Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 335
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Kalts »

eerikkarts kirjutas:

Sellise jutu peale mis punaseks märgitud mul tunne et kasutaja ei tea vastupööramise tehnikast kohe üldse mitte ja see mis teed just kallutabki ratta kurvi. Kui lükkad kurvipoolset lenksu väljapoole kaldubki just rattas kurvi tugevamalt, hõlpsamalt ja kipubki pikali kukkuma. Ja ei saa kohe kindlasti takistada kurvi kaldumist. Et takistada kurvipoolset kaldumist pead just seda kurvipoolset lenksu enda peale sikutama!!!

Proovi järgi 50+km/h sirgel teel, lükka ühte või test lenksu poolt väljapoole ja vaata kuhu su ratas kaldub!
Puust punaselt juttu sellest:

Võin sulle kinnitada, et olen vastupööramise tehnikaga sõitnud juba sellest ajast kui ma ei teadnudki mida see termin tähendab või kuidas seda inglise keeles nimetatakse. Ammu see tähendab :-) Olen vahepeal paar-kolm korda 900'ga sõitmas käinud ja just äsja, pärast su juttu lugedes, tegin 25km ringi. Maadlen selle rattaga palju rohkem kui vana TDM'ga, järele mõeldes on sellel ilmselt mitu tahku. Maanteel tavalise kiirusega kulgedes ja kurvi võttes tahab sinder ikka otse minna, sellest ka tugevam surumine. Teisest küljest: kui aeglaselt manööverdada, siis peab samuti tugevalt vastu suruma, sest ratas kaldub palju kergemini kui vana TDM ning lenks pöörab ise kurvi sisse. Ma ei mäleta, et enne aeglaselt manööverdades oleks lenks omatahtsi kuskile pööranud, kuidagi hästi stabiilne ja kerge oli tunne. Tont teab millest täpselt see kõik tuleb, aga arvan, et esimesel juhul on vaja jälle prille allapoole lasta ning teine on ehk seepärast, et ratta raskuskese on tublisti madalamal. Ahjaa, ma pole kunagi sõitnud radiaalrehvidega rattaga, see võib ka täitsa omamoodi olla?

--
Vallo

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”