Rumalad küsimused

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

martenra
Postitusi: 85
Liitunud: 27 Jaan 2009, 20:05
Tsikkel: Honda CBR600, Yamaha YZF-R1

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas martenra »

Ärge kohe vastu pead lööge.. aga kiskusin talvel rattal ( cbr 600 ) tagaratta küljest ära ja vaatasin üldse kuidas asjad lahti käivad.. Aga ratast tagasi pannes ei ole enam väga kindel, et kas see ka otseks jäi. Et mille järgi seda üldse otseks aetakse? Või kuidas kõige lollikindlam seda vaadata on? Tagakiige mõlemalt poolt peab kummini samasugune maa jääma?
Ja siis see mure ka veel, et kui ratas tagumise puki peal seisab ja ratast ringi ajada, siis kett käib ülevalt vastu kiige kinnituskohta.. Mis rumalusega ma nüüd hakkama olen saanud? :wack:
:oops:

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Primo »

Sul peaks olema tagakiigel reguleerimissüsteem ning ka tähistused, mille järgi saad paika ajada.

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Vaata piki ketti- näed ära kummale poole ratas viltu on.


Kulu
Postitusi: 83
Liitunud: 28 Jaan 2010, 13:10
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Kulu »

Kui mitu korda läheks mootorratta kokkupanek varusosadest kallimaks, kui see poest osta? :bsmile:

Elus on kaks tähtsat reeglit: ära kunagi ütle kõike korraga.
Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg »

Kulu kirjutas:

Kui mitu korda läheks mootorratta kokkupanek varusosadest kallimaks, kui see poest osta? :bsmile:

Mina pakun 10 korda, aga võibolla ka rohkem! :lol: :lol:

Honda Transalp

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas madjs »

uljasvaluvelg kirjutas:
Kulu kirjutas:

Kui mitu korda läheks mootorratta kokkupanek varusosadest kallimaks, kui see poest osta? :bsmile:

Selle kohta peaks vast kehtima täpse kalkulatsiooni tulemusel saadud arv, ja see on sitaks kallimaks+ oma töö ja vaev, koostamisel ja juppide tellimisel.
Näiteks enda Kawakale ostsin piduri klotsid, väljaminek oli mingi 800eeku, võibolla maksin üle, aga edasi mõtle ise :bsmile:

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

mofomofo
Postitusi: 139
Liitunud: 30 Juun 2008, 11:47

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mofomofo »

madjs kirjutas:
uljasvaluvelg kirjutas:
Kulu kirjutas:

Kui mitu korda läheks mootorratta kokkupanek varusosadest kallimaks, kui see poest osta? :bsmile:

Selle kohta peaks vast kehtima täpse kalkulatsiooni tulemusel saadud arv, ja see on sitaks kallimaks+ oma töö ja vaev, koostamisel ja juppide tellimisel.
Näiteks enda Kawakale ostsin piduri klotsid, väljaminek oli mingi 800eeku, võibolla maksin üle, aga edasi mõtle ise :bsmile:

Autodega ju sama lugu.

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Boobush »

madjs kirjutas:
uljasvaluvelg kirjutas:
Kulu kirjutas:

Kui mitu korda läheks mootorratta kokkupanek varusosadest kallimaks, kui see poest osta? :bsmile:

Selle kohta peaks vast kehtima täpse kalkulatsiooni tulemusel saadud arv, ja see on sitaks kallimaks+ oma töö ja vaev, koostamisel ja juppide tellimisel.
Näiteks enda Kawakale ostsin piduri klotsid, väljaminek oli mingi 800eeku, võibolla maksin üle, aga edasi mõtle ise :bsmile:

Esimesed/tagumised - mille eest ja kellele Sa sihukest kullahinda maksid? Enda masinale sain 200.- eest tagumised ja veel mingi hea seguga.


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas madjs »

Esimesed/tagumised - mille eest ja kellele Sa sihukest kullahinda maksid? Enda masinale sain 200.- eest tagumised ja veel mingi hea seguga.[/quote]

Kogu jooksu ostsin. Selle kuskohast ostsin jätan endateada, kiirost oli kuna esijooks läks raud rauale, tagumised olid too moment ok. aga läksid ka uued. Eks järgmine kord uurin ka hindasid, kui muidugi jälle ost viimasele hetkele ei jää.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

800 ei ole komplekti eest väga ulme, eriti, kui lähed näiteks esindusse ostma.

