külgkorv

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
jussuf
Postitusi: 133
Liitunud: 15 Veebr 2005, 03:01

külgkorv

Lugemata postitus Postitas jussuf »

Viimati muutis jussuf, 30 Juun 2008, 22:30, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
jussuf
Postitusi: 133
Liitunud: 15 Veebr 2005, 03:01

Lugemata postitus Postitas jussuf »

 
Viimati muutis jussuf, 30 Juun 2008, 21:47, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2416
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 26 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

No ma ostaks endale heameelega külgkorvi (või vähemalt tulevikus koos lastega sõitmiseks) kui korralik korv ei maksaks keskmise kasutatud ratta hinda :cry: .

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!

Cowboy
Postitusi: 232
Liitunud: 30 Jaan 2005, 00:24

Lugemata postitus Postitas Cowboy »

http://www.geocities.com/trailers4mc/ Mootorratta haagised
http://www.mposat.com/ Tsiklid / Osad, ka kylgvankreid leidub
http://www.mpmaailma.com/ MP maailma - Lammutus (Turu lahedal)

http://www.spinnin-wheel.se/ Suurim p6hjamaine lammutus Rootsis


No ulemisest kolmest tasub 6llekasti veoks korvi v6i haaget aeg-ajalt kindlasti vaadata ja lisaks Rootsi link
parit on need lingid siit: Muud kasulikud lingid, mida saab pidevalt taiendada http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=531&start=20

J a n n o
Postitusi: 206
Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas J a n n o »

no nüüd kaevasin kapi põhjast eriti vana teema üles. tekkis huvi endalgi ühele tsiklile külgkorv külge pookida, aga ARK-i tehtud päringule tuli kiire vastus, et VN Classicule pole külgkorv ettenähtud ja kõik. aga hing ei anna rahu. üritan veel leida võimalusi. kuigi seda talve nagu polekski ei tea mida järgmine aasta toob ja nii pikk ja piinarikas on see ootamise aeg.
kas keegi on lääne päritoluga soolotsiklile külgkorvi külge haakinud? kas selleks on üldse mingit ümberehitusluba tarvis?

Riga 13-Mini mopeed-... pikk vahe... -Kawasaki VN-Suzuki Intruder M1800R,Dnepr,Ural - Honda Varadero xl1000v - diisel Ural,Dnepr MT16, IZ Jupiter'68,YamahaXT660R
Kasutaja avatar

Pearu1
Postitusi: 101
Liitunud: 12 Mai 2006, 22:14
Asukoht: Jõgeva/Tartu/Jõhvi

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas Pearu1 »

jussuf kirjutas:

Kas külgkorviga arvel oleva rattaga ei tohi soolona sõita?

Kas ratta ja külgkorvi vaheline liides peab täiesti jäik olema? Leidsin päris huvitava kallutamist võimaldava liigendiga külka - http://www.armec.com/sidewinder.html

Võid täita vabalt sõita ilma külgkorvita, isegi kui registris alrvel külgkorviga. Ise käin isegi ülevaatusel ilma korvita ning probleemi sellest pole seni tehtud.

Vaevalt, et see liigend nüüd jäik peasb olema, liigend kindlasti parandab oluliselt sõiduomadusi eelkõike kurvides.

Peabki jälle mõne korviga ratta hüppesse ajama, see on jälle teistmoodi sõitmine. Imestan ise, et ARK pole veel külgikorviga sõitmiseks lisa eksamit hakkand nõudma.

Desire to Ride! :twisted:
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Seaduse järgi külgkorviga mootorrattaga soolona üldse sõita ei tohi!
See tobe punkt tuleb sõidukite kategooriamääratlustest - korviga ratas ja soolorattas on erineva kategooria sõidukid.

