Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Moderaator: Moded
Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Tere.
Oleme paaril viimasel aastal teinud jõudumööda ja oma lõbuks erinevaid ühisüritusi, väljasõite jmt. Kes ei mäleta, siis 2008 oli meil kleepsukampaania "Märkan mootorratturit" koos klipi jmt ning sõidud (nt Väike-Maarja Päästekool jne). Eelmisel aastal rääkisime ühest Tartu meeste tasuta parkimise algatusest, saime mõned meetrid tasuta parkimist Tartu kesklinnas ning tegime paar ühissõitu ka. Viimaseks jäi paar kommentaari Riigikogule Liiklusseaduse eelnõu osas. 2009 jäi pisut nadiks kuna olime üsna laiali oma väikese seltskonnaga. Vaadake meie tegemistest ja teie osalusest mälu värskendamiseks ka meie veebilehte http://www.mootorrattur.ee
2010 on meil kavas oma nokitsemist jätkata. Esialgu mõtleme jätkata temaatiliste harivate ühissõitude korraldamisega, pöörata tähelepanu mootorrattal liiklemise olulistele küsimustele ning vajadusel asjaomastel teemadel sõna võtta. Nüüd ootame ideid, mõtteid ja ettepanekuid eesootava hooaja sisutamiseks. Näiteks kuhu võiks ühiselt sõita, millise küsimusega tegelemisel oleks vaja rohkem avalikkuse tähelepanu jmt. Kuna teeme oma erinevaid tegevusi vabatahtlikult, siis on meie väikesesse ringi alati uued hakkajad inimesed teretulnud. Kõik mõtted, ettepanekud ja kaastöö on oodatud!
Võtke ühendust: info@mootorrattur.ee
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Kuna ei ole sellisest algatusest kuulnud ja haakub mootorratturite õiguste teemaga, siis mis arvate sellisest mõttest:
Hakata taotlema seaduslikku õigust sõita mootorrattaga ühistranspordi real?
See ei ole fakt, aga on kõrva jäänud et osades riikides selline õigus mootorratturitel on.
Ega Tallinnas neid ühistransa ridu vähemaks ei jää, pigem ikka vastupidi ja päris lahe oleks tipptunnil piritalt linna sõita
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Jah, arvan ka, et see oleks hea. Siis kaoks ühissõiduki rajaga teedel ka autojuhtide poolt paljuvihatud ridadevaheline sõelumine ära.
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Hmm üpris nummi,et Teie kodulehelt kohe trooja arvutisse hüppab!
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Härradel otsustajatel on kindalsti mõned vastuargumendid, kuid tasub ilmselt proovida. Kaotada pole ju midagi(aeg ja närvid välja arvatud).
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Zorts kirjutas:Hmm üpris nummi,et Teie kodulehelt kohe trooja arvutisse hüppab!
Vaatame üle, vabandust.
Mis puutub ühissõiduki real sõitmisse, siin me oleme selle peale mõtelnud. Oma pisikeste peadega oleme mõtelnud ka parkimise korralduse peale. Kirjutasime pisut hilinenult ja vahest ka naiivselt, kuid siiski sellise asja RK majanduskomisjoni:
Austatud Majanduskomisjoni liikmed
Liiklusseaduse muudatusettepanekud
Pöördume Teie poole seoses Liiklusseaduse eelnõuga, mis käesoleval hetkel on läbinud esimese lugemise ning on Teiepoolsel arutlusel komisjonis. Sellest lähtuvalt esitame MTÜ Mootorrattur poolt kolm ettepanekut Liiklusseaduse eelnõu muudatusteks.
