Karpade sünkimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Karpade sünkimine
Kas keegi helge pea selgitaks "lollimale" mis moodi see sünkroniseerimine täpselt välja näeb?
Tehnilist taipu on nii et mõtlesin et äkki hoiaks selle raha ilusti rahakoti vahel mis muidu tuleks teenindusele masta.
Et siis esialgu prooviks ise ja kui ei õnnestu eks siis tuleb sammud teeninduse poole seada.
Tänaks siis juba ette kõiki abistajaid abi eest.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Karpade sünkimine
kas sul vajaminev vaakumkell on? kui ei siis on odavam lasta sünkida kuna korralik aparaat tasub ennast alles päris mitme südkimisega ära kui arvestada nö kodustegijate taksidega. iseenesest midagi keerulis ei ole kui aparaat olemas. foorumis sellest kõvasti juttu olnud. räägitud ka ise kellade ehitamisest. proovi otsingut. ja ka youtube i
Re: Karpade sünkimine
Otsisin aga ei leidnud suurt midagi.
Võibola ma siis kehv otsija. Äkki annad mõne lingi.
Ma otsin korralikku ja põhjalikku seletust.
Re: Karpade sünkimine
Niipalju olen aru saanud et neli karpat järelikult ka neli vaakumkella. Ja siis et toimingut edasi teha peab mootor olema töösoe. Tühikäigul peavad olema kõigis neljas karpas hõrendused samad ja siis pidevalt gaasi lisades peavad kõik neli kellad koguaeg näitama omavahel samasugust hõrendust (kõigi nelja kella seierid peavad sama moodi liikuma). Kas siis hõrendus peab kõigis neljas olema sama kuni põhjagaasini?
Re: Karpade sünkimine
Võta ühendust kasutaja Harimal-iga, temal asi olemas ja siiani mõistliku hinna eest andnud kasutada või kokkuleppel ka ise abiks olnud
http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 52 20 897
Re: Karpade sünkimine
Väga tore et kellelgi on seade olemas ja on ka nõus seda laenutama, aga mind ikkagi huvitab kuidas see sünkroniseerimine ikkagi käib?
Äkki ma saan oma vahenditega hakkama. Aga selleks et seda teha pean ma täpselt teadma kuidas seda tehakse.
Tahaks selle asja selgeks saada kuna tsikleid on majapidamises rohkem kui üks ja loomulikult on ka sõpru ja sugulasi kelle mootorrattad keda saaks siis hiljem vajadusel aidata.
Aidake hetkel mind PALUN...................
Re: Karpade sünkimine
Kus sa paikned?
Mina lasin teha Tallinnas. 300 kr oli vist kokku. Rattaks kiire jaapanlane.
Eelnev nõuanne kehtib juhul, kui tahad karpad saada odavalt ja kiirelt süngitud.
Kui ei taha odavalt ja kiirelt (tahad ise leiutada) siis ei oska rohkem aidata - otsi netist.
Kevadet!
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Karpade sünkimine
Suzuka kirjutas:Väga tore et kellelgi on seade olemas ja on ka nõus seda laenutama, aga mind ikkagi huvitab kuidas see sünkroniseerimine ikkagi käib?
Äkki ma saan oma vahenditega hakkama. Aga selleks et seda teha pean ma täpselt teadma kuidas seda tehakse.
Tahaks selle asja selgeks saada kuna tsikleid on majapidamises rohkem kui üks ja loomulikult on ka sõpru ja sugulasi kelle mootorrattad keda saaks siis hiljem vajadusel aidata.
Aidake hetkel mind PALUN...................
Löö oma tsikli service manual karpade kohapealt lahti ja loe!
seal on näidatud kus on vaakumi väljavõte ja kus on reguleer kruvid asuvad!
Põhimõtteliselt saab ka kahe kellaga, neid ümber sättides, paned paika esimese ja teise silindri vahe siis kolmanda ja neljanda vahe ja siis teise ja kolmanda silindri vahe aga neljaga kellaga on parem.
Re: Karpade sünkimine
Suzuka kirjutas:Väga tore et kellelgi on seade olemas ja on ka nõus seda laenutama, aga mind ikkagi huvitab kuidas see sünkroniseerimine ikkagi käib?
Äkki ma saan oma vahenditega hakkama. Aga selleks et seda teha pean ma täpselt teadma kuidas seda tehakse.
