BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Kui elnevalt mainitud vead on inspekteeritud / välistatud siis soovitaksin kontrollita reduktori laagrit. Ise teen seda nii:
- Ratas keskjalale
- Kükitades tagaratta kõrval, ühe käega surun tsikli tagumise otsa vastu maad "pakiraami" juurest ja hakkan samal ajal tiheda amplituudiga tegema tõmbavaid ja lükkavaid liigutusi, et tsikli tagaots väriseks paremale vasakule.
- Samal ajal paned teise käe tagaratta rehvi peale, kui on loks, siis sa tunned seda oma käega.
Väike loks on ok, raske on kirjeldada milline on väike loks aga küll ära tunned Kui on suurem loks, siis võib laagriga midagi olla.
PS. Tagratta loks võib tuleneda veel teistest aspektidest / liitekohtadest, ja reeglina tulebki mujalt.
Kõrvaga kuulamise meetod tundub kõige parem, heli allikas (koht) oleks vaja tuvastada.
Üldkokkuvõttes, kui see heli käigukastist või eestpoolt ei tule, siis peaks kõik kökimöki olema.
Ott
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.