Gixxer R1000

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Gixxer R1000

Lugemata postitus Postitas franz125 »

VWman kirjutas:
indumen kirjutas:

kaanepoldid peaks teist korda ikka kannatama paigaldust,

Mina ei riskiks. Isegi oma tänavasõidu autol, ei riskinud.
Palju see tsikli kaanepolt ka maksab ?

Kas remondimanual nõuab kaane poldi vahetust?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Gixxer R1000

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Nõuab mõõtmist ja vajadusel vahetust :!:

Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Postitusi: 1089
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

Re: Gixxer R1000

Lugemata postitus Postitas indumen »

mitsu eclipsel kannatas polte 4 korda kasutada siiamaani kestavad ja sõidab :D viimane kord hakkasid venima :wack:

ebays keskmine hind 100 eeku tükk+ transa ja 10 tükki peaks neid olema et arvestama peaks 1000.- kui ma väga ei eksi
manuaal on kahjuks teises arvutis ei oska vahetuse kohustuslikkusest praegult kõneleda

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

-Kristo-
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Apr 2007, 15:13
Asukoht: Tartu

Re: Gixxer R1000

Lugemata postitus Postitas -Kristo- »

Mind hakkas see teema veits huvitama:
Nagu ma aru saan, siis praegune teooria on, et kaanetihend hakkas lekkima 9 kuulisest seismisest? Mis sa Dragbikes üldse ära teha lasid?

Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Postitusi: 1089
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

Re: Gixxer R1000

Lugemata postitus Postitas indumen »

seismise teooria on nagu püstitatud jah siiani 8) homme võetakse ramos ette ja vahetatakse tihend ära, eks siis paistab mis värk on

dragbikes sai palju palju asju tehtud vähemalt nimekiri oli pikk ei meenugi praegu kõik, mootorikett ja uus manuaalne pinguti sellele oli kõige suurem ja tähtsam tegemine vast, muidu sai põhjalik kevadine hooldus, lisaks näidikute plokk pani tala ei tahtnud funktsioone vahetada (see sai korda), esimesed amordid kontrollitud õnneks olid siiski sirged :D, klapid regullitud. kogu teema läks maksma 4000.-

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Gixxer R1000

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Märkasin seda teemat esilehel ja kuna asi puudutab Dragbike.ee-d siis loomulikult võtan sõna. Minu asi on olla kursis asjadega mis Dragbikes toimub või ei toimu.
Lekkiva plokikaane tihendi keiss ei passi küll kuidagi hoolduse ega ka nukaketi/klapivahe teemasse kuidagi aga kaasnev võibolla tõesti. Loomulikult tuleb hoolduse juures silmad lahti hoida ka võimalikult kõige muu osas (vaid oma ala pühendunud profid märkavadki asju mida töökäsus kirjas pole). Remontima tullakse avastatud vigu, avastama tullakse veel tuvastamata vigu. Ei ole ju mõeldav, et hambaaugu puurimise kõrvalt arst su kehaõõnsustest mudelauto avastab ja plommi tahenemise ajal varbaseent ravib...
Kaanetihend küll üks viimasemaid kohti mis lihtsalt äkki ise "rikki" läheb. Ega seal suurt üle paari variandi välja ei mõtlegi - kas kuuma saanud või pea maha-peale vana tihendiga käinud. "Kodutuunijate" sündroomi võiks ka igaks juhuks kontrollida - kas vana tihend ikka koosneb kolmest lehest või on sealt surveastme tõstmiseks üks leht välja võetud. Seismise teooria on küll päris huvitav aga seni pole kohanud ja ega ilmselt kohtagi oma elus kunagi.
Ma siin ei kaitsegi vaid lausa kiidan kolleegi, et üldse märkas seda viga mille tuvastamist tal ülesandeks polnudki - nii sain mina aru vähemasti... Parandage mind kui eksin...
Tuliseks kõneaineks olnud plokikaane poldid ka kusjuures ei vaja igakordset vahetamist juhul kui pole tahtmist teha asju nii nagu teooriakuivikud seda ette kirjutanud on - vastav instruktaaz ainult konkreetsetele abivajajatele ja seda ka vaid... telefonitsi... aeg on asi mida ei ole kevadest kuni sügiseni...

Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Postitusi: 1089
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

Re: Gixxer R1000

Lugemata postitus Postitas indumen »

mina ei süüdistagi kedagi ja väga hea et see viga avastati ennem kui ma tallinna poole sõitma hakkasin, lihtsalt tore variant oleks see olnud et masin ka ennem käima oleks pandud kui alles siis, kui ma pärnu jõudma hakkasin, tühja sõit oli selles mõttes kesk-eestist->pärnu->tallinna, pluss veelkord sama marsruut et ratas tallinna tuua :D

enda kaitseks ja ratta kaitseks, kaks aastat on ratas minu käes olnud ja mina pole teda kodus tuuninud ja hooldused on skymotos tehtud regulaarselt, mootor pole kindlasti kuuma saanud minu käes, ning sügisene viimane sõit pärnu kulges ka täitsa muretult, nii et võta näpust aga eks imesid ikka juhtub,

tänasega peaks asi tahe olema ja saab oma esimese sõidu ehk sel hooajal kalendrisse märkida. :bsmile: rõõmsat meelt ja muretuid kilomeetreid

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Postitusi: 1089
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

Re: Gixxer R1000

Lugemata postitus Postitas indumen »

vot läks hoopis kauem ramos neil tegemisega, kuid masin nüüd ilusti akna all seismas ja ootab ilusat ilma,

ramo kui suzuki esinduse tehniku sõnad et tihend oli suht kehvake ja seisukoht et mootoriketi vahetuseks oleks kindlalt pidanud kaane maha võtma läheb minu silmis nagu vähe vastuollu dragbike jutuga et kaant pole maha võetud ja tagasi pandud vana tihendiga.

ei kahtle nagu kumbagi firma adekvaatsuses kuid mingi ausus või ma ei teagi kuidas peaks seda asja nimetama võiks praegult sündida.

raha ja aega on kulutatud minu jaoks piisavalt ja ilmselt pole mõtet tagasi nõuda midagi, sest kõik on tööd teinud eksole, aga saaks need versioonid nüüd kooskõlasse oleks superlux

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”