Gsxr sportsumpa peale üle minek


TAGURPIDIANTS
Postitusi: 29
Liitunud: 28 Veebr 2009, 20:03
Asukoht: Tallinn

Re: Gsxr sportsumpa peale üle minek

Lugemata postitus Postitas TAGURPIDIANTS »

tambet12 kirjutas:

Idee on selles, et nii karpa kui ka elektroonilise sissepritse juures tuleb jälgida õiget kütuse ja õhu segu. Näiteks parima võimsuse saavutamiseks on u 12.5:1 õhu ja kütuse masside suhe ja parima ökonoomsuse saavutamiseks kütusekulu seisukohalt on 15:1. Need numbrid on disainerite poolt paika timmitud tehases või siis on paika timmitud pigem mingid kompromissid võimsuse, kütusekulu ja heitgaasi normide koha pealt. Nüüd kui sa midagi muudad välkjalaskes või sisselaskes lähevad need numbrid paigast ära. Seega tuleb teha midagi, et need paika saada. Ja TPS koha pealt keegi küsis enne, siis see on tsiklitel enimkasutatav varjant hindamaks põlemiskambrisse minevat õhu kogust. Throttle Position Sensor aga ei anna teada põlemiskambrisse mineva õhu massi. Seega tulev arvata ja vastavat mapi sensori programmi juures kasutades arvatakse kui suur mass hapniku molekule mootorisse lastakse vastava drosselklapi avatuse nurga juures. On ka teisi varjante kuidas määrata hapnikku massi, mis läheb põlemiskambrisse(nt MAF sensor ja Sisselaske kollektori surve anduri abil) aga neid erinevatel põhjustel ei ole täna mootorrataste puhul optimaalne kasutada, küll aga autodel. Narrow band lambda sensor töötab vaid tühipööretel ja cruisil olles ja suudab mööta lambda arvu väga väikeste tolerantsidega 1 suhtes. Ehk kütuse segu 14.7:1. Narrowband lambda andur on pandud selleks, et hoida õiget küttusesegu 14.7 katalüsaatori jaoks, kuna katalüsaator on äärmiselt tundlik ja võib vale kütusesegu korral kiiresti oma töövõime kaotada.

See kõik on kena jutt O2 molekulidest, kuid rattal vähenes pärast nimetatud osade vahetamist kütusekulu ca.5%, mootor töötab stabiilselt, puudub "poomise" efekt. Küsimus ikka õhus, kas/mida pean tegema pärast sumpapüti ja õhufiltri asendamist?

Sõida aga ära mölise

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”