Rumalad küsimused

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Kas GSX600F (täisgondlis matkaratas) ja GSF600 (ehk Bandit, naked) on samade mootoritega? Ebayst sidurit otsides on vaid üksikud vasted gsxf-le, kuid Banditile on juppe saada juba rohkem. Minu konkreetne ratas on 99a.

PS! välismaalased tunnevad gsx600f-i ka Katana nime all.


ainarh
Postitusi: 62
Liitunud: 26 Sept 2005, 20:01
Asukoht: Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas ainarh »

Kas sumbutile augu puurimine muudab häält rohkem plärisevaks ?


Kiks
Toetajaliige
Postitusi: 74
Liitunud: 30 Mai 2009, 21:16
Tsikkel: zr-7, nc700sd
Asukoht: Kuusalu
Tänatud: 4 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Kiks »

ainarh kirjutas:

Kas sumbutile augu puurimine muudab häält rohkem plärisevaks ?

Selle küsimuse peal meenub küsimus ja vastus ühest autodega seotud foorumist.
Küsimuseks oli: Kuhu pean summutis augu puurima, et hääl paremaks läheb?
Vastuseks: Puuri see endale pähe.

Palun seda vastust võtta huumorina (lol)

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Mina jälle oma tulede teemaga. Leidsin koha kust saab plussi oma tuledele, aga kui ma proovilambi järgi panin siis masin suri välja. Akut ma rattale ei pane ja pingeregulaatorit mul ka ei ole. Seega kuidas ma saan oma tuled korralikult tööle, et masin välja ei sureks ja tuled oleks ka normaalsed. Mingisuguse kondeka peaks vahele panema? Või on mingised teised agregaadid selle jaoks? Tahaks nii hirmsasti tulesi. Masina marki ma ei pea vast kirjutama siia, sest see on hiinakas ja ei usu, et kellelgi siin kokkupuuteid eriti on.


kana

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kana »

Kuskohast saab Eestis osta sportvibu jms varustust?
Kes tahaks üht krossikiivrit üle värvida? ES palun selles asjas!

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Esimene koht, mis vibudega seoses silma jäi, on see:
http://jahimees.ee/index.php?cPath=52

Kasutaja avatar

magnus0c
Postitusi: 182
Liitunud: 10 Aug 2007, 18:24
Tsikkel: gsx600r
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas magnus0c »

jegesmesh kirjutas:

Mina jälle oma tulede teemaga. Leidsin koha kust saab plussi oma tuledele, aga kui ma proovilambi järgi panin siis masin suri välja. Akut ma rattale ei pane ja pingeregulaatorit mul ka ei ole. Seega kuidas ma saan oma tuled korralikult tööle, et masin välja ei sureks ja tuled oleks ka normaalsed. Mingisuguse kondeka peaks vahele panema? Või on mingised teised agregaadid selle jaoks? Tahaks nii hirmsasti tulesi. Masina marki ma ei pea vast kirjutama siia, sest see on hiinakas ja ei usu, et kellelgi siin kokkupuuteid eriti on.

niimoodi ei saagi.


tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas tazavi »

jegesmesh kirjutas:

Mina jälle oma tulede teemaga. Leidsin koha kust saab plussi oma tuledele, aga kui ma proovilambi järgi panin siis masin suri välja. Akut ma rattale ei pane ja pingeregulaatorit mul ka ei ole. Seega kuidas ma saan oma tuled korralikult tööle, et masin välja ei sureks ja tuled oleks ka normaalsed. Mingisuguse kondeka peaks vahele panema? Või on mingised teised agregaadid selle jaoks? Tahaks nii hirmsasti tulesi. Masina marki ma ei pea vast kirjutama siia, sest see on hiinakas ja ei usu, et kellelgi siin kokkupuuteid eriti on.

anana oma tsikli elektriskeem, hiinakatel on need tavaliselt kaasas. Kahtlustan, et sul vaid kõrgepinge ongi, siis pead ühe trafo vahele panema ja saad vahelduvvoolu. Uuri võrride elu, siis saad teada, kuidas asjad käivad.

EDIT: ajan paska :wack: madalpinge on kuni süütepoolini, traditsioonilist + otsa sa ei leia, leiad faasi. Kui ratas välja sureb, jääb generaator lahjkas, ehk ta on ehitatud vaid küünlasädeme tekitamiseks, ei ole lisa tehtud.


intz
Postitusi: 298
Liitunud: 10 Juul 2004, 09:50
Tsikkel: V POWAA
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas intz »

Sai miski kasutatud (klapi)seibikomplekt endale soetatud. Otsisin välja kõige kehvemas seisus seibi ja tegin pildi:
http://dl.dropbox.com/u/3357366/IMG_6124.jpg

Kas selline on üldse kasutatav? Või peaks kartma, et rooste levima hakkab vms (kuigi seal nagu korralikult õli ja värki)?

