Saade Shoei kiivritest
Moderaator: Moded
-
Laisaar
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
-
KIBU
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Saade Shoei kiivritest
vaatasin täpselt sinnamaani kus villu teatas ala et racing kiivreid pole mõtet poodi sisse võtta kuna neid pannakse pähe ainult seepärast et on kallis ja edev. krt kotkad sellise suhtumise pärast polegi muud varianti kui ebayst või netipoodidest tellida.
mina otsisin ja valisin kiivrit kaua ja jõudsin just RACING kiivrini ja mitte kübetki seepärast et edev oleks. mis krdi suhtumine see selline on et "racing" on mõtetu ja edev ja seda avalikult niimoodi kaamera ees promoda ??? "racing" on TURVALINE!!! tihti lisandub sellele turvalisusele ka põhjendamatu juurdehindlus sõna "racing" pärast a see läheb juba müüate kapsaaeda. pigem on omahind selline et juurdehindlus protsent jääb nii väikseks et ei tasu müüki võtta!!!
mõtleks rohkem sõitjate turvalisuse mitte läbimüügi peale. ![]()
-
yeekim
- Toetajaliige
- Postitusi: 6810
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 702 korda
- Tänatud: 462 korda
Re: Saade Shoei kiivritest
Läheb jälle lahti a'la "kallis kiiver on turvaline"
Jälle pean tsiteerima miski' aasta "Motorrad" testi, kus luubi all olid kuni 100€ maksvad kiivrid ja enamus said turvalisuse hindeks "hea" või "väga hea". Ülejäänud on juba mugavus, müra jmt.
Kui see 10 000 EEK + kiiver pähe ei istu, ei ole midagi teha ![]()
edu ![]()
-
pyta
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Saade Shoei kiivritest
mis hinnaklassis siis saates näidatud kiivrid on?
-
KIBU
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Saade Shoei kiivritest
loomulikult erinevate tootjate kallimad kiivrid on täpselt sama head kui kõik odavad kiivrid. ega kallim hind ongi ainult kiusu pärast pandud. kiivritel pole mittemingisugust vahet!
Re: Saade Shoei kiivritest
KIBU, oleksid edasi vaadanud, oleksid ka jõudnud selleni, mida ma igas sellises teemas rääkinud olen, MUGAVUS maksab. Mille poolest sinu jaoks nn racing kiiver TURVALISEM on kui XR 1100 nt ja mida sa üldse racing kiivriks pead? Shoe puhul siis nt X-Spirit´it?
Aga video oli hea!
-
KIBU
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Saade Shoei kiivritest
ants01 kirjutas:Läheb jälle lahti a'la "kallis kiiver on turvaline"
![]()
Jälle pean tsiteerima miski' aasta "Motorrad" testi, kus luubi all olid kuni 100€ maksvad kiivrid ja enamus said turvalisuse hindeks "hea" või "väga hea". Ülejäänud on juba mugavus, müra jmt.
Kui see 10 000 EEK + kiiver pähe ei istu, ei ole midagi tehaedu
kui sulle minu esimene postitud hinge lõikas siis juhin tähelepanu et minu posti mõte oli natuke teine kui sina sellest välja lugesid. ilmselt on asi minu viletsas väljendusoskuses. videos mainitu et "racing" = mõttetu müügiartikkel ja enamus sihtgrupist moodustavad edevad faafamehed kes ostavad "racing" varustust ainult edevuse pärast, oli minu pahameele põhjustajaks. minu arvates ei ole õige selliseid paralleele tõmmata kaamera ees.
-
KIBU
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Saade Shoei kiivritest
Soultrain kirjutas:KIBU, oleksid edasi vaadanud, oleksid ka jõudnud selleni, mida ma igas sellises teemas rääkinud olen, MUGAVUS maksab. Mille poolest sinu jaoks nn racing kiiver TURVALISEM on kui XR 1100 nt ja mida sa üldse racing kiivriks pead? Shoe puhul siis nt X-Spirit´it?
