saast. Kui rajal tahad nalja teha ja kärna panna siis on kruvi ainuõige valik
Enda kogemusest siis natuke. Kruvidega sain sõita max 10 h siis hakkasid ribu-rada murduma. Täna enne sõitu oli veel ok, peale sõitu oli 240st kruvist alles max 40tk. Ise veel sõites mõtlesin miks taguots ujub ja kurvides ei saanud rutskat puutudagi . Kõrval olevad kamraadid arvasid esialgu, et sõidan üldse ilma naastuta, ega nad eriti ei eksinudki. :wack:

Kes talvel sõita soovib siis liimnael on õige valik :bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”