Tegevuse kohta soovituse juba said - manual. Täpne ja kasulik lugemine.
Sisuliselt käib asi nii - igal karpal on kuskil mingi nippel, auk või voolik, mille külge sa oma sünkroniseerimisaparaadi vooliku peaks ühendama.
Iga kahe karpa vahel on üks reguleerimispolt, mida saab tavaliselt ristpeakruvikaga paremale-vasakule kruttida. Keerad ühele poole ja õli või teraspulk sünkroniseerimisaparaadis tõuseb või langeb, keerad teisele poole ja jälle juhtub midagi. Kruti neid regullpolte seni kuni kõik pulgad või õlid on samal tasemel.
Kui karpad ja nendega seonduvad jupid on korras, siis võib sünkimise tehtud saada 10 minutiga. Kui ratas aga vanem ning detailid kulunud, et pruugi ka 2 tunniga karpasid ideaalselt sünki saada.
Siin aga paar vihjet aparaatide kohta:
Kallis, aga mugav:
http://carbtune.com/
Odav, aga täpne - gravitatsiooni ja õli on kindlasti täpsemad kui igasugused teraspulgad ja kummtihendid:
http://www.r6messagenet.com/forums/r6-h ... -tool.html
http://www.powerchutes.com/manometer.asp
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Karpade sünkimine
Kuna ostsin endale süngikellad, siis mu isetehtud voolik jäi alles
Mõeldud 2 karpa korraga sünkimiseks, kuid kui sa veel ei tea, siis ka 4 silindrit süngitakse korraga ka kahekaupa.
Asi on tehtud 2 meetrist läbipaistvast voolikust, lauajupist ja mõnest T-liitmikust.
Kui tood paki suitsu, annan sulle selle seadme ja seletan lihtsalt ära ka Võin näidata ka "päris" kellasid ja seletada, et mis vahe isetehtud ja "päris" kelladel o.
Asun Tallinnas, Nõmmel, enne esmaspäeva hommikut ma siit kusagile ei liigu ka.
Terv,
Piipz
58413942
Re: Karpade sünkimine
Oman LOUIS`st ostetud kellasid millega saab aimult vareseid visata, miks?
Sest iga kell näitab eri aega ja mis iga kord muutub ja valetab päris
mitme koma jagu. Olen püüdnud isegi taadelda aga kahjuks tulemusteta.
Miskit annab ikka järgi.
VOOLIKUTE VARIANT ON KÕIGE USUTAVAM ja annab head tulemused.
Edu.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Re: Karpade sünkimine
sünkimine vajalik/sobilik paremaks/stabiilsemaks mootori tühikäiguks, kui karpad võrdsed/sünkroniseeritud, siis tsikkel üle "võlli" seetõttu ei tõmba
Re: Karpade sünkimine
speedvana kirjutas:sünkimine vajalik/sobilik paremaks/stabiilsemaks mootori tühikäiguks, kui karpad võrdsed/sünkroniseeritud, siis tsikkel üle "võlli" seetõttu ei tõmba
Üle "võlli" ei peagi ta mul tõmbama. Asi ikka selles et mootor korralikult töötaks.
Mis moodi on omvahel seotud Tühikäigusegu "CO" (rohelised) ja siis karpade sünkimine? Kumbat ennem peaks tegema vüi mis? Sest sünkroonimine ju muudab tühikäigusegu? Parandage kui eksin
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Karpade sünkimine
Tühikäigusegu on tühikäigusegu. Seda mudides mõjutad sa ikkagi tühikäiku.
Sünkimine mõjutab otseselt kogu karpa tegevust (mitte ainult tühikäigusegu!), ülejäänud asjad (nõelad, düüsid, kruvid) ainult teatud osa pööretevahemikust. Sünkimine muudab küll tühikäigusegu, kuid samas ka muid segusid, seega kui sünk on paigas, siis tasub alles muid asju vaatama hakata, siis sa reguleerid õiget asja. Muidu on nii, et kui paned tühikäigusegu paika, süngid ära, siis see segu mis sul enne omaarust paigast oli, läheb peale sünki jälle paigast ära.
Läheb vist keeruliseks, kuigi tegelt on imelihtne
Karpade sünkimise eesmärk on kohandada kõik karburaatorid, et neil oleks sama õhuvool (vaakum).
