K: BMW R80/R100
Moderaator: Moded
K: BMW R80/R100
Hei!
Kas kellelgi on kokkupuudet BMW R80/R100'ga? Kuis on vastupidavus ja sõiduomadused? Eelkõige peaks just silmis tavamudeleid (R, RT jne), mitte GS-i.
Ja kui keegi teab Viljandist ühelt automüügiplatsilt eelmisel suvel ostetud, sealt edasi Keilasse jõudnud ning siis taas omanikku vahetanud sinise BMW R80R'i lähemast käekäigust, siis oleks meeleldi omanikuga vestlemisest huvitet.
A.
Re: K: BMW R80/R100
Aspelund kirjutas:Kas kellelgi on kokkupuudet BMW R80/R100'ga? Kuis on vastupidavus ja sõiduomadused? Eelkõige peaks just silmis tavamudeleid (R, RT jne), mitte GS-i.
Lähem kokkupuude on olnud r65-ga. Välimuselt ja tehniliselt enamvähem samane R80-ga. Väga hea manööverdatavusega lihtne ning stiilne väike ratas, tagavedrusid saad "peale keerata" ja see on ka kõik.Sakslased nimetavad selliseid rattaid "das echte kummikuh"-sellised mõnusad pehmepoolsed . Vastupidavus-"pommikindel".Kui klapid korralikult reguleeritud ning karpad sünroonitud on minek väga kerge.R 80 nel minu mäletamist mööda ees 1 ketas Brembolt. Pidamine on norm, samas oleks hea, kui ees siiski 2 ketast oleks-valmidus ketaste ja supporti paigaldamiseks on täiesti olemas.
Muide-kui tahad lähemalt kaeda R 80 politseiversiooni, siis üks selline asub eksponaadina(või vähemalt asus) sisekaitseakadeemia raamatukogu ees
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Re: K: BMW R80/R100
Tervist,
Kui on huvi antud mootorratta järele ja isu sadulat proovida, siis Viljandis asuvad kaks seni ainukest Eestis arvelolevat isendit, üks R100R ja teine R100RS, aastast 1983.Võin öelda ,et tegu on eheda klassikalise vanakooli sõidunaudinguga, mida tänapäevaste plastikusse pakitud kaherattalistega enam kogeda ei saa.Saksamaal on sellised "vanakesed" üpris hinnas ja selleteemalisi foorumeid päris mitmeid(http://2-ventiler.de/), sealt on võimalik igatsugu tehnilisi nõuandeid saada.Hind muidugi on selline,et seda ostavad ainult "hullud", st. selle raha eest saab üpris kobeda ja üsna uue aastaarvuga tänapäevasema liikurvahendi, mis mind isiklikult eriti ei köida.Nüüd peale mõningast ümberehitust(peale teatud arv tunde tööd on võimalik viia ratas tagasi täielikku originaalkonditsiooni) olen ratta muutnud enda soovidele vastavamaks,siit ka mõningat pildimaterjali:
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Re: K: BMW R80/R100
Plaan on küll selline.....
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: K: BMW R80/R100
mul on R100RS
hea website Airhead'ide kohta: http://www.motorcycle.co.uk/Articles/Bu ... Boxer.aspx
see ka: http://www.bmbikes.co.uk/
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: K: BMW R80/R100
ENZO kirjutas:Tervist,
Kui on huvi antud mootorratta järele ja isu sadulat proovida, siis Viljandis asuvad kaks seni ainukest Eestis arvelolevat isendit, üks R100R ja teine R100RS, aastast 1983.Võin öelda ,et tegu on eheda klassikalise vanakooli sõidunaudinguga, mida tänapäevaste plastikusse pakitud kaherattalistega enam kogeda ei saa.Saksamaal on sellised "vanakesed" üpris hinnas ja selleteemalisi foorumeid päris mitmeid(http://2-ventiler.de/), sealt on võimalik igatsugu tehnilisi nõuandeid saada.Hind muidugi on selline,et seda ostavad ainult "hullud", st. selle raha eest saab üpris kobeda ja üsna uue aastaarvuga tänapäevasema liikurvahendi, mis mind isiklikult eriti ei köida.Nüüd peale mõningast ümberehitust(peale teatud arv tunde tööd on võimalik viia ratas tagasi täielikku originaalkonditsiooni) olen ratta muutnud enda soovidele vastavamaks,siit ka mõningat pildimaterjali:
Andke andeks OT. Sul on seina peal Pärsti valla vapp! Ma hea meelega tuleks lihtsalt uudishimust su ratast vaatama(jubedalt meeldivad sellised vanakooli sõidukid). Ma ise ka nimelt pärsti valla kodanik.
