Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..
korke kirjutas:10 hp sa ei saa ainuküksi power commanderi ja ignition moduli abil. Vaja ikka muid asju ka teha tsikli juures.
IDEAALSET seadistus sai ei saa mitte kunagi power commanderi ning ignition moduli abilIkka ainult võidusõidu ajudega mis on igatepidi programeeritavad ning muudetavad
Kui võrrelda racing ecut ja power commanderit tavalise tsikli peal millel tavaline tuuning tehtud siis racing ecuga saab kindlasti mõne hobuse rohkem tänu sellele ,et saab palju rohkem seadistada.
makuke kirjutas:Lisaks selline praktiline küsimus, et ideaalse seadistuse korral.. arvestan ,et parimal juhu lsaan 10hp juurde...Palju seda tegelikult 600cc ninja-l tunda annab?
Ärge ainult tuletage meelde, et odav=hea, pole olemas. Tean seda isegi, aga lihtsalt puht huvi pärast tahan teada.
Hm...ma ei taha eriti nõustuda.
Kui powercommanderi ja süütemooduli seadistamis piirid "otsa" ei saa. Siis ma ei näe põhjust miks peaks racing ecu-ga rohkem powerit saama. Küll võib seadistamise täpsus tõesti suurem olla kui ecu "map" on näiteks tihedam kui powercommanderi 250rpm ja gaasiasendeid võib ka mapis rohkem olla. Kuid ma ei oleks kindel selle olulisuse osas. 250rpm on ju tsikli juures päris väike pöörete vahemik tegelikult. Racing ecu-l minusilmis võib olla muid eeliseid peale selle, et Tal võib olla lihtsalt mingeid lisafunktsioone(pit lane limiter, launch control, traction control...mida iganes) ja kogu vajalik juhtmepundar peaks olema tunduvalt väiksem?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.