Karjääri Kärnatamine 2010
Moderaator: Moded
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Täna läheb suure platoo ehituseks,mille rajame karjääri körgemasse punkti ja kus pealtvaataja saab üliköva vaate kui keegi hüppab,siis tundub nagu tsikkel taevas lendaks.
02 mai siis teeme seda jälle...
olge kohal ja regage endid
Lärm
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
mõningaid pilte raja ehitusest. hüpe sai ka oma esialgse kuju kätte, platoo pikkuseks on 13 m aga saab teha ka 20 meetriseid õhulende, kuidas aga julgust on http://nagi.ee/photos/sander81/sets/259925/
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
täna oli korraga kaks rasketehnikat peal ja jätkavad ka järgmistel päevadel.
"kärnatamiste rada on nagu Tallinna linn ,mis kunagi päris valmis ei saa" ,aga kui 02 mailkohal olete siis näete kui kaugele oleme jöudnud...
Lärm
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Seekordne kärnatamine tuleb köigiaegade sündmuste rohkem raja suhtes.
Kohal ka kastmis auto vajadusel.
olge kohal.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Tere .
- mail toimub 2010 a. esimene kestvusenduuro Motorex Karjääri Kärnatamine ,Karjääri Kunn 2010 tiitlile .
Tegemist, siis varasematest aastatest palju populaarsust kogunud mootorrataste ,atv-de ja Quadracerite kestvusõiduga,kus kaasa saavad lüüa samal rajal profesionaalsed ,kui ka hobisõitjad ehk rahvasportlased.
Sari koosneb neljast etapist ,mis köik lähevad Eesti Rahvaspordi sarja 2010 arvestusse. Nelja etapi kokkuvõttes selgitatakse punkti süsteemi alusel välja sügisel nii Open kui RS klassis Karjääri Kunn 2010.
Selle aasta 02mail toimuva võistluse eripäraks rohke rasketehnika kaasamine rajaehitusse,mille tulemusena valmib põnevamaid ja mitmekülgsemaid radu Eestis. Samuti oleme rajale ehitatud mitmeid mitte looduslikke takistusi,millest ei ole kohustuslik üle sõita, vaid saab väikse ajakuluga takistusest ringiga mööduda.
Kõige suuremaks erinevuseks on aga sõiduaeg. SOOLO mootorrattad stardivad Eesti RS sarjas esimest korda tõsisele 3 tunnisele sõidule ,mis nõuab maksimaalset pingutust,kui soovitakse konkureerida poodiumi kohtadele.
Atv ja Quad masinakalassid saavad startida lausa kaks korda ,kuna nende sõiduaeg on 2x60 minutit. Mõlemas sõidus saab esi kümme punkte,mis pärast kahte sõitu liidetakse ja selgub võitja.
Samuti sõidavad lapsed quad 100,200cm3 kahe stardi punkti süsteemi põhjal,mis peaks pakkuma kindlasti rohkem põnevust nii sõitjatele kui pealtvaatajatele
Kohale on lubanud ka tulla mitmed soomlased ja lätlased eestlastele konkurentsi pakkuma.
Soolo üldvõitjale on korraldaja välja pannud 3000 , atv-1500 ja quad 1500eeki auhinna raha.
Juhend ja registreerimine üleval http://www.msport.ee
info riho.kollist@mail.ee , tel 5014885
Tere tulemast
Lärm
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Lärm, oskad sa juba ka raja pikkust prognoosida või vara veel ?
- mai läheb siis ägedaks kärnatamiseks, olen kohal.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
arvan et umbes 12-13minutit ring,kiirematel 10-11 min.
annan peagi teada
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Tere
Teadmiseks,et Rannu karjäär on avatud sel nädalal kolmapäevani(k.a)
Neljapäevast alates palume vöistlusmasinatega enam mitte karjääris sõita ulatuslike rajaehitustööde pärast.
Palume hiljemalt reedeks endid ära registreerida.
Kõik julgelt söitma ,sest see üritus on konkreetselt mõeldud köikidele.
kohapealt vöimalik osta nii aastast 1000eeki kui ühekordset 200 eeki kindlustust
Samuti vöimalus rentida enduuro rattaid vöistluseks,täpsem info 5014885
Kohal ka TV
Rõhutan veelkord ,et köikidest takistustest saab mööduda körvalt väikse ajakuluga.
Kõik siis pühap Randu sõitma ja vaatama mis saama hakkab.
Lärm
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
selline küsimus, et need auhinnarahad, soolo 3000 ja atv ja quad 1500, kas need on aasta kokkuvõtte võitjale, või konkreetse 2. mai sõidu võitjate auhinnaks? ei saand juhendist täpset vastust sellele..
Kevin
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
...konkreetse 02 mai vöistluste auhinnaraha on see
Homsest karjäär masinatele suletud.
Olge kohal ,sest "võistlustel ja võistlustel" on ikka suur vahe,seda garanteerin
Lärm
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Rada hakkab valmima. Kogu pikkuseks tuli 6,4km .
