Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
Re: Rumalad küsimused
Ärge kohe vastu pead lööge.. aga kiskusin talvel rattal ( cbr 600 ) tagaratta küljest ära ja vaatasin üldse kuidas asjad lahti käivad.. Aga ratast tagasi pannes ei ole enam väga kindel, et kas see ka otseks jäi. Et mille järgi seda üldse otseks aetakse? Või kuidas kõige lollikindlam seda vaadata on? Tagakiige mõlemalt poolt peab kummini samasugune maa jääma?
Ja siis see mure ka veel, et kui ratas tagumise puki peal seisab ja ratast ringi ajada, siis kett käib ülevalt vastu kiige kinnituskohta.. Mis rumalusega ma nüüd hakkama olen saanud?
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
Sul peaks olema tagakiigel reguleerimissüsteem ning ka tähistused, mille järgi saad paika ajada.
Re: Rumalad küsimused
Kui mitu korda läheks mootorratta kokkupanek varusosadest kallimaks, kui see poest osta?
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: Rumalad küsimused
Kulu kirjutas:Kui mitu korda läheks mootorratta kokkupanek varusosadest kallimaks, kui see poest osta?
Mina pakun 10 korda, aga võibolla ka rohkem!
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
uljasvaluvelg kirjutas:Kulu kirjutas:Kui mitu korda läheks mootorratta kokkupanek varusosadest kallimaks, kui see poest osta?
Selle kohta peaks vast kehtima täpse kalkulatsiooni tulemusel saadud arv, ja see on sitaks kallimaks+ oma töö ja vaev, koostamisel ja juppide tellimisel.
Näiteks enda Kawakale ostsin piduri klotsid, väljaminek oli mingi 800eeku, võibolla maksin üle, aga edasi mõtle ise
http://www.krracing.ee/
Re: Rumalad küsimused
madjs kirjutas:uljasvaluvelg kirjutas:Kulu kirjutas:Kui mitu korda läheks mootorratta kokkupanek varusosadest kallimaks, kui see poest osta?
Selle kohta peaks vast kehtima täpse kalkulatsiooni tulemusel saadud arv, ja see on sitaks kallimaks+ oma töö ja vaev, koostamisel ja juppide tellimisel.
Näiteks enda Kawakale ostsin piduri klotsid, väljaminek oli mingi 800eeku, võibolla maksin üle, aga edasi mõtle ise
Autodega ju sama lugu.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad küsimused
madjs kirjutas:uljasvaluvelg kirjutas:Kulu kirjutas:Kui mitu korda läheks mootorratta kokkupanek varusosadest kallimaks, kui see poest osta?
Selle kohta peaks vast kehtima täpse kalkulatsiooni tulemusel saadud arv, ja see on sitaks kallimaks+ oma töö ja vaev, koostamisel ja juppide tellimisel.
Näiteks enda Kawakale ostsin piduri klotsid, väljaminek oli mingi 800eeku, võibolla maksin üle, aga edasi mõtle ise
Esimesed/tagumised - mille eest ja kellele Sa sihukest kullahinda maksid? Enda masinale sain 200.- eest tagumised ja veel mingi hea seguga.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Esimesed/tagumised - mille eest ja kellele Sa sihukest kullahinda maksid? Enda masinale sain 200.- eest tagumised ja veel mingi hea seguga.[/quote]
Kogu jooksu ostsin. Selle kuskohast ostsin jätan endateada, kiirost oli kuna esijooks läks raud rauale, tagumised olid too moment ok. aga läksid ka uued. Eks järgmine kord uurin ka hindasid, kui muidugi jälle ost viimasele hetkele ei jää.
http://www.krracing.ee/
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
800 ei ole komplekti eest väga ulme, eriti, kui lähed näiteks esindusse ostma.
Re: Rumalad küsimused
madjs kirjutas:Esimesed/tagumised - mille eest ja kellele Sa sihukest kullahinda maksid? Enda masinale sain 200.- eest tagumised ja veel mingi hea seguga.
Kogu jooksu ostsin. Selle kuskohast ostsin jätan endateada, kiirost oli kuna esijooks läks raud rauale, tagumised olid too moment ok. aga läksid ka uued. Eks järgmine kord uurin ka hindasid, kui muidugi jälle ost viimasele hetkele ei jää.[/quote]
Motokeskusest ostsin ka paar suve tagasi piduriklotsid kawale ja maksib miski 2200.- tootjaks sbs, nii et 800 ikka väga hea ost
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
metalli Nano optimisaator ?!