Aga video oli hea!
ka sina ei saanud mu posti mõttele pihta. miks kõik kohe hinna nagu kondi lõugade vahele haaravad. mõte oli et racing kiivrit ei osteta alati seepärast et on edev ja et minuarvates pole tegu seepärast mõttetu müügiartikliga. vaadake videost lõiku 2:15-2:25!!! kõik muu on väga õige ja igati tibents
kogu motorstv värk on alati hea olnud
![]()
-
yamahaR66
- Postitusi: 217
- Liitunud: 07 Sept 2006, 18:57
- Tsikkel: Piaggio Zip SP 2
- Asukoht: RAKVERE/Tallinn
Re: Saade Shoei kiivritest
ma ei saa aru, mis inimestel edevuse vastu on
iga inimese valik kui edev ta olla tahab. jah racing kiivrid on mõttetud, edevad ja kallid ja vähe turvalised, sest need on mõeldud v´õistlmiseks. juhul, kui laksu paned, siis kohe kasti. ![]()
Re: Saade Shoei kiivritest
Kiiver on tegelikult hea, pole midagi öelda. Ise olen kasutanud juba 1,5 hooaega ja rahul - tuulutus ok, visiiri uduseks minemist ei pea kogema. Ainuke miinus sellel minu jaoks väike müraprobleem, aga arvan, et see seotud tuulekeerisega, mis minu tsikli olematust tuuleklaasist otse kiivri alumise ääre alla suundub, mitte aga üle pea, nagu mõte oli.. Trassil siis tropid abiks.
-
dubweiser
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Saade Shoei kiivritest
yamahaR66 kirjutas:ma ei saa aru, mis inimestel edevuse vastu on
iga inimese valik kui edev ta olla tahab. jah racing kiivrid on mõttetud, edevad ja kallid ja vähe turvalised, sest need on mõeldud v´õistlmiseks. juhul, kui laksu paned, siis kohe kasti.
kui sa nüüd mikrotasandil välja tooksid, mis päästab sind RACING tüüpi kiivriga end KASTI sõitmast paar tuhat krooni odavama kiivri ees, siis ehk jään uskuma... ![]()
Re: Saade Shoei kiivritest
KIBU-l täiesti õigus.
Tegelikult on X-Sprit täiesti kaupluse tootevalikus sees. Shoei puhul on meeldiv see, et kui sobivat suurust/värvikombinatsiooni sees ei ole, saab nädalaga.
Aga ma ei tea, mis selle keelevääratuse tingis, ehk rambipalavik, küll Villu ise kommenteerib.
Meiepoolsed vabandused igaljuhul, kui keegi ennast halvasti tundis.
-
KIBU
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Saade Shoei kiivritest
krt küll tõmmatigi jälle kett käima. vaadake palun uuesti videost kohta mis jääb vahemikku 2min15sek kuni 2min25 sek. ainult see konkreetne lause ajendas mind esimest posti kirjutama. hinna ja turvalisuse suhe ei olnd point.
tänada võib selle jama eest puhtalt mind ja minu halba eneseväljendusoskust. vabandan!
-
Junzu
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Saade Shoei kiivritest
See ju igavene vaidlus kas on turvalisuse vahe või mitte. Odavate kiivrite omanikud ühes leeris ja kallite omad teises (mõlemad püüavad oma valikut põhjendada). Ise olen sõitnud ka odavate kiivritega ja nüüd sõidan Arai-ga, kuna tahan mugavat ja turvalist kiivrit. Turvaliseks teeb kiivri minujaoks see, kui ta istub mulle valatult pähe, ei loksu ja ei pigista kuskilt. Odavatel kiivritel ei ole eri peakuju jaoks erinevaid kestasi aga kallimatel on (nt munapeale ei sobi sama kiiver kui kantpeale
). Muidugi ei pruugi kiiver mind surmast või ajukahjustusest päästa aga vähemalt olen ma andnud endast parima selle vältimiseks.
Teineasi on muidugi mugavus. Eks igaüks peab ise proovima, et aru saada. Lada mees ei oskagi enne paremat tahta kui pole sõitnud Bentley-ga.
Mina igastahes enam odavat kiivrit ei osta.
-
dubweiser
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Saade Shoei kiivritest
veel tiba OT.
isiklikult mina ei mõelnud kombinatsiooni odav versus kallis kiiver VAID kallis kiiver (ise sõidan ka kallima otsa kiivriga, ja tean väita, et on mugavusel ja materialidel vahe sees!) versus RACING kiiver. lihtsalt näiteks kui sa võtad kümne tonnise Arai ja miski viieteistonnise RACING kiivri, siis pole seal turvalisusel mitte kottigi vahet. ehk ainult racing kiiver kaalub 0,3 grammi vähem ja selle eest sa maksadki.
peace
![]()
-
puna
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Saade Shoei kiivritest
Kasti saab iga varustusega sõita.
