BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta


pohjakonn
Postitusi: 64
Liitunud: 08 Apr 2005, 19:48
Asukoht: r65;r850r;r1100rt

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas pohjakonn »

sott kirjutas:

PS. Tagratta loks võib tuleneda veel teistest aspektidest / liitekohtadest, ja reeglina tulebki mujalt.

Jah, levinuim loks on ka reduktori- kardaanitunneli ühenduspukide nõelllaagrites. Kontrollimine analoogselt reduktorilaagri kontrollimisega.Loksu olemasolul saab rehvipoolsest laagrit pingutada(seal tuleb tähele panna, et pingutuspuks ja mutter peavad olema fikseeritud tugeva keermeliimiga ja reguleerimiseks on seega vajalik piirkonda kuumutada ca 150 C).Samas sellises kohas lohks kõsinat ei tekita.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”