Yamaha YZF600 Thundercat-ILE REHVID

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
luujahalle
Postitusi: 2
Liitunud: 12 Veebr 2010, 12:02
Asukoht: Harjumaa kuusalu

Yamaha YZF600 Thundercat-ILE REHVID

Lugemata postitus Postitas luujahalle »

Tere

Küsimus siis selline,kuna suht algaja siis sooviks nõu teadjamatelt.Sai siis soetatud (Yamaha YZF600 Thundercat)
rehvid vajaksid vahetust.Tabel annab originaalis esi:120/60-17 ja tagumise:160/60-17
Minul hetkel rattal all ees:120/70-17 tagumine:180/55-17
Minu küsimus oleks kas teel püsivus ja juhitavus ei oleks parem kui oleks originaal rehvid all või ei mängi see nii suurt rolli.Äkki on kellelgi kogemus sama rattaga.

Tänud ette


TAGURPIDIANTS
Postitusi: 29
Liitunud: 28 Veebr 2009, 20:03
Asukoht: Tallinn

Re: Yamaha YZF600 Thundercat-ILE REHVID

Lugemata postitus Postitas TAGURPIDIANTS »

Tagumise rehvi puhul on valem järgmine: mida laiem rehv seda kindlam kurvis kallutada. Ehk, võimalik sügavamale kallata kui muidu.

Sõida aga ära mölise

Heiko97
Postitusi: 114
Liitunud: 22 Okt 2009, 13:20
Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K7
Asukoht: Harjumaa

Re: Yamaha YZF600 Thundercat-ILE REHVID

Lugemata postitus Postitas Heiko97 »

See on väga vale arusaam, et mida laiem rehv seda parem kurvis kallutada! Mõlge ikka peaga!!! :wack: Kui sa paned oma pitsanoale 180/55/17 rehvi 160/60/17 asemele siis on rehv keskelt punni ja servad nii püsti, et polegi võimalik rehvi servani maha kallata + kulub ka keskelt kiiremini!
Ega tehas pole rehvide mõõtu niisama kirja pannud! Või olete targemad kui ratta valmistaja? :wack: :mrgreen:
Minu soovitus: minge läbi mõnest moto garaazist ja pärige neilt! Küll teile ära seletatakse miks ja mida!!! :bsmile:

Suzuki GS500E, Honda CBR 600f f2, Suzuki GSX-R 600 K5, Suzuki SV 1000 K7, Aprilia RSV1000R, Suzuki GSX-R 600 K7

Teema algataja
luujahalle
Postitusi: 2
Liitunud: 12 Veebr 2010, 12:02
Asukoht: Harjumaa kuusalu

Re: Yamaha YZF600 Thundercat-ILE REHVID

Lugemata postitus Postitas luujahalle »

Tänud infi eest.

Kuna ise pole veel kurvis põlve maha kallutanud siis peab GSX-i omaniku uskuma.
Heikol vist õigus,minu ratta tagumisel rehvil oli sama tulemus keskelt kulunud ja ääred nagu uued.
Kuidas siis jääb Heiko mis rehvi töökoda soovitad?kus sa enda Maxxised ümber lõid?kas sealt kus ostsid? :bsmile:


Heiko97
Postitusi: 114
Liitunud: 22 Okt 2009, 13:20
Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K7
Asukoht: Harjumaa

Re: Yamaha YZF600 Thundercat-ILE REHVID

Lugemata postitus Postitas Heiko97 »

Igaühe enda valik kus käib ja keda kiidab aga mina ostan jupid STREETMOTOst ja vahetan SKYMOTOs! :bsmile:
Tegemist on põhimõtteliselt ühe ja sama firmaga üks on varuosade müügi ja teine remondi garaazi koht!
Soovitan läbi hüpata ja tutvust teha! (NB! Tulemas on rehvi kampaania)
Minu info pärineb koolituse ja oma sõidetud 30000-40000km põhjal! Arvan, et midagi ikka tean mida räägin! :bsmile:

Suzuki GS500E, Honda CBR 600f f2, Suzuki GSX-R 600 K5, Suzuki SV 1000 K7, Aprilia RSV1000R, Suzuki GSX-R 600 K7

TAGURPIDIANTS
Postitusi: 29
Liitunud: 28 Veebr 2009, 20:03
Asukoht: Tallinn

Re: Yamaha YZF600 Thundercat-ILE REHVID

Lugemata postitus Postitas TAGURPIDIANTS »

luujahalle kirjutas:

Tänud infi eest.

