Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 335
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Kalts »

eerikkarts kirjutas:

Sellise jutu peale mis punaseks märgitud mul tunne et kasutaja ei tea vastupööramise tehnikast kohe üldse mitte ja see mis teed just kallutabki ratta kurvi. Kui lükkad kurvipoolset lenksu väljapoole kaldubki just rattas kurvi tugevamalt, hõlpsamalt ja kipubki pikali kukkuma. Ja ei saa kohe kindlasti takistada kurvi kaldumist. Et takistada kurvipoolset kaldumist pead just seda kurvipoolset lenksu enda peale sikutama!!!

Proovi järgi 50+km/h sirgel teel, lükka ühte või test lenksu poolt väljapoole ja vaata kuhu su ratas kaldub!
Puust punaselt juttu sellest:

Täna kaevasin netis ja otsisin 900'le sobivaid karvasemaid kumme, sest eile esimest korda mööda tavalist kruusaringi sõites tekkis tunne, et peaks ikkagi midagi asisemat alla vaatama. Otsimise käigus sattusin peale advrider.com lõimele, kus üks rumeenlane kurdab äsja ostetud tehasekonfis TDM900 kohta, et aeglaselt manööverdades keerab esiratas ise kurvi sisse ja tahab külili minna. Mõtlesin, et see on mul mingi luul äkki, aga paistab, et nii ongi: http://www.advrider.com/forums/showpost ... tcount=946
Prillid lasin 1,5cm madalamaks ja maanteel sõites käitub kurvis paremini, aga aeglaselt nikerdades vahet pole, fsck.

--
Vallo

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”