Kõik need kolm muudatust puudutavad soolomootorrataste liiklemist. Muudatusettepanekute väljatöötamise lähtealuseks oli lihtne arusaam, et soolomootorratas ja mopeed on füüsiliselt oluliselt väiksemad sõidukid kui ükskõik mis auto. Seega on eelkõige linnaliikluses tegemist oluliselt paindlikuma ja ökonoomsema transpordivahendiga kui näiteks sõiduauto. Paraku ei tee olemasolev seadusandlus vahet keskmiselt mõõtmetega 2x5 m suurel sõiduautol ning 1x2m suurel soolomootorrattal või veelgi väiksemal mopeedil. Seeläbi on oluliselt kitsenenud soolomootorratta ja mopeedi praktilised kasutusvõimalused eelkõige just suure liikluskoormusega suuremate linnade keskustes. Meie hinnagul saaks uue Liiklusseaduse eelnõuga selle küsimuse lahendada.
Kuigi meie ettepanekud omavad tõenäoliselt suurimat efekti liikluskorraldusele eelkõige Tallinna liikluses (arvestades seda, et pealinna on koondunud 1/3 Eesti elanikkonnast ja seeläbi ka liiklusest), võib ettepanekute mõju olla oluline ka teiste Eesti linnade jaoks.
Ettepanekute tegemisel on lähtutud muuhulgas liikluse korraldamise põhimõtetest ja ka isiklikest kogemustest Lääne-Euroopa suuremates linnades (London, Rooma jt suurte liikluskoormustega linnad).
Ettepanek nr 1: sõiduraja definitsioon
§2 p73: sõidurada on sõidutee pikiriba, mis võib olla tähistatud asjakohaste liiklusmärkide või teekatte¬märgistega ja mille laius on küllaldane autode liiklemiseks ühes reas;
Ettepanek: „Sõidurada on sõidutee pikiriba, mis võib olla tähistatud asjakohaste liiklusmärkide või teekatte¬märgistega ja mille laius on küllaldane autode liiklemiseks ühes reas. Soolomootorratas ja mopeed võivad sõidurajal liikuda rohkem kui ühes reas;
Seletus: Ka hetkel eelnõus toodud sõnastus võimaldab põhimõtteliselt mootorratastel ja mopeedidel sõita rohkem kui ühes reas, kuna sellekohast keeldu ei ole toodud. Kuid see ei ole praktilises elus piisavalt selge ja läbipaistev sõnastus. Antud paranduse eesmärk on anda selgesõnaline luba liikuda soolomottorratastel ja mopeedidel sõidurajas rohkem kui ühes reas, eemaldades niimoodi seaduse meelevaldse tõlgendamise võimaluse. Eelnõus toodud sõnastuse puhul võib pahatahtlikkuse korral tõlgendada seadust mootorratturi jaoks negatiivselt ehk keeluna sõita rohkem kui ühes reas. See omakorda koormab nii õiguskaitseorganeid kui ka kodanikke, kes oma õiguste kaitseks on sunnitud pöörduma kohtusse. Siinkohal väärib mainimist, et praktikas on selline liikumine mootorrataste ja mopeedide puhul väga tavapärane Euroopa suurlinnade ummikutes ja üha rohkem ka Eestis, sest selliselt sõitmine linnatingimustes on ökonoomseim lahendus ja muudab liikluse oluliselt sujuvamaks.
Ettepanek nr 2: parkimine kõnniteel
§19 Sõiduki peatamine ja parkimineEttepanek lisada punkt: Asulas võib soolomootorratast või mopeedi parkida osaliselt või täielikult kõnniteel, jättes jala¬käijale sõiduteest kaugemal kõnniteeserval vabaks vähemalt 1,5 meetri laiuse käiguriba;
Seletus: Antud sõnastuses laieneb oluliselt mootorrataste ja mopeedide parkimise võimalus asulates. Selle muudatusega ei võta kaherattalised seetõttu enam ära parkimispinda autodelt. Praeguses eelnõus äratoodud parkimise korraldus näeb ette mootorratta parkimise liikluskorraldusvahendi nõudeid arvestades. Sisuliselt tähendab see seda, et üks mootorratas võtab ära ühe sõiduauto parkimiskoha, sest parkida tuleb sõiduk sarnaselt autole. Hetkel eelnõus toodud lahendus ei tundu olevat otstabekas linnaruumi kasutamise seisukohalt, kuna jääb kasutama väikesegabariidiliste kaherattaliste mootorsõidukite mõõtmetest tekkivad võimalused.