Kasutaja avatar

Maku
Postitusi: 216
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:29
Tsikkel: Kawa ZX-6R '04
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Maku »

madjs kirjutas:

Esimesed/tagumised - mille eest ja kellele Sa sihukest kullahinda maksid? Enda masinale sain 200.- eest tagumised ja veel mingi hea seguga.

Kogu jooksu ostsin. Selle kuskohast ostsin jätan endateada, kiirost oli kuna esijooks läks raud rauale, tagumised olid too moment ok. aga läksid ka uued. Eks järgmine kord uurin ka hindasid, kui muidugi jälle ost viimasele hetkele ei jää.[/quote]

Motokeskusest ostsin ka paar suve tagasi piduriklotsid kawale ja maksib miski 2200.- tootjaks sbs, nii et 800 ikka väga hea ost (w)

Väikesed inimesed räägivad teistest, keskmised inimesed räägivad sündmustest, ülejäänud räägivad ideedest.
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

metalli Nano optimisaator ?!

Lugemata postitus Postitas kaval »

toote koduleht on siin vene keeles http://www.nanogroup.ru/index.php?id=27
inglise keeles http://www.nanogroup.ru/index.php?id=21

kas olnud kookupuudet juba selliste toodetega ja mis üldse arvate sellest asjast,tüüp kes pakub seda toodet on ise väga sissevõetud asjast aga ennem kui ostan, tahaks ka teiste arvamust kuulata,
jutt muidugi tal ulmeline,mootori eluiga pikeneb mitu korda,küttekulu väheneb kuni 15%,mootori müra väheneb,seda kuulsin oma kõrvaga,kui ennem ta voyageri disla mölises nagu diisel rong siis peale selle sisse valamist mootor jäi tõesti vaiksemaks
sama asja on ka kütte lisandina,ning peale selle küttele lisamist pidavat disla pump nii heaks minema ,et lase või vett läbi :roll:

100ml banka maksab 71 euri

samas võin anda kontakti kui kellelgi huvi tekib toote vastu

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mingi autoajakiri (nimi ei tule hetkel meelda, aga suht tõsiseltvõetav) testis kunagi mingeid selliseid lisandeid. Alguses oli kõrvaga kuulates tulemus väga hea justkui olnud. Aga kui 3000 km pärast mootor lahti võeti oli oi-oi. Kogu effekt oli olnud puhas viskoossuse kasvatamine ja lõpuks olid rõngad ja saaled kõik täita kinni sellest ködist.

Ehk kui diisel teeb diisli häält, siis see ei tähenda et ta rikkis on, tehases ongi ta selliseks tehtud. Ja ise autotööstusega suht ligidalt kokku puutununa võin öelda et tehased kulutavad miljonites kordades palju suuremat raha selle nimel, et asju vaiksemaks teha, miks nemad siis neid praktiliselt tasuta imepurgikesi ei kasuta.

Viimati muutis mx77, 07 Mär 2010, 17:43, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Tahaks tsiklit täna käima proovida, aga selleks on vaja aku peale vedada ja pärast ei viitsi ma seda ma võtta. Küsimus selline, et ega akuga midagi ei juhtu öösel nende külmakraadidega? Olen kuulnud küll, et akud külmuvad ribadeks, aga selleks peab vist olema väga külm, või kuidas?

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1277
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas isakene »

Normaalselt täis akuga ei juhtu midagi, aku külmub lõhki ikka seepärast et on tühi. Mul elavad kõik akud talve praktiliselt õuetemperatuuril üle, korra paari kuu jooksul teen tühjenemis-laadimistsükli neile ja ei mingit probleemi. Kuidas su meelest siis autod talvel üldse õues olla saavad? :D

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Ma ei tea kui täis mu aku on, eile ostsin. Selle auto värgi peale mõtlesin ise ka. :roll:

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1277
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas isakene »