L3-kategooria sõiduk (mootorratas) - kaherattaline sõiduk, mille
mootori töömaht ületab, sisepõlemismootori korral, 50 cm3 ja
valmistajakiirus, mistahes mootori korral, ületab 45 km/h;

L4-kategooria sõiduk (külghaagisega mootorratas) -ebasümmeetrilise
rataste asetusega kolmerattaline sõiduk, mille mootori töömaht ületab,
sisepõlemismootori korral, 50 cm3 ja valmistajakiirus, mistahes
mootori korral, ületab 45 km/h;

Aga Eesti ARK on sellesmõttes täielikud idioodid küll, et siin mõnele mootorrattale külgkorvi külge registreerida on suhteliselt lootusetu ettevõtmine. Tüüpvastus on, et pole ette nähtud. Nende loogika põhineb sellel, et kui tehas antud mudelile külgorvi paigaldusvõimalust ei ole kohe ette näinud või seda lausa sinna juba paigaldanud, siis järelikult ei saa. Samas, kui antud ratas on juba mõnes teises riigis korvi omale külge saanud, siis mingit ümberregistreerimisprobleemi ei ole.

Viimati muutis oldmoped, 28 Veebr 2008, 09:08, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Pearu1
Postitusi: 101
Liitunud: 12 Mai 2006, 22:14
Asukoht: Jõgeva/Tartu/Jõhvi

Lugemata postitus Postitas Pearu1 »

Ütleme siis nii - Politseinikud ei ole selle seadusega ilmsalt siis kursis, kuna mind korduvalt nii Tartus kui Jõgeval IŽiga maha korjatud. Sõitnud olen sedasi pea 2 aastat siis!

Desire to Ride! :twisted:

J a n n o
Postitusi: 206
Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas J a n n o »

leidsin ühe veel vanema teema, kus kasutajanimega Hevimees on Magnale külka külge pookinud. tõenäoliselt ei ole see ka just tootja poolt ettenähtud (tegemist veel velorexi külkaga, mis mõeldud Jawale)

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=2 ... highlight=

ei ole õnnestunud Hevimeest tabada, et uurida kuidas see võimalikuks sai. ehk on keegi selle asjaga kursis lähemalt?

Riga 13-Mini mopeed-... pikk vahe... -Kawasaki VN-Suzuki Intruder M1800R,Dnepr,Ural - Honda Varadero xl1000v - diisel Ural,Dnepr MT16, IZ Jupiter'68,YamahaXT660R
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

Pearu1 kirjutas:

Ütleme siis nii - Politseinikud ei ole selle seadusega ilmsalt siis kursis, kuna mind korduvalt nii Tartus kui Jõgeval IŽiga maha korjatud. Sõitnud olen sedasi pea 2 aastat siis!

Ja mis siis saanud on?

oldmoped kirjutas:

...Tüüpvastus on, et pole ette nähtud. Nende loogika põhineb sellel, et kui tehas antud mudelile külgorvi paigaldusvõimalust ei ole kohe ette näinud või seda lausa sinna juba paigaldanud, siis järelikult ei saa.

See ongi tüüpiline häda ametkondliku mõtlemise puhul – kui ei ole otseselt ette nähtud, siis pole järelikult võimalik. Eks nii on lihtsam elada ja oma tööd teha, kui mõtted on määrusega sätestatud. Ja noh... teed midagi on kohe oht, et satud määrusega vastuollu.

OT: Mõned aastad tagasi oli juhus, kus Viimsis levis kohutav hais (aeg-ajalt seal juhtub). Inimesed hakkasid loomulikult helistama, kuhu vaja. Selle peale sõitis mingi keskkonnainspektsiooni (vms ametkonna) hirmkallis seirekaubik välja ja kukkus mõõtma. Tulemus: "Aga teil ei haise ju siin, aparaat ei näita!"
:wack:

PS! Olen vahel hirmuga mõelnud, et kui keegi üritaks tänapäeval hakata mootorratast leiutama (kaks ratast, mootor ja inimene istub lahtiselt peal), siis tõenäoliselt ei saaks see tohutute turvanõuete tõttu kunagi ideest kaugemale.

