Vene küte ja lääne tsikkel
Re: Vene küte ja lääne tsikkel
makuke kirjutas:Rääkige õkskõik mida bensiini oktaanarvust ja küttekulust, kuid ärge väitke, et 98-ga sõites on küttekulu väiksem! Kui keegi ikka raiub oma juttu siis mul on tehniline raamat, kus on lause! Suurem oktaaniarv ei vähenda kütusekulu! Ja ma ole nsamas mõne eelkõnelejaga näus, et eest 95 on tegelikult 92 või 93. See 95 oktaaniarv saavutatakse erinevate lisandite arvelt, mis pole õige. 98 aga peaks 95 olema, mis on tõstetud lisandite arvelt 98-le. Seega Eestis on see võide ehk õige, kuid seal, kus müüakse ausat kaupa, ei toimi see!
Tundub, et sa lihtsalt pole sellise masinaga sõitnud, mis vahet teeb. Ise olen 98 fänn - rahaliselt ei kaota midagi (kuna realselt kulub veitsa vähem, kui 95'te), aga mootor tuksub paremini
Antud kogemused põhinevad küll neljarattalistel ja tsiklitel väga kaasa rääkida ei oska...
Jansu
__________________________________________
V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine

HYOSUNG GT650Ri
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.