Vene küte ja lääne tsikkel

Kasutaja avatar

jansu24
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Mai 2007, 00:27
Tsikkel: Versys 1000 SE
Asukoht: Pärnu

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas jansu24 »

makuke kirjutas:

Rääkige õkskõik mida bensiini oktaanarvust ja küttekulust, kuid ärge väitke, et 98-ga sõites on küttekulu väiksem! Kui keegi ikka raiub oma juttu siis mul on tehniline raamat, kus on lause! Suurem oktaaniarv ei vähenda kütusekulu! Ja ma ole nsamas mõne eelkõnelejaga näus, et eest 95 on tegelikult 92 või 93. See 95 oktaaniarv saavutatakse erinevate lisandite arvelt, mis pole õige. 98 aga peaks 95 olema, mis on tõstetud lisandite arvelt 98-le. Seega Eestis on see võide ehk õige, kuid seal, kus müüakse ausat kaupa, ei toimi see!

Tundub, et sa lihtsalt pole sellise masinaga sõitnud, mis vahet teeb. Ise olen 98 fänn - rahaliselt ei kaota midagi (kuna realselt kulub veitsa vähem, kui 95'te), aga mootor tuksub paremini 8)

Antud kogemused põhinevad küll neljarattalistel ja tsiklitel väga kaasa rääkida ei oska...

Terv,
Jansu

__________________________________________

V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine :)

HYOSUNG GT650Ri

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”