Antud muudatus ei põhjustaks probleeme kohalikele omavalitsustele parkimistulu seisukohalt, kuna KOV-d (v.a. Tartu) on mootorrattad parkimistasust juba vabastanud. Muudatusettepaneku realiseerimise mõju oleks meie hinnagul pigem positiivne: tänu sellele parandusettepanekule võib kaherattaliste parkimise arvelt vabaneda parkimisruumi autodele ning sellega suureneb parkimistulu. Samuti ei põhjusta antud parandusettepanek liiklusohutusalaseid tagasilööke, sest kuna kõnniteedel on mootorsõidukiga sõitmine keelatud, peaksid kaherattaliste juhid oma sõiduvahendid kõnniteele parkimiseks käsitsi lükkama, olles seega samuti jalakäijad.
Kõne all oleva probleemi reguleerimine seaduse tasemel on oluline ka seetõttu, et juhul kui KOV ka sooviks anda loa parkimiseks kõnniteedel, siis ilma liikluskorraldusvahendite paigaldamiseta ei oleks selline lahendus praeguse eelnõu kohaselt võimalik. See aga on täiendav ja tarbetu kulu, mis oleks võimalik lahendada üldise põhimõttena seaduse tasandil.
Ettepanek nr 3: ühissõidukiraja kasutamine
§2 p 93 ühissõidukirada on ühistranspordiseaduse kohaselt liinivedu teostavale ühissõidukile, samuti sõitjat vedavale taksole liiklemiseks ette nähtud sõiduteeosa, mis on tähistatud asjakohaste liiklusmärkide või teekattemärgistega. Ühissõidukirajal võib liigelda jalgrattaga, kui seda lubab asjakohane liikluskorraldusvahend;
§36 Juhi kohustused ühissõidukiraja kasutamisel ja ühissõidukile eesõiguse andmisel
Ettepanek lisada §36 lg 2 järgmine punkt: Soolomootorrattad ja mopeedid võivad sõita ühissõidukirajal kui seda lubab vastav lisatahvel/asjakohane liikluskorraldusvahend, andes teed ühissõidukitele.
Seletus: KOV saab vajadusel liiklusmärkide lisatahvleid jm liikluskorraldusvahendeid paigutades määrata ühissõidukirajad, mida saavad kasutada ka kaherattalised mootorsõidukid, viimastel on igas olukorras kohustus anda teed ühissõidukitele. Antud täiendus võimaldab suurendada ristimike läbilaskevõimet, kõrvaldades kaherattalised sõidukid ummikutest. Ühtlasi muutub kaherattaliste sõidukite kasutamine mugavamaks ja atraktiivsemateks just suurte linnade südametes. Kaherattalised mootorsõidukid on erinevalt autodest piisavalt kompaktsed ja paindlikud, et vajadusel anda sujuvalt teed ühissõidukitele ka ummikuolukordades, samuti on see lahendus liiklusohutust tõstev, kuna kaherattalised saavad kasutada eraldi rada, mitte ei ole sunnitult pressitud autode vahele.
