Buell XB9S
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 26 Okt 2007, 09:30
- Tsikkel: Ducati XDiavel
- Asukoht: Tartu
Buell XB9S
Tervist, oleks plaanis endale lähikuudel selline ratas muretseda. Esialgu on silma jäänud kaks eksemplari:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=597815
http://www.auto24.ee/used/644109
Esimese puhul on tegu aasta uuema mudeliga ja kindasti on see ka rahakotile veidi kergem valik, sest eelarve on suhteliselt piiratud. Küll aga ei tekita just eriti usaldust suhteliselt vähene info ja läbivad trükivead kuulutuses (eks neid juhtub meil kõigil). Teise ratta puhul on iseenesest kõik korras, aga see soolane hind teeb asja hetkel natuke kättesaamatuks.
Lugupeetud Buellerid võiks rääkida, et kas minusugusel mehemürakal kes on 187cm pikk ja 95kg raske, on üldse mõtet selle ratta poole vaadata?
Kui kellelgi siinsetest inimestest on kokkupuuteid antud kahe rattaga, siis võiks ka julgelt sõna võtta, oleks väga tänulik.
-
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 26 Okt 2007, 09:30
- Tsikkel: Ducati XDiavel
- Asukoht: Tartu
Re: Buell XB9S
Ercki kirjutas:Üks ja sama ratas ju!
Tõepoolest parandatud.
Re: Buell XB9S
Pole küll ise Buelli omanik aga olen seljas istunud ja mõnda omanikku tean. Minuarvates on see üks parema välimusega rattaid üldse. Ja selle "fun-faktor" on ka üle prahi.Ise olen sinu pikkune ja vähe raskem kuid ebamugav küll sõita pole. Eestis tegeleb Buelliga Freddy Jäätes.
-
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 26 Okt 2007, 09:30
- Tsikkel: Ducati XDiavel
- Asukoht: Tartu
Re: Buell XB9S
AndrusB kirjutas:Jumala hea tsikkel on Buell.
Mina õppisin bulelliga õigesti tsikli peal istuma.
Viimase peal esipidur.
Sprort ratta jaoks s*** mootor. Kui oled ennem japsi R4 mootoriga sõitnud, siis mõtle ostu peale ainult sel juhul , kui sa tõesti
enam väga kiiresti sõita ei soovi. See ka üks suuremaid puudusi , minu arvates. Esimese ja teise käigu lülitamisel arvesta pikema vahega.
Ja Sul on varuks ainult 5 käiku . Kõik muu aga OK.
Rihm ülekanne võib Sind ootamatult teele jätta. Veljed on tehtud hiinas ja gripi peal on kiri japan( kui pole vahetatud).
Ma tahaks proovida ROTAXi mootoriga Buelli.
Ja milline hääl..... kui on õige summuti.
Nagu nimestki näha, on mul hetkel Fzs600, aga v2 tahangi just sellepärast, et ma kasuta seda r4 täies ulatuses nagunii ära. Tsopperi inime ka päris ei ole, järelikult jääbki Buell . Linnavahel sõitja rohkem olen, rinkat ei sõida.
Tegelikult tuli ka üks xb12s pakkumine, mis eeldaks küll kolmandiku võrra suuremat väljaminekut kui algselt arvasin. Vaatasin veel monsteri poole, aga miski häirib mind selle välimuses. Buelli xb/s seeria kergelt bulldogilik välimus on see, mis mulle kohe silma jäi.
Mis selle rihmaga on, et ta mind ootamatult teele jätta võiks?
Re: Buell XB9S
Mis selle rihmaga on, et ta mind ootamatult teele jätta võiks?
Kui rihm katki peaks minema, siis seda kohapeal traadi ja joptvmatiga ei paranda
Re: Buell XB9S
RD kirjutas:Tervist, oleks plaanis endale lähikuudel selline ratas muretseda. Esialgu on silma jäänud kaks eksemplari:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=597815
http://www.auto24.ee/used/644109Esimese puhul on tegu aasta uuema mudeliga ja kindasti on see ka rahakotile veidi kergem valik, sest eelarve on suhteliselt piiratud. Küll aga ei tekita just eriti usaldust suhteliselt vähene info ja läbivad trükivead kuulutuses (eks neid juhtub meil kõigil). Teise ratta puhul on iseenesest kõik korras, aga see soolane hind teeb asja hetkel natuke kättesaamatuks.
