74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=29663541
Selline masendav uudis. Ma ei püüagi erapoolik olla praegu. Loodetavasti minu elu jooksul, siin Eestis vähemalt, ei lähe läbi.
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Ega kui selline muudatus siin sisse viiakse, siis tõenäoliselt on hulgi neid kellel sellest sügavalt ükskõik on. Mina hakkaks sellist idiootsust lihtsalt ignoreerima ning ju siis tundma sama ärevat tunnet politsei autot nähes kui lubadeta sõidu puhul. Tahetakse ikka vägisi sogada teemat, millele pole nende ametnike tööd absoluutselt vaja raisata. Lihtsalt pole mitte ühtegi põhjust nende muudatuste sisse viimiseks. Keelaks äkki üldse üle 125cc tänaval liigelda, hobujõud jäägu võistlusrajale
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Loodame jah, et ei lähe läbi. Samas olemasolevatele tsiklitele seda piirangut ju rakendada ei saaks!?!?
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Nendel inimestel, kes selliseid jaburdusi välja mõtlevad pole vist ikka ÜLDSE midagi targemat teha..
tel: 56622443
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Võrdõiguslik küsimus... Kuna meeste-naiste vahel on võrdsus siis järelikult.... Tsiklitega võrdselt ka teised ja vähem võrdsemad ühe pulga peale... Kujutage ette seda võrdsust, kus 74 kw rong-traktor-auto jne rügab tööd teha oma suveräänse 2 rattalise kõrval... Tuleb aeg, mil võid parklast võtta 74kw väärtuses tehnikat tasuta... Lõhnab kommunismihõnguliselt...
Marek@hiahuumorpäästabpäeva
T.Ü.R.A. ma ei või!
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Saksas oli see piirang ja kaotati uuesti ära. Statistilise uuringuga tõestati ära, et võimsamad rattad kui 100 HJ ei satu vähemvõimsatest tihemini liiklusõnnetustesse. Kehtis siis 1978-1999 tootjate/edasimüüjate vabatahtliku kokkuleppe alusel.
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
argo_1974 kirjutas:Saksas oli see piirang ja kaotati uuesti ära. Statistilise uuringuga tõestati ära, et võimsamad rattad kui 100 HJ ei satu vähemvõimsatest tihemini liiklusõnnetustesse. Kehtis siis 1978-1999 tootjate/edasimüüjate vabatahtliku kokkuleppe alusel.
Õige jutt! Seda saab ka näha sama ajavahemiku tehnilistest passidest. 72 kw on üldjuhul max! Tehase andmed ei klapi tehnilise passiga?! Dyno näitas tavaliselt tehase andmeid...
Marek
T.Ü.R.A.
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Ei näe asjal mõtet. Sama süsteem, mis 25 kw piirajatel. Muudad paberites ära ja sõidad edasi. Positiivselt mõeldes peaks siis ka kindlustusmakse alanema .
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
warlock kirjutas:argo_1974 kirjutas:Saksas oli see piirang ja kaotati uuesti ära. Statistilise uuringuga tõestati ära, et võimsamad rattad kui 100 HJ ei satu vähemvõimsatest tihemini liiklusõnnetustesse. Kehtis siis 1978-1999 tootjate/edasimüüjate vabatahtliku kokkuleppe alusel.
Õige jutt! Seda saab ka näha sama ajavahemiku tehnilistest passidest. 72 kw on üldjuhul max! Tehase andmed ei klapi tehnilise passiga?! Dyno näitas tavaliselt tehase andmeid...
Marek
T.Ü.R.A.
Sorry aga kui need seda juttu kuulata, et passis oli 72kw aga tegelt oli võimsam siis on ju loogiline, et rattad millel passis oli rohkem kui 72kw sattusid õnnetustesse sama tihedalt ja ma arvan, et kui võrrelda 25kw passis omavaid rattaid ja võimsamaid oleks tulemus sama.
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Kipsi kirjutas:Ei näe asjal mõtet. Sama süsteem, mis 25 kw piirajatel. Muudad paberites ära ja sõidad edasi. Positiivselt mõeldes peaks siis ka kindlustusmakse alanema
.
Tegelikult on125cc ja 25kw piirang osaliselt mõistlik absurd. Lihtsamalt seletades üks paras piinlemine lapsevanemale näiteks, kelle võsuke liiklema hakkab tsikliga...
Marek
T.Ü.R.A.