Õnneks mul oma tsiklil vägagi tõenäoliselt seda konkreetset seibi vaja ei lähe. Ülejäänud komplekt on suht tipptopp. Aga niisama huvipärast tahaks teada.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

intz kirjutas:

Sai miski kasutatud (klapi)seibikomplekt endale soetatud. Otsisin välja kõige kehvemas seisus seibi ja tegin pildi:
http://dl.dropbox.com/u/3357366/IMG_6124.jpg

Kas selline on üldse kasutatav? Või peaks kartma, et rooste levima hakkab vms (kuigi seal nagu korralikult õli ja värki)?

Õnneks mul oma tsiklil vägagi tõenäoliselt seda konkreetset seibi vaja ei lähe. Ülejäänud komplekt on suht tipptopp. Aga niisama huvipärast tahaks teada.

Minuarust näeb üsnagi kasutatav välja :)

Kasutaja avatar

EnErGi
Postitusi: 19
Liitunud: 13 Nov 2009, 09:03
Tsikkel: KTM 640 & K-750m
Asukoht: Setomaa-Tartumaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas EnErGi »

Küsimus siis selline et kas on mõtet teha Dirdi hammasrattaste ja keti asemele rihm ülekanne? :mrgreen:

Egas krossisõitmine pole viinavõtmine mida saab päeva pealt maha jätta!

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas harimal »

Sopa sees sõites läheb sul rihm kergemini õhtale.
Samuti kaob sul rihmaga hobujõudusid rohkem kui kettülekandega.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897

tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas tazavi »

keegi siinsetest õlispets ka on? Oleks vaja ketiõli, mis peaks vastu kontstantses kuumuses 300 kraadi juures. Seejuures võiks olla üsna vedel (keti liikumiskiirus on meeter minutis). siiamaani shell tivel S kasutuses olnud, aga see kuidagi liiga paks, äkki keegi oskab alternatiive pakkuda?

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

aga see Tivel S pole ju sellise kuumakindlusega, vähemalt speccide järgi?

Muidu on olemas spets konveierketi õli (ma eeldan et sellega on sul tegu) - http://www.astrec.ee/?go=file&data_fiel ... uct&id=147
Kas see ei sobiks?
Võid eraldi veel astreci spetside käest üle küsida :)


tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas tazavi »

ei ole jah, tõsi ta on, aga noh, enne minu aega juba on seda kasutatud, prooviks hakata õigete asjadega edasi toimetama :P

aga astrec on hea viide (kuigi, 190C jääb nats väheseks)! vähemalt on mingi koht edasitoimetamiseks, sest vanad peerud sakivad, kes teevad nii, sest "enne on ju ka nii tehtud"

edit: DECATHLON™ HTC Synthetic High Temperature Oil / Sünteetiline kuumuskindel õli

vot just õige asi :)

Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 187
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Torch »

harimal kirjutas:

Samuti kaob sul rihmaga hobujõudusid rohkem kui kettülekandega.

Kui palju see vahe on % näiteks ?
(Allikat ei leia , aga kusagilt usa foorumist lugesin ja keegi oli katsetanud ja vahe oli olnud 0.xyz %)

Wikipedia annab rihmale kasuteguriks 90-98%

Viimati muutis Torch, 29 Apr 2010, 16:04, muudetud 2 korda kokku.
RIDE BREAK FIX REPEAT

Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas harimal »

Hetkel kuskilt usaldusväärsetest allikatest protsente ei leidnud, aga mingi tsitaadi leidsin siit:
http://www.horizonsunlimited.com/hubb/w ... ve-32357-2
"The main con for shaft is the power loss, which is approximately 18%, chains drives have approximately 11% power loss from the crank."

Mäletan, et rihm oli nende kahe vahel kuskil.

Mingi tekst on veel siin:
http://motorcycle-intelligence.com/chain-belt-shaft/64/

Pakun, et Tramm ja Neeme oskavad äkki peast öelda, kuidas rihmaga lood on.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 187
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Torch »

http://endless-sphere.com/forums/viewto ... =10&t=8023 siin räägitakse veel mingisugusest kuni 99% kasuteguriga ( optimaalsetes tingimustes) rihmast.