Lugupeetud Buellerid võiks rääkida, et kas minusugusel mehemürakal kes on 187cm pikk ja 95kg raske, on üldse mõtet selle ratta poole vaadata?
Kui kellelgi siinsetest inimestest on kokkupuuteid antud kahe rattaga, siis võiks ka julgelt sõna võtta, oleks väga tänulik.
Kuna see kevad olen saatnud 2 sama Buelli Eestisse,siis seetottu jai su postitus silma.Vaatasin UK Buelli pakkumised ule.Hetkel selline siin olemas -
http://cgi.ebay.co.uk/2003-BUELL-FIREBO ... 335d03c506
Rattale pole kull mingit lisavarustust juurde kruvitud,aga vaikse labisoiduga ja nagu tekstist void lugeda,on nous alghinnaga ara andma.(Seega Eestis ca 57000.-eek)
(Vaatasin ka kulupoolt ja see oleks 390.-GBP Eestini - et mitte segadust kulvata,siis loe minu toimetamisest ja ratta voimalikust Eestini joudmisest minu postist http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=14&t=44323)
Terv.
Timo
Re: Buell XB9S
sepikmees kirjutas:Mis selle rihmaga on, et ta mind ootamatult teele jätta võiks?
Kui rihm katki peaks minema, siis seda kohapeal traadi ja joptvmatiga ei paranda
jääb tunne et keti vahetamine käib sõrmenipsuga...
Kui ise oleksin valiku ees, pooldan igal juhul rihma (kuna minu jaoks tähendaks see hooldusvaba sõitu)
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine

HYOSUNG GT650Ri
Re: Buell XB9S
RD kirjutas:Mis selle rihmaga on, et ta mind ootamatult teele jätta võiks?
Ma usun, et rihmaga teele jääjaid on täpselt sama palju, kui keti purunemise tõttu sõidu pooleli jätnuid. Kui rihm on õigeaegselt vahetatud, siis ei juhtu temaga mitte midagi ja insenerid, kes rihmakaitse disainisid on arvestanud, et rihmaratta vahele üleliia sodi ei satuks.
Ekstreemsused ei ole loomulikult välistatud, kui rihmaveoga ennast maa sisse plaanid puurida, siis on purunemise oht täiesti olemas, tavakasutusel on ta aga pommikindel!
Enda garaažis on samuti üks Buell olemas, kasvu mul 197 ja kaalu üle saja - saab sõita küll, kuigi vaatepilt vist suurem asi pole, aga Who Gives A Shit!! Peaasi et endale hea on. Sõidurõõmu pakub Buell küllaga!!!
Re: Buell XB9S
jansu24 kirjutas:
jääb tunne et keti vahetamine käib sõrmenipsuga...
Vabanda, ei saa mitte norimata jätta
Mõned mäkketõusuvennad suudavad vähem kui kahe minutiga mäe juurest tööriistakastini joosta, keti parandamiseks vajalikud jupid tuua, keti parandada ja seejärel veel rattaga mäkke sõita.
Vist oli Marjamäel konkreetne juhus. Täpselt ei mäleta, aga vaatepilt oli lõbus
Edit: Muidu teemasse ka - rihm on tavaliiklejale ikka sigamugav asi. Kui kruusateel hommikust õhtuni ei ralli, siis ei juhtu temaga midagi ning ausalt öeldes, kui rattal automaatõlitajat peal pole, siis matkates igas bensiinijaamas keti õlitamine ajab lõpuks ikka sita keema küll.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 26 Okt 2007, 09:30
- Tsikkel: Ducati XDiavel
- Asukoht: Tartu
Re: Buell XB9S
Kuna see kevad olen saatnud 2 sama Buelli Eestisse,siis seetottu jai su postitus silma.Vaatasin UK Buelli pakkumised ule.Hetkel selline siin olemas -
http://cgi.ebay.co.uk/2003-BUELL-FIREBO ... 335d03c506
Rattale pole kull mingit lisavarustust juurde kruvitud,aga vaikse labisoiduga ja nagu tekstist void lugeda,on nous alghinnaga ara andma.(Seega Eestis ca 57000.-eek)
(Vaatasin ka kulupoolt ja see oleks 390.-GBP Eestini - et mitte segadust kulvata,siis loe minu toimetamisest ja ratta voimalikust Eestini joudmisest minu postist http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=14&t=44323)
Terv.