Kui karpad on süngist väljas, saavad silindrid erinevas koguses kütust ja õhku. Ehk siis mõjutad otseselt kogu kütusevoolu karpast silindrisse ja vastavalt sellele võib mootor üle kuumeneda või vastupidi, käia liiga rikka segu pealt - siit ka ebatäpne töö. Üle võlli ei lähe siin tõesti midagi, see pole mingi tuunimine, vaid lihtne õhuvoolu regullimine.
Enamustel tsiklitel üks karpadest ei ole regullitav. Ultrakalleid sünkrokellasid ei ole tegelikult vaja - oletame et on 4 karpaga ratas - sul on vaja lihtsalt 3 ülejäänud karpat esimese järgi paika regullida, seega kõik 3 peavad sama taset näitama - kas siis numbrit, õlitaset, elavhõbedataset vms. Seega tõsi ta on, voolikusüsteem ei saa kunagi puusse panna. 4 näiduga kellad on loodud lihtsalt mugavusest, et sa ei peaks 2 näiduga kellasid mitut korda ringi tõstma.
Re: Karpade sünkimine
harimal kirjutas:Suzuka kirjutas:Väga tore et kellelgi on seade olemas ja on ka nõus seda laenutama, aga mind ikkagi huvitab kuidas see sünkroniseerimine ikkagi käib?
Äkki ma saan oma vahenditega hakkama. Aga selleks et seda teha pean ma täpselt teadma kuidas seda tehakse.Tegevuse kohta soovituse juba said - manual. Täpne ja kasulik lugemine.
Sisuliselt käib asi nii - igal karpal on kuskil mingi nippel, auk või voolik, mille külge sa oma sünkroniseerimisaparaadi vooliku peaks ühendama.
Iga kahe karpa vahel on üks reguleerimispolt, mida saab tavaliselt ristpeakruvikaga paremale-vasakule kruttida. Keerad ühele poole ja õli või teraspulk sünkroniseerimisaparaadis tõuseb või langeb, keerad teisele poole ja jälle juhtub midagi. Kruti neid regullpolte seni kuni kõik pulgad või õlid on samal tasemel.Kui karpad ja nendega seonduvad jupid on korras, siis võib sünkimise tehtud saada 10 minutiga. Kui ratas aga vanem ning detailid kulunud, et pruugi ka 2 tunniga karpasid ideaalselt sünki saada.
Siin aga paar vihjet aparaatide kohta:
Kallis, aga mugav:
http://carbtune.com/Odav, aga täpne - gravitatsiooni ja õli on kindlasti täpsemad kui igasugused teraspulgad ja kummtihendid:
http://www.r6messagenet.com/forums/r6-h ... -tool.html
http://www.powerchutes.com/manometer.asp
See õli ja läbipaistvavooliku varjant on väga hea, et karpad ühesugused saaks, aga kust ma tean et tühikäigul on hõrendus nii suur kui seda on tootja ette näinud?
Muidu see lauajupp, voolik ja õli töötavad ime hästi.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Karpade sünkimine
Noh esiteks saad sa tühikäigu korrasolekut teada näiteks mootorit kuulates.
Teiseks tühikäigu järel küünlavärvuseid uurides.
Kolmandaks air-to-fuel-ratio't mingi seadmega mõõtes (mis ei ole enam kodutöö muidugi).
Neljandaks, kui kõik tundub korralikult töötavat, siis ära rohkem näpi, vaid sõida
(Viiendaks - on olemas veel ColorTune, sellest võib Harimal rääkida lähemalt, mina pole seda seadet enda käes hoidnud aga põhimõtteliselt sa näed silindri sisse, et kas bens põleb õige värviga või mitte)
Re: Karpade sünkimine
Piipz kirjutas:Tühikäigusegu on tühikäigusegu. Seda mudides mõjutad sa ikkagi tühikäiku.
Sünkimine mõjutab otseselt kogu karpa tegevust (mitte ainult tühikäigusegu!), ülejäänud asjad (nõelad, düüsid, kruvid) ainult teatud osa pööretevahemikust. Sünkimine muudab küll tühikäigusegu, kuid samas ka muid segusid, seega kui sünk on paigas, siis tasub alles muid asju vaatama hakata, siis sa reguleerid õiget asja. Muidu on nii, et kui paned tühikäigusegu paika, süngid ära, siis see segu mis sul enne omaarust paigast oli, läheb peale sünki jälle paigast ära.