-
- Postitusi: 3832
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Sorry aga kui need seda juttu kuulata, et passis oli 72kw aga tegelt oli võimsam siis on ju loogiline, et rattad millel passis oli rohkem kui 72kw sattusid õnnetustesse sama tihedalt.[/quote]
Jagad matsu!
Marek@hiahuumorpäästabpäeva.jeje
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Noh, on ju see paljukiidetud Euroopa Liit ikka üks suuremat sorti maksumaksja raha kulutamine selle eesmärgiga et tohutut bürokraatide armeed nuumata ja eks need bürokraadid peavad aeg ajalt ju sellist nägu ka tegama, et and mingit kasulikku tööd teevad. Kahjuks nendest kümnetest tuhandetest seadusesätetest mis nad suudavad välja genereerida on tõenäosusteooria kohaselt osad ikka täiesti idiootsed.
Samas, isegi kui selline seadus läbi läheks mingit moodi järgneks sellel kindlasti suur inimeste meelepaha ja seda and vaevalt väga soovivad. Lisaks muutub väga keeruliseks selle sätte rakendamine kuna mingit moodi ei saa nõuda, et kõik senitoodetud mootorrattad seda järgiks, ehk et äärmisel juhul annaks seda piiri nõuda alles paar aastat peale mootorratta tootjatele etteteatamist nende uutelt ratastelt. Seega, ma arvan, et tonniste omanikud veel niipea oma kaherattalisi jätma ei pea.
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Samas, isegi kui selline seadus läbi läheks mingit moodi järgneks sellel kindlasti suur inimeste meelepaha ja seda and vaevalt väga soovivad. Lisaks muutub väga keeruliseks selle sätte rakendamine kuna mingit moodi ei saa nõuda, et kõik senitoodetud mootorrattad seda järgiks, ehk et äärmisel juhul annaks seda piiri nõuda alles paar aastat peale mootorratta tootjatele etteteatamist nende uutelt ratastelt. Seega, ma arvan, et tonniste omanikud veel niipea oma kaherattalisi jätma ei pea.[/quote]
Seadused ja Sinu-Minu arvamus ei ole võrdsed... Kehtima jääb ju seadus, mitte Sinu arvamus...Samas on Sul võimalik lugeda seadust tasuta ja osta 99,99 raha eest õpik "Kuidas sellest seadusest kõrvale hiilida". Meelepaha võrdub ju Delfi kommentaaridega tegelikult. Olen oma kaasale alati papptaldrikud köögiriiulile sättinud, kui on meelepaha oodata... Aga tegelikult?
Marek
T.Ü.R.A.
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Kas naljatilgad arvavad, et kui selline lollus on läbi läinud temperamentsete prantslaste juures, et sis meie vagurlike ja puht-loll-naivistlike juures peaks midagi teistmoodi olema?
Sealt juurest veel, et kui see debiilsus tehakse üleliiduliseks, siis on selle debiilset täitmist ka üleliiduliselt oodata. Aga puudub info selle kohta, kui massiliselt prantsusmaal seda näiteks rikutakse. Kas kellelgi on sõpse kes konnaõgijatega kuidagi seotud. Või suudab froggyde foorumist miskit lugeda äkki selle kohta?
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
No muidugi piirame siis juba kõikidel sõidukitel 72 Kw peale võimuse (kaasaarvatud rekkad ja sõiduatuod jms ).
Ja 72 Kw tsikliga üle 200 km/h tunnis ei saa sõita ? Samahästi võid tänavapeal kõndides ka surma saada, seega midagi otseselt ju paremaks ei lähe.
Debiilikute kari.
-
- Postitusi: 402
- Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
- Tsikkel: Yamaha XT 660 X
- Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
- Kontakt:
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Kui me räägime reaalselt, siis selline asi nõuab resursse ja lõpuks ikkagi ei toimi....
kui aga rääkida teoorias, siis päriselt on kuskil ju ikkagi mingi mõtteline piir kust edasi muutuvad asjad ebaotstarbeliseks... ehk tekib küsimus milline PRAKTILINE funktsioon on ntx üle 100Kw mootoritel, ja kas neid tavaliikluses lihtsurelike kätte on otstarbekas anda
Ma saan aru kui sellega sporti tehakse.... aga liikluses
PS. Me räägime rangelt mootoratastest, keegi ei hakka piiranguid autodele tegema, vb alles siis kui Bugatti Veiron või mõni topfuel dragster hakkab kah saja tuhande ringis maksma
Või kui keegi hakkaks tootma reaktiivmootoriga rekkasid
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Cyberdyne kirjutas:...teoorias, siis päriselt on kuskil ju ikkagi mingi mõtteline piir kust edasi muutuvad asjad ebaotstarbeliseks... ehk tekib küsimus milline PRAKTILINE funktsioon on ntx üle 100Kw mootoritel, ja kas neid tavaliikluses lihtsurelike kätte on otstarbekas anda
Ma saan aru kui sellega sporti tehakse.... aga liikluses
Sama ka minu arvamus...