Timo
Kahjuks ei meeldi mulle need XB/R teps mitte just selle "ninaosa" pärast. Põhiküsimusele sain tegelikult juba vastuse ära, osta maksab kindlasti ja pikkus segama ei jää.
Re: Buell XB9S
Fredy oli vist see mees, kes kunagi ütles, et Buell on hea ratas, esirehvi ei pea kunagi vahetama, sest maad see ju ei puuduta
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Buell XB9S
ilmselt on esimese ratta müüjaks motohotell (kirjade ja tänava järgi kus pildistatud). ja kui mälu ei peta, oli kellegil härral foorumlasel natukene aega tagasi nende remonditöökojaga suur kana kitkuda just usaldusväärsuse osas.
sellest ei tasu nüüd mingeid konkreetseid järeldusi teha aga lihtsalt tuli meelde.
Re: Buell XB9S
üks põhjus veel miks Buell osta, on see, et seda ju enam ei toodeta!
Kusssjuures mis puutub poltidesse ja mutritesse, siis pole vaja tollmõõdus võtmeid, istuvad euro omad kenasti.
Re: Buell XB9S
Terv!
Osata Buell ja sa ei kahetse oman ise ka Buell XB9S ja olen väga rahul rihma purunemist ära karda kett võib puruneda sama moodi ootamatult ja kui keegi kirjutas eespool, et mäkketõusu vanad parandavad keti paari min. ära siis ütleks, et nemad on sellega arvestanud ja neil töökoda ka sama hästi kui kaasas aga rihma vedu on ikka hea sujuv enda ratas käis ka Fredy juures hoolduses ja läbivaatusel ära ja mina olen tema tööga väga rahul hea ongi see,et ta valdab neid rattaid täielikult 101% Varuosadega ei ole ka probleemi kui mujalt ei saa siis www.fredy.ee Fredi käest võib ma usun tellida kasvõi jupp jupihaavel omale Buelli.
Buelliga saad õiget sõitu nautida!
Re: Buell XB9S
kuule koi! ära siin verbaalselt klähvi. loe uuest mu lauset ja siis mõtle 3 korda, kui ikka vähe siis proovi uuesti jne, kuni millestki aru saad, punk!
-
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 26 Okt 2007, 09:30
- Tsikkel: Ducati XDiavel
- Asukoht: Tartu
Re: Buell XB9S
Tänu kasutajale Hunnev olen nüüd õnnelik xb12s omanik
-
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 26 Okt 2007, 09:30
- Tsikkel: Ducati XDiavel
- Asukoht: Tartu
Re: Buell XB9S
Keegi Buellidega sina peal olija võiks mulle rääkida, et kas tühikäigul pöörete seal 1000-800 peal tiksumine on normaalne nähtus. Nädal tagasi oli tühikäigul veel 1000-1200 peal enda jaoks on kogu see V2 teema veel nii uus nähtus, et ei ole kõikide asjadega kursis.
Re: Buell XB9S
?? Kas tühikäik vajub ära ?
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Buell XB9S
kas mootor sama soe kui siis kui eelmist korda vaatasid? jahedama mootoriga on ikka kõrgemad pöörded veidi, oleneb kütusest ka teinekord. kui nii väikesed vahed on siis pole arvatavasti muretsemiseks põhjust.
-
Teema algataja - Postitusi: 147
- Liitunud: 26 Okt 2007, 09:30
- Tsikkel: Ducati XDiavel
- Asukoht: Tartu
Re: Buell XB9S
Hunnev kirjutas:?? Kas tühikäik vajub ära ?
Kolmapäeval võtsin statist kütust, nii et võib kütusest küll olla. Peale seda siis täheldasingi, et nüüd tiksub seal 800-900 peal (raske öelda tgtl kus vahemikus täpselt, aga alla 1000) välja muidugi ei sure. Mõlemal juhul oli muidugi mootor soe
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.