Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas korke »

500 pöörde kaupa seadistada on täiesti piisav aga power commanderil ei saa näiteks muuta pihustamise nurka ehk siis hetk millal ta pihustab. Suurim puudu jääk aga see on ka mõni 0,xx hp kõigest rinka tsiklil, eriti hakkan selle järgi puudust tundma kui on kangem nukk vahel ja tsikkel oli originaalis mingi suvaline f klassi matka nässakas nagu hayabusa :)
Ignition modul on minu silmis täis saast. Ei ole mul nendega lihtsalt vedanud. lisaks süütenurka ta muudab REAALSELT 2,5 kraadi. Millest jääb liiga väheks kui mootoris on miskit tehtud või läinud mõne kangema kütuse peale. Power commander 3 ei saa iga eraldi käigukohta määrata kütuse hulka aga ega see ka pole nii väga oluline asi. power commander on veits uimane elukas ka.

Racing ecu pluss on jah see ,et saab rohkem asju muuta ning oma vahel asju siduda ning hunnik lisa funktsioone ühes karbikeses. Rinka tsiklile paneks ikka power commanderi kui riiulis vedelemas sest sellega saab olulised asjad ära muuta :)

Karupoeg puhh kirjutas:
korke kirjutas:

10 hp sa ei saa ainuküksi power commanderi ja ignition moduli abil. Vaja ikka muid asju ka teha tsikli juures.
IDEAALSET seadistus sai ei saa mitte kunagi power commanderi ning ignition moduli abil :roll: Ikka ainult võidusõidu ajudega mis on igatepidi programeeritavad ning muudetavad :) Kui võrrelda racing ecut ja power commanderit tavalise tsikli peal millel tavaline tuuning tehtud siis racing ecuga saab kindlasti mõne hobuse rohkem tänu sellele ,et saab palju rohkem seadistada.

makuke kirjutas:

Lisaks selline praktiline küsimus, et ideaalse seadistuse korral.. arvestan ,et parimal juhu lsaan 10hp juurde...Palju seda tegelikult 600cc ninja-l tunda annab?
Ärge ainult tuletage meelde, et odav=hea, pole olemas. Tean seda isegi, aga lihtsalt puht huvi pärast tahan teada.

Hm...ma ei taha eriti nõustuda.
Kui powercommanderi ja süütemooduli seadistamis piirid "otsa" ei saa. Siis ma ei näe põhjust miks peaks racing ecu-ga rohkem powerit saama. Küll võib seadistamise täpsus tõesti suurem olla kui ecu "map" on näiteks tihedam kui powercommanderi 250rpm ja gaasiasendeid võib ka mapis rohkem olla. Kuid ma ei oleks kindel selle olulisuse osas. 250rpm on ju tsikli juures päris väike pöörete vahemik tegelikult. Racing ecu-l minusilmis võib olla muid eeliseid peale selle, et Tal võib olla lihtsalt mingeid lisafunktsioone(pit lane limiter, launch control, traction control...mida iganes) ja kogu vajalik juhtmepundar peaks olema tunduvalt väiksem?

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”