algaja krossiharrastaja küsiks nõu?


MX4FUN

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas MX4FUN »

[quote="RS2000"]Tere,
Mõned küsimused Kawasaki KX 85 kohta. Millist käigukasti õli soovitate ? Ise olen pannud sama õli mis bensiini sissegi (Teboil), kas nii üldse tohib ? Ja bensiini sisse soovitatakse vist täissünt., või sobib ka täitsa tavalist tanklates müüdavat odavat Teboili panna ?

Öelge kas selline asi on normaalne, kui tõmbad keti tagahammakalt eemale siis hammaste ja keti vahele jääb mingi 1-1,5 cm suurune vahe (keskelt on kett suht pingul juba)? Olen kuulnud et nii tõmmates peaks see vahe jääma väga väike, niiet mul tuleks mõelda keti vahetusele?
Head ketimääret äkki oskate ka soovitada? Ostsin Silkolene, aga no kui peale lased ja üks kord sõitmas ära käid, siis on seal ikka väga jubedalt kruusa ja liiva küljes.
Saan ma midagi koduste vahenditega oma Kawa amortide heaks teha ?

Aitäh.

Käigukasti oleks siiski sovitav panna spets käigukasti õli,sest mootoriõli ja käigukasti õlide määrimisomadused on erinevad.Kui paned tavalist mootoriõli käigukasti,siis esmalt kannatab just sidur.Üldiselt on praktika näidanud,et mootoriõli käigukastis ja siduri libisemisest lahti ei saa.Bensiini sisse on ka ikka hea ,kui paned korraliku 2T õli.Sae õliga ikka läheb väga kalliks hiljem vahetada kepsulaagreid,väntvõllilaagreid ja kolbe-silindreid.
Kett on siis ikka megakulunud ,kui saad ketirattalt nii kaugele tõmmata.Kett ei tohi olla väha pingul,sest muidu hüppelt maandudes võib isegi vedava ketiratta koos käigukasti võlliga maha murda. Motul on hea ketiõli. Samas vahepeal oli ramos müügil ka shell ketiõli.See sobib just siis ,kui sõidad poriga (näiteks piksepinil).Shell ketiõli peale pannes pead laskma määrdel kuivada vähemalt 15 min. , enne,kui sõitma lähed.Kui lähed kohe ,siis liimib kogu liiva keti külge ja sööb veel kiiremini keti ära.Muide,see shelli ketiõli näeb kole välja keti peal....nagu mingi valge tavott,kuid see kaitseb tõesti hästi ekstreemsestes oludes.Olen võrrelnud teiste ketiõlidega samas olukorras keti vastupidavust ja kõigeparemini pidas just Shell-iga vastu.Kõige viletsam oli see kallim motorex õli.Motorex-iga oli peale 10 min sõitu kett täiesti kange(liikus jubedalt raskelt lülidest).Ei teagi,kuhu see õli kadus.Praegu muidugi kiidan ka motul õlisi.Motul ketiõli pole pori ja liiva sees katsetanud.See et pärast sõitu on keti küljes kruusa ja liiva ei tähenda veel,et see on kehv ketiõli.Lased cleanerit peale,puhastad ära ja uuesti õli peale ja asi korras.
Amortide heaks ei saa ise eriti muud teha,kui neis õli vahetada .olen pannud nii ette,kui ka taha 5W .Muidu on amordiõlisi müügil alates 2,5 ; 5 ; 7,5; 10 jne. Esiamortides õli tase paikapanek on proovimise teel.Kui ikka põhja lööb,siis tuleb õli juurde panna ja kui ikka jäik on ja ei tööta,siis õli kogust vähendada. Kawal oli 40 kg poisil esiamortide õlitase ( kui esiamort on täielikult kokkusurutud asendis) ülemisest äärest mõõdetuna 11,5 cm. Kahjuks ei mäleta milliliitrites õli kogust.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”