toote koduleht on siin vene keeles http://www.nanogroup.ru/index.php?id=27
inglise keeles http://www.nanogroup.ru/index.php?id=21
kas olnud kookupuudet juba selliste toodetega ja mis üldse arvate sellest asjast,tüüp kes pakub seda toodet on ise väga sissevõetud asjast aga ennem kui ostan, tahaks ka teiste arvamust kuulata,
jutt muidugi tal ulmeline,mootori eluiga pikeneb mitu korda,küttekulu väheneb kuni 15%,mootori müra väheneb,seda kuulsin oma kõrvaga,kui ennem ta voyageri disla mölises nagu diisel rong siis peale selle sisse valamist mootor jäi tõesti vaiksemaks
sama asja on ka kütte lisandina,ning peale selle küttele lisamist pidavat disla pump nii heaks minema ,et lase või vett läbi
100ml banka maksab 71 euri
samas võin anda kontakti kui kellelgi huvi tekib toote vastu
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Mingi autoajakiri (nimi ei tule hetkel meelda, aga suht tõsiseltvõetav) testis kunagi mingeid selliseid lisandeid. Alguses oli kõrvaga kuulates tulemus väga hea justkui olnud. Aga kui 3000 km pärast mootor lahti võeti oli oi-oi. Kogu effekt oli olnud puhas viskoossuse kasvatamine ja lõpuks olid rõngad ja saaled kõik täita kinni sellest ködist.
Ehk kui diisel teeb diisli häält, siis see ei tähenda et ta rikkis on, tehases ongi ta selliseks tehtud. Ja ise autotööstusega suht ligidalt kokku puutununa võin öelda et tehased kulutavad miljonites kordades palju suuremat raha selle nimel, et asju vaiksemaks teha, miks nemad siis neid praktiliselt tasuta imepurgikesi ei kasuta.
Re: Rumalad küsimused
Tahaks tsiklit täna käima proovida, aga selleks on vaja aku peale vedada ja pärast ei viitsi ma seda ma võtta. Küsimus selline, et ega akuga midagi ei juhtu öösel nende külmakraadidega? Olen kuulnud küll, et akud külmuvad ribadeks, aga selleks peab vist olema väga külm, või kuidas?
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Rumalad küsimused
Normaalselt täis akuga ei juhtu midagi, aku külmub lõhki ikka seepärast et on tühi. Mul elavad kõik akud talve praktiliselt õuetemperatuuril üle, korra paari kuu jooksul teen tühjenemis-laadimistsükli neile ja ei mingit probleemi. Kuidas su meelest siis autod talvel üldse õues olla saavad?

Re: Rumalad küsimused
Ma ei tea kui täis mu aku on, eile ostsin. Selle auto värgi peale mõtlesin ise ka.
-
- Postitusi: 1277
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Rumalad küsimused
Värskelt ostetud aku soovitan parema toimimise ja pikema eluea nimel korra ära formateerida. Kui on kuiv aku, siis paned lüüdi sisse ja teed selle tsükli läbi, mis manuaal ette näeb, kui ostsid kasutusvalmis happega aku, jääb see aste vahele. Võtad tavalise esitule pirni (kui on väike aku, alla 8-10 Ah, siis aitab suunatulepirnist) ja paned pirni aku pealt põlema. Lased senikaua põleda, kuni pirn päris tuhmiks jääb ja siis laed KOHE väikese vooluga aku korralikult täis. Kindlasti ei tohi akut täiesti tühjaks laadida, nii et pirn enam üldse ei põle! sellega võid uue aku kohe kasutuskõlbmatuks muuta.

Re: Rumalad küsimused
isakene kirjutas:Normaalselt täis akuga ei juhtu midagi, aku külmub lõhki ikka seepärast et on tühi. Mul elavad kõik akud talve praktiliselt õuetemperatuuril üle, korra paari kuu jooksul teen tühjenemis-laadimistsükli neile ja ei mingit probleemi. Kuidas su meelest siis autod talvel üldse õues olla saavad?
See talv mul üks läks jäässe Eelmine aasta ostetud, sildi järgi pidi -38 kannatama aga -20 ja oli punnis. Peale üles sulamist sai täis laadida ja töötab ilusti edasi
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Rumalad küsimused
Aku külmub lõhki kuna on tühi? Mis asi seal siis paisub nii kõvasti? Tühi ju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Rumalad küsimused
justcraizy kirjutas:Aku külmub lõhki kuna on tühi? Mis asi seal siis paisub nii kõvasti? Tühi ju
Ega siis aku tühjenedes elektrolüüt kuhugi kao.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Tühjenev aku imeb happe plaatidesse, st. mida tühjem on aku seda lahjem elektrolüüt plaatide vahele jääb ja seda kergemini ka külmub.
http://www.krracing.ee/
Re: Rumalad küsimused
Aku tühjenedes lähevad happe ioonid plaatide aktiivkihi sisse ja elektrolüüt muutub "veeks" mis külmudes aku lõhub.
Re: Rumalad küsimused
Jälle üks küsimus. 2T vene rataste bensiini ja õli vahekord on 1:25, õli potskul on kirjas "... tavaliselt 1:50". Kumba ma järgima peaks?
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Rumalad küsimused
ping kirjutas:Aku tühjenedes lähevad happe ioonid plaatide aktiivkihi sisse ja elektrolüüt muutub "veeks" mis külmudes aku lõhub.
Jälle targem, thanks
Re: Rumalad küsimused
jegesmesh kirjutas:Jälle üks küsimus. 2T vene rataste bensiini ja õli vahekord on 1:25, õli potskul on kirjas "... tavaliselt 1:50". Kumba ma järgima peaks?
