Hälvik-autojuhid


Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus Postitas Tarts »

Hakkaks enne poriga loopimist otsast peale?

Meenutame, kus kohas taburett turnis? Maanteel.
Mis kiirusega ta roomas? 65km/h ja seda tabureti spido järgi. Reaalne kiirus?
Kas sellise kiirusega sõites on kohustus tagant kiiremini tulija mööda lasta? Kas taburett tegi seda?
Kus kohas taburett maanteel paiknes? Kuni meeter tee servast või kaugemal? Kui pikalt rekka taburei sabas temaga samal kiirusel sõitis ja ohutut möödasõidu võimalust ootas? Kui lähedalt rekka mööda sõitis? Kas ehmatamine on ohutu külgvahe kriteerium? Kas taburettrider nägi ette, et lumega kitsal maanteel võib tagant läheneda rekka, kellele just taburetiga kohakuti olles võib vastu tulla teine auto ja kolmekesi on keeruline teele mahtuda ning rekkal on keeruline libedal teel pidurdada ohutult kiirus tabureti kiirusele? Kas taburettrider oleks pidanud sellega arvestama enne maanteele kruiisima minekut?

Kui nüüd korra veel mõelda, siis kas sellise koguse vastamata küsimuste juures saab väita, et rekkajuht on hälvik?

Ja veel. Tean isiklikult rekka juhte, kes täispikkade haagistega eramajade rajoonis kitsastel tänavatel ajavad ühe tagurdamisega masina läbi "S"-i, ühest põiktänavast teise. Kõik nad suudavad ka taburettidega sõita. Ei tea aga mitte ühtegi taburettriderit, kes suudaks long vehicle-ga kasvõi kohalt võtta. See on lihtsalt tasemete võrdluseks nimetatud. Kas on ikka mõtet peenist sõrmega võrrelda?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”