Kuna ise pole veel kurvis põlve maha kallutanud siis peab GSX-i omaniku uskuma.
Heikol vist õigus,minu ratta tagumisel rehvil oli sama tulemus keskelt kulunud ja ääred nagu uued.
Kuidas siis jääb Heiko mis rehvi töökoda soovitad?kus sa enda Maxxised ümber lõid?kas sealt kus ostsid? :bsmile:

Rehvi keskelt kulumine ei ole kindlasti võrdeline rehvi laiusega.
Rattale ettenähtud rehvid kuluvad samuti rohkem keskelt kui äärtest. See on ka loogiline. Müüakse ka selliseid rehvi millel on rehvi keskmine osa tugevamast kummist kui ääred. Selline on kindlasti Meltzeril.
Tagasitulles kallutamise juurde, siis vaevalt et leiate rinkameeste hulgas 600- se rattaga sõitvat meest, kellel on all tehase orig mõõdus rehvid. :bsmile:

Sõida aga ära mölise
Kasutaja avatar

Jan
Postitusi: 69
Liitunud: 02 Okt 2009, 18:00
Tsikkel: Honda CBR 600 F
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Yamaha YZF600 Thundercat-ILE REHVID

Lugemata postitus Postitas Jan »

TAGURPIDIANTS kirjutas:

Tagasitulles kallutamise juurde, siis vaevalt et leiate rinkameeste hulgas 600- se rattaga sõitvat meest, kellel on all tehase orig mõõdus rehvid. :bsmile:

Vastab tõele! Aga küsimus on siinkohal siiski ka VELJE laiuses, millele siis laiemat rehvi peale surutakse. Kui velg on mõeldud sõitmaks 160 laia rehviga ja sinna venitada 180 lai rehv, siis ei saa rehv säilitada küll kuidagi oma normaalset kuju.
Ma pakun et sellel pillil käib 100 erinevat asja ennem vastu maad, kui keegi kunagi suudaks selle venitatud ballooniga teda maha kallata.

:bsmile:


QRX
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Mär 2005, 16:24

Re: Yamaha YZF600 Thundercat-ILE REHVID

Lugemata postitus Postitas QRX »

TAGURPIDIANTS kirjutas:
luujahalle kirjutas:

Tänud infi eest.

Kuna ise pole veel kurvis põlve maha kallutanud siis peab GSX-i omaniku uskuma.
Heikol vist õigus,minu ratta tagumisel rehvil oli sama tulemus keskelt kulunud ja ääred nagu uued.
Kuidas siis jääb Heiko mis rehvi töökoda soovitad?kus sa enda Maxxised ümber lõid?kas sealt kus ostsid? :bsmile:

Rehvi keskelt kulumine ei ole kindlasti võrdeline rehvi laiusega.
Rattale ettenähtud rehvid kuluvad samuti rohkem keskelt kui äärtest. See on ka loogiline. Müüakse ka selliseid rehvi millel on rehvi keskmine osa tugevamast kummist kui ääred. Selline on kindlasti Meltzeril.
Tagasitulles kallutamise juurde, siis vaevalt et leiate rinkameeste hulgas 600- se rattaga sõitvat meest, kellel on all tehase orig mõõdus rehvid. :bsmile:

Tagasi tulles kallutamise juurde... Kindlasti ei leia me 600'sega sõitvaid rinkamehi, kes kasutavad tehase originaalmõõdus (või kitsamaid) velgi....

Olavi

LC4 640

Heiko97
Postitusi: 114
Liitunud: 22 Okt 2009, 13:20
Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K7
Asukoht: Harjumaa

Re: Yamaha YZF600 Thundercat-ILE REHVID

Lugemata postitus Postitas Heiko97 »

TAGURPIDIANTS kirjutas:
luujahalle kirjutas:

Tänud infi eest.

Kuna ise pole veel kurvis põlve maha kallutanud siis peab GSX-i omaniku uskuma.
Heikol vist õigus,minu ratta tagumisel rehvil oli sama tulemus keskelt kulunud ja ääred nagu uued.
Kuidas siis jääb Heiko mis rehvi töökoda soovitad?kus sa enda Maxxised ümber lõid?kas sealt kus ostsid? :bsmile:

Rehvi keskelt kulumine ei ole kindlasti võrdeline rehvi laiusega.
Rattale ettenähtud rehvid kuluvad samuti rohkem keskelt kui äärtest. See on ka loogiline. Müüakse ka selliseid rehvi millel on rehvi keskmine osa tugevamast kummist kui ääred. Selline on kindlasti Meltzeril.
Tagasitulles kallutamise juurde, siis vaevalt et leiate rinkameeste hulgas 600- se rattaga sõitvat meest, kellel on all tehase orig mõõdus rehvid. :bsmile:

Rehvi keskelt kulumisel on kohe kindlasti seos laiusega kui toppid alla laiema rehvi kui ette nähtud (Pane siis oma ratta kitsale veljele 190/50 peale ja lähme sõidame kurve (crash) )+ teadmiseks: rehvid on võimalik sõita ka äärtest siledaks kui rinkal harjutada / või kurvides minna anda! Sirgetel paarutades jäävad servad muidugi kulutamatta! loogiline ju :wack: )
Keskelt kõva seguga rehvid ongi matkajatele või neile kes pikkasid vahemaid sõidavad!
Mis puudutab rinka teemat siis rinka rattad on täiesti teises seades, alustades jalaraudadest ja lõpetades velgededa!
Aga edu teile. :bsmile:

Suzuki GS500E, Honda CBR 600f f2, Suzuki GSX-R 600 K5, Suzuki SV 1000 K7, Aprilia RSV1000R, Suzuki GSX-R 600 K7
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”