Yamaha WR250F tänavakõlblikuks
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 25 Dets 2009, 13:23
- Tsikkel: Yamaha WR250F
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa
Yamaha WR250F tänavakõlblikuks
Probleem siis nimelt järgmine.
Ostsin endale Yamaha WR250F. S.o. nn. hard enduro. Suvi läbi oli kena mööda metsateid ja ka teedeta maastikku sõita, kuid nüüd on uue suve hakul tarvis ülevaatus ära teha. Muidu poleks nagu asjagi, aga liikumisaladesse jäävad alatasa siit ja sealt ka paarikilomeetrised maanteejupid. Pole see ka mingi krossikas, millega vaid suletud rajal meelemõistuse kaotuseni ringiratast kärutada. Seega peab masin igati määrustikukohaselt varustatud olema. Mis aga takistuseks osutus?
- Summutaja oli vanal omanikul vahetatud teise, võistlussummutaja vastu, mis teadupärast küll parema tõmbe, kuid samas ka karmima detsibelli annab.
Sellega sai üldiselt ühele poole - panin originaali tagasi. (Muideks! Metsas hajub see tiba enamat nn. lärmi nii ära, et paarisaja meetri pealt pole teist enam mitte kuuldagi.) - Kuna tegu on endise endurovõistlusrattaga, siis polnud sellel isegi mitte spidomeetrit. Kuid teedele (ka metsateedele) minekuks peab see mõõteriist siklil küljes olema. Originaalis oli tal esirattalt käitatav kilomeetrilugeja (mitte kiirusemõõtja), kuid praeguseks pole sedagi. Mida teha? Oskavad äkki teadjamad mehed tarka nõu anda, et kuidagi üks spidomeeter sellele kenale kaherattalisele külge leiutada? (Ja pealegi! Ega selle tsikliga vist tegelikkuses üle 90 välja ei pigistagi, et kusagil kiirust ületada, kuid jõudu on see-eest rängalt.) Üritasin jalgratta spidomeetrit külge monteerida, kuid ürituseks see jäigi - liigkipakas paistab teine olevat ja ega see vist isegi parema tahtmise juures eriti kauaks külge jääda ei taha.
- Tulelüliti oli hoopistükki küljest monteeritud, et võimalikult vähem igasugu rippuvaid juhtmeid oleks ja kogu sõidu aeg vaid 1 valgustusrežiim kehtis - siin läks asi lihtsalt - tekitasin lihtsalt ühe lüliti juurde ning asi klappis.
Mis veel? Peakski nagu kogu lugu olema või? Kas need peeglid-suunatuled ikka on taolisele tsiklile kohustuslikud? Kujutan ette, et need pudinad hakkaksid peale metsaminekut esimese pooltunni jooksul küljest kukkuma (senistest kogemustest tuletatud järeldus).
Seega minu peamine, otsustav küsimus oleks järgmine. Mida ja kuidas teha või mida ette võtta, et minu siklil saaks olema kiirusemõõtja?
Re: Yamaha WR250F tänavakõlblikuks
Paned jalgratta spido näiteks.
Või siis selle http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=3 ... so#p431489 , see suht soodsalt saadaval.
Suunakad ja peeglid, sõltub ülevaatajast .. aga kui tehas nägi ette, siis peavad olema.
Re: Yamaha WR250F tänavakõlblikuks
Otsingut proovisid eelnevalt kasutada?
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=52792
Lisaks jätsid mainimata, kas su tsiklil dokumendid on?
Kui jah, peaks need vidinad ka kõiks sul olemas olema.
Kui ei, siis igasugu peeglid-spidod jne on kõige väiksem mure, sest tänavale registreerimata rattaga asja pole ja dokumentideta ratast sa registrisse ei saa.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Yamaha WR250F tänavakõlblikuks
Spidokaks soovitan soojalt Trailtech Vapor`it
Rohkem infi siit http://trailtech.net/motorcycle_vapor_kits.html
Mul poes olemas ka.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 25 Dets 2009, 13:23
- Tsikkel: Yamaha WR250F
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa
Re: Yamaha WR250F tänavakõlblikuks
Lisaks jätsid mainimata, kas su tsiklil dokumendid on?