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 933
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas retro »

uunikumide talverallis oli ekipaazh vanema goldwingiga, millel vana velorex küljes.
http://unic.didyk.eu/TALVERALLY_2008/large-9.html
sihuke asi pani end ka mõtlema. tahaks korvi külge, midagi uuemat/töökindlamat, kui vanemad "emmilised". huvitaks ennastki, kuidas bürokraatiast läbi murda.
aga jah, Pannonia restaureerimise käigus vastati ka ARk-ist et kui ma külkaga registreerin, siis soolona sõita ei tohi!


kult
Postitusi: 239
Liitunud: 31 Okt 2004, 23:22
Asukoht: Villike, kotun
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kult »

Mulle tehti Võru ARK-is selgeks, et soolotsiklile on võimalik külge haakida külgkorv(e. tänapäevaselt külghaagis), kui tsikkel arvel soolona-klassifitseerub kerghaagisena ja mingeid pabereid ei ole vaja.
Korviga paberites korvi maha kakkuda ei tohi.
Siiski on asi segane küll, olen saanud paberite kontrollimisel teada igatsugu erinevaid versioone-politsei omaenese tarkusest-,kuid trahvi tehtud siiski ei ole.
Tsikliks K-750M, soolo
:?:

Ummamuudu...

J a n n o
Postitusi: 206
Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas J a n n o »

see Võru ARKi seletus mulle meeldib, aga kas ka politseipatrullile, seda
tuleb vist katse-eksituse meetodil proovida. tuleb asi ära korraldada ja vaatame, mida esimene politseinik, kes kinni peab, asjast arvab. ülevaatusele saab ju ilma külghaagiseta minna.

Riga 13-Mini mopeed-... pikk vahe... -Kawasaki VN-Suzuki Intruder M1800R,Dnepr,Ural - Honda Varadero xl1000v - diisel Ural,Dnepr MT16, IZ Jupiter'68,YamahaXT660R
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

kult kirjutas:

soolotsiklile on võimalik külge haakida külgkorv(e. tänapäevaselt külghaagis), kui tsikkel arvel soolona-klassifitseerub kerghaagisena ja mingeid pabereid ei ole vaja.

Selle variandi peale ka ise tükkaega mõelnud, aga ...
sõiduki haagis peab olema registreeritud ning omama registrinumbrit, liikluskindlustust ja ülevaatust. Siiani on kättevõtmise taga juba tükk aega plaanitud eksperiment, minna külgkorviga ARK'i ja proovida see haagisena registreerida.

Kasutaja avatar

mootorrattur
Postitusi: 69
Liitunud: 18 Aug 2005, 15:02
Tsikkel: Jawa
Asukoht: Rakvere
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mootorrattur »

Täpselt ei tea, aga kui mina oma 638 5-6 aastat tagasi arvele võtsin korviga, siis öeldi, et soologa võib ka sõita. Kui paberites korvi ei ole, siis ei tohi ka korviga sõita. Võtke kinni, mis moodi see õige on...


TLH
Postitusi: 243
Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
Tsikkel: külka M; Kawasaki
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas TLH »

minu viffri registreerimistunnistusel on kirjas, et piduriteta haagise lubatud suurim mass on 115kg...

korv võiks ju vabalt kerghaagisena kirja minna, aga kerghaagise definitsioonil on selline klausel juures, et haagis ei tohi toetuda oma tiisliga vedukauto haakeseadmele suurema koormusega kui 5% oma täismassist. huvitav, millise koormusega külgkorv tavaliselt toetub? toetuspunkte on ju mitu...

aga õnneks on kuuri all K-750 ootamas, kui külkaisu peale tuleb :P

Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

K650 soolo, tehasekinnitused ja originaalkorv- ikkagi tahtis ARK mind saata vormistama ümberehituspabereid ja ekspertiisi. Tükk kivinäolist BS ajamist neile kustutas nende isu mind kuhugi saata, paberid vormistati sealsamas ära. Kahtlustan, et läänekale korvi külge aretamine eeldab ümberehitust koos kõikvõimalike jooniste-, tugevusarvutuste-, kindla kvalifikatsiooniga keevitaja- ja ekspertiiside olemasolu.


husu
Postitusi: 105
Liitunud: 25 Veebr 2005, 08:25
Tsikkel: yamaha xjr 1200
Asukoht: tartu

Re:

Lugemata postitus Postitas husu »

mootorrattur kirjutas:

Täpselt ei tea, aga kui mina oma 638 5-6 aastat tagasi arvele võtsin korviga, siis öeldi, et soologa võib ka sõita. Kui paberites korvi ei ole, siis ei tohi ka korviga sõita. Võtke kinni, mis moodi see õige on...