Lihtsalt kvaliteetsemate varustustega võtad ise riski ennast vigastada väiksemaks mitte ei välista kasti sõitu.
Räigem näide oleks T-särk, lühkarid ja plätud vs korralik saabas ja nahk kombe.
Kasti saad mõlemaga võrtselt sõita, aga väiksema õnnetusega väldid korraliku varustusega enda vigastusi.
Sama on ka kiivritega, et nad ei ole võrtselt sama head kõik.
-
mx77
- Postitusi: 8466
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Re: Saade Shoei kiivritest
KIBU kirjutas:vaatasin täpselt sinnamaani kus villu teatas ala et racing kiivreid pole mõtet poodi sisse võtta kuna neid pannakse pähe ainult seepärast et on kallis ja edev. krt kotkad sellise suhtumise pärast polegi muud varianti kui ebayst või netipoodidest tellida.
mina otsisin ja valisin kiivrit kaua ja jõudsin just RACING kiivrini ja mitte kübetki seepärast et edev oleks. mis krdi suhtumine see selline on et "racing" on mõtetu ja edev ja seda avalikult niimoodi kaamera ees promoda ??? "racing" on TURVALINE!!! tihti lisandub sellele turvalisusele ka põhjendamatu juurdehindlus sõna "racing" pärast a see läheb juba müüate kapsaaeda. pigem on omahind selline et juurdehindlus protsent jääb nii väikseks et ei tasu müüki võtta!!!
mõtleks rohkem sõitjate turvalisuse mitte läbimüügi peale.
Heh, saed vinguvad nagu RMK kokkutulekul
.
Special for KIBU. Racing kiiver ei ole turvalisem kui tavaline kiiver. Kõik standardiseerija on koostöös arstide traumatoloogide jne. seltskonnaga välja töötanud standardid, milline kiiver võiks olla inimesele turvalisim. Põhiliselt on see seotud HIC väärtusega millega meie kallis peaajukene vastu kolpa potsatab. Põhilise töö HIC väärtuse tagamisel teeb ära kiivri sees ole PES kiht, mitte kiivri kest. MIngi osa kestal on kaasa rääkida vaid teravate esemete penetratsioonil, aga minu teada teeb vaid ARAI lisaks standardiseerimisel ette nähtud testidele ka penetratsioonitest terava teraskoonusega. Kui RACING kiivritest rääkida siis minu teada on olemas vaid F1 specs kiivrid, mille täpsemat sisu ma ei tea aga arvan, et on põhiliselt seotud ala eripäraga, st. suurte kiirustega, võistleja asukohaga kitsas kokpitis ja HANS kasutamisega.
Kunagi varem kirjutasin siin, et DirtRider viis läbi krossikiivrite põhjaliku (väga põhjaliku) testi ja parimad ei olnud mitte kõige kallimad kiivrid.
Kallil kiivril on eeliseks vaid põhjalik kvaliteedikontroll, hea istuvus (eks see jälle sõltub peakujust), ja läbimõeldud detailid ja korralik teostus. Kui standarditest rääkida siis eelis on British Standardil, sest vaid nemad testivad kiivreid randomly tootmisliinilt, muud testivad vaid neile saadetud testkiivreid.
-
KIBU
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Saade Shoei kiivritest
no ei olnd mõte ju et racing kiiver on turvalisem kui korralik sport touring. kaua te jahute. tõesti ei suuda nii pikast arutelust jutu mõtet tabada vä? point oli et racing on KA turvaline ja seepärast ostetakse seda mitte et eesti oludes pandaksegi pähe ainult seepärast et on hästi kallis ja hästi äge ala et ainult edevuse pärast ostetakse ja et racing kiivrit polne mõtet tootevalikusse võtta. mina ostsin endale rx-7 ja seepärast et see on turvaline ja lisaks sobis selle sisu minu peakujuga. proovisin enne ostu paljusid teisi ka kuid corsair istus pähe kõige mugavamalt. ja edevusega polnd üldse pistmist.
mulle ei meeldind et videos väideti nagu ostetaks racing kiivrit ainult nö näitamiseks edevuse pärast.
need kes nüüd ka aru ei saanud mida ma öelda tahtsin võiks küll kontrolli minna. t*** maivõi ![]()
-
motoratsutaja
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Saade Shoei kiivritest
pyta kirjutas:mis hinnaklassis siis saates näidatud kiivrid on?
Need mis saates olid peaksid jääma vahemikku 6500-7500 eek olenevalt värvistoonist, mainitud Shoei X-Spirit mida saates polnud aga poes olemas on 10K ja üle selle kui ei eksi.
