Gsxr sportsumpa peale üle minek

Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Re: Gsxr sportsumpa peale üle minek

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Snowhite kirjutas:

Nunii, kaasfoorumlased, kellel kogemust rohkem karpa mootoritega.
Nimelt selline küsimus, et kui 95a 750 gixxeril panna "lapitud ja peetikeeratud" orika sumpa asemel midagi nagu yoshi tri pütt, kas siis peaks hakkama talle lisa takistust organiseerima sinna ette või näiteks karpasid regullima vms.
Kuna sellel gixxeril niigi alt otsast on suhteliselt vähe jõudu, siis sportsumpa lisamine võib vist tolle alumise otsa üldse ära "kaotada? mõni võiks kommida, kellel endal samasugusel rattal midagi sellist hiljuti tehtud.
Tänud sõpsid. (w)

Kui õiget takistust tahad, siis pane originaalpütt tagasi. Kui tahad, et uuest "otseläbi" summutajast kasu oleks, siis osta oma rattale vastav karpa-kit milles on düüsid ja nõelad ÕIGEKS seadistuseks.

TAGURPIDIANTS kirjutas:

Vahetasin oma rattal välja sumpsipüta ja õhufiltri. Mingit karpade regullimist pole siiani vaja olnud.

On küll vaja olnud, aga tsikli peale vaadates seda tõesti ei ütleks.

-Kristo- kirjutas:

Mu endisel rattal '97 750 oli samuti sportsummuti pandud. Proovisin originaalpütti ka, kuid minekus mingit vahet polnud. Kui sa sportfiltrit ei kasuta, siis ma arvan et pole mõtet hakata karpasid näppima.

Minekus on tegelikult päris suur vahe. "Otseläbi" summutajaga on madalatel pööretel, ilma segu muutmata, ratas jõuetu. Pritsungiga ratastel ei muuda sportfilter võrreldes puhta originaalfiltriga praktiliselt midagi.

Snowhite kirjutas:

usa foorumis räägitakse, et siis on soovitav mingi lisaõhu volla seal õhupuhasti karbi küljest ära võtta, et bike väga tatistama, loe : paukuma, ei hakkaks. Pritsung üldjuhul on map-iga aga aju regullib vastavalt lambdale segu paika vms.
Seda muidugi mingites piirides. Uuematel gixxeritel peaks olema väljalaskes aga yamahadele sarnane klapp (yamadel vist EXUP nime all), mis on madalatel tuuridel suht kinni keeratud ja kui peeneks lased siis avatakse klapp. See siis selleks, et saaks oleks madalst otsast ka jõudu ja sujuvalt läheks vääne üle jõuks kõrgetel pööretel.
Aga ikkagi, kuidas oleks hea arvutada, palju seda vastusurvet vaja on. Mul oleks muidu võimalik mõõta takistust vast sumpal aga mismoodi see näitaja peaks olema?

Kindlasti ei ole vaja midagi kuskilt lahti ühendada. Töötemperatuuril ei häälesta ratta lamdaandur midagi - lamdad on kõigil uuematel pritsungiga ratastel(2005 ja edasi). Need EXUP klapid ei ole ainult pritsungiga rataste teema ja see süsteem on juba pikemat aega ratastel peal. Õiget kütuse/õhu segu tuleb kasutada, mitte vastusurveid arvutada.

Lärry kirjutas:

Aga kas pritsungiga gixxeril pole peale püti vahetust vaja midagi paika timmida?

On küll. Madalatel pööretel jääb ratas jõuetuks vastasel korral.

Kokkuvõtteks:

  1. Karburaatormootoritel "otseläbi" summutajaid kasutades võiks paigaldada ka koonusfiltrid efekti tõhusamaks muutmisel. Õige kütuse/õhu segu saavutamiseks tuleb paigaldada vastav karburaatori-kit (DynoJet, Factory Jet vms.). Mõned on ka ise midagi proovinud ehitada, aga ma ei ole tagasisidet tähele pannud.
  2. Pritsungiga mootoritel "otseläbi" summutajaid kasutades tuleks, kas originaalaju "kütusekaarti" timmida või kasutada kütuse/õhu segu reguleerimiseks/häälestamiseks mõeldud seadmeid (Power Commander jms.). Võib kasutada ka karpe millel on juba modifitseeritud "kütusekaart" sisse ehitatud, aga minu kogemustel need karbid Eesti tingimustes ennast ei õigusta.

Pritsungite häälestamise jaoks on mul olemas kogemused ja seadmed - Dragbike.ee

P.S. Täitsa imelik. Nii kaua viitsisin mõistlikku juttu kirjutada... Pilt

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”