Ei noh, dokumendid on ikka muidugi olemas. Ikka päris ametlikult ostetud riist. Numbri all ja puha, nagu päris. Võistlussõiduks peab ratas ikka päris ametlikult registreeritud ja rihis olema, aga võistlustel konkreetselt spidomeetrit, originaalsummutit ja tulede ümberlülitit ei nõuta. See mu mure ongi, et kui endine omanik sai rattaga autokastis kohale, siis minul tuleb nii alatasa mõnigi kilomeeter maanteel kulgeda. Seda enam, et ka võistlustel nõutakse nii või teisiti korras dokumentidega masinat näha.
Re: Yamaha WR250F tänavakõlblikuks
Kui dokumendid olemas ja ratas registris, siis võid ka jalgratta spido peale panna. Muud nänni juurde pole vaja. Vanematel KTM-del ongi jalgratta Sigma peal juba tehasest.
Võistlustel keegi sult peegleid, pasunat, spido ja suundasid ei nõua. Esi-tagatuli peab olema ning registrinumber. Ning kehtiv ülevaatus. Aga ülevaatuseks peavad suunad-peeglid küljes olema.
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: Yamaha WR250F tänavakõlblikuks
Mul kunagi ARK-is räägiti ,et spidol peab olema taustvalgustus ka , mis lülitub tööle koos tuledega. vms
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 25 Dets 2009, 13:23
- Tsikkel: Yamaha WR250F
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa
Re: Yamaha WR250F tänavakõlblikuks
Otsingut proovisid eelnevalt kasutada?
Tunnistan ausalt. Ei proovinud. Nii kui tulin, nii kohe ka küsisin. Aga eks ma teine kord ole targem, kui aega enam juhtub olema.
Aga sellegi poolest olen juba praeguseks hulgimalt häid nõuandeid kuulda saanud. Eks uuel nädalal võtame asjaga miskit ette.
Enda kohta veel nii palju, et ega ma nüüd siklisõidus päris algaja kah pole. Oma 35 aastat tuleb juba ära oma esimesest kaherattasest liikurist. Vahepeal neid päris mitmeid olnud. Ja ka krossisõit pole mitte eluteelt kõrvale jäänud. See jääb küll praeguseks juba ca. 15 aasta tagusesse aega. Seepärast siis nüüd sellise riista ostsingi, et saaks ratast lisaks lõbule ka igapäevatarbeks kasutada ja võib-olla veteranide klassis ka vanu sõidunippe meelde tuletada. Viimase suve kogemus näitas igatahes, et nagu öeldakse - jalgrattasõit ei unune kunagi. Vanad võtted tulevad meelde ja, mis peamine, vana sõidumõnu on ikka endine.
Saaks vaid masina seaduse silmis igati rihti!!!!
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha WR250F tänavakõlblikuks
Soovitan ka Trailtechi mõõteriista. Lisaks kiirusele loeb see töötunde ja näitab jahutusvedeliku temperatuuri. Saad sättida värvilised led-tulukesed endale sobilikku temperatuuri teatama.
See huvitab mindki, kust mingid odavad peeglid (või peeglimaketid ) saaks - ülevaataja rõõmuks.
Re: Yamaha WR250F tänavakõlblikuks
bitter kirjutas:See huvitab mindki, kust mingid odavad peeglid (või peeglimaketid
) saaks - ülevaataja rõõmuks.
Laenad.
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 25 Dets 2009, 13:23
- Tsikkel: Yamaha WR250F
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Virumaa
Re: Yamaha WR250F tänavakõlblikuks
Noh, nõndaks. Ostsin siis selle palavalt soovitatud Trailtech Vapor´i ära.
Kaunis paistab välja ja paljulubav jutt on juures, aga - kallis krt. Oi-oi kui kallis.
Aga mis siin enam nutta. Ära ostetud ja tuleb vaid külge panna.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.