L4 kategooria mootorsõiduk- mootorrattas korviga või ilma. arki kodulehel on selline koht olemas, sõidukite all oli kuskil

maailm jookseb lõpu poole

husu
Postitusi: 105
Liitunud: 25 Veebr 2005, 08:25
Tsikkel: yamaha xjr 1200
Asukoht: tartu

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas husu »

Vahetasin ark'iga maili. öeldi , et tee avaldus ümberehituseks (millele ja milline) siis antakse luba, tuleb valmis teha ja arki ülevaatamisele viia. Või oli ekspertiisi. Mai tea, plaanis see asi järgi proovida. kolistasin vähe googelis ja sealt leidsin Velorex 562 külgkorvi. Sellele pakutakse tehase poolt kaasa universaalseid kinnitusi. Mingipäev kui laupäeval pohmakat pole proovin arkist läbi käia ja avalduse ära teha. Siis vaatab mis edasi saab. loodame..

maailm jookseb lõpu poole

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Upitaks teemat üle pika aja. Kas on kellelgi mingeid tulemusi ette näidata? On keegi ARK'iga (nüüd vist täpne öelda maanteeamet?) sel teemal arutanud?

Motokokkutulekutel on jäänud paar korviga ratast fotosilma ette, kas on omanikud ka siit foorumist ning oskavad mingit infot anda?

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas miilits »

See teema "tohib või ei tohi" meenutab NL aega, ainult siis oli seisukoht, et M-ilistega ei tohi soolona sõita, sest need on liiga võimsad, erandiks olid vaid soolovarjandina ettenähtud eskordi tsiklid, milliseid eraisikud ei saanud soetada. :wack:
Muide aastaid tagasi oli ARK-is ka arutlusel külghaagisega ratta soolona kasutamine, siis isegi plaaniti seda seadustada, kuid sinna see mõte ka jäi.

Kasutaja avatar

hevimees
Postitusi: 166
Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
Asukoht: muuga
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas hevimees »

Rahva tungival soovil kriban siia oma külghaake legaalseks saamise saaga.
Teh passis seisab sõiduki kategooria lahtris L4.ehitusaasta on 1984 mis oli ka selle legaalse teh passi saamise eeliseks(vana aegne ratas)kus jookseb piir ei tea aga küsiti kohe mis aasta,kui saadi teada et 84 siis hakati edasi küsitlema.kere tüüp soovitati kohe panna külghaagisega siis võib sõita ka ilma.külgkorv on ratta jäik osa mis ei kuulu eemaldamisele.passis ka istekohtade arv 3 koos juhiga.telgi kokku 3.veotelgi 1.istekohti juhi kõrval pole märgitud .Ilmselt on võimalik selliselt liigelda ka kolmekesi ratta otsas mul ees lisajalatoed ka :D .

otsustavateks faktoriteks said vanus ja ratas ei olnud eelnevalt Eestis arvel.

Heavymetal nonstop! 56479145
Kasutaja avatar

Erik
Postitusi: 310
Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
Tsikkel: jawaha
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 6 korda

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas Erik »

Jawadel pannakse passi "korviga ratas" ja märkuste alla, et võib sõita soolona. Kõigi ratastega peaks nii olema mis saad/said osta poest korviga või soolona. ÜV pead korviga tegema...

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

miilits kirjutas:

See teema "tohib või ei tohi" meenutab NL aega, ainult siis oli seisukoht, et M-ilistega ei tohi soolona sõita, sest need on liiga võimsad.