RIDE BREAK FIX REPEAT

Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R

harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas harimal »

Tohohh, minu ja Piipzu vahepealne tekst kadus kuhugi ära.
Aga iva oli igal juhul selles, et Piipz mainis rihm vs kett puhul seda, et keti ülemuslikkus on pigem linnalegend.
Minu kunagised teadmised piirdusid sellega, et shaft (kardaan) kaotab kõige rohkem jõudu, seejärel belt (rihm) ja seejärel chain (kett). Aga eks materjalid muutuvad aja jooksul 8)

Igal juhul kardaks mina rihma kasutada rattal, mis näeb killustikku, sodist liiva ja muud taolist. Lendab mingi jama kogemata rihma ja hammasratta vahele ning ongi uue 7000 krooni maksva rihma ost jälle päevakorras. Mudas püherdamise ketid on vist alates 600 kroonise hinnaga saadaval.

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

off-roadi suhtes on sul vägagi õigus. ma ei viitsi uuesti eelmist posti kirjutada :D
ma kogemata kustutasin ära meie omad vist.

Tõenäosus, et mingi sodi/kivi/mudru/kana/koer jääb rihma ja puksi vahele on palju suurem, kui keti ja ketiratta vahele. Ja oh seda tsiklitükkide merd siis, eriti kui mingi räme off-road kärnatamine käib.

Kasutaja avatar

reinz
Postitusi: 644
Liitunud: 29 Mär 2007, 17:48
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Espoo/Saaremaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas reinz »

ttü õppematerjalidest vaatasin, et rihmülekande kasutegur 0,93-0,96 ja kettülekandel 0,9

Pilt
Kasutaja avatar

konstruktor
Postitusi: 148
Liitunud: 18 Juun 2007, 12:28
Tsikkel: Kawasaki EN500
Asukoht: Kurtna
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas konstruktor »

Miks palgapäev ei võiks enne 2. maid - Tagadi restauraatorite päeva olla? :nono:

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas bitter »

Ta võiks ju olla küll, aga alati saad tööandjale ettepaneku teha. Või sms-laenu võtta :twisted:

Aga tänan meenutamast, ma oleks muidu maha maganud selle ürituse :)

Kasutaja avatar

konstruktor
Postitusi: 148
Liitunud: 18 Juun 2007, 12:28
Tsikkel: Kawasaki EN500
Asukoht: Kurtna
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas konstruktor »

bitter kirjutas:

... Või sms-laenu võtta :twisted

Eks igaüks oma rikutuse astmelt ;) ma ei puutu naljalt oma krediitkaartigi

Aga tänan meenutamast, ma oleks muidu maha maganud selle ürituse :)

Aga palun-palun :bsmile: Niisama vaatama tulen ma ise ka.

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Miks krossikiivrid peavad sellise kujuga olema? Nt miks peab seal all siuke "kirvelõug" olema?

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1964
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Tavastia
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 184 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Vint »

Otsetabamust vaevalt "kirvelõua" peale tuleb, ikka selleks, et kukkumisest tulev löök suunata kiivri küljele, so. siis suuremale pinnale kus se rohkem hajub.

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

vintisvint kirjutas:

Otsetabamust vaevalt "kirvelõua" peale tuleb, ikka selleks, et kukkumisest tulev löök suunata kiivri küljele, so. siis suuremale pinnale kus se rohkem hajub.

Võimalik, seda ma teada tahtsingi.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mx77 »

vintisvint kirjutas:

Otsetabamust vaevalt "kirvelõua" peale tuleb, ikka selleks, et kukkumisest tulev löök suunata kiivri küljele, so. siis suuremale pinnale kus se rohkem hajub.

Kui hoolega vaatad siis parematel-kallimatel kiivritel ei ole seda kirvelõuga: Arai, Shoei, Bell. Arai veel kodukal selgitab selle puudumist kukkumise puhul väiksema jõuõla tekkekohaga, mis võiks kaelale mõjuda.


hannes1337
Postitusi: 317
Liitunud: 02 Aug 2009, 19:36

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas hannes1337 »

kui ma politseile seda protokolli halamiskirja saata tahan,mis see adress on kuhu saata tuli
see noh "kahetsus kiri "


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

tazavi kirjutas:

keegi siinsetest õlispets ka on? Oleks vaja ketiõli, mis peaks vastu kontstantses kuumuses 300 kraadi juures. Seejuures võiks olla üsna vedel (keti liikumiskiirus on meeter minutis). siiamaani shell tivel S kasutuses olnud, aga see kuidagi liiga paks, äkki keegi oskab alternatiive pakkuda?

VEIDEC Power Lube -180 kraadi kuni +1200kraadi celsiust, või samade näitajatega NOVATIO Nova Lube
Veidec Eestis vist enam ei tegutse, Novatio mingil määral tegutseb, kuid analoogseid aerosool määrdeid on kindlasti veelgi. Kaustan ise kerise ja pliidi ja kamina hingede peal. Kuivab helehalliks määrdeks ning säilitab pikaldaselt määrdeomadused seal.

Suletud

Mine “Ajaviiteks...”