Meie pakutud lahendus on aastaid olnud käigus Bristolis ja on praegu katsetamisjärgus Londonis, seni on katsetuste tulemused olnud suurepärased (liiklus muutus sujuvamaks ja ohutumaks nii mootorratturitele, jalgratturitele kui jalakäijatele). Vt rohkem:
http://www.thisislondon.co.uk/standard- ... s-boris.do
http://www.tfl.gov.uk/roadusers/finesan ... 10151.aspx.Meie parandusettepaneku lisanduv efekt on seotud ka meie ettepanekuga nr 2. Kui kaherattalisega saab linnasüdametes kiiremini liikuma kui autoga, hakatakse neid rohkem kasutama eelkõige pidevalt kesklinna sõitjate poolt. Kui kasvab kaherattaliste arv autode arvelt, siis vabaneb rohkem parkimiskohti teiste autode jaoks, pakkudes niimoodi leevendust kesklinna parkimisprobleemidele. Mõju keskkonnale on samuti positiivne, sest kaasaegsed mootorrattad on väikese massiga, kasutatavad 4-taktilised jõuallikad tarbivad vähem kütust, ning seeläbi saastavad vähem keskkonda.
Kokkuvõtteks
Palume kaaluda antud muudatusettepanekute lisamist seaduseelnõu menetlusprotsessi. Tegemist on oluliste ettepanekutega, sest ühelt poolt soodustatakse selliselt seaduse tasandil kaherattalise mootorsõiduki füüsilise suuruse ja liikluses osalemise paindlikkust võrreldes autodega. Teisalt aga muudetakse suuremate asulate (eelkõige Tallinna linn) liikluskorraldust mugavamaks ja keskkonnahoidlikumaks, vähendades vähemalt hooajaliselt autoga liiklejate arvu. Me loodame, et kui komisjon leiab, et meie pakutud muudatused on paremini lahendatavad eelnõu teistes alajaotustes, siis te kaalute vajalike muudatuste lisamist eelnõusse.
Vajadusel on MTÜ Mootorrattur esindaja valmis kohtuma või tulema komisjoni liikmete ette täiendavate seletuste andmiseks meie parandusettepanekute juurde. Me loodame, et hoolimata muudatusettepanekute hilisest laekumisest on neid võimalik siiski arutada.
Meie mittetulundusühingu üheks eesmärgiks on edendada liiklusohutust ja muuta Eesti motosõbralikumaks riigiks ning meie liikmed ja arvukas toetajaskond tegutsevad vabatahtlikkuse põhimõttel selle eest tulu saamata (vt ka http://www.mootorrattur.ee ).
Lugupidamisega
MTÜ Mootorrattur juhatus
info@mootorrattur.ee
Jõudumööda tuleb selliste asjadega tegeleda, eks tulemus on enamasti null, kuid kui ise ei tee, siis pole ka midagi vinguda. Mõtlen, et ühe teemana peaks praktikas need probleemid nö ette mängima ajakirjanduse vahendusel vmt. Selliste asjade juurde on kõik oodatud kaasa lööma. Vahest peaks väikesed mõttetalgud korraldama ja esimeste sõiduilmade saabudes kuhugi huvilistega välja sõitma ning arutama asju?
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Igati teretulnud ettepanek. Ehk oleks kasu allkirjakogumiskampaaniast, kuigi ma kujutan ette, et motovihkajast kastijuhi paneks selline privileeg ikka väga tigedalt kadedusest hambaid krigistama.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
kas neid Märka Mootorratturit kleepse on veel? Kahte oleks vaja
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Peab vaatama. Tõenäoliselt võiks seda kleepsu teemat korrata.
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Bladyhell kirjutas:Peab vaatama. Tõenäoliselt võiks seda kleepsu teemat korrata.
Hea mõte, sest vana kleeps hakkab juba maha kooruma ja mõned autod on vahepeal välja vahetatud!
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Piipz kirjutas:kas neid Märka Mootorratturit kleepse on veel? Kahte oleks vaja
Mul üks see natuke suurem on kindlalt ja siis võib olla on üks väike ka, kindlalt ei mäleta.

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Teema jätkuks.