Rada on minu köikide varasemate tegemistega võrreldes BEST OF THE BEST. Kui pettute "maksan osavõtu tasu tagasi"
Reede öhtuks on rada 95% valmis ,et tulge jalutama.
Head uudised on ka see et ilm on super kuna on sadanud vihma ja köik on tolmuvaba hetkel ja pühap lubab jälle ilma vihmata ilma,et annabparimat üritust otsida kui Rannus.
Veel teadmiseks et 3 h on ainult seekord ja sellel rajal ,et kasutage vöimalust ,et osa saada minu hetkeseisuga parimast rajast (ise arvan nii),mille olen teinud.'
OOTAN KÖIKI OSAVÕTMA JA PEALT VAATAMA
NB Värav on suletud kella 10.45 - 14.10
14.25- 15.40
15.55 - 17.10
Peale soolode söitu avame värava 15minutiks,seejärel peale atv-de esimest söitu jälle 15minutiks.
Kel koju minemisega kiire palun arvestage . Vöite jätta auto ka värava taha sest tsikli ,atevega saab sisse välja liigelda küll ,aga mitte autoga.
Atv ,quad meestel soovitan hiljemalt 10.40 alas sees olla ,saate rahulikult rajaga tutvuda ,ateka paika panna jne..
Kes tulevad soolode söidu ajal ,siis on tehtud väike sissekäik kust saate oma võistlus masinad ettevaatlikult sisse ära tuua,aga aotod tuleb sellisel juhul värava taha jätta.
Kohal olles jälgige tähelepanelikult parkimis viitasid ja kellaaegu.
Kohtumiseni Pühapäeval Rannus
Regamine löppeb homme öhtul-nii et kiirustage...
Lärm
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Are Eller helistas ja tahab terve saate 02 mai Rannu vöistlusest teha.
Seega kui keegi firma omanik on huvitatud oma firmat reklaamima möne tuhande eest siis see vöimalus on olemas Rannus
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Regasin ära ja ootan pühapäeva nagu jõulusid
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Vägev, pildid ja puha. Paistab, et on ka uued huvitavad palgilahendused mida siis pühapäeval proovida saab.
Piltidelt vaadates ja teades Lärmi käekirja siis võib juba ette ennustada, et tegemist tuleb super rajaga.
Nii, et kärnatajad rahvasportlased kes veel kahtlevad kas tulla või mitte siis kahelda ei ole midagi. Tuld ja teeme homme ühe vägeva sõidu.
Rannus näeme.
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Üritu läks kõvasti. 3 tundi on ikka raske, aga sõidetav. Aga takistused 3-tunniseks sõiduks on natuke üle. Proovisin mõned ära teha, aga siis kui sain hakkama, sain aru, et kõrval sõita on kiirem ja võtab vähem jõudu ära. Peab visst Rannus tihemini käia trenni tegemas just neid takistusi läbitama sel juhul kui Riho ei haakka neid kergem teha .
Aitäh Lärmile! Suur töö oli tehtud!
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Nagu eelmisel aastal siis ka seekord esimesel suuremal kevadisel sõidul mõtled mille kuradi pärast oli vaja terve talv vedeleda. Trenni oleks pidanud tegema ja jõudu koguma aga eks ta oma laiskus ole. Sellisel rajal peab võhma olema. Rada iseenesest oli küll hea ja huvitav aga ka paras pähkel. Lõpuni ei saanud, tõmbas taga ketiratta nii liiva täis, et kett oli lõpuks juba nii pingul ja kõva nagu raudkang. Vedelamates kohtades käisid sellised raksud, et mõtlesin nüüd mõni kasti hammakas või mis iganes läks. Pole sellist asja enne kogenud ja ei julgenud rohkem edasi sõita mõtlesin, et lõhun veel midagi ära. Volts andis pärast head nõu ja nüüd jälle targem. Ketti tuleb ikka pingutada vastavalt rajale ja pinnasele mitte nagu ette nähtud nii lihtne see kõik oligi.
Aga raja juurde tagasi tulles siis eile oli küll selge, et rajaehituse tase tõuseb mühinal ja allahindlust ei tehta. Kui tahad sellisel rajal sõitu nautida siis peab enne kõvasti tööd tegema muidu on rohkem selline tsikkel läheb ees ja mees lohiseb taga tunne.
Vaatamata kõigele oma apsakatele oli eile siiski vägev sõit ja mulle küll meeldis.
Kiidusõnad Lärmile ja tema meeskonnale KK avapauk oli võimas.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
mõningaid pilte siis:)
http://picasaweb.google.com/krizzuuu/Ka ... arnatamine#
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
To: Timofei ja Tonjuh
Õige suhtumine!!! Mitte rada pole raske ja sõit pole liiga pikk vaid trenni on vaja teha!!! Hea et enamus seda nii näevad ja ei lähe halajatega kaasa
Ka järgmised kärnatamised võiksid olla 3 tunnised! 2 tunniste sari on meil EMV egiidi all juba olemas. Võiks siis teha teisiti. Nii see tase tõuseb.