Madis
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: K: BMW R80/R100
biffik kirjutas:Pisut rohkem pilte sellest rattast.
http://www.gazotube.com/iNCw6FFfifQ.html
Video, milline see ratas enne "uut elu" oli. ehitajale.
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: K: BMW R80/R100
ants01 kirjutas:Pole just küsitud mudel aga KURADI ilus on
![]()
valus laks
need vanakooli rehvid sobivad ka ikka nagu rusikas silmaauku.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Re: K: BMW R80/R100
keegi photoshopi mees võiks sinna proovimõttes valge triibuga rehvid teha, niisama huvitav oleks vaadata, et kuidas jäi.
Varsti, oma naabripoisi loal, teen tema rattast teema (niipalju haakub selle teemaga, et ta üritas ka midagi retrostiilis teha, muidu on ikka honda)
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: K: BMW R80/R100
Mida kohvikuraaserid
Austus, ma ütlen!!!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: K: BMW R80/R100
ENZO kirjutas:Tervist,
Kui on huvi antud mootorratta järele ja isu sadulat proovida, siis Viljandis asuvad kaks seni ainukest Eestis arvelolevat isendit, üks R100R ja teine R100RS, aastast 1983.Võin öelda ,et tegu on eheda klassikalise vanakooli sõidunaudinguga, mida tänapäevaste plastikusse pakitud kaherattalistega enam kogeda ei saa.Saksamaal on sellised "vanakesed" üpris hinnas ja selleteemalisi foorumeid päris mitmeid(http://2-ventiler.de/), sealt on võimalik igatsugu tehnilisi nõuandeid saada.Hind muidugi on selline,et seda ostavad ainult "hullud", st. selle raha eest saab üpris kobeda ja üsna uue aastaarvuga tänapäevasema liikurvahendi, mis mind isiklikult eriti ei köida.Nüüd peale mõningast ümberehitust(peale teatud arv tunde tööd on võimalik viia ratas tagasi täielikku originaalkonditsiooni) olen ratta muutnud enda soovidele vastavamaks,siit ka mõningat pildimaterjali:
Kas on võimalik, et sõitsid mulle täna viljandis Favora juures vastu oma BMW-ga?
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Re: K: BMW R80/R100
Täiesti võimalik....käin praegu sellega tööl.Kui on huvi astu näiteks homme õhtu alates 18,00 staabist läbi(endine Jämejala abimajandi töökoda raudteesilla juures).
-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Re: K: BMW R80/R100
Tre,
Nägin neid R100 Annimatsil ja väga kenad cafe-racer'id nägid mõlemad välja küll. Edu arendamisel
Equ
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
-
- Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: K: BMW R80/R100
pohjakonn kirjutas:Aspelund kirjutas:Kas kellelgi on kokkupuudet BMW R80/R100'ga? Kuis on vastupidavus ja sõiduomadused? Eelkõige peaks just silmis tavamudeleid (R, RT jne), mitte GS-i.
Lähem kokkupuude on olnud r65-ga. Välimuselt ja tehniliselt enamvähem samane R80-ga. Väga hea manööverdatavusega lihtne ning stiilne väike ratas, tagavedrusid saad "peale keerata" ja see on ka kõik.Sakslased nimetavad selliseid rattaid "das echte kummikuh"-sellised mõnusad pehmepoolsed
. Vastupidavus-"pommikindel".Kui klapid korralikult reguleeritud ning karpad sünroonitud on minek väga kerge.R 80 nel minu mäletamist mööda ees 1 ketas Brembolt. Pidamine on norm, samas oleks hea, kui ees siiski 2 ketast oleks-valmidus ketaste ja supporti paigaldamiseks on täiesti olemas.
Muide-kui tahad lähemalt kaeda R 80 politseiversiooni, siis üks selline asub eksponaadina(või vähemalt asus) sisekaitseakadeemia raamatukogu ees
See praegugi seal alles. Olen sellega sõitnud ja Kuressaare linnas korra küljegi maha pannud. Kukkumisrauad nii hästi välja mõeldud, et kriimugi ei tulnud rattale. Iseenesest väga hea ratas. Oli vist aastast 1988 ühekohaline kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] ja nahast külekohvritega. Eestisse saadeti abi korras Saksamaa politsei poolt.

-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 19 Sept 2010, 16:10
- Tsikkel: Moto Guzzi Breva 750
- Tänatud: 1 kord
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.