Värskelt ostetud aku soovitan parema toimimise ja pikema eluea nimel korra ära formateerida. Kui on kuiv aku, siis paned lüüdi sisse ja teed selle tsükli läbi, mis manuaal ette näeb, kui ostsid kasutusvalmis happega aku, jääb see aste vahele. Võtad tavalise esitule pirni (kui on väike aku, alla 8-10 Ah, siis aitab suunatulepirnist) ja paned pirni aku pealt põlema. Lased senikaua põleda, kuni pirn päris tuhmiks jääb ja siis laed KOHE väikese vooluga aku korralikult täis. Kindlasti ei tohi akut täiesti tühjaks laadida, nii et pirn enam üldse ei põle! sellega võid uue aku kohe kasutuskõlbmatuks muuta.


tanel-

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas tanel- »

isakene kirjutas:

Normaalselt täis akuga ei juhtu midagi, aku külmub lõhki ikka seepärast et on tühi. Mul elavad kõik akud talve praktiliselt õuetemperatuuril üle, korra paari kuu jooksul teen tühjenemis-laadimistsükli neile ja ei mingit probleemi. Kuidas su meelest siis autod talvel üldse õues olla saavad? :D

See talv mul üks läks jäässe :roll: Eelmine aasta ostetud, sildi järgi pidi -38 kannatama aga -20 ja oli punnis. Peale üles sulamist sai täis laadida ja töötab ilusti edasi :)

Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

Aku külmub lõhki kuna on tühi? Mis asi seal siis paisub nii kõvasti? Tühi ju :D

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1498
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

justcraizy kirjutas:

Aku külmub lõhki kuna on tühi? Mis asi seal siis paisub nii kõvasti? Tühi ju :D

Ega siis aku tühjenedes elektrolüüt kuhugi kao.


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas madjs »

Tühjenev aku imeb happe plaatidesse, st. mida tühjem on aku seda lahjem elektrolüüt plaatide vahele jääb ja seda kergemini ka külmub.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas ping »

Aku tühjenedes lähevad happe ioonid plaatide aktiivkihi sisse ja elektrolüüt muutub "veeks" mis külmudes aku lõhub.

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Jälle üks küsimus. 2T vene rataste bensiini ja õli vahekord on 1:25, õli potskul on kirjas "... tavaliselt 1:50". Kumba ma järgima peaks?

Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

ping kirjutas:

Aku tühjenedes lähevad happe ioonid plaatide aktiivkihi sisse ja elektrolüüt muutub "veeks" mis külmudes aku lõhub.

Jälle targem, thanks :)

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)

warlock
Postitusi: 64
Liitunud: 15 Jaan 2005, 10:07
Tsikkel: XT600FZR
Asukoht: Türisalu
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas warlock »

jegesmesh kirjutas:

Jälle üks küsimus. 2T vene rataste bensiini ja õli vahekord on 1:25, õli potskul on kirjas "... tavaliselt 1:50". Kumba ma järgima peaks?

Sellisel juhul pead järgima ettekirjutuse kohaselt, ehk 1:25. Asi on tehnikas (laager või puks jne) mitte õlis ega vahekorras! :roll: Tavaliselt 1:50 sobib tehniliselt täiuslikumate mootorite osas....

Marek
T.Ü.R.A. ma ei või!


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Ma ise olen kasutanud vahepealseid 1:30, 1:35 ja 1:40 vahekordasid õli segamisel. Arvestagem ka sellega et tänapäevased õlid paremate omadustega kui "veneaegsed".

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kaval »

mx77 kirjutas:

Mingi autoajakiri (nimi ei tule hetkel meelda, aga suht tõsiseltvõetav) testis kunagi mingeid selliseid lisandeid. Alguses oli kõrvaga kuulates tulemus väga hea justkui olnud. Aga kui 3000 km pärast mootor lahti võeti oli oi-oi. Kogu effekt oli olnud puhas viskoossuse kasvatamine ja lõpuks olid rõngad ja saaled kõik täita kinni sellest ködist.

