BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
sott kirjutas:PS. Tagratta loks võib tuleneda veel teistest aspektidest / liitekohtadest, ja reeglina tulebki mujalt.
Jah, levinuim loks on ka reduktori- kardaanitunneli ühenduspukide nõelllaagrites. Kontrollimine analoogselt reduktorilaagri kontrollimisega.Loksu olemasolul saab rehvipoolsest laagrit pingutada(seal tuleb tähele panna, et pingutuspuks ja mutter peavad olema fikseeritud tugeva keermeliimiga ja reguleerimiseks on seega vajalik piirkonda kuumutada ca 150 C).Samas sellises kohas lohks kõsinat ei tekita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.