Läheb vist keeruliseks, kuigi tegelt on imelihtne
Karpade sünkimise eesmärk on kohandada kõik karburaatorid, et neil oleks sama õhuvool (vaakum).
Kui karpad on süngist väljas, saavad silindrid erinevas koguses kütust ja õhku. Ehk siis mõjutad otseselt kogu kütusevoolu karpast silindrisse ja vastavalt sellele võib mootor üle kuumeneda või vastupidi, käia liiga rikka segu pealt - siit ka ebatäpne töö. Üle võlli ei lähe siin tõesti midagi, see pole mingi tuunimine, vaid lihtne õhuvoolu regullimine.
Enamustel tsiklitel üks karpadest ei ole regullitav. Ultrakalleid sünkrokellasid ei ole tegelikult vaja - oletame et on 4 karpaga ratas - sul on vaja lihtsalt 3 ülejäänud karpat esimese järgi paika regullida, seega kõik 3 peavad sama taset näitama - kas siis numbrit, õlitaset, elavhõbedataset vms. Seega tõsi ta on, voolikusüsteem ei saa kunagi puusse panna. 4 näiduga kellad on loodud lihtsalt mugavusest, et sa ei peaks 2 näiduga kellasid mitut korda ringi tõstma.
Ei läher ta midagi keeruliseks.
Aga siis niipalju et kui ma sünkroniseerin kellad ära ja seejäreal panen paika tühikäigusegu, siis ju muutub kindlasti silindri töötamine (pöörded tõusevad/langevad, küttesegu muutub rikkamaks/lahjemaks), mis omakorda muudab kütte,segu liikumist mis omakorda mõjutab hõrendust.
Kas eskin? Kui eksin siis parandage mind, seletage.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Karpade sünkimine
Seda viimast ma sinna nimekirja enam ei paneks.
Kui karpad on süngis, ja pärast mingi minekukamm on, siis ei saa viga enam sünkimisest otsida. Ehk siis see hõrendumine seal lõpus enam ei mängi mingit sellist rolli, mille järgi sa midagi arvutama peaksid hakkama. Kui lõppkiirusest jääb miskipärast puudu aga karpad süngis on, siis seda vaakumi kaela enam ajada ei saa.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Karpade sünkimine
Suzuka kirjutas:harimal kirjutas:Suzuka kirjutas:Väga tore et kellelgi on seade olemas ja on ka nõus seda laenutama, aga mind ikkagi huvitab kuidas see sünkroniseerimine ikkagi käib?
Äkki ma saan oma vahenditega hakkama. Aga selleks et seda teha pean ma täpselt teadma kuidas seda tehakse.Tegevuse kohta soovituse juba said - manual. Täpne ja kasulik lugemine.
Sisuliselt käib asi nii - igal karpal on kuskil mingi nippel, auk või voolik, mille külge sa oma sünkroniseerimisaparaadi vooliku peaks ühendama.
Iga kahe karpa vahel on üks reguleerimispolt, mida saab tavaliselt ristpeakruvikaga paremale-vasakule kruttida. Keerad ühele poole ja õli või teraspulk sünkroniseerimisaparaadis tõuseb või langeb, keerad teisele poole ja jälle juhtub midagi. Kruti neid regullpolte seni kuni kõik pulgad või õlid on samal tasemel.Kui karpad ja nendega seonduvad jupid on korras, siis võib sünkimise tehtud saada 10 minutiga. Kui ratas aga vanem ning detailid kulunud, et pruugi ka 2 tunniga karpasid ideaalselt sünki saada.
Siin aga paar vihjet aparaatide kohta:
Kallis, aga mugav:
http://carbtune.com/Odav, aga täpne - gravitatsiooni ja õli on kindlasti täpsemad kui igasugused teraspulgad ja kummtihendid:
http://www.r6messagenet.com/forums/r6-h ... -tool.html
http://www.powerchutes.com/manometer.aspSee õli ja läbipaistvavooliku varjant on väga hea, et karpad ühesugused saaks, aga kust ma tean et tühikäigul on hõrendus nii suur kui seda on tootja ette näinud?
Muidu see lauajupp, voolik ja õli töötavad ime hästi.
