Tehnoülevaatus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Tehnoülevaatus
-metallica- kirjutas:Kuulsin et nüüd sport sumpaga pole mõtet ülevaatusele minna saadetakse tagasi!
Ja kui mul on kõik kirjad peal, mis ütlevad, et detsibellid ja muu mant on selline ja selline ning normide piires? Veidi külma on need ülevaatajad saanud vä?
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 27 Juul 2008, 21:40
- Tsikkel: kawasaki ZX-10
Re: Tehnoülevaatus
ei oska öelda mis moodi nad seda asja ajavad aga kuulda oli et pidid sellepärast n.sima! tänagi viidi mul streetfhigter ülevaatusele ja ootan ka tagasisidet kuna ka sport pütt peal ja veidike välimust lihvitud!
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 27 Juul 2008, 21:40
- Tsikkel: kawasaki ZX-10
Re: Tehnoülevaatus
ja ülevaatus olemas polnud hullu midagi, hea oli see et sai veidike treilaastu sumpsi pandud et liialt ei karjukas ja äks läbi!
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 414 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Tehnoülevaatus
-metallica- kirjutas:ja ülevaatus olemas polnud hullu midagi, hea oli see et sai veidike treilaastu sumpsi pandud et liialt ei karjukas ja äks läbi!
Ära seda treilaastu siis suures õnnetuhinas teepeale "köhata"

-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 15 Juul 2008, 00:32
- Tsikkel: vn 750, IŠ planeta 5 ...
- Asukoht: Tartu lähistel
Re: Tehnoülevaatus
tasujatom kirjutas:Annelinnas Jaama tänaval nad superbike ümberehitust streetfighteriks ei saanud arugi, väitsid kogemata et originaal on isegi
probleem oli vana omaniku poolt iseehitatud numbrialus ning kaasreisija istme asemel oli kate, kuna tulin üksi sõitmast ning ei tulnud selle pealegi. Pärast modifitseerimist oli kõik ok ning ülevaatus tehtud.
Selle ülevaatuspunkti kohta ei saa ühtki halba sõna öelda, ise käinud seal nii kahe (käru ja tsikkel) kui neljarattalistega. Mis meeldib, on see , et jäädakse mõistuse piiridesse ikka, ei hakata meeleheitlikult vigasid otsima, muidugi ei ole kunagi ka nii läinud, et teadlikult mingi viga oleks, et äkki ei märgata, äkki ei küsita ... . Kiidusõnad veel selles suhtes, et ei jebita asjatult, viimane kord autoga mainiti, et tagaratta ühes liigendis imeväike lõtk (tegu siis mercedesega), et peadselt vajab vahetust. Nüüdseks siis ka vahetatud. Kaherattalisega ei ole probleeme olnud, muidugi ka tehase konditsioonis asi.
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 27 Juul 2008, 21:40
- Tsikkel: kawasaki ZX-10
Re: Tehnoülevaatus
ülevaatust saab kontrollida ark kodulehelt kus leiad paberivaba ark, sealt saab sisselogides kontrollida!
Re: Tehnoülevaatus
Hei,
Kas tsikklil peavad taga numbri juures mingisugused helkurid ka olema, kui jah siis kui suured mis mõõdus ning värv
Külejepeal olevate helkurite kohta sama küsimus.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Tehnoülevaatus
Ikka peavad olema helkurid. Esihelkurid peavad olema 10x10 cm ja tagumised helkurid rombikujuliselt 15x20 cm. Muidu küll üle ei lasta.Soovitatavad värvused on sinine ja punane.
Re: Tehnoülevaatus
pontus kirjutas:Ikka peavad olema helkurid. Esihelkurid peavad olema 10x10 cm ja tagumised helkurid rombikujuliselt 15x20 cm. Muidu küll üle ei lasta.Soovitatavad värvused on sinine ja punane.
Komöödiaklubi
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Tehnoülevaatus
mofomofo kirjutas:Hei,
Kas tsikklil peavad taga numbri juures mingisugused helkurid ka olema, kui jah siis kui suured mis mõõdus ning värvKülejepeal olevate helkurite kohta sama küsimus.
Kui ratta pikkus on üle 6 meetri ja taga on veel järelhaagis, siis jah pead iga 1,5m. tagant helkuri panema
ja vilkuri ka
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Tehnoülevaatus
mofomofo kirjutas:Külejepeal olevate helkurite kohta sama küsimus.
Uurisin täpsemalt- küljed peavadki helkurist olema.
Re: Tehnoülevaatus
jah taga peab olema 1punane helkur kuskil nr märgi lähedal, et pimedas su ratast näha oleks
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Tehnoülevaatus
kas Tallinnas 200+ tiba eeki eest kah tsikli saab "ülevaadatud"? hinnad peaks ju vabad olema?
osades kus olen käinud, on 400 küsitud.
Re: Tehnoülevaatus
dubweiser kirjutas:kas Tallinnas 200+ tiba eeki eest kah tsikli saab "ülevaadatud"? hinnad peaks ju vabad olema?
osades kus olen käinud, on 400 küsitud.
