Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..
Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..
Nagu siin juba mainitud sai, siis tegemist ei ole PowerCommanderi sarnaste seadmetega. PC reguleerib kütust kuid need seadmed muudavad süüdet.
Kokkuvõttes EFI boxidest pole siin juttugi olnud
Muide Dragbike.ee on alates Märtsikuust Healtech toodete ametlik edasimüüja Eestis ja selle X-Tre karbi saaksid minu käest 1390 kr.-ga, ehk kõige odavamalt ilmselt kogu maailmast. Sinu antud lingil Inglise eBay's on hinnaks 1730 kr. Tänaseks on kogu Healtech-i tootevalik ka meie kodulehel olemas.
Kuna kõige parem seade EFI reguleerimiseks mootorratastel ja ATV'del on minu arvates DynoJet PowerCommander, siis sellest ka järgnev jutt:
PowerCommander on sissepritse häälestusmoodul, mis paigutatakse sisuliselt aju ning pritsungsüsteemi vahele. Kuna PowerCommander kasutab ratta originaalpistikuid, siis mingisuguseid muudatusi originaaljuhtmestikus ei ole vaja. Lõviosa ratastele on Power Commander paigaldatav vähem kui 15 minutiga.
PowerCommander muudab "kütusekaarti" ning mõningatel juhtudel ka süüte ajastust. Läbi Powerkommanderi on võimalik ka käikude "shiftimine". PowerCommanderga on võimalik pritsungsüsteem häälestada praktiliselt täiusliku täpsuseni mis võimaldab mootorist kõik tema potensiaal välja pigistada. Samas ei ole vaja muretseda, et midagi muudetakse pöördumatult - kõik "ajus" sisalduv säilub algsel kujul, sest muutused tehakse ainult PowerCommanderi siseselt. Viimase eemaldamise järel, hakkab toitesüsteem uuesti kasutama, tootjatehasest väljastatud häälestust.
DRAGBIKE.ee pakub ka PowerCommanderi häälestusteenust, mille vastu saavad väga vähesed dünopingid maailmas. Lähim sarnase tulemustäpsusega lahendus on tuuletunneliga varustatud dünopingis, mis asub Saksamaal. Dragbike.ee kasutab lambda anduriga varustatud häälestussüsteemi, millega on võimalik kütusesegu mõõta reaalsetes tingimustes sõites(ringrajal näiteks). Sellega tagatakse loodava "kütusekaardi" täpsus ning stabiilsus erinevatel kiirustel. Tavapärased dünopingid ei suuda imiteerida reaalse sõidu ajal tekkivaid õhuvoolusi ega turbulentsi mõjust tulenevat hõrendust väljalaskele, mis kokkuvõttes mõjutavad kaasaegsete tsiklite küttesegu väga olulisel määral. Loe lähemalt: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=13&item=163
Õige ning stabiilne küttesegu ei ole pelgalt võidusõitjate. Õige ning stabiilne küttesegu tagab mootori võimsuse stabiilse jaotuse ning mootori väiksema kulumise. Õige häälestuse puhul märkad, et küttekulu on oluliselt vähenenud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.