Karpade sünkimine
-
- Postitusi: 1828
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: Karpade sünkimine
Ärge ajage kahte asja segamini. Üks on kütuse/õhu suhe, mida reguleeritakse tühikäigu segukruvist mis tihti on üldse tehase poolt pimedaga suletud, et igaüks seda kruvima ei hakkaks. Teine asi on küttesegu hulk, mida muudetakse karburaatorite sünkroniseerimisel. Kui Piipz väitis, et enamikul ratastest pole üks karpadest reguleeritav, siis tegelikult see pole päris lõpuni tõsi. Tinglikult võib öelda, et (neljasilindrilise mootori näitel) neljandat reguleeritakse tühikäigukruvist, mis mõjutab kõiki nelja karburaatorit korraga. Sellega määratakse ära segusiibrite algasend, kui gaasikäepide lenksul lahti lasta. Sünkroniseerimisega reguleeritakse karburaatorite segusiibrite omavaheline algasend. Asja mõte on, et kõik silindrid töötaks võrdsel koormusel. Sünkroniseerimine korras karburaatori korral kütuse/õhu suhet ei muuda, sest on ekvivalentne tavalise gaasi lisamise või järgi andmisega. Õige hõrenduse suuruse pärast eraldi muretsema ei pea - see on õige siis, kui tühikäigupöörded on õiged.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.