BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Ratta mootor on minu omast (R1150R) erinev, aga tagumine ots ja kardaan paistavad olema samad, seepärast julgen arvata, et kõssakõssa tagarattas ei ole tavapärane. Kui kõik on korras, siis on kardaan ja tagareduktor üsna hääletud, aga viga ei oska nii arvata- võimalik alates kottis laagrist ja lõpetades... no hunt teab millega . Ka BMW ridamootori kilksumine on kahtlane- las teadjad kinnitavad või lükkavad ümber. Tiksumise eripära on teisel BMW mootoril- bokseril, mida päris vait ei saagi. Üks võimalikest põhjustest, mis pähe kargas- nuka keti pinguti on vanematel mudelitel niru ja kipub ära väsima. Tulemuseks tugev tiksumine tühikäigul, eriti sooja mootoriga. Saadaval on upgrade pinguti, hind tonni lähedal. Samas pole mul BMW ridamootori kogemust ning ei tea ka seda, kas toosama pinguti on seal kasutusel.
Kokkuvõtteks soovitaks tungivalt see ratas enne ostu kuhugi hästivarustatud töökotta veeretada- kui juba kilksud sees, siis ei tasu riskida, et kilks läheb üle kolinaks ja remont võtab pool osturahast juurde.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.