Kadaka teel Kannu pubi taga on 200. Eelmisel nädalal oli vähemalt.
http://www.ylevaatus.ee/node/2
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"
Re: Tehnoülevaatus
dubweiser kirjutas:kas Tallinnas 200+ tiba eeki eest kah tsikli saab "ülevaadatud"? hinnad peaks ju vabad olema?
osades kus olen käinud, on 400 küsitud.
Tln-s Laki tn, Veski kõrtsu vastas oli 150, norm koht.
Re: Tehnoülevaatus
Tallinnas on Meriväljal, Viimsi Statoili läheduses üks hea ülevaatuse koht... Lube ei küsitud, enne kui päriselt läksin üle vaatama kurtsin, et peegleid pole küljes... Öeldi, et pole probleemi... Sai siis päev või kaks hiljem tee ette võetud... Järjekorras oli kuskil 3 autot... Jäin rahulikult ootama, et nu küll nüüd läheb aega. Tuli üks vanem härra välja, ütles et võtame selle ratta ette, siis pole vaja mul kaua oodata. Lasi tuled põlema panna, kontrolli lähi, kaug, suunad, piduri jala ja käe kaudu, numbritule vaatas ka üle. Hmm... Sumpsi kohta ei maininud midagi, peeglid sain muidu külge selleks ajaks Kuigi olin järjekorras, läks aega kokku vast max 10 minutit ja raha 190 EEK. Miskit gaase, kette, värke ei vaadataud... Ilmselt rehvi ikka korra vaatas. Soovitan...
Re: Tehnoülevaatus
Tere mul ka vaja ülevaatusel käia 125cc 2 taktilisega millel pole peegleid ja on valjem kui originaalis kuna on ram õhufilter ja sai hiljuti ära porditud ning sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] kamber ja pütt vahetatud. vana sumbutit pole kahjuks enam alles.
Kas saab läbi peegliteta kui öelda et 90 kmh venib välja?
rattal peal 84db 3750 pöörde juures kui ma õieti mäletan. oskab keegi öelda palju on maksimaalest lubatud db?
Kas kellelgi oleks rs 125 sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] tünni laenata ja õhufiltri boksi et vaiksemalt läbi käia ülevaatus ?
Ja kas ka paagialla vaadatakse ?
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Tehnoülevaatus
Peeglite puudumise tõttu peaks ikka üv läbima. Ka mul eelmine aasta ei läind tsikkel läbi üv-st ja seda hääle pärast. On ka 125ccm ja 2 takti, läksin teisse kohta, seal ei mõõdetutki db. See aasta ka ei mõõdetud midagi ja sain ilusasti läbi. Küll aga kobisetakse lollide asjade pärast, näiteks et parktules on valge led pirn, ülevaatajale kohe üldse ei meeldinud ja teine imelik asi see, et talle ei meeldind, kuidas mu tsikkel suitseb. Mul 2 takti mootor, see krt peabki suitsema, aga tema ütles, et selle eest võin veel trahvi ka linnas saada
Re: Tehnoülevaatus
Kui ma eeline kord käisin huvi pärast vaatamas polnud eriti mootorile midagi tehtud ja ka õiendati et pole tagaistuja kinnihoidmis kohta ja et kisub 90 db ligi , nüüd on 90 kindlasti ületatud.
Kui palju see db piirang on?
Ja nagu ma aru saan peab olema sama palju db kui rattal küljepeal kirjas? või normide järgi?
Re: Tehnoülevaatus
ratas kirjutas:Kui ma eeline kord käisin huvi pärast vaatamas polnud eriti mootorile midagi tehtud ja ka õiendati et pole tagaistuja kinnihoidmis kohta ja et kisub 90 db ligi , nüüd on 90 kindlasti ületatud.
Kui palju see db piirang on?
Ja nagu ma aru saan peab olema sama palju db kui rattal küljepeal kirjas? või normide järgi?
Kui ma ei eksi siis eestis oli 88db lubatud!
Ülevaatusel paar aastat tagasi mainiti ära!
Re: Tehnoülevaatus
Nu ma ütlen... kellel vähegi võimalik, siis Tallinnas (või siis viimsis - ei saa aru kus seal piir läheb) aadressil "Muuli tee 10". On väga mõistlikud mehed.. Ma ei pidanud ratast käima ka panema ülevaatuse ajaks. Tehti kiiresti ja oli korras. Peegleid ei pidanud ka mu 600cc ratal olema...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Tehnoülevaatus
MatiMets kirjutas:Nu ma ütlen... kellel vähegi võimalik, siis Tallinnas (või siis viimsis - ei saa aru kus seal piir läheb) aadressil "Muuli tee 10". On väga mõistlikud mehed.. Ma ei pidanud ratast käima ka panema ülevaatuse ajaks. Tehti kiiresti ja oli korras. Peegleid ei pidanud ka mu 600cc ratal olema...