Ehk kui diisel teeb diisli häält, siis see ei tähenda et ta rikkis on, tehases ongi ta selliseks tehtud. Ja ise autotööstusega suht ligidalt kokku puutununa võin öelda et tehased kulutavad miljonites kordades palju suuremat raha selle nimel, et asju vaiksemaks teha, miks nemad siis neid praktiliselt tasuta imepurgikesi ei kasuta.

kas jutt käis http://www.nanogroup.ru/index.php?id=21 samast asjast seal ajakirjas ?ega mulgi usku pole nendesse ime iladesse,sellepärast ka küsimuse panin,et kas on keegi kokku puutunud
aga see jutt muidugi,et tehas teeebki mootori kolisevana (lol) millegipärast minu disla x5 küll ei mölise ega kolise aga samas abikaasa Viano lõgiseb tühikäigul päris korralikult
iseenesest Nano tehnoloogia pekas olema küll vähe ulmeline ja ega vist muidu teada saa kas mõjub või mitte kui ära ei katseta,valan ühe poti oma ktm-i ja vaatab mis saab :wack:

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis

warlock
Postitusi: 64
Liitunud: 15 Jaan 2005, 10:07
Tsikkel: XT600FZR
Asukoht: Türisalu
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas warlock »

extinction kirjutas:

Ma ise olen kasutanud vahepealseid 1:30, 1:35 ja 1:40 vahekordasid õli segamisel. Arvestagem ka sellega et tänapäevased õlid paremate omadustega kui "veneaegsed".

Tänapäevaste õli omadustega on paljud mootorid "kepsud kotti" teemal lõpetanud oma eksisteerimise. Veneaegsete mootorite omapära ei ole muutunud vaatamata sellele, et õlid on täissütetiliseltkuulikindlad. Õli viga ju pole.. Liiga palju ootad ehk õli kvalteedist aga selle taga ei ole tehnikat, mis seda mõistaks... Arusaamatult jookseb see tehnika kokku, kuna Yamule sobis, kuid IZ-ile mitte.. Parimal moel sätiks kastorka segu kokku, mis tavakodanikul kõhulahtistina toimib! 8)

Marek
T.Ü.R.A. ma ei või!
PS! Kastorka ei segune bensiiniga... Piiritus oleks abiks!

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mx77 »

No disla mölin ei tulene küll sellest. et sal midagi kolksuks ja vastastikku koliseks :).
Heli allikaks on vanematel paljuski kõrgsurve torustik ja põlemisprotsess ise. Kaasaegsetel disladel toimub kütusepihustus 5-e eraldi pihustusena ja pagan insenerid näevad põrguvaeva, et neid paika saada. Muuseas, vanad eelkambrga diislid olid vaiksemad kui otsepritsega TDI-d.


warlock
Postitusi: 64
Liitunud: 15 Jaan 2005, 10:07
Tsikkel: XT600FZR
Asukoht: Türisalu
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas warlock »

mx77 kirjutas:

No disla mölin ei tulene küll sellest. et sal midagi kolksuks ja vastastikku koliseks :).
Heli allikaks on vanematel paljuski kõrgsurve torustik ja põlemisprotsess ise. Kaasaegsetel disladel toimub kütusepihustus 5-e eraldi pihustusena ja pagan insenerid näevad põrguvaeva, et neid paika saada. Muuseas, vanad eelkambrga diislid olid vaiksemad kui otsepritsega TDI-d.

Hmm.. Koostöös Värtoniga sai loodud keemiat: "Amordi erektor"(kollane aerosool, mille amordile pihustamisel..), "Bensiini rohkendi" (tilgatuma bensiinipaagi sisse puistad pulbrit (hämmastaval moel jõuad kohale koos roosa elevandiga...) "Piduripingur" teeb supporti punaseks ja... Mingil ajal oli selline teleturu kaup, nigu MotorUp.. Osav manipuleerimine reklaamisõltlasega! "Me võime väntvõllile isegi vett pihustada!?" Ja seda oligi vaja teha, kuna õlipuuduses mootor hakkas kokku jooksma... Jahutav vesi päästis reklaami! Tegelikult piisab vaid õigeaegsest õli vahetusest, mis seisneb 5000 km (vaatamata tehase ettekirjutusele). Ahjaaa! On olemas ka võimalus, kuidas Su pruudil "tusatujulisedpäevad" kõrvaldada.... Isegi selle tarbeks on nanohüppernaabrimees olemas! (crash)

Marek

T.Ü.R.A. ma ei või!
PS! Stay tuned!

Suletud

Mine “Ajaviiteks...”