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine

HYOSUNG GT650Ri
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Cyberdyne su jutust jääb mulje nagu need hobujõud iseenesest tekitavad avariisid. Kas sa ostad poest tsikli viid garaazi ja hommikuks on ta iseseisvalt teinud avarii? Muudaks ikka seadusi mis selliseid "üliinimestele" kuuluvaid masinaid nii kergesti kätte ei annaks, kasvõi näiteks 5 aastat 125cc sõidukogemust enne 25kw saamist. Usun, et oleks ka tunduvalt lihtsam kui tootjatele uusi piiranguid seada.
Kas mitte road racing rataste mõte oma tulede ja viledega ei olnudki, et inimesed saaksid nendega rajale sõita. Kus siis omakorda need "meeletud" 100+ hobujõudu saaks rakendada?
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Asi ei ole ju selles, et iga 100 kw'ne kohe mingi potensiaalne (proovi korra veel) killer on.
Loogiliselt mõeldes - palju on olukordi tavaliikluses, kus oleks vaja rakendada 100 kw'i? Ma arvan et peaaegu 0.
Ja olgem ausad, neid leidub küll, kes tonnise hullustuse tõttu on väga kiiresti manala toidule läinud...
Kuid eks need KW'd millegi pikendus ole ...
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine

HYOSUNG GT650Ri
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
jansu24 kirjutas:Asi ei ole ju selles, et iga 100 kw'ne kohe mingi <font color=#ff0000>potentsiaalne</font> killer on.
Loogiliselt mõeldes - palju on olukordi tavaliikluses, kus oleks vaja rakendada 100 kw'i? Ma arvan et peaaegu 0.
Ja olgem ausad, neid leidub küll, kes tonnise hullustuse tõttu on väga kiiresti manala toidule läinud...
Kuid eks need KW'd millegi pikendus ole ...
Sulle üritati just selgitada, et tänava liikluses ei olegi tõenäoliselt vaja vaid kui hobi harrastaja tahab sõita rajale siis rajal on tal neid kilowatte vaja!
Kui kohe pole vaja siis varsti on nii või naaa vaja
-
Teema algataja - Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
No mina võrdlen motikaid praegu näiteks kõlaritega.
Kui on pisikesed junnid, siis teevad nad sitta häält, olenemata sellest, kas nad mängivad kõvasti või vaikselt.
Kui on suured, korralikud kõlarid, siis on neid mõnus kuulata ka vaikselt, ei pea heli põhja keerama.
Sama lugu on motikatega, kui ma tahan mõnusalt sõita ka tavaliikluses, siis väike lisahobujõud ei tee üldse paha. Väga suur vahe on, kas ma sebin ringi 72kw või 140kw motikaga isegi siis, kui ma kiirust ei ületa...
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
userman kirjutas:Samas, isegi kui selline seadus läbi läheks mingit moodi järgneks sellel kindlasti suur inimeste meelepaha ja seda and vaevalt väga soovivad.
Järgneks osade mootorratturite, mitte kõigi inimeste meelepaha. Paljudele teeks see ehk isegi heameelt, sest "mis nad mu**id siis kihutavad!".
Tuleb ikka endale aru anda, et suhteliselt väiksele osale meie ühiskonnast lähevad korda mootorrattad ning veel väiksemale osale lähevad korda 100+ hj mootorrattad. Aga mõnele vennale võrdub see hinge sittumisega, kui tema 300+ hj limusiinist keegi tsikliga nagu postist mööda sõidab. Ja nõnda tulebki need saatanasigitised ära keelata!
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Kõlarite võrdlus on päris hea sest olenemata omanikust proovib ta igaljuhul selle kõlari (tsikli) max võimsust. Samuti on neid kellel õnnestub kõlarid (ennast) ribadeks selle proovimise käigus lasta ja on ka neid kes keeravad (rutska) heli maha ja enam seda vbolla kunagi ei proovi. Ja linnapildis oleme näinud kolmandaid (madallendureid) isikuid kes jäävadki seda max võimsust (katsetama) kuulama mille heli kandub meieni läbi auto plekkide vibratsiooni. Jäi nimetamata veel need kes (ringrajal) helivõistlustel käivad ja nad ei katseta kunagi max võimsust (tänaval) ise seal sees olles.