Sellisel juhul pead järgima ettekirjutuse kohaselt, ehk 1:25. Asi on tehnikas (laager või puks jne) mitte õlis ega vahekorras! Tavaliselt 1:50 sobib tehniliselt täiuslikumate mootorite osas....
Marek
T.Ü.R.A. ma ei või!
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
Ma ise olen kasutanud vahepealseid 1:30, 1:35 ja 1:40 vahekordasid õli segamisel. Arvestagem ka sellega et tänapäevased õlid paremate omadustega kui "veneaegsed".
Re: Rumalad küsimused
mx77 kirjutas:Mingi autoajakiri (nimi ei tule hetkel meelda, aga suht tõsiseltvõetav) testis kunagi mingeid selliseid lisandeid. Alguses oli kõrvaga kuulates tulemus väga hea justkui olnud. Aga kui 3000 km pärast mootor lahti võeti oli oi-oi. Kogu effekt oli olnud puhas viskoossuse kasvatamine ja lõpuks olid rõngad ja saaled kõik täita kinni sellest ködist.
Ehk kui diisel teeb diisli häält, siis see ei tähenda et ta rikkis on, tehases ongi ta selliseks tehtud. Ja ise autotööstusega suht ligidalt kokku puutununa võin öelda et tehased kulutavad miljonites kordades palju suuremat raha selle nimel, et asju vaiksemaks teha, miks nemad siis neid praktiliselt tasuta imepurgikesi ei kasuta.
kas jutt käis http://www.nanogroup.ru/index.php?id=21 samast asjast seal ajakirjas ?ega mulgi usku pole nendesse ime iladesse,sellepärast ka küsimuse panin,et kas on keegi kokku puutunud
aga see jutt muidugi,et tehas teeebki mootori kolisevana millegipärast minu disla x5 küll ei mölise ega kolise aga samas abikaasa Viano lõgiseb tühikäigul päris korralikult
iseenesest Nano tehnoloogia pekas olema küll vähe ulmeline ja ega vist muidu teada saa kas mõjub või mitte kui ära ei katseta,valan ühe poti oma ktm-i ja vaatab mis saab
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Rumalad küsimused
extinction kirjutas:Ma ise olen kasutanud vahepealseid 1:30, 1:35 ja 1:40 vahekordasid õli segamisel. Arvestagem ka sellega et tänapäevased õlid paremate omadustega kui "veneaegsed".
Tänapäevaste õli omadustega on paljud mootorid "kepsud kotti" teemal lõpetanud oma eksisteerimise. Veneaegsete mootorite omapära ei ole muutunud vaatamata sellele, et õlid on täissütetiliseltkuulikindlad. Õli viga ju pole.. Liiga palju ootad ehk õli kvalteedist aga selle taga ei ole tehnikat, mis seda mõistaks... Arusaamatult jookseb see tehnika kokku, kuna Yamule sobis, kuid IZ-ile mitte.. Parimal moel sätiks kastorka segu kokku, mis tavakodanikul kõhulahtistina toimib!
Marek
T.Ü.R.A. ma ei või!
PS! Kastorka ei segune bensiiniga... Piiritus oleks abiks!
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
No disla mölin ei tulene küll sellest. et sal midagi kolksuks ja vastastikku koliseks .
Heli allikaks on vanematel paljuski kõrgsurve torustik ja põlemisprotsess ise. Kaasaegsetel disladel toimub kütusepihustus 5-e eraldi pihustusena ja pagan insenerid näevad põrguvaeva, et neid paika saada. Muuseas, vanad eelkambrga diislid olid vaiksemad kui otsepritsega TDI-d.
Re: Rumalad küsimused
mx77 kirjutas:No disla mölin ei tulene küll sellest. et sal midagi kolksuks ja vastastikku koliseks
.
Heli allikaks on vanematel paljuski kõrgsurve torustik ja põlemisprotsess ise. Kaasaegsetel disladel toimub kütusepihustus 5-e eraldi pihustusena ja pagan insenerid näevad põrguvaeva, et neid paika saada. Muuseas, vanad eelkambrga diislid olid vaiksemad kui otsepritsega TDI-d.
Hmm.. Koostöös Värtoniga sai loodud keemiat: "Amordi erektor"(kollane aerosool, mille amordile pihustamisel..), "Bensiini rohkendi" (tilgatuma bensiinipaagi sisse puistad pulbrit (hämmastaval moel jõuad kohale koos roosa elevandiga...) "Piduripingur" teeb supporti punaseks ja... Mingil ajal oli selline teleturu kaup, nigu MotorUp.. Osav manipuleerimine reklaamisõltlasega! "Me võime väntvõllile isegi vett pihustada!?" Ja seda oligi vaja teha, kuna õlipuuduses mootor hakkas kokku jooksma... Jahutav vesi päästis reklaami! Tegelikult piisab vaid õigeaegsest õli vahetusest, mis seisneb 5000 km (vaatamata tehase ettekirjutusele). Ahjaaa! On olemas ka võimalus, kuidas Su pruudil "tusatujulisedpäevad" kõrvaldada.... Isegi selle tarbeks on nanohüppernaabrimees olemas!
Marek
T.Ü.R.A. ma ei või!
PS! Stay tuned!