Tubli Mati- tubli
Re: Tehnoülevaatus
MatiMets kirjutas:Nu ma ütlen... kellel vähegi võimalik, siis Tallinnas (või siis viimsis - ei saa aru kus seal piir läheb) aadressil "Muuli tee 10". On väga mõistlikud mehed.. Ma ei pidanud ratast käima ka panema ülevaatuse ajaks. Tehti kiiresti ja oli korras. Peegleid ei pidanud ka mu 600cc ratal olema...
No veel lambam saaks olla inimene siis kui ise veel seal punktis töötaks ja oma kolleege "kiidaks".
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Tehnoülevaatus
Ja nüüd te rõõmsalt võtate ja kolmekesi kustutate oma postid ära! Just sellepärast vähem neid "normaalseid" kohti on...
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Re: Tehnoülevaatus
moderaator peaks ju ka saama selle kustutamisega hakkama, kui ei on kas model vähe öigusi vöi siis ei ole mode oma ülesannete körgusel.
see siis käis eelmise kommentaari juurde
Re: Tehnoülevaatus
Mul täitsa savi kui minu post ära kustutatakse, kuigi kui korralikult lugeda siis äkki jõuab ka minu sõnum kohale... see selleks.
Ma ei saa aru, miks see teema üldse siin on?
Kas selle pärast, et tuua välja hinna erinevused, kuna ÜV on erakätes siis võivad nad ise omi hindu panna, seega, kui postitus ei sisalda hindade esile toomist siis võiks ju kõik muud postid ära kustutada, ka "isehakanudilmaõigustetakorravalvuridnaguchucknorrisjuba"
Re: Tehnoülevaatus
Nu ilmselgelt peaks ratturi enda probleem olema see, kas tema ratas on tehniliselt korras või mitte. Ma ei viitsiks küll korduvale minna, sest pütt pole õige ja kurat teab mis iluvead veel küljes on. Selge on see, et kui sul pidurid korras pole ja iga teise korraga saad rattale foori taga käigu sisse, siis on piloot ise peast soe, kui sellisega liiklusesse läheb... Rattur on liikluses suuremas ohus kui teised liiklejad ja siinkohal peab rattur ise oma elu ja tervise eest hoolitsema. Ja kui sa aru ei saa, et sul miski suurem viga rattal on, siis on sul endal miskit valesti et oma masinat ei tunne...
Re: Tehnoülevaatus
MatiMets kirjutas:Nu ilmselgelt peaks ratturi enda probleem olema see, kas tema ratas on tehniliselt korras või mitte. Ma ei viitsiks küll korduvale minna, sest pütt pole õige ja kurat teab mis iluvead veel küljes on. Selge on see, et kui sul pidurid korras pole ja iga teise korraga saad rattale foori taga käigu sisse, siis on piloot ise peast soe, kui sellisega liiklusesse läheb... Rattur on liikluses suuremas ohus kui teised liiklejad ja siinkohal peab rattur ise oma elu ja tervise eest hoolitsema. Ja kui sa aru ei saa, et sul miski suurem viga rattal on, siis on sul endal miskit valesti et oma masinat ei tunne...
Kui see oli minule suunatud siis ma ütlen veel kord, lugege mu postitus rahulikult läbi ja mõistate, et mõistan hukka kõik, kes üritavad libedal teel ülevaatuselt läbi saada. Minu ülevaatused on tehtud kõik nii nagu peab, just nii nagu ülevaataja otsustab. See, et ülevaataja iga kord ei nõua pidurdus või suunatule näitamise katset on ilmselge, sest kui ratas on pealt näha korras ning on näha, et tegemist on hoolia juhiga siis milleks igat detaili kontrollida, kui see juba paistab ka ratturi ja ratta vaheliseset suhtest välja. Loodan, et nüüd mõistetakse mind.
Lihtsalt osadele inimestele meeldib jagada oma piiramatud rõõmu ülevaatuse järgsel ajal, kui võibolla saadi vähe kergemini ülevaatuselt läbi, mitte, et midagi kontrollimata jäi, vaid see tunneb tuleb siis inimesel, kui ta sisimas teab, et midagi on mäda aga ülevaataja kas ei märka või ei olegi see tegelikult kriitiline. Palju tegureid on siin ning medalil ei ole kunagi üks külg, vaid ikka kaks külge.
Muretuid kilomeetreid...
Re: Tehnoülevaatus
db-st nii palju et mingist aastast 02 vist on erinevatel mudelitel tehase poolt lubatud erinevalt palju neid. Mis tglt on ju ajuvaba, et ntx minu rattal lubatud 80db ja kui yle läheb jamaks samas mingi harlyvend võib 100db kenasti ringi vurada minu kõrval samas rajoonis ja majevahel
Aga ylevaatusel on öeldud et tglt eestis POLE kohta kus db mõõta. See et nad kuskil tänaval seda mõõdavad, ei saa õiget näitu kuna myra on, spets ruum peab selleks olema ja see pidi eestis yldse puuduma. Et võta nyyd kinni kas seda saab ka vaidlustada kui tehnost tänu db läbi ei saa.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.