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Seda uudist lugedes on jah ikka peas mõte, et keegi valgekrae seal Brüsseli kõrges klaaspurgis kes nad seal reaalsest elust irdunud on püüab jälle välja paista ja siis on mõtteks võtnud sellise asja välja käia.
Sellised suured keelud tuleks ikka esmalt väga hästi statistikaga ära põhjendada, kui on ikka statistiliselt näha, et üle 75kw mootorratastega juhtub tunduvalt rohkem õnnetusi siis oleks sellel mingi õigustus. Samas peaks siis hakkama ka uurima kas üle 150kw võimsusega autod on võibolla samuti ohtlikumad. Kas Bugatti Veironi 1001hp mootori taltsutamiseks oleks siis ka äkki eriluba vaja või peaks sinna ka panema aiste vahele mingi 95kw mootori?
Sellisel viisial asja absurdseks ajadeks oleks väga kerge Euroopa auto ja mototööstus hävitada.
Samas statistika väidab et kõige rohkem hukkub imimesi hoopis veresoonkonna haiguste jms tagajärjel mis omakorda on tingitud rasvasest toidust jne. MIs teeme siis- keelame hamburgerite müügi ja kiirtiodurestoranide ära ära?
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Enne kui hakata sõimama, tuleks vaadata algteksti.
Point on tegelikult ühisturu reeglite ühtlustamises. EL-is kui ühisturul peaks kehtima ühtsed standardid, kuid Prantsusmaa seadusandlus (74kW piirang) on tekitanud olukorra, kus ühisturg selles valdkonnas ei toimi, st Prantsuse turule on vaja teistmoodi kinnitatud standardiga tsikleid kui igale poole mujale. Euroopa Komisjon otsibki lahendust küsimusele, kuidas kogu Euroopas saaks kehtima üks standard ja ÜKS VÕIMALIKEST variantidest oleks selle piirangu kehtestamine kogu Euroopas. Selle variandi kohta küsiti eskpertarvamust UK tsiklistide esindusorganisatsioonilt (võimalik, et ka teiste riikide samalaadsetelt organisatsioonidelt) ning saadi sealtpoolt selge "EI".
Ongi kogu lugu.
Kellelgi ei ole praegu mingit selget tahtlust sellist piirangut kehtestada, see oli üks võimalikest variantidest probleemi lahendamisel. Ilmselgelt see piirang läbi ei lähe, lisaks tsiklistidele ajab see kindlasti tagajalgadele ka mootorrattatootjad.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
sang kirjutas:Enne kui hakata sõimama, tuleks vaadata algteksti.
Point on tegelikult ühisturu reeglite ühtlustamises. EL-is kui ühisturul peaks kehtima ühtsed standardid, kuid Prantsusmaa seadusandlus (74kW piirang) on tekitanud olukorra, kus ühisturg selles valdkonnas ei toimi, st Prantsuse turule on vaja teistmoodi kinnitatud standardiga tsikleid kui igale poole mujale. Euroopa Komisjon otsibki lahendust küsimusele, kuidas kogu Euroopas saaks kehtima üks standard ja ÜKS VÕIMALIKEST variantidest oleks selle piirangu kehtestamine kogu Euroopas. Selle variandi kohta küsiti eskpertarvamust UK tsiklistide esindusorganisatsioonilt (võimalik, et ka teiste riikide samalaadsetelt organisatsioonidelt) ning saadi sealtpoolt selge "EI".
Ongi kogu lugu.
Kellelgi ei ole praegu mingit selget tahtlust sellist piirangut kehtestada, see oli üks võimalikest variantidest probleemi lahendamisel. Ilmselgelt see piirang läbi ei lähe, lisaks tsiklistidele ajab see kindlasti tagajalgadele ka mootorrattatootjad.
Ja jumal tänatud, et nad inglaste käest küsisid, arvamust prantslaste seaduse kohta
-
- Postitusi: 402
- Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
- Tsikkel: Yamaha XT 660 X
- Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
- Kontakt:
Re: 74kw võimsusepiirang? Tänan, kuid tänan, ei...
Samas mis ühisturust siin rääkida saab, Lätis Leedus arvele võetud sõiduk siinmail võib ikka registreerimata jääda või vajab ümbertegemist või Soome saatmist ntx... pole vaja kaugelt võrdlusi otsida, kus krt see Euroopa ühisturg on?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.