Lennukibensiin tsiklikütusena
Ehk on tegu selle vedelikuga, mis kandis vanasti nime "Aviobensiin" ja seda müüdi värvipoodides pintslite pesemiseks ning kõrvuti atsetooni ja "white spirt"-iga ?
Ausalt öeldes ei tea ma sellest lennukibensiini asjast suurt midagi, aga oluline loogikaviga paistab threadist küll.
- Kui lennukibensiin on surveastmega 100+, siis kuidas ta küll kolbe lõhub tõstmata kompressiooniga masinatel? Mida kõrgema oktaaniarvuga bensiin, seda AEGLASEMALT ( ehk tuimemalt) ta põleb. Seega ei saa kolvid enam nii tugevaid lööke, kui näiteks 91-ga sõites ( sellega läheb juba mõneski mootoris selgelt kuuldav klõbin lahti).
Tegu võib olla muidugi lennukikütusega. Huvitav, millega reaktiivmootorid töötavad?
Ausalt öeldes ei tea ma sellest lennukibensiini asjast suurt midagi, aga oluline loogikaviga paistab threadist küll.
- Kui lennukibensiin on surveastmega 100+, siis kuidas ta küll kolbe lõhub tõstmata kompressiooniga masinatel? Mida kõrgema oktaaniarvuga bensiin, seda AEGLASEMALT ( ehk tuimemalt) ta põleb. Seega ei saa kolvid enam nii tugevaid lööke, kui näiteks 91-ga sõites ( sellega läheb juba mõneski mootoris selgelt kuuldav klõbin lahti).
Tegu võib olla muidugi lennukikütusega. Huvitav, millega reaktiivmootorid töötavad?
Suzuki GSX 750 Inazuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.