Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
eerikkarts kirjutas:Sellise jutu peale mis punaseks märgitud mul tunne et kasutaja ei tea vastupööramise tehnikast kohe üldse mitte ja see mis teed just kallutabki ratta kurvi. Kui lükkad kurvipoolset lenksu väljapoole kaldubki just rattas kurvi tugevamalt, hõlpsamalt ja kipubki pikali kukkuma. Ja ei saa kohe kindlasti takistada kurvi kaldumist. Et takistada kurvipoolset kaldumist pead just seda kurvipoolset lenksu enda peale sikutama!!!
Proovi järgi 50+km/h sirgel teel, lükka ühte või test lenksu poolt väljapoole ja vaata kuhu su ratas kaldub!
Puust punaselt juttu sellest:
Täna kaevasin netis ja otsisin 900'le sobivaid karvasemaid kumme, sest eile esimest korda mööda tavalist kruusaringi sõites tekkis tunne, et peaks ikkagi midagi asisemat alla vaatama. Otsimise käigus sattusin peale advrider.com lõimele, kus üks rumeenlane kurdab äsja ostetud tehasekonfis TDM900 kohta, et aeglaselt manööverdades keerab esiratas ise kurvi sisse ja tahab külili minna. Mõtlesin, et see on mul mingi luul äkki, aga paistab, et nii ongi: http://www.advrider.com/forums/showpost ... tcount=946
Prillid lasin 1,5cm madalamaks ja maanteel sõites käitub kurvis paremini, aga aeglaselt nikerdades vahet pole, fsck.
--
Vallo
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.