Vene küte ja lääne tsikkel
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Vene küte ja lääne tsikkel
98 bensiin ei sisalda rohkem energiat, kui 95. Lihtsalt ta sisaldab rohkem detonatsioonivastaseid lisandeid, mis lubavad teda kasutada kõrgema surveastmega mootorites. Ta ei ole kvaliteetsem, kui nt 95 või 92 või kasvõi 66. Ta on TEISTSUGUNE.
Igale mootorile on õige see kvaliteetne bensiin, mis on sinna ette nähtud. 98 põlemisrežiim on teistsugune, kui 95-l. See režiim on õige kõrge surveastmega mootoris, aga see pole seda enam mitte madalama surveastmega mootoris. Seal põleb ta aeglasemalt ja tekib järelpõlemine väljalaskes, tulemuseks klappide kõrvetamine ja siniseks minevad leegitorud ning ka võimsuse kadu. Sain selle selgeks juba ammu, kuui kadus ära kütus A76. Nii Jawa kui ka Mosse sõitsid 93-ga märksa sitemini kui 76-ga, see sundis põhjust otsima. Mõni mees üritas viga likvideerida süüte varajaseks keeramisega, kõrgetel pööretel justkui paranes kah, aga liiga varane süüde lõhub mootorit jälle omakorda.
Pange õige, aga kvaliteetne kütus. 99,9% meist ei maksa eeldada, et meist keegi oleks targem kui tehase insener ja konkreetse mootori konstruktor.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.