-
bitter
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Saade Shoei kiivritest
Olen ise Shoei kiivrit omanud (VFX) ja kvaliteet on kindlasti teine tera kui "harju keskmisel hiinakal". Näiteks see, kuidas on lahendatud õhuavade avamine-sulgemine.
Müügimees muidu vinksvonks, näeb veenev välja, jutt jookseb ... aga kui keegi veendunult räägib, et 1500+ grammi on väga hea kaalukategooria ja esitleb peno sisse vormitud õhukanaleid nagu mingit värsket innovatsiooni ... siis mind teeb see küll kaunis umbusklikuks ja ettevaatlikuks
.
Re: Saade Shoei kiivritest
Ma vaatan et see üks päev, kui bikerisse ei satu, olen paraja supi sisse sattunud ![]()
KIBU kirjutas:mulle ei meeldind et videos väideti nagu ostetaks racing kiivrit ainult nö näitamiseks edevuse pärast.
need kes nüüd ka aru ei saanud mida ma öelda tahtsin võiks küll kontrolli minna. t*** maivõi
KIBU , ma tõesti vabandan oma eneseväljenduse pärast....
Tegelikult oli selle lause mõte, et palju vähem on neid kliente, kes tulevadki ja ostavad AINULT võistlemiseks kiivri....enamik kasutab oma sõiduvahendeid ju ikkagi avalikel teedel liiklemiseks ja neile sobib Sport/Touring klassi kiiver paremini (mis idee järgi on sama turvaline nagu Racing kiiver, aga lihtsalt kuju ja lisavarustuse pärast sobib ka Touringu jaoks)...
Loodetavasti suutsin oma mõtet natuke lahti seletada, tõesti ei mõelnud, et ainult edevuse pärast ostetakse kallist kiivrit.
Kui juhtume treffama, siis võid arvestada, et õlled on minupoolt ![]()
bitter kirjutas:aga kui keegi veendunult räägib, et 1500+ grammi on väga hea kaalukategooria ja esitleb peno sisse vormitud õhukanaleid nagu mingit värsket innovatsiooni ... siis mind teeb see küll kaunis umbusklikuks ja ettevaatlikuks
.
Vaatan, et see müügijutu rääkimine ei tulegi mul kõige paremini välja
Muidugi on peno sisse uuristatud kanalid juba aastaid kiivrites olnud, Shoei XR-1100´l on neid lihtsalt rohkem tehtud....

Kaalu kohta niipalju, et võrreldes mõnede minu eelnevate kiivritega, on XR1100´i 1450gr väga hea kaal... ![]()
Häid Pühi,
Villu
Re: Saade Shoei kiivritest
Flip-up kiivri kohta on 1500 + mõni gramm ON väga kerge kiiver, ei ole veel kohanud flip-up´i mille kaal oleks alla 1500g jäänud. Enamuse kaal jääb 1650-1900g vahele.
Marushinil on kinniste kiivrite valdkonnast ka 1050g kaaluvaid kiivreid, aga valdav osa kiivreid, mis tulevad teada tuntud tootjatelt, jäävadki sinna 1400-1500g vahele.
-
Motomarket
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Saade Shoei kiivritest
Soultrain kirjutas:Flip-up kiivri kohta on 1500 + mõni gramm ON väga kerge kiiver, ei ole veel kohanud flip-up´i mille kaal oleks alla 1500g jäänud.
Jah, neid on vähe tõesti ja nende eest tuleb maksta
Siin on näide flip-upist, mis kaalub alla 1450 g ja seda koos integreeritud päikesevisiiriga -> http://www.motomarket.ee/index.php?lang ... 8&p_id=385
Re: Saade Shoei kiivritest
Hei motohuvilsed-sõbrad,
Võtke asja rahulikult...
Minu kinnine kiiver kaalub juba 1450g (Agv GP-Pro) seega 1500g Flip-Up kiivri kohta on täiesti okay ju.
Video hea ning saatejuhid tasemel!
KIBU chill-out
, me kõik mõnikord eksime
Re: Saade Shoei kiivritest
marko233 kirjutas:Mis on aga Xr1100 hind ?
Hinnad hakkavad 6200.- kroonist...
Re: Saade Shoei kiivritest
Ootaks komentaare neilt, kes tegelevad siis nö raicinguga, kas neil on see kallis kiiver, või siis odav, ja on ta parem ja turvalisem?
![]()
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.