Kui rada on aga väga raske, siis ka meeskondlik formaat poleks paha, teistes maades üsna levinud. St sõidetakse paaris ja korda mööda. Üks sõidab, teine ootab, ja vahetus. Väga äge, olen korra saanud proovida. Kes tahtis sai ka individuaalselt sõita.
Rada oli mega! Endal oli väike kramp sees palkide osas ja sõitsin palju mööda, aga see on minu probleem, mitte raja. See et 3 tundi väsitas on ka minu probleem mitte sõidu pikkuse. See, et ümber saab sõita on tegelikult isegi juba mega mööndus, sest tavaliselt selliseid asju eriti pole...
Väga äge rada ja hea korraldus! Lärmile maksimum retsept!!!
Väike mõte: teeks järgmise stardi Le Mans tüüpi ja jooksuga. Hajutab stardi puntra kenasti natuke pikemaks. Tsikli saab panna tokile, jalale või sõber hoiab püsti. 20-30m jooksu, käima ja tuld!
Jakob
PS! Keha on uskumatult nõder täna... Vähem hala, rohkem trenni!
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Jacobo kirjutas:Ka järgmised kärnatamised võiksid olla 3 tunnised! 2 tunniste sari on meil EMV egiidi all juba olemas. Võiks siis teha teisiti. Nii see tase tõuseb.
Sellise suhtumisega jääb stardirivi õige kiirelt lühikeseks. Viimaseks tunniks oli väga vähe mehi rajale jäänud.
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Mina kaotasin oma neitsilikkuse kohe kolmetunnise peal. Polnd selles kolmadas tunnis hullu midagi. Aga selle aluseks oli ikka "kaine arvestus ja range distsipliin" ning võimalikult ennastsäästev sõidustiil. Aga kui oleks püüdnud krossi sõita siis oleks niikuinii ennast esimese tunniga kohe ribadeks tõmmanud.
Tegelikult on Mellal aga õigus, et väga raske on kokku panna selliste "teravate elementidega" rada, mis eksimusi ei andesta ja samas pikendatud sõiduvälpa. Selliseid "Dawn till Dusk" tüüpi 12 tunni sõite tehakse ikka vähe sujuvamatel radadel ja sõidetakse teise rütmiga.
Võibolla oleks selline proloogi sissetoomine kärnatamisele ka kasulik, et enne alagruppides tehakse seda ekstreemosa palkide ja rehvidega mis publiku silme all toimub. Siis puhatakse ja hiljem minnakse pikka otsa sõitma, kust teravamad osad välja võetud.
Aga ei, väga lahe rada oli ja väga hea kogemus. Võib veelgi kolmetunniseid plaani võtta. Kiitus motoingel Lärmile
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
3 tundi järjest sõita ei käse keegi, võib ju ka varem maha tulla, kui ramm raugeb, või boksis pikema puhkepausi teha. Ega sellepärast pea tulemata jätma.
Oleks pigem selle poolt, et kestus ikka kolm tundi vältaks, tundub kuidagi loogilisem ...
Kiitus Rihole, kes latti ikka kõrgel hoiab sõltumata viiamsel ajal üha süvenevast sõitjate nappusest.
A huvitav, kus need sommid siis jäid?
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Üks raskemaid vöistlusi seljataga.
Mina tundsin juba pärast esimest tundi,et minust mingit söidumeest sellel korral ei ole ,kuna just välismaalt tulek ,raja ehitamine ja poolikud ööd olid teinud oma...----see muidugi pole vabandus.
Tänud kohalolijatele.
Öhtupoole selgus ,et meie kell käib natuke aeglasemalt kui peaks,et söiduaeg vöis olla 3h ja 10 min. Selle vea parandame ära .
Järgmine kärnatamine on 2h. Kindlasti tuleb tulevikus veel 3 h kärnatamisi ,aga selleks peab valmistuma korralikult sest "pool köva üritust pool köva raja peal mina ei tunnista" kui siis ikka täie raha eest.
Otsustasime ka et kevadist Kukemetsa kärnatamist ei toimu,mis kindlasti toimub sügisel. Samuti sügisel ka Rannu kärnatamine teistpidi ringi.
Soomlasi kahjuks ei tulnud,aga selle kompenseeris mitme kordselt Dakari 6 mehe Janis Vintersi kohal olek.-----üliköva
laup vaadake siis Mootorite Maailmas,seal tuleb kogu saade tulema Kärnatamisest.
Peatsete uute kövade üritusteni...
Tulemused http://www.joyride.ee/events2010.html
Lärm
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
lärm kirjutas:laup vaadake siis Mootorite Maailmas,seal tuleb kogu saade tulema Kärnatamisest.
Peatsete uute kövade üritusteni...
Mootorite Maailmast
- M -
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.