Gixxer R1000
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Gixxer R1000
VWman kirjutas:indumen kirjutas:kaanepoldid peaks teist korda ikka kannatama paigaldust,
Mina ei riskiks. Isegi oma tänavasõidu autol, ei riskinud.
Palju see tsikli kaanepolt ka maksab ?
Kas remondimanual nõuab kaane poldi vahetust?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 1089
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
mitsu eclipsel kannatas polte 4 korda kasutada siiamaani kestavad ja sõidab viimane kord hakkasid venima
ebays keskmine hind 100 eeku tükk+ transa ja 10 tükki peaks neid olema et arvestama peaks 1000.- kui ma väga ei eksi
manuaal on kahjuks teises arvutis ei oska vahetuse kohustuslikkusest praegult kõneleda
kontakt nr. +372 52 58 244
Re: Gixxer R1000
Mind hakkas see teema veits huvitama:
Nagu ma aru saan, siis praegune teooria on, et kaanetihend hakkas lekkima 9 kuulisest seismisest? Mis sa Dragbikes üldse ära teha lasid?
-
Teema algataja - Postitusi: 1089
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
seismise teooria on nagu püstitatud jah siiani homme võetakse ramos ette ja vahetatakse tihend ära, eks siis paistab mis värk on
dragbikes sai palju palju asju tehtud vähemalt nimekiri oli pikk ei meenugi praegu kõik, mootorikett ja uus manuaalne pinguti sellele oli kõige suurem ja tähtsam tegemine vast, muidu sai põhjalik kevadine hooldus, lisaks näidikute plokk pani tala ei tahtnud funktsioone vahetada (see sai korda), esimesed amordid kontrollitud õnneks olid siiski sirged , klapid regullitud. kogu teema läks maksma 4000.-
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
Märkasin seda teemat esilehel ja kuna asi puudutab Dragbike.ee-d siis loomulikult võtan sõna. Minu asi on olla kursis asjadega mis Dragbikes toimub või ei toimu.
Lekkiva plokikaane tihendi keiss ei passi küll kuidagi hoolduse ega ka nukaketi/klapivahe teemasse kuidagi aga kaasnev võibolla tõesti. Loomulikult tuleb hoolduse juures silmad lahti hoida ka võimalikult kõige muu osas (vaid oma ala pühendunud profid märkavadki asju mida töökäsus kirjas pole). Remontima tullakse avastatud vigu, avastama tullakse veel tuvastamata vigu. Ei ole ju mõeldav, et hambaaugu puurimise kõrvalt arst su kehaõõnsustest mudelauto avastab ja plommi tahenemise ajal varbaseent ravib...
Kaanetihend küll üks viimasemaid kohti mis lihtsalt äkki ise "rikki" läheb. Ega seal suurt üle paari variandi välja ei mõtlegi - kas kuuma saanud või pea maha-peale vana tihendiga käinud. "Kodutuunijate" sündroomi võiks ka igaks juhuks kontrollida - kas vana tihend ikka koosneb kolmest lehest või on sealt surveastme tõstmiseks üks leht välja võetud. Seismise teooria on küll päris huvitav aga seni pole kohanud ja ega ilmselt kohtagi oma elus kunagi.
Ma siin ei kaitsegi vaid lausa kiidan kolleegi, et üldse märkas seda viga mille tuvastamist tal ülesandeks polnudki - nii sain mina aru vähemasti... Parandage mind kui eksin...
Tuliseks kõneaineks olnud plokikaane poldid ka kusjuures ei vaja igakordset vahetamist juhul kui pole tahtmist teha asju nii nagu teooriakuivikud seda ette kirjutanud on - vastav instruktaaz ainult konkreetsetele abivajajatele ja seda ka vaid... telefonitsi... aeg on asi mida ei ole kevadest kuni sügiseni...
-
Teema algataja - Postitusi: 1089
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
mina ei süüdistagi kedagi ja väga hea et see viga avastati ennem kui ma tallinna poole sõitma hakkasin, lihtsalt tore variant oleks see olnud et masin ka ennem käima oleks pandud kui alles siis, kui ma pärnu jõudma hakkasin, tühja sõit oli selles mõttes kesk-eestist->pärnu->tallinna, pluss veelkord sama marsruut et ratas tallinna tuua
enda kaitseks ja ratta kaitseks, kaks aastat on ratas minu käes olnud ja mina pole teda kodus tuuninud ja hooldused on skymotos tehtud regulaarselt, mootor pole kindlasti kuuma saanud minu käes, ning sügisene viimane sõit pärnu kulges ka täitsa muretult, nii et võta näpust aga eks imesid ikka juhtub,
tänasega peaks asi tahe olema ja saab oma esimese sõidu ehk sel hooajal kalendrisse märkida. rõõmsat meelt ja muretuid kilomeetreid
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1089
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Gixxer R1000
vot läks hoopis kauem ramos neil tegemisega, kuid masin nüüd ilusti akna all seismas ja ootab ilusat ilma,
ramo kui suzuki esinduse tehniku sõnad et tihend oli suht kehvake ja seisukoht et mootoriketi vahetuseks oleks kindlalt pidanud kaane maha võtma läheb minu silmis nagu vähe vastuollu dragbike jutuga et kaant pole maha võetud ja tagasi pandud vana tihendiga.
ei kahtle nagu kumbagi firma adekvaatsuses kuid mingi ausus või ma ei teagi kuidas peaks seda asja nimetama võiks praegult sündida.
raha ja aega on kulutatud minu jaoks piisavalt ja ilmselt pole mõtet tagasi nõuda midagi, sest kõik on tööd teinud eksole, aga saaks need versioonid nüüd kooskõlasse oleks superlux
kontakt nr. +372 52 58 244
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.