Otsime MTÜ Mootorrattur seltskonda inimest, kes viitsiks meid vabatahtlikkuse korras (nagu me isegi) aidata meie tagasihoidliku veebikülje haldamisel ja paremaks muutmisel. Kui on jaksu ja tahtmist kaasa lüüa erinevate harivate ühistegevuste korraldamisel ja neil osalemisl, siis seda parem.
Täpsemalt info@mootorrattur.ee
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: 27 Apr 2009, 22:15
- Tsikkel: Moto Guzzi Breva 1100 ABS
- Asukoht: tartu
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Bladyhell kirjutas:Peab vaatama. Tõenäoliselt võiks seda kleepsu teemat korrata.
tere . olen siin uus siklivend.
aga oma autole paneksin sellise kleepsu küll peale.
igati teretulnud asi minumeelest.
lgp. feliks
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
See ettepanek Riigikogu Majanduskomisjonile ei pruugi sugugi olla hiline, sest praegu on eelnõusse paranduste tegemise aeg. Pärast esimest lugemist on veel suuremaidki asju korda saadetud kuid loomulikult peab olemas olema ka poliitiline tahe. Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada. Kasulik oleks mõne komisjoni liikmega seda veel ka arutada ja olukorda selgitada (nt miks rataste parkimine ei ole tasuline). Kahjuks puuduvad mul endal sellised poliitilised kontaktid ja ei saa abiks olla, kuid ehk ise tunnete kedagi sobivat mõnest erakonnast, et natuke nn lobby tööd teha (seda muidugi enne teist lugemist ja komisjoni istungit, mil seaduse eelnõud arutatakse). Tihti ei suudeta süveneda kirjadesse nii nagu me tahaks ja kohtumistel silmast silma seisukohtade esitamine võib asjadele hoopis teise käigu anda.
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: 13 Nov 2009, 09:03
- Tsikkel: KTM 640 & K-750m
- Asukoht: Setomaa-Tartumaa
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Bladyhell kirjutas:Peab vaatama. Tõenäoliselt võiks seda kleepsu teemat korrata.
Tahaks enda autole ka seda kleepsu!
Hea meelega toetaks seda kleepsu teemat
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
evekas kirjutas:See ettepanek Riigikogu Majanduskomisjonile ei pruugi sugugi olla hiline, sest praegu on eelnõusse paranduste tegemise aeg. Pärast esimest lugemist on veel suuremaidki asju korda saadetud kuid loomulikult peab olemas olema ka poliitiline tahe. Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada. Kasulik oleks mõne komisjoni liikmega seda veel ka arutada ja olukorda selgitada (nt miks rataste parkimine ei ole tasuline). Kahjuks puuduvad mul endal sellised poliitilised kontaktid ja ei saa abiks olla, kuid ehk ise tunnete kedagi sobivat mõnest erakonnast, et natuke nn lobby tööd teha (seda muidugi enne teist lugemist ja komisjoni istungit, mil seaduse eelnõud arutatakse). Tihti ei suudeta süveneda kirjadesse nii nagu me tahaks ja kohtumistel silmast silma seisukohtade esitamine võib asjadele hoopis teise käigu anda.
Õige tähelepanek. Oleme seda ka sealt otsast surkinud Niisama kirjasaatmise peale me ei looda. Eks siin tuleb arvestada ka seda, et kas tänane RK suudab selle eelnõu lõpuni arutada või ei.
Tahaks enda autole ka seda kleepsu!
Hea meelega toetaks seda kleepsu teemat
Mis sa toetamise alla mõtled? Kiidad mõtte heaks või tahad millegagi panustada?
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: 13 Nov 2009, 09:03
- Tsikkel: KTM 640 & K-750m
- Asukoht: Setomaa-Tartumaa
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Bladyhell kirjutas:Mis sa toetamise alla mõtled? Kiidad mõtte heaks või tahad millegagi panustada?
Eks ma rohkem kiitmist mõtlesin.
