Gsxr sportsumpa peale üle minek
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Gsxr sportsumpa peale üle minek
Lärry kirjutas:Aga kas pritsungiga gixxeril pole peale püti vahetust vaja midagi paika timmida?
usa foorumis räägitakse, et siis on soovitav mingi lisaõhu volla seal õhupuhasti karbi küljest ära võtta, et bike väga tatistama, loe : paukuma, ei hakkaks. Pritsung üldjuhul on map-iga aga aju regullib vastavalt lambdale segu paika vms.
Seda muidugi mingites piirides. Uuematel gixxeritel peaks olema väljalaskes aga yamahadele sarnane klapp (yamadel vist EXUP nime all), mis on madalatel tuuridel suht kinni keeratud ja kui peeneks lased siis avatakse klapp. See siis selleks, et saaks oleks madalst otsast ka jõudu ja sujuvalt läheks vääne üle jõuks kõrgetel pööretel.
Aga ikkagi, kuidas oleks hea arvutada, palju seda vastusurvet vaja on. Mul oleks muidu võimalik mõõta takistust vast sumpal aga mismoodi see näitaja peaks olema?
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.