Tootjad ei näe ette mingit hõrenduse kogust,vaid kui palju võivad silindrite hõrendused üksteisest erineda.Piipz on seda sulle juba tükk aega jahvatanud.Honda VTR-l on see nt.20 Hg/m
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Karpade sünkimine
Ärge ajage kahte asja segamini. Üks on kütuse/õhu suhe, mida reguleeritakse tühikäigu segukruvist mis tihti on üldse tehase poolt pimedaga suletud, et igaüks seda kruvima ei hakkaks. Teine asi on küttesegu hulk, mida muudetakse karburaatorite sünkroniseerimisel. Kui Piipz väitis, et enamikul ratastest pole üks karpadest reguleeritav, siis tegelikult see pole päris lõpuni tõsi. Tinglikult võib öelda, et (neljasilindrilise mootori näitel) neljandat reguleeritakse tühikäigukruvist, mis mõjutab kõiki nelja karburaatorit korraga. Sellega määratakse ära segusiibrite algasend, kui gaasikäepide lenksul lahti lasta. Sünkroniseerimisega reguleeritakse karburaatorite segusiibrite omavaheline algasend. Asja mõte on, et kõik silindrid töötaks võrdsel koormusel. Sünkroniseerimine korras karburaatori korral kütuse/õhu suhet ei muuda, sest on ekvivalentne tavalise gaasi lisamise või järgi andmisega. Õige hõrenduse suuruse pärast eraldi muretsema ei pea - see on õige siis, kui tühikäigupöörded on õiged.
Re: Karpade sünkimine
Oskab keegi äkki soovitada, kust seda voolikut saaks osta, ma olen otsinud erinevatest kohtadest tulutult.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Karpade sünkimine
suuremates autonänni poodides nagu Autoasi, Ben autotarbed jms. Mul ei tule kõik nimed meelde.
ehituspoodides.
tööriistamarketis.
ka arvutipoodides (üsna kallid seal).
isegi aianduspoodides võib leiduda.
meditsiinis kasutatakse ka sarnaseid voolikuid, ma ei tea ainult, kus ja kas on olemas "meditsiinipood"
Re: Karpade sünkimine
Mõnes suuremas ehituspoes olen käinud otsimas, seal on küll head voolikud ja liidesed aianduse sektoris - kahjuks on voolikud musta värvi Apteekides ka pole, ühest sain kunagi tilguti komplekti, kuid selle voolik on veidi liiga peen ja nätsa mumeelest. Uurin autovaruosade poodidest.
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Karpade sünkimine
Voolikute jaoks Hydroscand, Baltflex. Autovaruosapoodides olen ka kohanud. Samas ise kasutan just apteegist ostetud väikseid tilguteid. Voolik ei peagi kuigi jäme olema.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Karpade sünkimine
hiili intensiivravi osakonda, oksakääridega saad mõne tilguti küljest paraja jupi, vaata aind, et mõni noor inimene pole teises toru otsas
Re: Karpade sünkimine
Tilguti voolik on küll mõnusalt peenike aga kas ta liiga nätske ei ole, st. vaakumiga hakkab mängima äkki?
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Karpade sünkimine
see võib olla küll, ja ma ei usu, et ta õli kannataks, autopoodidest võib uurida ja loomapoodidest kus akvaariumi nänni müüakse, autopoodidest aknapesu vidinate hulgast.
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Karpade sünkimine
sott kirjutas:Tilguti voolik on küll mõnusalt peenike aga kas ta liiga nätske ei ole, st. vaakumiga hakkab mängima äkki?
Mina pole seda probleemi täheldanud. Õli asemel kasutan elavhõbedat, seega õlikindlust ei oska kommenteerida. Usun siiski, et küllap ta kannatab õli ka. Ainult kummilutid, mis täpselt karpade otsa sobisid, on mõne aastga väga ära mõranenud.
Re: Karpade sünkimine
Piipz kirjutas:meditsiinis kasutatakse ka sarnaseid voolikuid, ma ei tea ainult, kus ja kas on olemas "meditsiinipood"
Tartus on Raatuse tänava lõpus (mäe otsas) veterinaaria varustuse pood. Seal on nii tilgutivoolikuid kui ka suuri süstlaid pidurivedeliku vahetuse teostamiseks. Tallinna kandis ei ole sellise poe olemasolu tuvastanud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.