Asi selles, et 19" ratastega emmilist tehas kungi soolona ei tootnud ja oli valmistaja andmetes ette nähtud kasutamiseks ainult külgkorviga.
Päriselt on ka korviga ja sooloratta rooligeomeetria kergelt erinevad ja spetsiaalselt korvi jaoks valmistatud masinatel on tunduvalt väiksem esiratta järeljooks ja soolona kasutamisel on väga ebastabiilsed - kas seda ka reaalselt emmeliste valmistamisel oli arvestatud, ei oska küll öelda.

Venemaal praeguse kohta ei oska öelda, aga veel mõned aastad tagasi kehtis see veel küll, et sooloratastena olid vanakooli omadest legaalselt võimalikud vaid tehasest 18" ratastega tulnud versioonid.

hälvik

husu
Postitusi: 105
Liitunud: 25 Veebr 2005, 08:25
Tsikkel: yamaha xjr 1200
Asukoht: tartu

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas husu »

09,04,2011 käisin arkis ja tegin avalduse. arki tüübid kahtlesid, et kas saab ümberehitusloa. Aga praegu ootan põial p.... äkki saab ja siis kui saab, läeb tuunimiseks. avalduse tegin velorexi kohta, sest velorexil netis manuaal olemas kuidas suvalise ratta külge korv paigutada.
p.... = peos. ahh teid pervokotte

maailm jookseb lõpu poole
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 13 korda

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas poison »

oldmoped kirjutas:
miilits kirjutas:

See teema "tohib või ei tohi" meenutab NL aega, ainult siis oli seisukoht, et M-ilistega ei tohi soolona sõita, sest need on liiga võimsad.

Asi selles, et 19" ratastega emmilist tehas kungi soolona ei tootnud ja oli valmistaja andmetes ette nähtud kasutamiseks ainult külgkorviga.
Päriselt on ka korviga ja sooloratta rooligeomeetria kergelt erinevad ja spetsiaalselt korvi jaoks valmistatud masinatel on tunduvalt väiksem esiratta järeljooks ja soolona kasutamisel on väga ebastabiilsed - kas seda ka reaalselt emmeliste valmistamisel oli arvestatud, ei oska küll öelda.

Venemaal praeguse kohta ei oska öelda, aga veel mõned aastad tagasi kehtis see veel küll, et sooloratastena olid vanakooli omadest legaalselt võimalikud vaid tehasest 18" ratastega tulnud versioonid.

ei tehtud mingeid erinevaid järeljookse, lasti kõik ühelt liinilt, ainult kinnitusnublud jäeti ära ja lisati joodiku kinnitus, 18 tolliste rataste osas nõustun


husu
Postitusi: 105
Liitunud: 25 Veebr 2005, 08:25
Tsikkel: yamaha xjr 1200
Asukoht: tartu

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas husu »

Täna oli see õnnelik päev kus saadeti ekspertiisi suunamise leht. Nüüd siis tuleb teha külgkorvi ja mootorratta vahelised kinnitused ja külge panna. Ja külgkorv tuleb ka sebida.

maailm jookseb lõpu poole

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas petz »

badandevil kirjutas:

Oli ka aeg, virised juba rohkem kui aasta seda teemat ;)

...tead meile külgkorvist kah midagi targemat kõnelda v???


husu
Postitusi: 105
Liitunud: 25 Veebr 2005, 08:25
Tsikkel: yamaha xjr 1200
Asukoht: tartu

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas husu »

ahahahahahaaa ilgelt naljakas on kiusata. anda mulle valed telefoninumbrid ja ise minu eest ära osta korv. ma juba kartsin et pean saaremaale minema mingi teise korvi järele. aga samas pole mulle siukse ägeda süsteemiga ja nii sobivat kingitust kunagi sünnipäevaks tehtud. aitähh kati

maailm jookseb lõpu poole
Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 351
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: Honda CB500XA
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 23 korda

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas Margit »

.

Viimati muutis Margit, 10 Mai 2012, 00:16, muudetud 1 kord kokku.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”