Vene küte ja lääne tsikkel

Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas ping »

Olen võrrelnud erinevate bensiinide kulu (pritsega)auto kompuutri järgi Tallinn Tartu maanteel. Tavaliselt sõidan öösel ja ühtlase kiirusega . Navi järgi keskmine kiirus 88- 92 .
Reeglina on Tartust Tallinna poole (vene bens) sõites küttekulu väiksem.
Suurim kulu on aga tankides kiirtee alguse tanklatest.
Venes tähistatakse bensiine tähtedega A ja AI. Need on erinevates süsteemides mõõdetud.
A92 (MON) on tegelikult kõrgema oktaanarvuga kui AI95 (RON). AI95 oktaanarv A süsteemis oleks 86. Nii et selle http://www.eava.ee/opiobjektid/mto/auto ... stele.html järgi peaks A92 olema "kangem" kui meie 98 (MON 87,4).
Kui vaatate selle lehe allosas tabelist meie bensiinis lubatud kergete osiste lubatavat mahuprotsenti (metanol, etanol, ja muud alkoholid) siis meil müüdav bensiin võib olla kergem kui naabritel. Kuna bensiini müüakse küll liitrites aga tema energiasisalduse määrab kaal siis kulub ka kergemat bensiini liitrites rohkem kui raskemat.
Raskem bensiin alandab ka ujukikambris bensiini taset mistõttu muutub karpaga küttesegu lahjemaks.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”