-
- Postitusi: 2236
- Liitunud: 06 Sept 2007, 11:25
- Tsikkel: Yamaha Drag Star 1100A
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Bladyhell kirjutas:Teema jätkuks.
Otsime MTÜ Mootorrattur seltskonda inimest, kes viitsiks meid vabatahtlikkuse korras (nagu me isegi) aidata meie tagasihoidliku veebikülje haldamisel ja paremaks muutmisel. Kui on jaksu ja tahtmist kaasa lüüa erinevate harivate ühistegevuste korraldamisel ja neil osalemisl, siis seda parem.
Täpsemalt info@mootorrattur.ee
Esimese asjana vajaksime abi selle väidetava trooja asjaga. Ei saa keegi sotti, mis seda põhjustab.
Äkki keegi saaks nõu ja jõuga abiks olla.
-
- Postitusi: 284
- Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
- Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Selle kõnniteel parkimise jaoks saaks võtta käiku plaani, mis käis siit foorumitest läbi siis, kui Tartusse taheti tsiklitele tasuta parkimist saada.
Nimelt pakkus keegi välja et kuhugi linnavalitsuse jms "otsustavate organite" majade ette võiks minna tsiklitega ja siis iga üks võtab ühe parkimiskoha. Seega ei saa "tähtsad ninad" oma mersude ja x5tega sinna ligi ja vb saavad aru asja mõttest?
Igatahes soovin teile edu
Tore näha, et vähemalt keegi püüab asju parandada meie väiksel maarjamaal
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Sellist provokatsiooni niimoodi niisama pole väga mõtet teha, kedagi hetkel ei eelistata ju kellelegi. See oleks oma tahte pealesurumine ja jätaks pigem halva mulje
Villem aka Villu aka Madis

Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Minuarvates kyll hea mõte. Ega kodus tyhja istudes kah midagi paremaks lähe.
-
- Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
Snuffit kirjutas:Selle kõnniteel parkimise jaoks saaks võtta käiku plaani, mis käis siit foorumitest läbi siis, kui Tartusse taheti tsiklitele tasuta parkimist saada.
Nimelt pakkus keegi välja et kuhugi linnavalitsuse jms "otsustavate organite" majade ette võiks minna tsiklitega ja siis iga üks võtab ühe parkimiskoha. Seega ei saa "tähtsad ninad" oma mersude ja x5tega sinna ligi ja vb saavad aru asja mõttest?![]()
Igatahes soovin teile edu![]()
Tore näha, et vähemalt keegi püüab asju parandada meie väiksel maarjamaal
Mõte tundub ühtviisi küll kift, kuid sellega vist saaksime tähtsatelt riigiametnikelt pigem negatiivset aurat, kui meile vajalikku otsust. kui Riigikogus teine lugemine toimub ning otsustatakse soov tagasi lükata siis võiks alles seda proovida.
-
- Postitusi: 2236
- Liitunud: 06 Sept 2007, 11:25
- Tsikkel: Yamaha Drag Star 1100A
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Märkan mootorratturit vol 3 - lööge kaasa!
"Märkan mootorratturit" FB lehel on selline teade:
"Kui keegi motohuviline peaks siinse lehe ja mootorrattur.ee domeeni omandamise vastu huvi tundma ja tal on soov sellega ka midagi asjalikku peale hakata, siis andke märku. "Märkan mootorratturit" korraldustiim on endale aru andnud, et enam ei ole võimalik muude tegemiste kõrvalt sõite jms. organiseerida, mida näitas ka käesolev hooaeg. Annaks hea meelega teatepulga koos domeeni ja FB lehega kellelegi aktiivsele üle. Huvi puudumisel läheb leht lihtsalt kustutamisele ja vabaneb ka domeen. Maanteel näeme!"
https://www.facebook.com/mootorratturid
Äkki keegi viitsib/jaksab asja kevadel uuesti käima tõmmata? Huvilised võivad ka siia teemasse kirjutada, kui FB kontot pole vms.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.