Karjääri Kärnatamine 2010
Re: Karjääri Kärnatamine 2010
Nagu eelmisel aastal siis ka seekord esimesel suuremal kevadisel sõidul mõtled mille kuradi pärast oli vaja terve talv vedeleda. Trenni oleks pidanud tegema ja jõudu koguma aga eks ta oma laiskus ole. Sellisel rajal peab võhma olema. Rada iseenesest oli küll hea ja huvitav aga ka paras pähkel. Lõpuni ei saanud, tõmbas taga ketiratta nii liiva täis, et kett oli lõpuks juba nii pingul ja kõva nagu raudkang. Vedelamates kohtades käisid sellised raksud, et mõtlesin nüüd mõni kasti hammakas või mis iganes läks. Pole sellist asja enne kogenud ja ei julgenud rohkem edasi sõita mõtlesin, et lõhun veel midagi ära. Volts andis pärast head nõu ja nüüd jälle targem. Ketti tuleb ikka pingutada vastavalt rajale ja pinnasele mitte nagu ette nähtud nii lihtne see kõik oligi.
Aga raja juurde tagasi tulles siis eile oli küll selge, et rajaehituse tase tõuseb mühinal ja allahindlust ei tehta. Kui tahad sellisel rajal sõitu nautida siis peab enne kõvasti tööd tegema muidu on rohkem selline tsikkel läheb ees ja mees lohiseb taga tunne.
Vaatamata kõigele oma apsakatele oli eile siiski vägev sõit ja mulle küll meeldis.
Kiidusõnad Lärmile ja tema meeskonnale KK avapauk oli võimas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.