Karpade sünkimine
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Karpade sünkimine
Tühikäigusegu on tühikäigusegu. Seda mudides mõjutad sa ikkagi tühikäiku.
Sünkimine mõjutab otseselt kogu karpa tegevust (mitte ainult tühikäigusegu!), ülejäänud asjad (nõelad, düüsid, kruvid) ainult teatud osa pööretevahemikust. Sünkimine muudab küll tühikäigusegu, kuid samas ka muid segusid, seega kui sünk on paigas, siis tasub alles muid asju vaatama hakata, siis sa reguleerid õiget asja. Muidu on nii, et kui paned tühikäigusegu paika, süngid ära, siis see segu mis sul enne omaarust paigast oli, läheb peale sünki jälle paigast ära.
Läheb vist keeruliseks, kuigi tegelt on imelihtne
Karpade sünkimise eesmärk on kohandada kõik karburaatorid, et neil oleks sama õhuvool (vaakum).
Kui karpad on süngist väljas, saavad silindrid erinevas koguses kütust ja õhku. Ehk siis mõjutad otseselt kogu kütusevoolu karpast silindrisse ja vastavalt sellele võib mootor üle kuumeneda või vastupidi, käia liiga rikka segu pealt - siit ka ebatäpne töö. Üle võlli ei lähe siin tõesti midagi, see pole mingi tuunimine, vaid lihtne õhuvoolu regullimine.
Enamustel tsiklitel üks karpadest ei ole regullitav. Ultrakalleid sünkrokellasid ei ole tegelikult vaja - oletame et on 4 karpaga ratas - sul on vaja lihtsalt 3 ülejäänud karpat esimese järgi paika regullida, seega kõik 3 peavad sama taset näitama - kas siis numbrit, õlitaset, elavhõbedataset vms. Seega tõsi ta on, voolikusüsteem ei saa kunagi puusse panna. 4 näiduga kellad on loodud lihtsalt mugavusest, et sa ei peaks 2 näiduga kellasid mitut korda ringi tõstma.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.